PDA

Volledige versie bekijken : Layla (thais/duits)

Fc Bruggen
3 juni 2007, 14:13
Nationaliteit: Duits met Thais bloed
Lengte: 180 cm
Leeftijd: 19 jaar!
Tattoo's: njet
Lichaamsbouw: stevig
Mogelijkheden: Standaard, met FT
Zoenen: hangt van je adem en gebit af

Donderdag de 17e en Vrijdag de 19e weer eens naar GT gefahren, nadat ik s'middags eerst lekker in het zonnetje verwend was door Melissa, zag ik vlak voordat ik weer op huis aan ging een lekkere thaise en een chantal janszen look a like, omdat de laatste net voor m'n neus werd weggekaapt, met de thaise nach zimmer gegaan. Ik moet zeggen::fuck: :fuck: :fuck: is toch lekker op een 19 jarige met een beetje houvast!:hah:
Pijpt gewoon lekker, :fuck: goed, beetje onervaren, maar dat leren we haar wel:rofl: In ieder geval een dusdanige ervaring dat fc bruggen de volgende dag weer een wedstrijdje met haar wilde:fuck: :fuck:

TT Man
16 juni 2007, 12:01
Gisteren heb ik even met haar gesproken. M'n date was de sleutel halen en dan moet je wat om de tijd te doden. Layla is een opvallende verschijning met haar Aziatische uiterlijk en bij een lengte van 1.80 (dus FC Bruggen heeft 8 cm meer kunnen genieten dan hij dacht).

De volgende keer zal ik haar aan de TTM test onderwerpen. Ik verwacht dat ze wel zal slagen. Of is het meer dat ik het hoop?