PDA

Volledige versie bekijken : Lena (Russische) ex-Chanel YY

Jorah Mormont
15 juni 2007, 13:49
Naam : Chanel, 14 juni 2007

Haarkleur/-lengte : Blond / halflang

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal / C-cup

Nationaliteit/Taal : Russische / Perfect Duits en Russisch

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : geen

Service: NMC, PZC, Beffen, Massage

Voordelen: Heel veel GFE

Nadelen: Kun je aan verslaafd raken:eek:

Tijdsduur : 1,5uur

Prijs : 100

Extra’s bij het bezoek: Heerlijke massage Russische les

Gisteren kwam laat op de avond een mooie Russiche verschijning de bar in lopen. In eerste instantie :eek: ik, dacht dat het de Russsiche Mila was uit PHG, maar dan alleen met geverfde haren. Maar toen ze dicherbij kwam zag ik dat het een ander meisje was. Chanel heeft een typies rond Russische gezicht met opvallende grote ogen. Ze komt spontaan over. Ze is typies een meisje waarvan je niet zou verwachten dat ze in een club zou werken. Gewoon, Gewoon. Aan de bar hadden we een lang en uitgebreid gesprek over Rusland en de cultuur die daar heerst. Op een gegeven moment zijn we naar een kamer gegaan. Heerlijk met haar gekroeld en uiteindelijk hetgene gedaan waarvoor een ijsbeer in de club komt. Ze is pas 3 dagen actief als DVP! Je zou zeggen nog helemaal onervaren, maar ze heeft de neepjes van het vak al snel geleerd. Haar service was lekker rustig en intens. Ik vond haar spontaniteit en uitstraling echt opvallend. Uiteindelijk ruim 1,5 uur met haar op de kamer geweest.

Chanel, een nieuwe aanwinst voor YY. Mooi Russisch gezicht en prachtig mooi vol lichaam met echte vrouwelijke rondingen. Voorlopig zou ze in YY blijven. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

BR, Sonny:wink:

Jorah Mormont
11 oktober 2007, 08:59
Chanel werkt nu in PHG, en zoals ze me vertelde zal ze daar ook blijven omdat ze het daar erg naar haar zin heeft. Inmiddels is ze 21 jaar en is haar haarkleur blond geworden. Overigens weer een fantastische sessie met haar gehad.

Sonny:wink:

Picasso 1
27 oktober 2007, 23:43
Hoewel Sonny me vertelde dat ze Chanel heette, stelde ze zich aan me voor als Lena; mogelijk dat ze in PHG haar naam heeft moeten veranderen in Lena.
In eerste instantie komt ze heel koeltjes over maar bij het gesprek blijkt ze erg aardig. Van haar kant was er geen druk om snel de kamer op te gaan (van mijn kant wel maar ik wist de schijn op te houden :rofl:). Ze heeft echt een lichaam om te :fuck:.
In de kamer heb ik een heerlijke sessie met haar gehad. Tijdens de wip merkte ik aan haar gedrag dat ze graag van stevig hield. Naarmate ik steviger ging keek ze me steeds geiler in de ogen aan.
Ik verbaasde me over mijn eigen conditie, maar wat wil je als je de hele avond meiden hebt zitten kussen, dat geeft enorm veel energie :D.

Kortom, het was een flinke knal-neukpartij en de ontlading was explosief :dance[1]:. We lagen allebei een paar minuten naast elkaar naar het plafond te kijken om bij te komen.

Ze gaf aan dat ze van stevig houdt en dat ze erg genoten heeft. Vanzelfsprekend trap ik erin bij het vernemen van haar compliment :rofl:.

Hollandmale
23 maart 2008, 11:49
Het moet deze Chanel zijn, gisteren aanwezig in YY.
Lees nu achteraf dat ze goed moet zijn, jammer :o.

Jorah Mormont
24 maart 2008, 11:53
Volgens mij heb ik deze dame afgelopen dindsdag ook in GT zien rondlopen:confused:

Sonny:wink: