PDA

Volledige versie bekijken : icoontje weg.

.357 magnum
19 juni 2007, 17:33
Ik heb 2 weken geleden een externe harde schijf gekocht van het type elements (250GB).
Op de schijf zat een map autorun/elements.ico
Dit was het icoontje.
Deze heb ik perongeluk weggegooid.
In ''mijn computer'' is daardoor het icoontje verdwenen.
Maar helaas, met een icoontjesprogramma niet te veranderen in een ander icoontje.

Dus mijn vraag aan jullie mede ijsberen.
Wie heefd een externe harde schijf van het type elements.
En heeft de map nog met het icoontje er in.

.357 magnum

Babbel
20 juni 2007, 18:14
Welke computernerd helpt Magnum want dit eekhoorntje begrijpt niet veel wat hij precies wil. En ik ben zo bang dat hij begint te schieten op eekhoorntjes :o :D :wink:

Befke
20 juni 2007, 20:10
Kun je niet gewoon ergens op je harde schijf een *.ico bestand vinden? Indien ja: maak een copie op je bureaublad ofzo, hernoem die tot elements.ico (naam wijzigen), verplaats die hernoemde copie naar de map Autorun en Kees zou moeten klaarzijn... Dan heb je wel niet het originele ico bestand, maar wel een icoontje en je spulletje zou het normaal gesproken moeten doen.

.357 magnum
21 juni 2007, 19:08
Kun je niet gewoon ergens op je harde schijf een *.ico bestand vinden? Indien ja: maak een copie op je bureaublad ofzo, hernoem die tot elements.ico (naam wijzigen), verplaats die hernoemde copie naar de map Autorun en Kees zou moeten klaarzijn... Dan heb je wel niet het originele ico bestand, maar wel een icoontje en je spulletje zou het normaal gesproken moeten doen.

He :luvlove: befkutje:luvlove:

:roll: je trukje heefd geholpen.:rofl:

:wink: :wink: Thanx:wink: :wink:

Befke
22 juni 2007, 10:54
Gaat toch niks boven kennis van zaken :)

Gelukkig heb ik meer verstand van beffen :D