PDA

Volledige versie bekijken : Amy (Roemeense)

bram4826
31 maart 2025, 23:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Amy (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:Leeftijd naar eigen zeggen. Komt van GG.

bram4826
31 maart 2025, 23:12
Zoals bij de algemene informatie geschreven, ik was meteen verliefd. Wat een knappe meid. Super mooi, lief en naturel gezichtje. Niet te zwaar opgemaakt. De siliconen :titten2: is niet helemaal mijn ding. Maar dit knappe koppie compenseerde het. Maakt na tijd nog tijd voor een praatje.

WANDELAAR5
1 april 2025, 04:03
Dat is wel een heel beperkte service die ze biedt.

bram4826
1 april 2025, 04:09
Dat is wel een heel beperkte service die ze biedt.

Dat klopt inderdaad.

Pargar
1 april 2025, 05:28
Dat klopt inderdaad.

Dan hoop ik dat management haar snel weer eruit gooit voordat dit een nieuwe standaard gaat worden.

WANDELAAR5
1 april 2025, 08:23
Waarom? Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken, 2 of 3 van die bloedmooie dames met slechte service. En voor mannen als Bram die een optiek fick zoeken voorziet het ook in een behoefte.

funny
1 april 2025, 09:19
Bram kan niet goed schatten
haar cupmaat is zeker een E

Eddy_V
1 april 2025, 12:25
Waarom? Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken, 2 of 3 van die bloedmooie dames met slechte service. En voor mannen als Bram die een optiek fick zoeken voorziet het ook in een behoefte.
En jij vind het ook leuk om tegen ze te kunnen zeggen dat je je bij hun meld, zodra dat je goede verhalen over hun hoort (niet specifiek deze dame, maar in het algemeen) , altijd leuk om dan die boze blik in hun ogen te zien :biggrin:

WANDELAAR5
1 april 2025, 12:46
En jij vind het ook leuk om tegen ze te kunnen zeggen dat je je bij hun meld, zodra dat je goede verhalen over hun hoort (niet specifiek deze dame, maar in het algemeen) , altijd leuk om dan die boze blik in hun ogen te zien :biggrin:

Uh nee. Ik zeg altijd dat ze bij mij terug mogen komen als ze van gedachten zijn veranderd over de service die ze aanbieden of de prijs. Dat gebeurt soms. Boze blikken krijg ik alleen als ik een klein puntje van kritiek geef in een overwegend positieve recensie ;).

Eddy_V
2 april 2025, 19:09
Uh nee. Ik zeg altijd dat ze bij mij terug mogen komen als ze van gedachten zijn veranderd over de service die ze aanbieden of de prijs. Dat gebeurt soms. Boze blikken krijg ik alleen als ik een klein puntje van kritiek geef in een overwegend positieve recensie ;).
Oh jee, laat je je recensies ook nog aan de dames zien?! :eek:

Tjeppah
3 april 2025, 01:06

Een kleine kanttekening. Bram4826 zegt dat haar service beperkt is. Niet dat de service slecht is.

Mentholbear
3 april 2025, 01:50
Hij heeft d'r immers 5 sterren gegeven bij herhalingsgevaar.