Volledige versie bekijken : TRIO TOP 3
Ronald35
27 mei 2007, 13:45
Nieuw en nog niet genoemd, WIE IS JOU TOP 3 IN DEZE GT
Stiffmaster
28 mei 2007, 08:36
top 3 aller tijden of op dit moment.
Nieuw en nog niet genoemd, WIE IS JOU TOP 3 IN DEZE GT
Willem2
28 mei 2007, 11:18
Zeg dames :D geef dan even een voorbeeld aan van welke trio's want JackD staat te popelen om deze dan uit te proberen. Nu was hij alleen met Grace zonder Chris/Christina :rolleyes:. Gelukkig belde Chris halverwege de sessie op en werd het toch nog een trio :D :wink:
Ronald35
31 mei 2007, 22:32
Ja gewoon chicks die er nu nog zijn, ik was ooit met leyla en kathryn op advies van willem2 maar ja waar vind je die nu nog????????????
Ja gewoon chicks die er nu nog zijn, ik was ooit met leyla en kathryn op advies van willem2 maar ja waar vind je die nu nog????????????
Goede vraag eigenlijk! Waar vinden we Willem2 tegenwoordig nog, ik doe een poging; YY, Gt, Freude, Zandpad, Nanu34, :D :p :thefinger
Kzie uhm nooooooit meer in PHG :D!
:wink: :wink:
Willem2
31 mei 2007, 22:51
Goede vraag eigenlijk! Waar vinden we Willem2 tegenwoordig nog, ik doe een poging; YY, Gt, Freude, Zandpad, Nanu34, :D :p :thefinger
Kzie uhm nooooooit meer in PHG :D!
Daar gaat het niet om :cool: . Het gaat om trio's ...........dus jij en Forza en nog een dame :freu: :D ;) :wink:
PS We zitten hier bij GT :)
Daar gaat het niet om :cool: . Het gaat om trio's ...........dus jij en Forza en nog een dame :freu: :D ;) :wink:
Verona:freu: :freu: :freu: :freu: :freu:
PS We zitten hier bij GT :)
Oftewel ik ben dus off-topic en dat ook nog eens in het verkeerde topic, het schaamrood stijgt tot op mijn kiezen :D.
Ik was even vergeten dat we hier bij Gt zaten, dacht dat we bij de zaaduientellers zaten ;)!
Ik stel voor in dit topic selectief te gaan vegen ;).
Forza...germania
31 mei 2007, 23:30
Verona:freu: :freu: :freu: :freu: :freu:
Nee, die wil ik alleen hebben:luvlove: :luvlove: