PDA

Volledige versie bekijken : Top 3 Eerste Halfjaar

Rex
13 juni 2007, 22:34
Welke Top 3 kun je nu al samenstellen:confused:

Ik weet het het jaar is nog niet voorbij (gelukkig), maar wel bijna een halfjaar.................. Daarom ben ik even nieuwsgierig!!

Mijn Top 3 van het 1e halfjaar 2007:

Alicia (PHG)
Alexa (GT)
Melissa (GT)

Randy
14 juni 2007, 08:54
Is toch al weer moeilijk kiezen merk ik.

Maar goed:

:smkiss: Elida (GT)
:smkiss: :smkiss: Jennifer 2 (LR)
:smkiss: :smkiss: :smkiss: Kandy (helaas gestopt:heul:, ex GT)

Ik denk wel dat sommige dames uit Bochum de komende tijd wel eens mijn lijst ingrijpend kunnen gaan renoveren :D.

Stiffmaster
14 juni 2007, 09:41
Mijn voorlopige top 3 van het eerste halfjaar is:

1. Jamila Turks/Duits....YinYang :luvlove: :luvlove:

2. Marina Cubaans......Goldentime :fuck: :fuck:

3. Elvira Pools.............YinYang :D :D :D

Wil trouwens de andere dames hier zeker niet te kort mee doen, maar ja je moet keuze`s maken in het leven :bowlol: :bowlol: .

thesickboy
14 juni 2007, 10:11
TheSickboy is even de spreadsheet ingedoken en kwam (na wikken en wegen) met volgende gegevens terug

1. Lana uit Freude http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5564

2. Mati uit Freude/GT http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5856

3. Olga uit Freude: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4772.

Eigenlijk zijn al deze dames onderling inwisselbaar.

Bij het nakijken van de spreadsheet en het nalezen van mijn posts over deze dames klonk er plots een doffe klap tegen de onderkant van mijn bureel...:smile2:

:wink:

thesickboy
14 juni 2007, 10:29
Deze topic is ruim 12u open en er staat nog geen enkel Antwerpse dame op... vreemd! :thefinger :teuflisch

;) :wink:

Jack42
14 juni 2007, 13:02
Ik zie niet in waarom we Paola steeds moeten vermelden, ze is immers IjsberenforumKoningin, tot spijt en afgunst van velen.
Halfjaarlijkse lijstjes veranderen daar niks aan :thefinger:teuflisch

Je moet ook niet vragen op wat voor manier ze koningin is geworden :kotz:

Mijn lijstje:

- Kandy (GT)

- Romina (GT/LR)

- Isabelle (GT)

Forza...germania
14 juni 2007, 22:54
Ik kan geen top 3 produceren :ich Gott:

Big30
14 juni 2007, 23:04
Ik kan geen top 3 produceren :ich Gott:

Nogal wiedes dan moet je ook maar vaker goede clubs bezoeken en naar mijn raad luisteren :thefinger!

Als ik eerlijk ben heb ik zelf dit jaar ook niet zo veel dames verblijd met een kamerbezoek. Ik kom met moeite tot een top-2 :D! Ook mooi :p.

:wink: :wink:

Forza...germania
14 juni 2007, 23:05
Nogal wiedes dan moet je ook maar vaker goede clubs bezoeken en naar mijn raad luisteren :thefinger!

Als ik eerlijk ben heb ik zelf dit jaar ook niet zo veel dames verblijd met een kamerbezoek. Ik kom met moeite tot een top-2 :D! Ook mooi :p.

Hoezo :confused: jij hebt toch overal vriendinnen zitten :hah: :hah: :hah:

Big30
14 juni 2007, 23:16
Hoezo :confused: jij hebt toch overal vriendinnen zitten :hah: :hah: :hah:

Is allemaal platonisch he :D! Heb er nog even over nagedacht en heb toch een top-3 voor Q1 en Q2 2007 kunnen opstellen :freu:!

1. Mirabella, Oase, Roemeense: Mysterieuze blik, top-service op de kamer en vol met ironie en cynisme.
2. Maya, PHG, Roemeense: Nog maar kort daar werkzaam maar als het een beetje klikt staat ze garant voor vele spannende momenten op de kamer.
3. Micky, Oase, Letse: Leuke spontane jonge dame soms wat ongeduldig, heel lief op de kamer.

Forza...germania
14 juni 2007, 23:20
Is allemaal platonisch he :D! Heb er nog even over nagedacht en heb toch een top-3 voor Q1 en Q2 2007 kunnen opstellen :freu:!

1. Mirabella, Oase, Roemeense: Mysterieuze blik, top-service op de kamer en vol met ironie en cynisme.
2. Maya, PHG, Roemeense: Nog maar kort daar werkzaam maar als het een beetje klikt staat ze garant voor vele spannende momenten op de kamer.
3. Micky, Oase, Letse: Leuke spontane jonge dame soms wat ongeduldig, heel lief op de kamer.

Ik geloof er helemaal geen barst van :teuflisch :teuflisch :teuflisch

Mirabella was er afgelopen vrijdag alweer niet. Ben benieuwd waar dit meisje uithangt:fuck: :fuck:

Randy
14 juni 2007, 23:22
Bij het nakijken van de spreadsheet en het nalezen van mijn posts over deze dames klonk er plots een doffe klap tegen de onderkant van mijn bureel...:smile2:

:wink:

Zeeeeeer herkenbaar. Ben ook heel blij toch eea bijgehouden te hebben. En schokkend hoe trouweloos Randy is. Sommige 'toppers van toen' (en soms niet eens zo lang geleden) was hij al bijna vergeten :eek:.

Sphinx
15 juni 2007, 21:10
krijg ik ervan! Wat haaat ik het soms om te kiezen :angryfire Maar ja, no decision is even worse then a bad decision, dus vooruit dan maar:

1. Mara, Oom Bernds. Oké dan, deze is niet zo moeilijk. Nog steeds met stip bovenaan.
2. Bahar, Samya. Beste runnerup. Lijkt lief en onschuldig, maar kijk uit voor die dames uit de Mahgreb. Ze hebben vuur in hun donder
3. Babsi, Oom Bernds Aus Erfahrung Gut en ook nog een gezellige kletstante. Wat wil je nog meer?

Beste Trio: Mara en Babsi, Oom Bernds. "There is one word in German and I think that said it all: Wunderbar!"

Leukste ontdekking: Club Tabulos, Mönchengladbach. Een wat vreemde eend in de bijt in het wandelaarslandschap, maar ik had altijd al een zwak voor dwarsliggers.