Volledige versie bekijken : Ola / Pools ( voorheen Freude)
thesickboy
6 juni 2007, 22:33
Haarkleur/-lengte : Donker halflang sluik haar
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : iets voller dan slank / B
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : nee
Service: ?
Voordelen: ?
Nadelen: Niet bepaald het zonnetje in huis
thesickboy
6 juni 2007, 22:39
Deze dame is gloednieuw in Freude. Een aantal maanden terug zou ze ook eens een aantal weken in Freude gewerkt hebben.
Altijd geïnteresseerd in een nieuwe dame knoop ik een praatje aan met dit wicht. Na zowat 120 seconden krijg ik de vraag om naar de kamer te gaan. Als blijkt dat ik dit niet onmiddellijk van plan ben krijgt TheSickboy het boze oog toebedeeld.
Ik kras dan ook maar snel op. Gedurende rest van de dag zit Ola solo op de bank en zie ik haar geen enkele keer naar de kamer gaan.
Onbegrijpelijk dat ze niet meer mannen aantrekt met zo'n warme persoonlijkheid. :teuflisch
Everhard
14 juni 2007, 21:00
Me too had a bad experience with her. We talked for some time, and she kissed me. I said I wasn't ready but she had thrown herself in my lap so a little difficult to leave. Anyway, I finally left. Afterwards,she hunted me down and wanted money, for what, I don't know. Took her to the management. They took her side, because we had kissed and spent ½hour talking (according to her Polish friends...). Unreal:ranting2: I couldn't believe they took her side.:angryfire I have always understood that the deal is sealed when the girl starts blowing. Obviously there are other rules in Paradiso :wand:
Maybe someone more at home in Paradiso can clarify the special rules that apply here? Anyway, avoid Ola (nickname for Alexandra, she told me).
...
Maybe someone more at home in Paradiso can clarify the special rules that apply here?
...
The rule that I always use, in every club and with every 'pushing' girl: as soon as I know I will not go to the room with her, I say so immediately and very politely. Then it's up to her to leave me to pursue other customers (or I leave myself), or to stay and forget the business part. We may keep talking, maybe we kiss and cuddle a bit. And sometimes I change my mind and we end up in a room anyway :D.
This rule works for me. Sometimes the girl stays with me, often she leaves for another customer, but we both are agreeable on this. It's all about being clear to the girl in a polite manner. Don't forget it's a business for them, they're in it for the money. If you send out mixed signals, they may (incorrectly but understandable) charge you for their time anyway. It may not be fair, but nobody said life's fair.
Given on how the club management dealt with this, you probably sent out mixed signals to the girl, and also to her friends who saw what happened. It's not in any club's interest to deceive their customers. They would soon be out of business.
Everhard
15 juni 2007, 00:16
Sure I sent out mixed signals, because I had mixed feelings. I had doubts both about her attitude (willingness to please) and skill (ability to please).
But also take this into consideration.
After having talked for a while I said I had to go to the toilet. She must have assumed I was about to ditch her, because she said
- "Willst du mich verarschen? You have to pay for my time." and so on.
Of course, from that exact moment I went stone cold and couldn't imagine fucking/paying her. I just don't like to be threatend... She tried to convince me that it was only a joke, but there was noting I could do but leave. I can't imagine that anyone had behaved differently.
thesickboy
16 juni 2007, 09:32
I can agree with most of what Randy wrote.
Try to look at the situation this way:
The downside: In every single club there will be girls (and guys) who try to take advantage from each other. Life's a bitch, and then you die;) !
The upside: Those girls mostly don't last that long and will relocate pretty fast.
Have fun!
:wink:
thesickboy
19 juni 2007, 14:24
Deze dame is nog steeds aan de slag in Freude.
Voor de liefhebbers...Van een duitse grijsbeer vernam ik dat deze dame vroeger onder de naam Magda werkte in Cocoon te Wuppertal.
Willem2
8 september 2007, 03:27
Hmm na het lezen van deze verhalen begin ik onderhand te twijfelen of Picasso wel aan dit ijsje heeft gelikt :cool:
Picasso 1
8 september 2007, 18:50
Geen enkel bericht hier gaat over of ze wel of niet goed was in de kamer, maar over een houding buiten de kamer. Verschrikkelijk gedrag is dat overigens wat beschreven is in eerdere berichten.
Ik heb een prima sessie met haar gehad; pijpen is goed, heerlijk zoenen, vingeren, FT. Vooraf was er overigens helemaal geen haast van haar kant om snel naar de kamer te gaan, we zijn pas na 3 kwartier naar de kamer gegaan.
Het is wel oppassen met haar stemmingen!! het ene moment is ze heel vrolijk, het andere moment kan dat bij de geringste aanleiding omslaan.
