PDA

Volledige versie bekijken : little diablo is jarig

Willem2
7 juni 2007, 00:38
:birthday:

:ola2: :ola2: :ola2:

:happybirt Hartelijk Gefeliciteerd

en dat het maar een mooie dag mag worden.......

:aola: :aola: :aola:

Forza...germania
7 juni 2007, 00:47
.......het wordt een mooie dag :thefinger

Proficiat

Gustomass
7 juni 2007, 05:32
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..
Na wat passen en meten lijkt het erop dat ik je vandaag in de Garden of Eden toch de hand kan komen schudden.
Alvast een hele mooie dag gewenst.

Gustomass

Tiga
7 juni 2007, 06:23
LD,

Een hele fijne verjaardag in GT vandaag! Geniet ervan. Misschien mag je een keer naar de kamer op kosten van je vrienden. Gezien het aantal hoeven ze maar 2,50 bij te dragen pp.

:freu: :wink:

Jack42
7 juni 2007, 06:25
Hartelijk gefeliciteerd "kleine Duivel" oftewel :happybirt

Straks gaan we :sekt: en :festeer: en tussendoor ook nog wat :fuck:

Tot laters

blauwebeer
7 juni 2007, 07:33
... gefeliciteerd met je verjaardag.

Krimson zal vandaag niet aanwezig zijn, maar wenst je een spannende sessie met Mati toe ...:D

:wink:

janm
7 juni 2007, 08:12
Happy birthday. Laat de kurken maar knallen in GT. Of knal je liever zelf? :rofl:
Geniet van onze kleine roemeense opdondertjes.

thesickboy
7 juni 2007, 08:18
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

:prost:

:wink:

Randy
7 juni 2007, 09:37
Heee kleine :teuflisch !!! Gefeliciteerd!

Ik kan helaas er toch niet bij zijn vandaag :angryfire maar geniet van deze prachtige dag, en doe de dames maar de groeten :smkiss:

:aola:

Stiffmaster
7 juni 2007, 10:07
:aola: :aola: :aola:

Van Harte Little Diablo, maak er een mooie dag van :sekt: :sekt:

:ola2: :ola2: :ola2:

Ace2
7 juni 2007, 22:58
Gefeliciteerd. Ik ben nog speciaal richting Duitsland gereden om je de hand te schudden. Echter geen Little Diablo te bekennen.

Big30
7 juni 2007, 23:00
Op de valreep ook nog gefeliciteerd!

Maar ehm verjaardags feestje aankondigen en het feestvarken is niet aanwezig :eek: :thefinger :teuflisch!

(Nou ja maar even aanwezig ;))

Azrael
8 juni 2007, 09:27
Ok, ik weet het.. Een beetje laat, maar toch alsnog gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, ik moest helaas wegens werkverplichtingen (in South Africa) verstek laten gaan. We zien elkaar wel weer eens ergens...;)

little diablo
8 juni 2007, 17:37
thanks allemaal;) Tja het zijn altijd de prinsesjes die me agenda verstoren. Deze keer me kleinste prinses

saluti L Diablo

little diablo
8 juni 2007, 17:51
Gefeliciteerd. Ik ben nog speciaal richting Duitsland gereden om je de hand te schudden. Echter geen Little Diablo te bekennen.

maar je hebt je toch wel vermaakt;) alleen de slagroom onbrak, maar die hou je te goed.

Thanks saluti