PDA

Volledige versie bekijken : Alia (voorheen Desiree ( GT) )



Robin
12 juni 2007, 23:05
Hallo,

hoffe, der Bericht ist hier richtig!?
Desiree, Philipinin, ca. 160 cm, halblange dunkelbraune Haare, 70 A/B, Gf6, ZK,EL, FT, 69+ "fingern" , nur am WE tätig bzw. an Feiertagen, da noch "richtigen Job"!;)

Wurde mir als TA empfohlen und diese Empfehlung kann ich 100% bestätigen!!!:freu: :rolleyes: :freu:

Bis die Tage,

Gruß Robin
:wink:

Jack42
12 juni 2007, 23:25
Hallo,

hoffe, der Bericht ist hier richtig!?
Desiree, Philipinin, ca. 160 cm, halblange dunkelbraune Haare, 70 A/B, Gf6, ZK,EL, FT, 69+ "fingern" , nur am WE tätig bzw. an Feiertagen, da noch "richtigen Job"!;)

Wurde mir als TA empfohlen und diese Empfehlung kann ich 100% bestätigen!!!:freu: :rolleyes: :freu:

Bis die Tage,

Gruß Robin
:wink:

@ Robin

Schön um wieder etwas von dir zu lesen.
Grüssen Jack42

@Ace2

Tsjonge nu zie je wat je hebt laten lopen.............:hammer:

Randy
13 juni 2007, 11:45
Ik zit me nu zelfs af te vragen of Ace de naam sowieso wel goed verstaan heeft :D

Bessery zou een verbastering kunnen zijn van Desiree op z'n Engels uitgesproken.

Wordt vast wel vervolgd :D

lustman
26 juli 2007, 18:27
Had ze gespot tijdens het eten. Iets later haar aangesproken en hup naar de kamer. Het klikte meteen. Liet zich gewillig beffen en dan naar de 69 positie.
Geneukt in verschillende standjes , onder haar aanmoediging van :loud: * fuck me hard * op z'n hondjes klaargekomen. :thefinger Top ervaring en zeker voor herhalling vatbaar.

Ace2
2 augustus 2007, 22:46
.... En toen zag ik haar………….. Helemaal uit de Filipijnen gekomen zag ik Desiree. Breed lachend zwaaide ze naar mij en riep: “Hi, kennst du mir noch?” Ik was echter te verbaast om snel te reageren. Met deze dame had ik een week of 6 geleden gesproken, maar geen kamerbezoek mee doorgebracht (tot mijn grote spijt). Dat ze mij nog herkende verbaasde mij. Maar ze had ook gezegd dat ze alleen op vrije dagen werkte omdat ze een gewone job had. Vandaag was het toch geen speciale vrije dag in Duitsland? Ze zal toch niet tegen mij hebben gejokt? Die vraag stelde ik mijzelf niet, want ze had haar tong al in mijn mond zitten en haar handen zaten overal. Ze had beet. Na deze innige zoen-sessie volgde even een praatje, maar de woorden “kamer/zimmer” en “sleutel/schlussel” kwamen daar niet in voor. Wel knuffelde en zoende ze maar door. Na een kwartier was mijn “verzet” gebroken en gaf ik mijzelf over: “bitte ein schlussel und ein zimmer. Bitte schnel.”
Gearmd (lief he) liepen wij naar de kamer. Samen legden wij het laken op het bed, waarna Desiree haar weinige “kleren” uittrok. Ik deed mijn badjas uit en hing hem aan het haakje op. Terwijl ik mij weer omdraaide en haar wilde vragen waarom ze vandaag begonnen was met werken stond Desiree al vlak achter mij. Voor ik mijn zin af kon maken, zat haar tong al weer in mijn mond en een innige tongzoen volgde, waarbij onze handen elkaars lichamen betasten. Dat beviel mij erg goed. Al zoenend gingen wij op bed liggen waar alles gewoon door ging. Ondertussen zag ik dat Desiree zichzelf vingerde. Je kunt natuurlijk denken dat ze supergeil was, maar het kan ook zo zijn dat ze dat juist niet was en zichzelf wat stimuleerde om een goede (zakelijke) prestatie neer te zetten. Dat klinkt al weer wat minder romantisch.
Ik vond het allemaal best. Ik onttrok mij aan haar zoenen (dat was nog niet zo eenvoudig) en likte mijzelf een weg naar beneden waar ik bij een al nat poesje aankwam. Ik had mijn tong nog maar net tegen haar poesje aan of ik hoorde al gilletjes. Dat was erg snel.
Het orale gedeelte was goed en lang. Ik likte en likte en zij kreunde en steunde. Ik lag op mijn zij en Desiree slurpte gulzig mijn penis naar binnen. Niets geen rustig likken of aftasten, gelijk met de volle lengte erin tot ik tegen haar keel aan kwam. Ze slurpte en pijpte mij erg nat. Zo ging het een hele tijd door. Telkens wekte ze de indruk klaar te komen, maar uiteindelijke merkte ik niets van een moment supreme.
Uiteindelijk werd een condoom om mijn penis gedaan en ik werd op haar getrokken. In een kletsnatte poes verdween mijn penis en wild stotend deed ze haar werk. Ik probeerde het nog te rekken, maar Desiree pakte mijn billen vast, zodat ik geen kant op kon. Toch wist ik meer weerstand te bieden dan in eerste instantie verwacht, dus ik stootte rustig door. Tot het moment dat ze begon te zuchten en kreunde: “Ooooooohh, i come, i cooooooomeeeeeeee” Of ze echt klaar kwam betwijfelde ik, maar ik hield het niet meer en spoot mijn condoom vol.