De rest van de avond bleek ze erger dan plakband/bisonkit regelmatig aan me kleven (met stout gedrag overigens:D ). Ze was verder wel heel erg lief.
thesickboy
10 september 2007, 08:34
Hmm na het lezen van deze verhalen begin ik onderhand te twijfelen of Picasso wel aan dit ijsje heeft gelikt :cool:
Afgaande op de laatste recensie ben ik alvast vrijwilliger om dit op 3/10 proefondervindelijk vast te stellen....
:D :wink:
thesickboy
4 oktober 2007, 16:06
Gisteren was deze dame er ook weer en deze keer opvallend vriendelijker dan de vorige keer, ze was ook vaak 'bezet'... Ze lijkt trouwens vrij goed op deze Jana http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5336 die er gisteren dan weer niet was.
TSB was er even van in de war...:smile2:
JackD
5 oktober 2007, 19:20
Gisteren was deze dame er ook weer en deze keer opvallend vriendelijker dan de vorige keer, ze was ook vaak 'bezet'...Deze Ola kwam in eerste instantie niet voor op de verschillende "lijstjes" die een "ijsbeer op drift" gedurende een dagje Freude 39 nog wel eens wil maken en aanpassen (en aanpassen en nog eens aanpassen ... :o).
Maar toen zij in de loop van de avond haar vriendinnetje Dominica bijstond in het plagen en teasen van ondergetekende begon er iets (nee, dat nog niet) te groeien.
Na enig over en weer wenken kwam Ola bij mij op het bankje zitten (iets dat haar volgens Dominica door enkele andere dames niet in dank afgenomen werd :mad:).
Na een kort gesprekje besloten tot een kamerbezoekje dat best goed verliep; pzc, nmc, helemaal niet verkeerd. Daarna bleek dat Ola zeer vermoeid was en ik heb haar daarom de resterende tijd "lepeltje-lepeltje" een dutje in mijn badjas gegund.
Dit slapende meisje zag er ontroerend lief uit :luvlove:, maar ik hoop toch vooral dat zij binnenkort eens goed kan uitrusten! :redface:
jaccoone
7 oktober 2007, 12:10
Dit meisje heet Olla (met dubbel L dus) en werkte een jaar geleden in de club als Olga. Ze heeft in de periode dat ze niet werkte in Bochum, gewerkt in Gogh en in een club net over de grens in Nederland, (niet Yin yang :rolleyes:) waar ik de naam niet meer van weet. Ze heeft me verteld dat ze een periode niet mocht werken in Bochum (ten tijde van de eigenaarswissel enz.) omdat ze minimaal 21 moest zijn. Ze is dus 21 nu. (in haar paspoort staat 23 maar dat klopt dus niet)
Ik was een poosje niet geweest in Bochum en toen ik er dus na een paar maanden (:eek:) eindelijk weer eens was, zag ik zo'n beetje als eerste deze Olla zitten. Zij zag mij ook en was blij verrast! :rolleyes: Waar ik al die tijd geweest was, vroeg ze. Och, geen tijd gehad, zei ik....;)
Met haar een lekker uurtje op de kamer door gebracht met alles er op en er aan...:green_smi Het is idd, zoals de heren hierboven al schrijven, wel een dametje met een gebruiksaanwijzing, maar als je die eenmaal gelezen hebt, kun je er een prima tijd mee hebben.:freu::freu:
Groet, Jaccoone :wink:
pietpotent44
7 oktober 2007, 18:46
Heb met een brede grijns op mijn gezicht alle berichtjes over Ol(l)a gelezen...
Ik was gisteren voor de allereerste keer in Freude, en ondanks dat ik niet met haar naar de kamer ben gegaan (wel met 2 andere dames), heeft zij wel het meest indruk op mij gemaakt, haha.
Ik had op een gegeven moment namelijk al een taxi besteld die over ruim een half uur zou komen, ik besloot nog wat rond te lopen om de verschilledne kamertjes / hoekjes eens goed te bekijken etc :hah:.
Toen kwam ik Ola dus tegen, en toen ik naast haar ging zitten voor een praatje vroeg ze al snel of ik mee in de Kino wilde zitten met haar,
en daar heeft ze letterlijk en figuurlijk meer dan een half uur aan mij
gehangen :love2:.
