PDA

Volledige versie bekijken : Cora (Poolse) (PHG / VV)



Willem2
13 oktober 2005, 17:58
Naam : Cora

Haarkleur/-lengte : Blond

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal Slank , D - Cup siliconen

Nationaliteit/Taal : Poolse, zeer goed duits

Leeftijd : ongeveer 35 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goede service, TZ, FT, Beffen, Russisch,

Bijzonderheden : Voorheen werkzaam in Wuppertal

Extra :

Laatst Gezien : Oktober 2005

Rex
5 december 2005, 20:27
Bericht van 11-08-2005

Afgelopen Dinsdag voor de zoveelste keer in PHG langs komen wippen.
Dit maal gekozen voor Cora, een pools lekkertje van 30, met blond haar en ontzettend mooie stevige borsten ( cup D-80) en een onwijs lekkere kont.

Wat een fantastische ervaring was dit zeg, ik was van plan om een uur te blijven, maar het zijn er twee geworden. Dat is voor mij veel, want nl ga ik 4 tot 5 keer naar een kamer of tuinhuisje voor een half uur, maar dit was zo super dat ik langer ben gebleven.
Ik heb veel vrouwen gezien en genomen maar Cora is een vrouw die echt alles heeft, ze is mooi , lief , intelligent , heeft een superlichaam, zoent lekker en pijpt als de beste en geniet werkelijk van sex.

Ik ga er zeker nog een aantal malen bezoeken...............

Rex
5 december 2005, 20:30
bericht van 02-10-2005

Hallo Genieters,

Sinds 4 maanden kom in zo'n beetje 1 à 2 keer per week in PHG in Oedt. Voorheen ging ik op de bonnefooi er naar toe en nam dan meestal 3 tot 5 vrouwen op een avond. Tot ik op een dag ( nu zo'n 2,5 mnd / 3 maanden terug) Cora heb leren kennen. Dit is echt een fantastische vrouw kan ik jullie zeggen. Op de kamer is het een klasse vrouw. Pijpt als de beste, neukt fantastisch, niet fake, maar met gevoel, zoent heerlijk ( echt tongzoenen) heeft een superlichaam en is bovenal vriendelijk en beleefd.

Rex
24 december 2005, 12:03
Hallo IJsbeertjes...............................

wat voor mij gisteren een fijne avond zou moeten worden is geëindigd in een vervelende confrontatie met de waarheid. Het sprookje is afgelopen.

Was zo rond de klok van 18.15 uur binnen en eerst gezellig met een aantal bekende ijsberen gewouweld ( NKG,Bredero,Tiga, Willem 2, Horney 1, Johny Bravo) en een aantal voor mij nieuwe ijsberen mee kennisgemaakt (Bitchhunter en Raymond en Knabbel)

Zo rond de klok van 19.00 uur kwam ik Cora tegen in de bar, ze knipoogte 1 keer, maar ging er vervolgens met een Duitse kerel vandoor. Nou ja dacht ik dan maar wat eten en vele virgin coladas vervolgens gedronken samen met ijsbeertje NKG ( wij waren weer vrolijk toen we Flo de cocktail man zagen)

Nog steeds niet geneukt zo tegen half 10 kwam ik Cora weer tegen en gevraagd of ze meewilde. Nou zei ze ik wil nog even kijken want er zijn meerdere geïnteresseerden. Ok zei ik doe maar rustig aan ik hoor het wel.
Vervolgens ging ze rond de klok van 10 dus (weer) met een andere ijsbeer er vandoor.......................

Rond de klok van half 1 ( nog steeds niet bevredigd) kwam ik haar (weer) tegen in de bar, ik ging naast haar staan en vroeg: en heb je nog zin om te gaan. Nee zei ze ik heb geen zin meer en ben moe. Ik was een beetje verbaasd, bestelde een cola en dacht ok de mazzel dan maar en ben weggelopen. Ik draai me om , sta met JB en NKG te praten en zie haar vervolgens een andere ijsbeer zitten opgeilen, ze loopt naar de sleutelkamer , komt terug (kijkt me aan met een blik van..................) en gaat vervolgens met die gozer mee naar een kamertje.

