PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privehuis, Bilderdijkstraat 106, Chantal

yankee
17 mei 2007, 14:46
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.80
Postuur/Cupmaat : normaal/B
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : 30-33
Tatoeages/Piercings :geen
Service: nmc,fmc,massage,zoenen

Recensie is al weer van enkele maanden geleden doch mocht hem jullie niet weerhouden.
Na wel een heel slecht begin van de werkweek, moest ik even relaxen anders kon ik absoluut de week niet volmaken. Dus maar even een sauna nemen, echter ook dit kon mij deze keer niet bevredigen, bleef met een naar gevoel zitten. Ja dan is er maar een weg een leuke dame ontmoeten. Dit keer zou mijn kamerdame Chantal worden, ze was me al diverse keren opgevallen. Een vrouwelijke verschijning, lang, doch wel elegant en een perfecte vertegenwoordigster van hollandse nuchterheid (kwam ik later achter hoor)
Op de kamer even kort, nou ja kort, kennisgemaakt, wassen en spoelen en op bed. Had last van mijn rug en dat was Chantal al opgevallen en stelde een massage voor; heerlijk kan ze dat uitstekend, stevig afgewisseld met wat plagerige streken
Voor we het wisten, althans ik, lagen we verstrengeld in elkaar, zoenend,likkend elkaars lichamen te verkennen en te verwennen.
Chantal's orale kwaliteiten zijn van een hoog nivo en al probeerde ik van alles om iets tegen te houden er was geen houden aan, de ontlading kwam sneller dan ik had gehoopt. Alle credits hiervoor zijn voor Chantal.

Chantal is een mooie vrouwelijke slanke verschijning, met halflang blond haar, een lief gezicht met een prima gebit. Lekker lichaam met enorme lange benen. Mooie en lekkere borsten, die wellicht voor haar lengte iets groter/voller mochten zijn maar vallen wel degelijk in de categorie klein maar heel fijn. Chantal is een schoolvoorbeeld van een klasse dame, waarmee je graag gezien zou willen worden.

Topdate gehad met een zeer groot herhalingsgevaar.
Gelukkig is ze weer werkzaam na een korte afwezigheid.

Tot een volgende keer