Zonder betalen, want ik had gezegd dat er snel een taxi voor mij zou komen, maar ze bleef maar zeggen dat die maar moest wachten en dat ik toch echt met haar mee naar de kamer moest gaan :nee:. Ze bleef zich om mij heen klemmen en knuffelen en kussen, ik mocht niet zeggen dat ik zo weg moest. En zo ging dat dus dik een half uur lang, ik moest me letterlijk losrukken van haar (wat normaal helemaal niet vervelend hoeft te zijn natuurlijk, maar nu dus wel :D)
Daardoor kon ik met mijn taxi pas 5 minuten later dan gepland weg, wat voor mij helaas grote gevolgen had... maar zie daarvoor mijn 'algemene Freude verhaal'. :wink:
Ik herken wel haar verschillende stemmingen, ineens heel boos, en dan ineens weer helemaal in love-mode :love:, haha.
jaccoone
4 november 2007, 12:41
Gisteren was deze dame er ook weer en ze kwam, toen ze me zag, meteen maar me toe. Ik heb altijd begrepen dat er in deze club niet geanimeerd wordt, maar daar had zij maling aan. :thefinger
Eerst is dat wel even leuk en ik ben dan ook vrij vlot met haar naar de kamer gegaan en ben ook nog even samen met haar in de sauna geweest, maar daarna wilde ik toch wel eens kijken of er nog wat anders interessants in de club te zien was. ;)
Maar iedere keer weer kwam ze naar me toe, weer even aan me hangen, een kus geven, als ik even wat aan het eten was, moest zij daar "toevalllg" ook zijn. :madgo:
Uiteindelijk ben ik de kamer op "gevlucht" met Lana, toen ik even uit haar oog was. Geen echt ideale situatie dus. Ik zal haar de volgende keer moeten uitleggen dat ik hier niet van gediend ben en wel vrijblijvend mijn gang wil kunnen gaan. :green_smi
Als iemand nog tips heeft, hoe ik dat moet aanpakken, zonder het dametje al teveel te kwetsen, hoor ik het graag....:o
Groet, Jaccoone
Randy
4 november 2007, 22:24
Als iemand nog tips heeft, hoe ik dat moet aanpakken, zonder het dametje al teveel te kwetsen, hoor ik het graag....:o
Eerlijk zijn en beleefd. Dus iets zeggen als: ik vind je wel leuk, maar je bent niet nijn type en ik zal niet met je naar de kamer gaan. Of zoiets. Doet mischien even pijn, maar is beter dan er om heen draaien.
Dr. Randy
jaccoone
5 november 2007, 20:06
Bedankt voor je reactie, Randy maar het probleem is dat ik het wel leuk vind om met haar op de kamer te gaan! ;) Ze geeft gewoon lekkere sex! :green_smi
Het probleem zit hem in het feit dat ze me dan ook de rest van de dag blijft achtervolgen. En daar wil ik vanaf. :o Er zijn namelijk wel meer leuke dames daar waar ik graag mee naar de kamer ga! :fuck:
Misschien moeten we een keertje afspreken in Freude, Randy, dan kan jij haar bezig houden en kan ik lekker mijn gang gaan! :lostit: :teuflisch
Groet, Jaccoone:wink:
Picasso 1
5 november 2007, 20:28
Bedankt voor je reactie, Randy maar het probleem is dat ik het wel leuk vind om met haar op de kamer te gaan! ;) Ze geeft gewoon lekkere sex! :green_smi
Het probleem zit hem in het feit dat ze me dan ook de rest van de dag blijft achtervolgen. En daar wil ik vanaf. :o Er zijn namelijk wel meer leuke dames daar waar ik graag mee naar de kamer ga! :fuck:
Misschien moeten we een keertje afspreken in Freude, Randy, dan kan jij haar bezig houden en kan ik lekker mijn gang gaan! :lostit: :teuflisch
Groet, Jaccoone:wink:
Ik heb hetzelfde probleem bij Ola als jij maar ik heb ondertussen de oplossing. De eerst volgende keer dat ik naar Freude wil spreek ik gewoon met jou af en dan heb ik geen last meer van Ola...:teuflisch
Randy
5 november 2007, 20:29
Bedankt voor je reactie, Randy maar het probleem is dat ik het wel leuk vind om met haar op de kamer te gaan! ;)
...
Sorry, verkeerd gelezen! :o
Dan simpel: ik ga 1x met je naar de kamer, en daarvoor en daarna wil ik je niet zien. :eek: Mag ze zelf het tijdstip bepalen.
Je mag me wel mag inhuren voor rotklusjes, maar mijn tarief is hoog :thefinger
Willem2
9 november 2007, 17:08
Als je Ola een vinger geeft dan pakt ze jou hele hand :eek:
Afgelopen dinsdag wilde ik haar wat snickers/bounty'setc geven uit een grote zak maar uiteraard werd dit weer afgepakt. Ik kon het terugkopen voor 20 euro en anders moest ik met haar naar de kamer en ze greep me al in het kruis. Daarop heb ik haar maar geld gegeven : Chocolademunten :roll3::D.
