Inloggen

Volledige versie bekijken : Leila ( Marokkaanse/Duits)

Babbel
16 mei 2007, 23:36
Naam : Leila / Leyla

Nationaliteit / taal : Marokkaanse / Duits volgens mij al geboren in Duitsland

Leeftijd : 20-24jaar

Haarkleur/lengte : Donker afrokapsel krullend

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Normaal tot stevig / B-cupje

Tatoeage / Piercing : Ik geloofhet niet en ook niks rammelends

Service : PZC, NMC, kussen, aftrekken

Extra : Lijkt op een donkere uitgave van poolse Ela. Dit is een vriendin van Sonja en daarom ben ik bang dat ze al weer weg is......

Afgelopen zaterdag heb ik dus lang op Elvira gewacht maar uiteindelijk ben ik met deze meid naar een kamer gegaan. Ik verwachtte niks en het viel daardoor helemaal niet tegen. Het was eigenlijk wel goed met deze zwarte uitvoering ( haar bouw) van Ela. Redelijk goed zoenen en pijpen. En net als met Ela verschillende standjes afgewerkt. En dat allemaal in een half uurtje. Ik was dan ook wel een hitsig eekhoorntje :wink:

Willem2
12 augustus 2007, 11:55
Deze dame gaf een showtje weg op de bar van Living Room. Het was een buikdansnummer. Het was een hele aardige meid die Babbel wel herkende maar hij kende haar even niet :eek:

:wink:

molaar
12 augustus 2007, 12:12
Die showtjes geeft ze bijna dagelijks weg. Dansen kan ze wel ;) en verder ook een heel aardige meid.

Babbel
13 augustus 2007, 15:45
Deze dame herkende mij en zei dat ik met haar daar naar de kamer geweest was. Ze zei jij hebt zulke mooie ogen die kan ik wel onthouden :eek:
Ik wist echter zeker dat ik nooit in Living Room naar de kamer geweest was (uitzondering Goscha). Dus ik ontkende en herkende haar niet meer. Toen zei ze dat ze eerst meer krullen had................................. Na 3 minuten viel het kwartje en wist ik dat ik haar ontmoet had in YY. Dat was toen best aardig met deze dame. Pff ik dacht al bijna dat ik oud zou worden en die dames niet meer zou herkennen :eek: :D ;) :wink:

neukie
30 november 2007, 10:55
Ben gisteren in de LR gewest en met Leila op de kamer:

Heren mods, Leila is 20 jaaren, een een gemenging van marrokaans en turks. Duitse nationaliteit. De rest klopt.

Pijpwonder met full energy in de 69, Ik had oppassen moeten dat ik niet ontploff. Dan doorgeneukt in het lepeltje en daarnar doggy. Pijpen was top, en neuken gewoone middleclass, kussen was minder.

Herhalingsfactor: 80%

Women Lover
3 december 2007, 20:35
Het is maar goed dat Marrokanen en Turken het meestal niet zo goed met elkaar kunnen vinden. Anders kwam de mannelijke deel van de wereld niet meer aan werken toe:eek:

macartuur
6 augustus 2009, 07:51
Haarkleur/-lengte : zwart lang haar opgestoken
Lengte dame : ca 170 cm
Postuur/Cupmaat : volslank, B
Nationaliteit/Taal : maroccaans, spreekt duits én nederlands
Leeftijd : 28?
Tatoeages/Piercings : geen
Service: alles mogelijk zolang wederzijdse sympathie en geen pijn, pijpt fantastisch
Voordelen: zeer gezellige en vrolijke dame
Nadelen:geen
Tijdsduur :60 min
Prijs :70, wegens zeer goede service 100 gegeven
Extra’s bij het bezoek:leuke gesprekken en goede aftersales

Leila gaf aan ook in yin yang in Roermond te werken. 100% Herhalingsgevaar

gignnl
6 augustus 2009, 15:22
yep ken haar uit yy en was ook zeeeeeeer tevreden.ben zondag in lr hoop dat ze er dan weer is.

molaar
6 augustus 2009, 15:34
van deze dame bestaat al een draadje http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6443

macartuur
6 augustus 2009, 16:08
Ik had al op naam gezocht. Kon haar echter niet vinden. Ze is een echte aanrader!!

christiano
24 augustus 2009, 20:56
lekkere dame..oorspronkelijk van YY? Heb haar daar wel eens gehad. Zeer goed !!

sofaking
24 augustus 2009, 21:50
Vorige vrijdag nog (21 aug) was er een Duits & Nederlands sprekende Marokaanse Leila in Yin Yang die aan de beschrijving lijkt te voldoen.
Uitbundige dame. Liep op een gegeven moment met een opblaaspop :eek: onder haar arm om wat ijsbeertjes te gaan opjutten.

SFL
17 december 2009, 18:37
Haarkleur/-lengte : zwart/lang, maar bij elkaar gedaan

Lengte dame : 1m75 met killerheels

Postuur/Cupmaat : Acup (wat slapjes)/normaal figuur, enkel wat meer in taille

Nationaliteit/Taal : Marokkaans, in Duitsland geboren/Duits, ook goed Nederlands

Leeftijd : 23 zegt zij, maar ik schat 27 of 28.

Tatoeages/Piercings : /

Service: diep tongzoenen, NMC, PZC, beffen, klaarkomen op lichaam,...enz.

Voordelen: Vlotte en prettig gestoorde dame

Nadelen: geen

Tijdsduur : uur

Prijs : 100€

Extra’s bij het bezoek: te veel om hier op te noemen.

Een topsessie gehad met deze zuiderse dame. Controleer na een sessie meteen je suikerspiegel, want ze mat je volledig af.
Ze is leuk in omgang, altijd in voor grapjes, maar kan ook ernstig zijn. Op de kamer voelt het heel erg GFE aan.

Is een bepaalde tijd weggebleven uit, maar dus nu weer terug.

molaar
17 december 2009, 18:55
Volgens mij bestaat al een draadje van haar https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6443

SFL
18 december 2009, 10:43
Volgens mij bestaat al een draadje van haar https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6443

Ja, U heeft gelijk...
Mijn fout, sorry

SFL
15 januari 2010, 08:47
SFL valt tegenwoordig veel in herhaling... En waarom ook niet met haar, want ze is wel een lekker neukertje.

Ze gaf gisteren een paaldans ten goede om U tegen te zeggen... Ze is altijd superlief naar mij toe, werkt niet af en neemt haar tijd... en last but not least, staat ze voor veel open.

Deze schone heeft misschien niet het meest perfecte lichaam en haar tieten hebben meer weg van slappe washandjes, maar vakkennis heeft ze met hopen en het zal je zeker niet spijten om met haar een halfuur of uurtje gaan te rotzooien.

Nog steeds aanrader en met veel zekerheid zeg ik dat we nog tijd samen zullen doorbrengen.

SFL

molaar
4 april 2010, 15:04
Volgens welingelichte bronnen is Leyla gestopt

tommyv
4 april 2010, 21:18
Leyla is niet gestopt maar werkt vaak ergens anders zaterdag 27 maart was ze nog in YY toen vertelde ze dat.

TommyV

BSesamstraat
14 februari 2011, 23:12
Leyla gespot op het zandpad

lombardino
21 september 2011, 09:30
tegen ons zei ze dat ze eens turkse was ?