Op dat moment was ik furieus, heel erg teleurgesteld, verdrietig en heel erg kwaad. Daarna getroost en met moedige krachtige ijsberentaal bijgepraat met NKG, Horney One, Johny Bravo en Tiga. Mannen nogmaals dank hiervoor, maar voor mij was het echt voorbij.

Ik had natuurlijk al lang door dat dit sprookje wellicht een keer zou eindigen voor mij, maar op deze manier had ik totaal niet verwacht, zeker niet van haar. Helaas is dit (ook) voor mij werkelijkheid geworden. Gelukkig kan ik terugdenken aan een mooie en lange tijd met haar, maar op dit moment ben ik zeer aangedaan. Ik kom in 2006 zeker terug in Oedt, maar Cora is voor mij einde verhaal.

Na me opgefrist te hebben zo tegen half 2 aan het einde nog een kus van Wishna gekregen en een fles wijn.........vervolgens de bar in gelopen en de rest van het personeel en wat dames frohe weihnachten toegewenst en de eer aan mezelf gehouden door Cora (die in de bar zat met 3 ijsbeertjes te kletsen) ook nog dit toegewenst.

Ik wens alle ijsberen nogmaals fijne feestdagen en een goed en gezond 2006.
En ik wil nogmaals alle ijsbeer vrienden hartelijk danken voor het medeleven wat jullie hebben getoond. Dat heeft me enigzins erg goed gedaan.................

Tot ziens mannen.

Groeten,
Rex

ijsbeer
6 juni 2007, 13:31
Na m'n bezoek van afgelopen zaterdag in GT.......de stoute schoenen aangetrokken en op een maandag naar PHG.....

Eerste ronde met een slanke blondine uit Hongarije welke "sehr tiefes franzoesisch" biedt...:freu:

Het aantal ijsberen breide zich in de loop van de middag en avond uit naar een redelijke bezetting. Het aantal dames steeg naar ruim 35.....

Het avondeten was voor het aantal aanwezige ijsberen zeer goed en ruim te noemen...2 soorten vlees, kip, rijst en gekookte aardappelen, verse rode kool, diverse salades en sauzen.......je hoeft je hier niet te haasten want om 21 uur stond er nog voldoende.......

De tweede ronde met Cora uit Polen, deze 32 jarige schone heeft een goede reputatie volgens kenners aldaar.....tja op de kamer maakte ze haar reputatie dan ook meer als waar ;)

Om de maandagavond 22 uur worden standaard als "late night snack" i.p.v. pizza, gamba's geserveerd, met vers brood, sauzen en witte wijn..... een welkomme afwisseling! Aangezien ik pas om 23uur van de kamer kwam dacht ik voor deze lekkernij te laat te zijn, echter kosten noch moeite werden gespaard er werd gewoon doorgebakken voor de "latecommers" .........:freu:

Met een zeer goed (geen maandag) gevoel) tegen sluitingstijd het huis verlaten. Mijn conclusie luidt dan ook: dat zelfs een bezoek aan PHG voor het eten al de moeite waard is.....de 2 dames waren de kers op de slagroom....... ;)

Willem2
16 januari 2008, 01:29
Cora scheen gestopt te zijn daarom was ze aanwezig in Villa Vertigo

Willem2
7 februari 2008, 22:33
Cora scheen gestopt te zijn daarom was ze aanwezig in Villa Vertigo

Ze schijnt alleen met stamgasten naar de kamer te gaan. Ik heb haar echter al best wel vaak in Villa Vertigo gezien. Dus veel (nieuwe) stamgasten ;)

Lindberg
9 februari 2008, 08:17
SIe kommt nur für Stammgäste in die VV, wird kaum für jemanden zu buchen sein, den sie nicht kennt