Na deze sessie maakte Desiree aanstalten om te vertrekken maar ik was nog iets te moe om gelijk op staan. Desiree kwam naast mij liggen en kwebbelde de tijd vol. Dat kwebbelen ging over in voorzichtig zoenen en strelen en vrijen. Ondertussen was mijn penis al weer hard (dat was een prestatie op zich van Desiree) en gingen wij wederom over tot het orale gedeelte. Dat duurde lang waarbij Desiree bleef kreunen en steunen en ze deed het goed. Het was gespeeld, maar het beviel mij goed. “I like to fuck, you must to fuck me. I want to come again, so fuck me long and hard. But do not come before I come.” fluisterde Desiree in mijn oor. Zo gezegd, zo gedaan. Na het condoom er weer te hebben opgedaan gingen wij van start. Eerst de missionarishouding waarna Desiree op mij kwam zitten (terwijl ik ook zat) en ze mij bereed. Ik hield haar goed vast, want het leek of ze de kluts kwijt was. Haar ogen dicht en wild stotend op mij. Om mijzelf wat meer adem te geven, besloot ik haar nog eens te beffen. “Ohhhh, I like it, you lick so good. Please fuck me again. Your dick is strong, I like that….” Ik zweer het je: ze kreunde het echt.
Het eerste uur was nu ruim overschreden.
Ik ging weer op haar liggen en begon van rustig stotend naar wild stotend over te gaan. Op een gegeven moment omklemde ze mij met haar armen en begon zelf ook steeds wilder te stoten. Ze hijgde in mijn oren: “Ohhhhhhh, I come, I come, I comeeeeeeeee…..” Ineens ontspande ze en liet mij los. Ik ging even naast haar liggen en keek naar dit mooie gezicht. Een mooi Filipijns meisje dat uitgeput naast mij lag. Ik had het zelf niet beter kunnen verzinnen. Na een minuut ging ze op haar knieeen zitten en begon mij te pijpen, nat en gulzig. “Now it is your turn to come.” Dat vond ik ook. Ze pijpte en pijpte en ik kwam inderdaad klaar. Goed opvangen deed ze mijn zaadlozing niet, Het was een halve FT.
Desiree verschoonde mij en wij lagen nog even in elkaars armen. “Oh, I liked it so much. You lick so good” Ik liet haar maar praten. Het zat immers bij de prijs inbegrepen.
Ze vertelde mij alleen te werken als ze zin in sex had. Dan was het een prettige manier om veel geld te verdienen. “But tonight it will not be easy. You made me too tired.” Dat mag ook wel na 2 uur intensieve sex.
Het werd tijd om te gaan eten. Maar niet voordat de financiele afhandeling had plaatsgevonden. “It was very good” zei ik en daar was niets van gelogen. “So I only want € 100;= from you.” vervolgde ik mijn prijsonderhandeling. Desiree begon (serieus) te rekenen tot ze besefte dat ik van haar geld vroeg. Lichte paniek kwam bij haar op. Misschien was ik toch niet zo onnozel als ik er uit zag en was ik (nu) een vervelende klant die moeilijk ging doen over de prijs. Ik stelde haar gerust, al was het maar dat ik te moe was voor teveel flauwe grapjes. € 75;= bleek de prijs te zijn die Desiree vroeg. En zo ontstond voor het eerst in mijn GT-leven een discussie over de prijs. Niet omdat die prijs te hoog was, maar omdat die te laag was. Ik kan jullie gerust stellen. Correct als ik kan zijn heb ik de juiste prijs betaald met wat extra’s. Wellicht dat nu iemand denkt dat ik dit schrijf uit een soort van stoerheid of dat Desiree er echt van had genoten. Het is gewoon een klantenlokkertje. Zo kom ik immers weer terug en loop ik weer in de fuik van een gewiekste maar leuke dvp. Want vergis je niet niet, dit dametje is echt niet achtelijk.


