PDA

Volledige versie bekijken : Geilenkirchen, Club Bellamie, Ottostrasse 43-45



limbo11
3 juni 2007, 21:11
Internetadres : https://www.club-belleamie.de/index.php


Club belleamie ligt zo'n 20 km van Heerlen en is gevestigd in een grote woning op het industriegebied Niederheid/Geilenkirchen.
Het is een groot modern ingericht huis waar alles kraakhelder is en er heerst een gemoedelijke sfeer.
Binnengelaten door een mooie jonge dame die Lara blijkt te heten en is gekleed in een zeer kort rokje en een klein topje.
Er zijn gemiddeld 3 tot 5 dames aanwezig in leeftijd uiteenlopend van 20 tot 40 jaar.
De prijzen liggen bij E 60 voor 1/2 uur met frans zonder en neuken met condoom. 3/4 uur kost E90 en 1 uur E 110.

Het was moeilijk een keuze te maken omdat er meerdere zeer mooie dames aanwezig waren maar gekozen voor Ina een kindvrouwtje van 22 jaar, erg knap.

Gekozen voor 3/4 uur met 2 keer hoogtepunt.
Bij het naar bovenlopen had ik een prachtig uitzicht op haar in een doorzichtig jurkje gehuld kontje en ik kreeg het al bijna te kwaad.
Op de kamer aangekomen kreeg ik een lange tongzoen en we ontdeden ons snel van de kleren. Tijdens het douchen weer tongzoenen en een heerlijke pijpbeurt, ik moet oppassen niet nu al klaar te komen.
Op de kamer wordt het hete spel van frans voortgezet en ik ben blij dat ik haar een befbeurt mag geven want ik stond op springen.
Nadat zij heftig en kletsnat is klaargekomen is het mijn beurt en ze pijpt me heerlijk en kijkt daarbij steeds met haar onschuldige ogen naar mij.
Ik kan het niet meer houden en kom heftig klaar in haar mond.
Na een wasbeurt begint zij weer met heftige tongzoenen en al snel staat kleine Limbo weer op volle oorlogssterkte.
Er volgt weer een heet gevecht van pijpen en neuken in verschillende standjes waarbij ik het op z'n hondjes afmaak met uitzicht op haar heerlijk kontje.
Na deze beurt blijven we nog enige tijd tegen elkaar liggen met knuffelen en zoenen en met knikkende knieen sta ik op om te gaan douchen.
Na nog een drankje ga ik er vandoor na een hartstochtelijke afscheidszoen van Ina.
Wat een GFE, ik heb het gevoel dat ik zweef.

Bokito8
3 maart 2010, 18:49
ik was gisteren daar super tent veel aan kwa vrouwen
ik had een rus, die was supperrrrrrrrrrr:freu:
prijs 60 euro half uurtje gewoon alles erop en er aan zelfs
in de bek geschoten en ligt op het industrie. langs de b221
vlak bij landgraaf en je kunt er goed parken zelfs met een truck

Big30
3 maart 2010, 18:59
http://www.club-belleamie.de/index.php

Club Belleamie
Ottostrasse 43-45
52511 Geilenkirchen

Bokito8
3 maart 2010, 19:09
maar gisteren waren er zeker 10 vrouwen lekker jong

Brad Clitt
4 september 2014, 15:56
Een paar weken geleden voor de eerste keer naar Club Belleamie in Geilenkirchen gegaan, voor mij de dichtstbijzijnde Puff. Nadat ik aangebeld had en binnengelaten werd door een vriendelijke oudere dame, mocht ik gaan zitten in het comfortabele bankstel in de grote living (het moderne pand is gewoon een omgebouwd woonhuis denk ik zo).

Nadat alle meisjes gevonden waren (letterlijk !) zaten ze alle drie tegenover me (de vierde was aan het ficken zei de oudere dame), de Antilliaanse Naomi die net als mij in Limburg woont (lekker wijf in het echt), de wat vermoeid overkomende Duitse Denise en het snoepje van de dag/week/maand, mooie Roemeense Marci. De keus viel, na enige twijfel tussen Naomi en Marci, op de laatste. Heb er kan ik alvast verklappen geen spijt van gehad, jongens wat een genot !!!

