PDA

Volledige versie bekijken : Lichtaart (Herentalsesteenweg 86) / Bar 't Landjuweel



099
22 november 2005, 15:40
Deze bar is gelegen op de weg van Lichtaart naar herentals. Ze ligt een 3 kilometer buiten het dorp van lichtaart.

Geopend van maandag tot vrijdag van 14h tot 2h

Er werken ongeveer 2 tot 4 dames, dit zal van week tot week wel variëren.
De parking is zeer discreet (je kan parkeren tussen 2 houten platen, zo van deze "boxen" heb je er een stuk of 6).

http://www.comonline.be/landjuweel/index.htm

De prijzen zijn:
125 euro voor 30 min
250 euro voor 60 min

Ik heb er tot nu toe 1 ervaring opgedaan, en deze was alles behalve goed te noemen. Sindsdien zoek ik wel andere oorden op.

x3cm4
23 november 2005, 09:17
125 euro voor 30 min ???
250 euro voor 60 min ???

Wat een dure bedoening ... je kan heeeeel veel vinden voor de helft van de prijs !!

Mij zullen ze er niet zien... :thefinger

Groeten
X3CM4.

Anvers
23 november 2005, 21:17
125 euro voor 30 min ???
250 euro voor 60 min ???
Wat een dure bedoening ... je kan heeeeel veel vinden voor de helft van de prijs !!
Groeten
X3CM4.

En nog heel wat voor minder dan de helft van deze prijs.

Anvers :wink:

belske1
14 december 2006, 22:47
Heb mezelf ook eens gewaagd aan deze plaats, op commonline zien de 2 dames er aanlokkelijk uit, in realiteit zijn de 3 dames heel wat minder.
De drank is er haast zo duur als een half uur XXX, laat staan een compleet uur, waar de was en grote schoonmaak mee inbegrepen zit. Niet kussen, en gewoon rustig liggen op uwe rug. Eens klaar begint de schoonmaak en mits er nog tijd overschiet krijg je eventueel nog een massage van de rug en nekspieren.
Kostelijke 300 euro voor da uur.

Ik niet nu, maar ook nooit meer.

099
15 december 2006, 02:12
Als je in een uur tijd er 300 euro achterlaat, en dan zelfs geen TZ krijgt, en een dame die bijna niets doet, dan ben jij goed bij je pietje genomen.

Alabama
9 november 2010, 20:49
Deze zaak is dicht. Pand staat te koop voor zo´n 4 ton.

seksenfun
9 november 2010, 21:30
sjieke coté daar anders :smoke:

Alabama
9 november 2010, 21:58
sjieke coté daar anders :smoke:

Heb de foto´s van binnen gezien en laten we het er op houden dat het een "opknappertje" is.

Bij het van binnen zien van zaken als bv. VV is het eigenlijk ongehoord dat duizenden mannen daar in het verleden voor ´n avondje lol honderden euro´s hebben achtergelaten voor wat standaard PMC + N-werk, zonder dat er 'n tongzoen vanaf kon. :biggrin:

Het zou geen verkeerde locatie zijn voor een saunaclub overigens. Het ligt daar ideaal. In de regio wordt meer dan genoeg gewandeld en het is vlot te bereiken.