Volgens mij zei ze "Curva" tegen mij, gelukkig versta ik geen pools :rolleyes: :lostit:
De andere poolse dames lagen in een deuk :bowlol:
Picasso 1
24 november 2007, 17:49
Mij heeft ze ook een keer voor 'curva' uitgemaakt en ze moest daar zelf enorm om lachen. Ik heb haar vervolgens 'schlampe' genoemd en daar moest ik dan om lachen. Echter, ze keek me heel erg ernstig aan er er viel een doodse stilte...Boos zij ze me dat ik dat niet meer moest doen. Ik reageerde dat als ze anderen voor curva uitmaakte, ze moest accepteren als ze zelf ook 'beledigd' werd :thefinger.
Zij zegt, ja maar ik meende het niet en jij wel (ik dacht: wat ben ik blij dat ik er niet mee getrouwd ben :rofl:). Ik zeg als ik het meende dan zou ik er zelf niet om lachen...:green_smi. Ze keek me nog 5 seconden boos in de ogen aan en toen werd ze weer vriendelijk, spontaan en stout :D.
Willem2
25 november 2007, 01:45
Ik heb Ola afgelopen vrijdag bezig gezien op een bankje :blow2: Dat was helemaal niet verkeerd. Ze heeft alleen heel sterk wisselende stemmingen maar voor de rest wacht ze met ongeduld op die nederlanders om ze een keer goed te :fuck: :sex:
jaccoone
6 december 2007, 15:18
Ik kreeg zojuist een sms van haar, dat ik haar met ingang van vandaag, kan bezoeken in GT.
Omdat ze vast wel meer klanten wil, dan alleen ik, dacht ik dat het wel een goed idee zou zijn, deze info op dit forum te plaatsen.... :teuflisch
Dus fans van haar, allemaal naar GT, kan ik ongestoord van de andere dames genieten in Bochum.... :thefinger
Groet, Jaccoone
Mauriceyep
15 december 2007, 15:43
Ze is inderdaad in GT, Bochum is volgens haar een "kut-tent", daarom naar GT-tent, een nog veel grotere "kut-tent", nou dat valt natuurlijk niet te ontkennen:D
Eerste sessie van de dag, Freude onwaardig, een dame met een merkwaardig karakter, die het niet waar maakt. Het pijpen was goed te noemen, ook op de bank gezellig/gek, op de kamer als totaalplaatje te passief. Kreeg bij het begin van de sessie nog even haar schoenenverkoper aan de lijn.
MiniME
15 december 2007, 17:38
Typisch GT nivo: alleen maar uit op snelle sex en geld verdienen, Niet echt aan het genieten van haar mooie vakantie in het o zo mooie Duitsland (zie andere thread voor uitwerking van deze stelling).
Kortom: zou in Freude sowieso niet op haar plaats zijn, in GT wel, maar dan in het grote deel "matig., dus vermijden!".
Mauriceyep
3 februari 2008, 22:33
Deze dame heeft een "steekje-los" hetgeen met carnaval op zich niet onaardig is :D
Zij heeft mij 17x op 1 avond (serieus geteld) gevraagd of ik met haar naar de kamer wil. Ik ben tussendoor uitgemaakt voor "duivel" en "klootzak", schijnbaar haar methode van klantenbinding. Verder hoor ik iedereen hetzelfde zeggen: buiten de kamer neemt ze de tijd voor je, weliswaar op een wat merkwaardig manier, binnen de kamer is alle initiatief weg.
MiniME
3 februari 2008, 22:52
Mij heeft ze toevertrouwd dat ze MY nooit meer wil zien en een #$%@!%@#!@#$!# vindt, dus toch nog aardig dat ze de kamer met je op wil! Dat is pas echte liefde! :freu:
Knabbel
3 februari 2008, 22:58
Mij heeft ze toevertrouwd dat ze MY nooit meer wil zien en een #$%@!%@#!@#$!# vindt, dus toch nog aardig dat ze de kamer met je op wil! Dat is pas echte liefde! :freu:
#$%@!%@#!@#$!#
Zie je wel, liefde is toch te koop... (wat die dollarkoers niet met ons doet)
thesickboy
4 februari 2008, 08:06
Deze dame heeft een "steekje-los" hetgeen met carnaval op zich niet onaardig is :D
MY lijkt wel meer dames aan te trekken met een 'steekje' los...;)
Mauriceyep
4 februari 2008, 08:24
MY lijkt wel meer dames aan te trekken met een 'steekje' los...;)
Als je Matti meetelt dan zijn het er twee :eek:
Overigens ben ik deze keer niet met haar naar de kamer geweest ..... wie vraagt wordt overgeslagen :) en ik kan nu ook al verklappen dat er geen volgende keer komt!
Hugo39
8 februari 2008, 21:20
In GT Emma is her name.