PDA

Volledige versie bekijken : Welke club mijd je, hoe lang, en natuurlijk de reden.



.357 magnum
7 juni 2007, 19:52
GT.

De gigantische drukte s`avonds werd me vaak teveel.
Het overbekende tafareel bij het avondeten, met de nodige dames die voorkruipen, deden ook niet veel goeds.
Tot overmaat van ramp zitten de dames nog flink te jagen.
Of te wel na 15 minuten op de kamer maken ze er een eind aan je kamerbezoekje.
Dit alles heeft er toe geleid dat ik sinds de kerstparty van 2005 niet meer in deze club ben geweest.
Dus dik 1,5 jaar geen GT bezoekjes meer.


FKK Amnesia in Castrop Rauxel.

Dit is een grote mooie tent.
Geen op of aanmerkingen.
Maar deze jongen zat in de Kino te kijken naar de de actievoerende ijsberen.
Een paar dagen later was ik weer in deze club.
Ik zat weer in de cinema NIET naar het witte doek te kijken.
Maar daar waren die Pruisen niet van gecharmeerd.
Deze begonnen te klagen.
Later op de dag kreeg ik een boze thekenfrau op mijn nek.
Bij de uitgang kreeg ik een flinke waarschuwing.
Een prachtige situatie.
Ze wippen in het openbaar, en gaan klagen als er eentje kijkt.
Uiteindelijk heb ik deze tent maar niet meer bezocht.
Het is inmiddels 1,5 jaar geleden.
Maar nog steeds geen behoefte om deze club te bezoeken.

Women Lover
9 juni 2007, 15:32
Ik ontloop in mijn vrije tijd elke vorm van ruzie. Ik wil ontspannen en daar hoort ruzie absoluut niet bij. Ik heb in 4 jaar tijd ook nooit ruzie gehad, op 1 woordenwisseling na met een dame die NZC in het pakket had zitten :ranting2: Sorry, daar doe ik niet aan mee uit respect voor alle dames die ik nog wil gaan bezoeken en alle vriendinnen die ik nog hoop tegen te komen.(hoewel op dit moment dames en vriendinnen eigenlijk enkelvoud zou moeten zijn, ken ik mezelf ondertussen wel weer zo goed dat het in de toekomst..)


Ik ben 1 keer een tijdje niet in een bepaalde club geweest. Dat werd me na te intense gesprekken gevraagd door een dame. Wederzijdse gevoelens is het mooiste wat er is, maar het maakt soms ook mensen kapot. Dat wilde ze mij niet aandoen, had ze al genoeg gezien om zich heen.


Dus ja, ik heb 1 club een tijdje gemeden, maar dat had niets met de club te maken.

Randy
9 juni 2007, 16:28
Een club mijden? Nee, niet echt. Wel merk ik dat ik veel minder vaak naar GT ga. Er zijn nog zat lieve dames daar, maar de sfeer is toch minder dan 1-2 jaar geleden. Jaaggedrag is toegenomen. En ik voel me af en toe deel van 't meubilair, m.a.w. het is niet meer zo spannend in GT.

In andere clubs heb ik dat nog wel dat gevoel van spanning, zoals in LR, PHG en Paradiso/Freude. En PT Dorsten voor nog meer afwisseling :D.

Limburger
10 juni 2007, 00:28
Ik mijd alle clubs in Nederland sinds ik voor het eerst bij GT ben geweest. GT is de club die het dichtst bij mij huis ligt dus dan ga ik echt niet naar een veel duurdere club in Nederland.

rplover
10 juni 2007, 14:12
Ik mijd alle clubs in Nederland sinds ik voor het eerst bij GT ben geweest. GT is de club die het dichtst bij mij huis ligt dus dan ga ik echt niet naar een veel duurdere club in Nederland.
Leg uit... in wat is Yin Yang duurder dan GT?
Buiten dat je nog 's nachts iets te eten moet gaan zoeken als je terugkomt van GT? :rolleyes:

De Cock
10 juni 2007, 14:28
Nee, echt mijden doe ik geen enkele CLUB :nee: .

Maar heb de voorkeur voor een Club uit de FKK scene en dat is in Hennef/lichtenberg Bernd's Club.

Kwam voorheen vaker in PHG en GT maar ga nu voor de kleine knusse ik ben thuis gevoel Club.

Groeten,

De 28 Cock.

Stiffmaster
13 juni 2007, 10:00
Ik weet niet of ik hier over het mijden van een club kan praten, maar na mijn laatste bezoek aan GT op 22 april j.l. had ik het echt helemaal gehad daar.

Natuurlijk was het wel gezellig met de mede ijsberen maar dat is het ergens anders ook. De dames op een enkeling na proberen je sneller af te werken dan dat je je badjas op kan hangen en het eten was wederom een drama en ik snap best wel dat een ieder er anders tegen aan kijkt, maar voor mij had ik het echt gehad. :nee:
Nu zeg ik niet dat ik nooit meer naar GT toega maar voorlopig zeker niet.

Waar ik zeker nooit meer naar toega is Xanten, geen of weinig dames, geen sfeer, nee dat is absoluut niet mijn ding.

Ik hou het voorlopig maar bij YY voor de relaxtere sfeer, het merendeel toch aardige dames en het betere eten, maar wat voor mij geldt hoeft niet voor een ander te gelden en dat is maar goed ook anders zou het wel eens heel erg druk kunnen worden daar in Roermond. :green_smi :green_smi .

thesickboy
13 juni 2007, 12:03
.... niet.

Behalve dan de clubs in zijn (Belgische) vaderland omdat die de vergelijking met de Duitse saunaclubs betreffende prijs/kwaliteit niet kunnen doorstaan.

Wat ik wel merk is dat bepaalde clubs een tijdje je aandacht opeisen, je gaat er dan ook veel naartoe. Na een tijdje heb je het wel gezien en verschuift men zijn aandacht naar een andere club. Op dit moment heb ik het even gehad met GT maar aangezien Mati daar nu opgedoken is zou dit wel eens spoedig kunnen veranderen...:D

:wink: