Volledige versie bekijken : Natasha (Roemeense)
Ijsbeertjee
12 juni 2025, 00:39
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Natasha (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Gezet
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ESiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:
MeesterMixer
12 juni 2025, 12:23
Dank, maar voor 100 euro geen enkele service dus daarom geen herhalingsgevaar?
Ijsbeertjee
12 juni 2025, 12:57
⭐ Review Natasha (Roemenië) – 1 ster
Natasha begon vriendelijk buiten de kamer, maar binnen sloeg de sfeer snel om. Voor simpele dingen zoals even tussen de borsten moest ineens €30 extra worden betaald. Ze leek liever alleen een handjob te geven dan echte seks, en toen ik 38 minuten binnen was in plaats van 30, vroeg ze ook nog eens €30 extra. Daarbij zei ze dat ik "blij mocht zijn dat ze geen €140 vroeg". Erg onprofessioneel.
Fysiek heeft ze een mooi gezicht met bril, grote borsten en een forse kont, maar haar houding en geldgerichte aanpak verpesten alles. Geen transparantie vooraf en sfeerloos gedrag in de kamer. Voor mij nooit meer. 1 ster, enkel omdat 0 niet mogelijk is.
Siberische tijger
14 juni 2025, 10:02
Alleen maar roepen: 'TMM' heeft weinig zin, schoolmeester.
Op basis van 1 ervaring, die net zoals alle andere ervaringen hier op het forum subjectief is, kan het best dat deze dame geen goede service levert, of om welke andere reden een dame is waar je met een boog omheen kunt lopen, maar dat is nu nog te vroeg om al te kunnen concluderen, denk ik.
hasta la pasta
14 juni 2025, 17:29
⭐ Review Natasha (Roemenië) – 1 ster
Natasha begon vriendelijk buiten de kamer, maar binnen sloeg de sfeer snel om. Voor simpele dingen zoals even tussen de borsten moest ineens €30 extra worden betaald. Ze leek liever alleen een handjob te geven dan echte seks, en toen ik 38 minuten binnen was in plaats van 30, vroeg ze ook nog eens €30 extra. Daarbij zei ze dat ik "blij mocht zijn dat ze geen €140 vroeg". Erg onprofessioneel.
Fysiek heeft ze een mooi gezicht met bril, grote borsten en een forse kont, maar haar houding en geldgerichte aanpak verpesten alles. Geen transparantie vooraf en sfeerloos gedrag in de kamer. Voor mij nooit meer. 1 ster, enkel omdat 0 niet mogelijk is.
Het management van de club is redelijk duidelijk over upselling, er hangen hele duidelijke 'posters' in het kleedgedeelte. Dus over de 30 Euro had je een punt kunnen maken. Overigens denk ik dat met de 8 minuten tijdsoverschrijding je goed bent weggekomen. Overigens dank voor de recensie.
Ricardo Banana
16 juni 2025, 08:24
Deze meid heeft een prima service
Chauffie
16 juni 2025, 11:42
Deze meid heeft een prima service
Dan is dat alleen bij jou bij mijn was het ook helemaal niks
de duisburg spesjalist
16 juni 2025, 17:39
Het management van de club is redelijk duidelijk over upselling, er hangen hele duidelijke 'posters' in het kleedgedeelte. Dus over de 30 Euro had je een punt kunnen maken. Overigens denk ik dat met de 8 minuten tijdsoverschrijding je goed bent weggekomen. Overigens dank voor de recensie.
ik heb ook deze dame een keer gedaan toen de Nederlandse Sandra er niet was althans als Natasha ze bril dragend is geen hoog vlieger maar ook zeker niet slecht 70 euro voor 30 minuten geen upseling