Enkele uren later begon ik langzaam maar zeker te denken aan de terugreis. Na afscheid te hebben genomen van mijn mede-ijsberen liep ik in de bar tegen Desiree aan. Ik vertelde haar dat ik naar huis ging, maar ik geloof niet dat ze mij echt hoorde (als ze al luisterde). Haar tong zat al in mijn mond en een heerlijke tongzoen was mijn deel. Ik twijfelde even om toch maar naar de kamer met haar te gaan. Maar ik besefte dat dit verhaaltje dan wel erg lang zou gaan duren. Dat leest niemand meer dacht ik. Ik vertelde Desiree dat ik weg ging. Ze vond het jammer. “I like it with you. I did come three times. You lick so good” zei ze wederom. Ik zei: “I do not lick good, I lick long and you fall asleep. That is an easy way of earning money.” Ze giechelde zachtjes. “I will dream about you” vervolgde ik. “Oh yes, you must dream that you fuck me. I will dream also about you. I will dream that you lick me.” was het antwoord van Desiree. “oh no” zei ik “do not dream about me. I do not want that you get a nightmare.” Toen was er genoeg slap geouwehoerd. Ik ging naar huis na innig afscheid van Desiree te hebben genomen. Helaas werkt ze schijnbaar niet zo vaak in GT.

Willem2
4 mei 2008, 16:53
Naam : Desiree / Desiré

Nationaliteit / taal : Filipijnse (ziet er thais uit) / Duits

Leeftijd : 23-27jaar

Haarkleur/lengte : Lange zwarte haren

Lengte : 1.66m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing : nee

Service : PZC, NMC, FT, zoenen, massage

Extra : Eén van de mooiere aziatische dames die ik de afgelopen jaren in een club gezien heb

laurent74
4 mei 2008, 17:21
Ik ben gisteren naar kamer geweest met een jonge duitse van filipijnse oorsprong.
De beschrijving klopt behalve de voornaam. Dat was Alea of zoiets...

Willem2
4 mei 2008, 18:01
...Dat was Alea of zoiets...

Dat kan best dezelfde zijn :rolleyes: Ik zal eens even bellen want zoveel "thaise" dames lopen er niet rond ....

Jansen
12 mei 2008, 20:35
Alia philipijnse dame heeft eerst lange tijd in GT gewerkt

Leeftijd; 25 jaar
Figuur; slank/normaal voor een philipijnse best goed in het vlees.
Haren; lang zwart met witte lokken er door heen gevlecht tot op de rug
Taal;Duits
Borsten;Cup B-C. echt

Service; heel goed doet alles waar een man van droomt.

Zoenen heel veel en heel diep, ook PZC heel diep, NMC, standjes wat je wil.
Tijdens intiem vingert ze zich zelf mee ook als jij klaar bent gekomen gaat ze nog even door met vingeren tot hoogtepunt.
Beffen vind ze ook lekker.

Ze heeft een lange periode in o.a. GT gewerkt vandaar dat ze veel gasten kent.

Ik kwam haar tegen in de loop langs de bar en had haar twee dagen terug ook al gezien.
Ook toen dacht ik al een mooie meid met een Europees figuur en een Phillipijns gezicht.

Ik heb Foots mooi alleen laten staan die was met mij op weg om het eten te gaan bewonderen.
Ik heb eerst gevraagt haal je een sleutel en het liefst van kamer 2 ze lachte en vertrok om aan mijn verzoek te voldoen.
Foots was zelfs van haar onder de indruk en wist niet goed meer voor waar voor hij naar binnen was gegaan.:rolleyes:
Na een paar minuten kwam ze met de sleutel van kamer 2 en wij dus naar de bovenste verdieping.
Ze vertelde dat ze me al vaak had gezien ook in GT dus ik zei dat het dan haar lukky day was !!!!!!
Ik heb eerst even gekeken of de dakpannen stevig lagen ( deze waren door twee dagen eerder naar beneden gekomen toen ik een uitbarsting had daar met Angelina) maar alles leek in orde.
Op de kamer beon ze me stevig en diep te zoenen met daarna een lik beurt naar beneden om een heerlijke PZC te ontvangen.
Daarna zijn we op bed verder gegaan met PZC ook standje 69 en daarna wat standjes NMC.
Omdat de spiegel weer voor het bed was geplaatst hebben we lepeltje lepeltje
en heerlijk genoten van het aanzicht dat mijn paal haar diep penetreerde en zij met haar vingers tegelijk haar klit masseerde.
Na het orgasme is zij nog heel even doorgegaan totdat zij zonder fake ook heerlijk kwam.
Het vocht droop van haar vingers en liet mij haar vingers proeven.
Het smaakte niet naar glijmiddel voor de ongelovige.:green_smi

Na mij is Picasso1 met haar meegegaan ik kwam hem tegen in de kleedkamer en stond met haar af te rekenen.
Picasso1 gaat het liefste met een nog natgemaakt Jansen meisje naar de kamer.:teuflisch

Herhalings gevaar eigenlijk wel maar dat schrijf ik steeds meer dus het wordt wel moeilijk.

foots
12 mei 2008, 21:48
Heren, Beren,

En na Picasso heb ik als laatste mijn avond ook met deze Philipijnse afgesloten.

Ik kwam inderdaad Jansen tegen en wilde even met hem lullen. Maar hij ging er gelijk met die Al... vandoor. Jansen dacht trouwens eerst dat het een Thaise was, maar ik twijfelde, want de meeste Thaise hebben meer spleetogen en zij had rondere. Maar ook ik twijfelde, want voor een Philipina was ze erg stevig (zeg maar gerust behoorlijk stevig), maar dat is trouwens voor Jansen en Picasso een "normaal" postuur:eek:.

Ik was inderdaad even helemaal de kluts kwijt, want ik was zelfs vergeten dat we naar het eten gingen kijken:confused:.Tijdens het eten kwam ze trouwens bij de NL groep zitten (bij Picasso) en ik heb toen nog even met haar gepraat in Tagalog (da's de hoofdtaal in de Philipijnen).

