Inloggen

Volledige versie bekijken : Caligulina

Ace2
8 juni 2007, 21:31
Naam : Caligulina

Nationaliteit / taal : anders

Leeftijd : 40-60

Haarkleur/lengte :

Lengte :

Postuur / Cupmaat : Slank /A-cup ?

Service : veelzijdig, anaal (?)

Extra :

Ik besloot nog maar eens naar buiten in de tuin te gaan en schrok mij rot. Er was een nieuwe dame gearriveerd die “anaal” standaard in pakket had. Ze had veel bekijks in haar zwarte korte jurk, met haar harige benen. Ze luistert naar de naam Caligulina. Het moet niet gekker worden. Maar het boezemde mij ook angst in. Stel je voor dat z ‘on dame nu op jacht gaat en mij uit wil kiezen. Het kan allemaal gebeuren. Het werd tijd om naar huis te gaan.
Het was best gezellig geweest, maar om zonder sex in GT te evrtoeven hoeft van mij ook niet meer.

Willem2
11 juni 2007, 10:11
Ook hier enige aanvulling AUB Ace2 :D

Rex
22 juli 2007, 19:48
Bijgaand een foto van een shemale die we een tijdje geleden in de tuin van GT zagen zitten. Toch maar overgeslagen toen.....................

117

MiniME
22 juli 2007, 21:23
Nou Rex, je weet niet wat je mist! Ben 1 keer met deze Caligulina op de kamer geweest en dat was echt geweldig! :D Echt waar, vraag maar aan Monique:rofl:

Randy
22 juli 2007, 22:39
Monique heeft 't er nog steeds over! :D 'Mensch, so eine Schweinerei hab' ich noch nie mitgemacht!'

Dus Caligulina schijnt toch wel een zeeeer aparte ervaring te zijn. :eek:

little diablo
22 juli 2007, 22:52
Beetje jammer dat ze rookt,anders had ze zeker een kans gemaakt:D

Saluti L Diablo

Augurk
22 juli 2007, 23:30
Een ieder zijn eigen hobby, maar sommige ijsberen zullen wel kicken op die lichtbehaarde benen.

Augurk:ranting2: :freu: :lostit: :freu: :ranting2:

ilovethaigirls
23 juli 2007, 07:47
Dit moet een Hollander zijn, zo kom je er voor 20 euro in ipv voor 50 euro !

MiniME
23 juli 2007, 08:53
Dit moet een Hollander zijn, zo kom je er voor 20 euro in ipv voor 50 euro !

en je kan nog een beetje bijverdienen ook! :D

neukie
23 juli 2007, 09:10
Ik had met de boven genoemde "Caliguline" nog laatste maand een supi BJ, en dat zonder money...........:fuck: :roll3: :rofl:

Willi69
23 juli 2007, 17:51
Ik had met de boven genoemde "Caliguline" nog laatste maand een supi BJ, en dat zonder money...........:fuck: :roll3: :rofl:
Na ja, wenn man erst mal über 50 ist, muss man nehmen, was kommt... :baeh:

Caligula
27 juli 2007, 09:11
Mijn zusje ziet er toch maar goed uit voor haar leeftijd.:baeh:

Willem2
27 juli 2007, 09:33
Mijn zusje ziet er toch maar goed uit voor haar leeftijd.:baeh:

Harst ze haar benen ook voor je verjaardag ? ;)

:wink:

Caligula
28 juli 2007, 16:18
Harst ze haar benen ook voor je verjaardag ? ;)

:wink:
Ze zei tegen me dat je haar maar moet 'nemen' zoals ze is.....:moon:

GT-junky
30 juli 2007, 20:02
Ze zei tegen me dat je haar maar moet 'nemen' zoals ze is.....:moon:

Ich hoffe sie ist morgen nicht schon für ganze tag 'dauergebucht' . Ich möchte es mal versuchen :eek:

intergames
30 juli 2007, 20:51
Ik kan ook al niet wachten om haar morgen eens goed pijn te doen. :)

Cupido
1 augustus 2007, 08:06
He intergames,

Na het lezen van jou reactie kan ik mij voorstellen dat je zo'n pijn in de rug had 's middags. Wat ging ze tekeer hè! De wildste dromen komen uit met deze caligulina! Je zou het niet zeggen, maar de klasse druipt er vanaf. vooral druipt!!!:rofl:

Hotboy80
1 augustus 2007, 08:48
Ja, maar je kunt natuurlijk altijd iets door de yoghurt heen malen, dan ben je daar zo weer van af. Persoonlijk vond ik het wel onsmakelijk dat Caligulina midden op het terras haar benen ging scheren, en dan nog wel met slagroom.......bizzar....Intergames, heb je haar nog flink pijn gedaan gisteren??

HB80

intergames
1 augustus 2007, 09:57
Ik ben de hele dag naar haar op zoek geweest. Later hoorde ik dat zij incognito toch aanwezig was. Ze had zeker mijn vorige bericht gelezen.

Jansen
3 augustus 2007, 22:59
Ik herken haar uit de Gay krant.
Volgens mij stond zij vorig jaar met haar vriendin voor op een boot op de botenparade.
Ook heeft zij gewerkt in de kleine kotsteeg bij de wallen.:eek: