PDA

Volledige versie bekijken : Magdalena (Poolse)

mynasch
10 april 2025, 09:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Magdalena (Poolse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:140 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:leuke dame, goede voor en after sales!

mynasch
10 april 2025, 09:24
er is een poolse magdalene (oude doos GT), maar dat lijkt me een andere dame!

uit mijn verslagje van 9 april:
:);):wink2::);):wink2::);):wink2::);):wink2::);):w ink2::);):wink2:

De Poolse Magdalena (voor de oplettende lezertjes: die had ik op 21 maart al op mijn verlanglijstje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-ervaringen-en-vragenbakje-algemeen&p=864343&highlight=#post864343) gezet) was nog net zo positief/innemend als een paar weken geleden: en haar dan ook maar gevraagd of ze zin had om….. dat had ze! En hoe. Ik weet zeker dat ik met een poolse Magdalena (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?301-Magdalena-(Poolse)-ex-PHG-Magnum&highlight=magdalena)eerder op de kamer was, maar aangezien deze laatste alleen engels praat en Magdalena in YY vooral met duits uit de voeten kan lijkt me het een andere dame. Ik zal er een nieuw draadje over starten. De huidige Magdalena heeft een fraaie innemende glimlach, spreekt goed duits, (psychologe), is midden veertig schat ik prachtige naturel Cup, 1.60 m, stevig postuur.

Het werd een fantastische kamergang, en ik wist al nadat ze mij super zacht beet pakte dat het een kamer van een uur zou worden. Magic touch. Heerlijke tongzoen, zonder enig terughouding, genoot van mijn aanrakingen, met veel non verbale communicatie! Olie massage vond ze uiterst plezierig, en mijn mond vond vele lekkere plekjes. Het was duidelijk dat Magdalena ook genoot, en haar liefdesgrotje smaakte jummie jummie. Een tweetal orgasmen dienden zich aan! Altijd leuk als je inspanningen beloond worden. Daarna was ik aan de beurt. Mijn hemel zeg, die kan er wat van. Mijn hele lichaam werd in vuur en vlam gezet, met een orale kwaliteiten waar ik nog steeds blij van word als ik er aan terug denk. Wilde haar nog even proeven en zette haar met haar peosje op mijn mond, vond ze ook errrruuug lekker, en weer een tweetal orgasmen daalden op mij neer. Wat een geweld zeg! Jummie. Vroeg of ze me wilde neuken: dat wou ze graag: mijnhemel in zo’n nat super warm poesje (dat net vier keer klaarkwam was het goed toeven! Voelde tegelijk haar vagina, haar borsten op mijn borst en heerlijke natte tongzoenen! En allemaal geile woordjes gluisteren in mijn oor! Mijn hemel. Daar kon ik niet meer tegenop, en kwam heerlijk klaar! Wat een sessie zeg. Poolse Magdalena heeft er een fan bij. Ik ken haar al veel langer, maar geloof niet dat ik eerde met haar kamerde. Magdalena dacht van wel…..

:);):wink2::);):wink2::);):wink2::);):wink2::);):w ink2::);):wink2:

Rino123
11 april 2025, 17:49
En op welke dagen is deze rijpe Magdalena aanwezig in YY? Klinkt allemaal geweldig en uniek in deze tijd van dames die het onderste uit de kan willen (money) en er weinig voor willen doen!!:wink2:

mynasch
12 april 2025, 06:09
En op welke dagen is deze rijpe Magdalena aanwezig in YY? Klinkt allemaal geweldig en uniek in deze tijd van dames die het onderste uit de kan willen (money) en er weinig voor willen doen!!:wink2:

ik meen dat ze er woensdag t/m zaterdag is
(die woensdag weet ik zeker, die zaterdag zou ook zondag kunnen zijn)

krids70
4 mei 2025, 21:23
Is dit de Magdalena die vroeger in SS zat?

blof
20 mei 2025, 14:09
Ja

redneck3
30 mei 2025, 11:02
Is she in the club today ?

Rino123
30 mei 2025, 19:06
En werkt deze Magdalena ook vaak op zondag?:roll3::lostit::baby2:

blof
30 mei 2025, 22:38
Ik heb haar 1 keer gezien, op een zaterdag. Daarna niet meer. Als ik haar morgen zie, zal ik haar vragen of ze vaste dagen heeft.

Rino123
31 mei 2025, 07:06
Dank je Blof!!

blof
31 mei 2025, 23:42
Helaas niet gezien.

Rino123
11 juni 2025, 12:04
is ze deze week aanwezig?

snaal88
11 juni 2025, 12:30
dan moet je even bellen met Yin Yang

Rino123
13 juni 2025, 10:17
klopt, dat weet ik maar ze geven meestal geen info over de werkdagen van de dames of ze hebben die niet

blof
15 juni 2025, 00:14
Goed nieuws voor de fanclub van Magdalena.
Zaterdag gespot en gevraagd naar haar vaste dagen.
Zij is normaal woensdag, donderdag en vrijdag. Komende zaterdag zal zij er ook zijn. Zij heeft dan een afspraak staan.
Veel plezier!!!!