Nou Jansen en Picasso waren zo lovend dat ik het er ook maar eens mee ging proberen. Ze doet uiterst aardig, is 27 jaar:ranting2:, 14 jaar in D en ze at sindsdien Duits. Aha, daarom die dikke kont. (Mag ik gerust zeggen, want mijn kont is klein !!)

Nou ze zoende, pijpte en neukte, maar ik vond het wat overdreven, het zoenen leek meer op lebberen, het pijpen was prima, maar veel te kort, dus nog maar wat pijpen bijgevraagd. Bij het neuken in doggy:fuck:, maakte ze vreselijke nep geluiden, maar wat wel erg geil was ze keek achterom:roll:, zoals een olifant volgens de Kamasutra:thefinger.

Grommend werd het me gelijk te veel en ik donderde schokkend over haar heen:rubbel:. Lekker, daar was ik weer aan toe. Het was een "ok" sessie, maar zeker niet top. Komt door mij, want ik hield het niet lang vol, ik was gewoon te geil en het was pas de 3e keer die dag.

Blijkbaar heeft Jansen mij genomineerd als slechtste minnaar, volgens Picassso:lostit:. Ik heb het nog niet gelezen, maar ik vind het wel grappig:roll3:. Bovendien vind ik het helemaal niet erg en kijk ik al uit naar de jury die mij moet beoordelen:fuck:.

Moderatoren welke dames zitten in de jury, en willen jullie dan niet te veel blondines daarin opnemen :teuflisch?

Groet, Foots :wink:

foots
12 mei 2008, 21:52
Oh nog even dit:

Borsten zijn B naturel (Ik heb al 2 Philipina's gehad 1 met A en nu 1 met C. Deze is zeker te weten B !!

Heb ik zowel met beide handen, alswel oraal vastgesteld. :D!!

Haren zijn niet zwart, ja, wel van nature bij een Phipina, maar deze had van die lichte lokken en doorheen gemixt.

Groet, Foots :wink:

Jansen
12 mei 2008, 22:12
Heren, Beren,
Ik was inderdaad even helemaal de kluts kwijt.

14 jaar in D en ze at sindsdien Duits. Aha, daarom die dikke kont. (Mag ik gerust zeggen, want mijn kont is klein !!)

het zoenen leek meer op lebberen, het pijpen was prima, maar veel te kort, dus nog maar wat pijpen bijgevraagd. Bij het neuken in doggy:fuck:, maakte ze vreselijke nep geluiden, maar wat wel erg geil was ze keek achterom:roll:,



Blijkbaar heeft Jansen mij genomineerd als slechtste minnaar, volgens Picassso:lostit:. Ik heb het nog niet gelezen, maar ik vind het wel grappig:roll3:. Bovendien vind ik het helemaal niet erg en kijk ik al uit naar de jury die mij moet beoordelen:fuck:.

Groet, Foots :wink:

Volgens mij ben je weer de kluts kwijt;

A ; dat jij niet weet of je een dikke kont hebt komt gewoon omdat je zo,n dikke buik hebt die aan de zijkanten doorloopt zodat je je eigen kont niet eens kan zien. :rofl:

B; dat het zoenen bij jouw op lebberen leek vind je het gek als ze eerst Jansen en daarna Picasso1 heeft gehad dan hangt alles boven en beneden naar buiten ( denk eens aan de binnen band eerst terug duwen voor je hem weer op pomt ) :rofl::rofl:

C; dat ze achterom keek was omdat ze niets voelde :rofl::rofl::rofl:

D; en het nomineren had ik nog niet gedaan maar is nu wel zeker aan de orde na jouw kameravontuur, ze dacht natuurlijk echt dat er een olifant met Kamasutra bezig was.:rofl::rofl::rofl::rofl:

En toch vind ik je een hele gezellige vent en binnenkort even eens echt bijkletsen (eten) a.s. woensdag VV ;)

Oh ja nog even dit toch Cup C ;) jij hebt met die grote kolenschuppen van jouw geen idee hoe groot haar borsten zijn. laat dat maar over aan het fingerspietse gevul van Herr Jansen.