Na betaling rechtstreeks aan het meiske, gingen we gezwind naar boven voor een gezamenlijke douche, waar ik haar en zij mij lekker inzeepte. Ik hoef niet te zeggen dat mijn leuter al op oorlogssterkte stond toen we daar zo in de douche bezig waren (mede ook omdat ze me al begon te pijpen). Toen we klaar waren met het wasje naar de mooie kamer gegaan, waar na wat strelingen en kusjes (deed niet aan TZ, maar was ook het enige minpunt) ze verder ging met het betere pijpwerk (moest haar afremmen anders was ik al geexplodeerd). Vervolgens gaan neuken, eerst even in missio, daarna 10 minuten doggy (oh oh, wat een lekker strak kutje, kreeg 'm met moeite erin) en daarna kwam ze bovenop me zitten. Man man, wat was dit heerlijk, zoals zij cowgirl doet heb ik nog niet meegemaakt (moet ik wel zeggen dat ik ook pas 3 maanden met de vrouwtjes bezig ben). Moeilijk om te beschrijven, je moet het meegemaakt hebben, maar ze bewoog met haar lijfje zodanig omhoog dat mijn leuter nog net erin bleef en tegelijkertijd haar lange zwarte haren en tieten in mijn gezicht bengelden (dat gaf mij ondanks het iets belemmerde gezichtsveld een uiterst geil uitzicht op mijn leuter waar nog net de schaamlipjes omheengevouwen zaten). Daarna bewoog ze weer uiterst traag naar beneden, om het vervolgens nog een paar keer te herhalen. Om toch binnen de tijd tot een ontlading te komen nam ik het heft in handen en begon lekker, met haar dicht op me, te stoten. Heel rustig het tempo opbouwend kwam ik uiteindelijk geweldig klaar, ja deze vrijpartij zal me nog lang heugen. Verslavingsgevaar : 100%

Na weer een gezamenlijke douche (ditmaal puur functioneel) liepen we naar beneden en nam ik afscheid van haar.
Nu gaf ze me wel opeens een tongzoen en na nog wat knuffels nam ik met de woorden 'I'll be back', geleend van mijn collega Arnie, afscheid. Blijkbaar vond ze dit wel grappig, want ze lag zichtbaar in een deuk (zei het ook met het Oostenrijks accentje erbij). Tijdens de date was ze eerder rustig, wat ondoorgrondelijk (praat een beetje Engels), dus ze moet waarschijnlijk eerst een beetje ontdooien als ze je nog niet kent. Kortom, een leuke meid waar je héél goed mee kan neuken, maar waar je niet meteen een GFE mee hebt. Maar misschien bewaart ze dat voor latere dates, for me to find out...

Ties85
4 september 2014, 21:32
Toch grappig hoe de nationaliteit van dames jaar na jaar kan veranderen een tijd geleden beweerde die zelfde Naomi bij mij toch echt 100% een Cubaanse te zijn maar dat geloofde ik toen al voor 100% niet :wink: Trouwens ben maar blij dat je Naomi niet hebt genomen ik kon haar toen niet meer als een 6 geven als totaal cijfer.

Brad Clitt
4 september 2014, 21:49
Ach ja, Cuba ligt ook daar ergens in de buurt. Ze sprak echter verrassend goed Nederlands voor een 'Cubaanse' (vrijwel zonder accent óók nog).
Zou jammer zijn als ze inderdaad zo matig is op de kamer, vind haar echt wel een stoot met een paar lekkere tieten (de foto's op de site doen haar geen recht,
heeft nu ook een ander en korter kapsel).
Misschien dat ik me toch maar eens aan haar waag (wel maar een half uurtje natuurlijk), maar ik ga eerst mooie Marci nog eens een keer doen.