PDA

Volledige versie bekijken : Wat gaan we zaterdag eigenlijk in Nanu34 doen ?

Forza...germania
5 juni 2007, 22:41
Vertel eens wat daar nu te doen is, ik heb immers het idee dat er niet al teveel optick-gevalletjes zullen rondlopen (behalve Vivian dan).:eek:

Willem2
5 juni 2007, 22:49
Vertel eens wat daar nu te doen is, ik heb immers het idee dat er niet al teveel optick-gevalletjes zullen rondlopen (behalve Vivian dan).:eek:

Dat is mooi afkicken voor jou ;) En je krijgt eindelijk weer eens echt eten te zien in een club :thefinger Daarnaast weet ik welke dames jij ongeveer buiten Oase kiest en dat is misschien tricky om te zeggen maar onder die 20-30 dames in Nanu vind jij die met alle gemak :D ;)
En er is nog een reden om wel te gaan :baby2: :plapper: :zauberkis :wink:

Big30
5 juni 2007, 22:57
Van de zeer fraaie tuin genieten, een saunaatje nemen, een cocktail door mark gemaakt opslurpen, keuvelen, kletsen, "es wird gegrillt", TV kijken op de 50" Flatscreen, op de rode bankjes languit liggen in geval er een onweersbuitje mocht zijn losgebarsten, of en hoeveel optick gevalletjes er rondlopen valt inderdaad nog niet in te schatten.

Eigenlijk niets van te zeggen hoe het wordt, zeker is dat er een redelijk aantal IJsberen forum leden aanwezig zullen.

Laat je verrassen zou ik zeggen :D! Heb lage verwachtingen, kan het alleen maar meevallen ;).

Ach wie weet tref je er nog wel wat surprise-dames aan ;)!

:wink: :wink:

Forza...germania
6 juni 2007, 01:46
En als het niks is daar kunnen we nog altijd effe doorrijden naar Hessen :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

Willem2
6 juni 2007, 01:50
En als het niks is daar kunnen we nog altijd effe doorrijden naar Hessen :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

Nee nog een keer scoren in Freudenberg :rolleyes: :D ;)

blauwebeer
6 juni 2007, 22:12
Nee nog een keer scoren in Freudenberg :rolleyes: :D ;)
Reken maar niet te veel op Natasa, gisteren was ze ziek :eek: en vandaag is ze ook niet komen opdagen.

:wink:

Forza...germania
9 juni 2007, 12:27
Van de zeer fraaie tuin genieten, een saunaatje nemen, een cocktail door mark gemaakt opslurpen, keuvelen, kletsen, "es wird gegrillt",

Indoor-Grill :eek: :eek: :eek:

.....und W2 kann sein Strandbett zu Hause lassen...:green_smi :green_smi

Willem2
10 juni 2007, 11:38
Reken maar niet te veel op Natasa, gisteren was ze ziek :eek: en vandaag is ze ook niet komen opdagen.

:wink:

Ja Natasa was verkouden en had haar periode. Maar op de dag dat jij zei dat zeer niet was is ze 's avonds wel gaan werken ;)
Daarnaast was ze zowel vrijdag als zaterdag in Nanu :freu:

Indoor-Grill :eek: :eek: :eek:

.....und W2 kann sein Strandbett zu Hause lassen...:green_smi :green_smi

Nee dus.
Gewoon een heerlijke Grill en cocktails en de hele dag buiten zitten en ouwehoeren met ijsberen en dan nog drie keer naar de kamer :lostit:

En hoe vaak ben jij naar de sauna geweest ? En dat allemaal gratis ..........

Big30
10 juni 2007, 12:35

Vertel eens wat je daar nu al zo gedaan hebt afgelopen zaterdag en wat het je gekost heeft :D!

- Heerlijk in de mooie grote tuin gezeten en genoten van die paar optick gevalletjes die er toch wel degelijk waren en dit alles in combinatie met zeer vakkundig bereide cocktails ;)?
- Van de goed op temperatuur gestookte sauna meermaals genoten :freu:?
- Gekeuveld en geouwehoerd met de in grote aantallen aanwezige forum IJsbeertjes :p?
- Van de heerlijk gril en Mouse au Chocolat genoten :eek:?
- Het vrijkaartje voor een volgend bezoek in ontvangst genomen :thefinger?

:wink: :wink:

Willem2
10 juni 2007, 12:46
....lekker gratis genieten van mekaar, ouwehoeren :teuflisch

Lekker op zijn Hollands dus :smile2:

En wie was er het meest tevreden.................een belg :wink: :wink:
Die als eerste binnen was .....................

Willem2
10 juni 2007, 12:49
De uitzonderingen bevestigen de regel, W2 ;)

Daar weet jij alles van :rolleyes: :D ;)

rplover
10 juni 2007, 12:51
Daar weet jij alles van :rolleyes: :D ;)
:lostit::lostit:
Lap, je hebt me :green_smi ;):D

lustman
10 juni 2007, 15:09
En wie was er het meest tevreden.................een belg :wink: :wink:
Die als eerste binnen was .....................

Inderdaad ! Het was een zeer geslaagde dag. :freu: En zeker niet omdat het gratis inkom was.