In Haar bovenstukje ( dat nog vast zat tussen de wieltjes van de rijdende spiegel ) weer een geval echt van Jansen stond ook op de label C 80 made in Taiwan.:teuflisch

p.s. bij meeting point stond Foots met vrienden ??? jij hebt toch geen vrienden ? maar noem mij maar vriend dan heb je er toch 1 ( grapje)

foots
12 mei 2008, 22:44
Weer zeldzaam grappig ik lach me (al)weer te barsten !

Ja iedereen kan een 80 C kopen, maar de borsten heb ik zelfs oraal opgemeten en ik weet het zeker B ! Referentiematen heb ik er uitdrukkelijk bij vermeld !
En dat is een officiele TNO meting en daar valt niet aan te tornen :thefinger.

Tja dat binnenband verhaal dat zou kunnen kloppen natuurlijk, want met zoveel beren en te weinig kippetjes was het voor haar natuurlijk veel GT tijden ophalen. (De neuk-fabriek zoals sommige zeggen).

Groet, Foots ! :wink:

P.S. En ja, de volgende keer niet meteen ervandoor gaan met die lekkere dames ;) !

Oh, die "vrienden" waren een paar jonge jongens uit mijn geboortedorp. Die waren er nog niet zo zeker van dat ze gingen en na een SMS nog niets gehoord, dus op jouw uitnodiging naar VV.

Groet, Foots :wink:

Van die olifant en de kamasutra, daar kon je trouwens wel gelijk in hebben Haha

Groet, Foots

thesickboy
15 mei 2008, 13:19
B of C-cup, ik zal er mij niet over uitspreken maar lékker, ja dat zijn ze wél.

Nadat Bredero zichtbaar enthousiast van de kamer kwam gedarteld stelde ik mijn radar in op 'interceptiekoers' en slaagde erin om Alia aan de haak te slaan. Ze had geen haast om naar de kamer te gaan en gezellig aan de bar hebben we wat ervaringen uitgewisseld. Het gesprek kwam toevallig op Freude (waar ik wel eens een keertje geweest ben:D) en ze bleek bijzonder geïnteresseerd. Vooral het feit dat er aan beren geen alcohol geschonken werd én de prijsstructuur sprak haar ten zeerste aan.

Uiteindelijk op mijn initiatief naar de kamer verkast. Daar kuste ze mij gelijk vol op de bek... Ik weet niet hoe het voelt als een Labrador je in je gezicht likt maar qua enthousiasme en nattigheid komt het allicht aardig in de buurt:eek:.

Hevig zoenen, lekker kleddernat pijpen, beffen, vingeren, enthousiast neuken... de pret kon niet op. Na zo'n 45' werd het me allemaal teveel en vlogen mijn zwemmers het rubber in. Ik moest echter nog even doorgaan van Alia terwijl zij zich nog verder klaarvingerde...

Passionele en enthousiaste sex... absolute aanrader

thesickboy
6 mei 2009, 14:57
Is deze dame recentelijk nog gespot in der villa?

:wink:

Manni1A
23 mei 2009, 12:31
Is deze dame recentelijk nog gespot in der villa?

:wink:

Nein - es gibt jetzt eine andere Alia in der Villa. Muss ich gleich wohl mal einen paspoort erstellen :green_smi

Big30
23 mei 2009, 12:35
Nein - es gibt jetzt eine andere Alia in der Villa. Muss ich gleich wohl mal einen paspoort erstellen :green_smi

Ich sage nicht du musst! Aber wenn du willst, gerne!! Die neue Alia sieht super aus genau wie Mercedes ;)!

:wink::wink:

Manni1A
23 mei 2009, 13:05
Ich sage nicht du musst! Aber wenn du willst, gerne!! Die neue Alia sieht super aus genau wie Mercedes ;)!

:wink::wink:

Mercedes ist laut Alia aber nicht mehr in der Villa