Volledige versie bekijken : Olivia (Roemeense)
bram4826
17 maart 2025, 00:28
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Olivia (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:Normale goede service. Komt van Golden Gate naar eigen zeggen.
bram4826
17 maart 2025, 00:41
Ik had haar al van een afstandje gespot. Olivia is precies mijn type. Mooi lief gezichtje, smal bekkie. Maar :blow: doet ze prima. Ze is eigenlijk een normale leuke meid. Het zou zo de dochter van je collega kunnen zijn, waar niet niet op geilen mag. Maar stiekem toch doet. Ze heeft half lang haar tot over de schouderbladen. En heerlijke stevige B cup jonge meiden :titten2:. Was enorm leuk met haar. Wat mij positief opviel dat ze niet gelijk als je naast het bed staat het laken eraf haalt. Ze had nog tijd voor een gesprekje om zo het halve uur vol te maken. Voor mij zeker herhalingsgevaar.
WANDELAAR5
17 maart 2025, 10:58
@Bram, “Normale goede service” = Tongzoenen, PZC, beffen en NMC? Of versta jij daar ook vingeren onder? Of wat minder?
Willem2
17 maart 2025, 11:05
@WANDELAAR5
heb je de ziekte van MeesterMixer :rolleyes:
MeesterMixer
17 maart 2025, 12:49
@WANDELAAR5
heb je de ziekte van MeesterMixer :rolleyes:
W5 begrijpt gewoon goed wat de basis behoefte van veel ijsberen is, is echter niet naief mbt de heersende trend van dalende service levels, en vraagt dus netjes om duidelijkheid (en dat is nog legaal ook in NL) :cool:
bram4826
24 april 2025, 22:39
Recentelijk weer bij deze mooie club geweest. Vorige keer met Amy gegaan. Later nog met Olivia gesproken. Ze was toen samen met een vriendin. Ik zat voor de tv motorrace te kijken toen ze bij mij kwam zitten. Ik herkende haar eerst niet omdat ze hairextensions in had. Deze krullen vond ik toch iets minder leuk staan. Maar afgelopen keer had ze deze niet meer in. Ze zag er net zo leuk uit als de eerste keer. Dus maar snel met deze gezellige meid een kamer opgezocht. :biggrin: Ook deze keer enorm leuk gehad met haar. Ik denk dat ik een volgende maal ook voor haar zal kiezen. :5ster: