altijd een stijve
10 juli 2007, 05:30
ik wil er naar toe ben er nooit geweest waneer is die open en waneer maak ik de meeste kans op de turkse dames te bezoeken en wat kost het allemaal
Binky007
10 juli 2007, 06:06
Hier staat alles
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18
Succes
Binky
Stiffmaster
10 juli 2007, 17:00
Wel de openingstijden heeft Binky007 al voor je neergezet in een link die je aan kan klikken. De Turkse dames zijn er altijd wel een aantal van vertegenwoordigd, afgelopen zondag waren er een stuk of 5, de kwaliteit kan je terug vinden in het dames overzicht van GT. De kosten van de dames varieerd, bij twijfel altijd eerst vragen en dan pas doen, starttarief is € 50,- voor het eerste halfuur, het tweede halfuur is bij de een of ander nog weleens verschillend, dan € 25,- en bij de ander € 50,-, de extra`s zoals anaal, FT en andere bijzonderheden altijd even naar vragen, hoop dat je hier wat aan hebt en wens je veel succes toe met je eerste bezoek. Een tip is om even bij meetingpoint te kijken en dan zie je of er die dag nog wat ervaren ijsberen die kant op gaan, die zou je via een interne mail kunnen benaderen of ze je hier en daar wat weg wijs maken.
groeten de Stiffmaster :wink:
ik wil er naar toe ben er nooit geweest waneer is die open en waneer maak ik de meeste kans op de turkse dames te bezoeken en wat kost het allemaal