PDA

Volledige versie bekijken : Natasha (Moldavische)

Paul1968
3 maart 2025, 06:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif

Natasha (Moldavische)
Leeftijd:31 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik, Hand
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:20 minuten
Service:PZC
Extra info:

schoolmeester
3 maart 2025, 06:38
100 euro voor 20 minuten ? Zal wel een typefout wezen....

JonnyFontane
3 maart 2025, 06:53
100 euro voor 20 minuten ? Zal wel een typefout wezen....

Ik hoop het dat het een typefout is, anders is hij goed genaaid.

Purrfect
3 maart 2025, 06:58
Naja, wenn er CIM gebucht hatte und schon nach 20 Minuten fertig war, wäre das schon okay.

Nou ja, als hij CIM had geboekt en na 20 minuten klaar was, zou dat goed zijn.

Eric2
3 maart 2025, 07:40
Naja, wenn er CIM gebucht hatte und schon nach 20 Minuten fertig war, wäre das schon okay.

Nou ja, als hij CIM had geboekt en na 20 minuten klaar was, zou dat goed zijn.

Hij heeft toch geen CIM vermeld bij service. 20 minuten is ook geen gebruikelijke tijdsduur (halfuur, uur, of veelvoud daarvan).
Het is of een typefout of het was een raamdame die haar gebruikelijk servicepakket continueert in Yin Yang.
Ik hoop dan wel dat Paul1968 dit heeft gemeld bij het management.

schoolmeester
3 maart 2025, 08:07
Of Paul is na 20 minuten roerloos blijven liggen.....

Herr Fick
3 maart 2025, 08:26
Ik hoop het dat het een typefout is, anders is hij goed genaaid.

Als het 20 héél goede minuten zijn, valt €100 wel mee, vind ik.

schoolmeester
3 maart 2025, 08:27
Dus U betaalt met gemak 300 euro per uur ?

Paul1968
3 maart 2025, 10:15
Geen typfout, heb nooit een klokkie om maar keek toevallig even op mijn telefoon na betalen en zag de tijd
Meld eigenlijk nooit en maak nooit stampij, ik sta er meestal zo in: soms valt het mee en soms niet

Paul1968
3 maart 2025, 10:18
Schrijf het liefst zo waarheids getrouw zodat iedereen kan doen met de informatie wat hij wil

Tjeppah
3 maart 2025, 11:15
Ik neem aan dat je dacht dat je 30 min op de kamer was geweest ? Maar waarom dan 100 euro betaald ipv 70 euro? Of had ze je een extra service gegeven waar je voor bij moest betalen ?

Paul1968
3 maart 2025, 11:38
Nee alleen pzc

Tjeppah
3 maart 2025, 12:26
Nee alleen pzc

Dan heb je jezelf flink laten afzetten. Ik had ze dat dan nooit betaald. Maar zoals je eerder schreef heb je nooit geen zin in gedoe. Iedereen is anders.

Eric2
3 maart 2025, 13:19
Uiteindelijk maakt iemand zelf de keuze om meer te betalen dan het gangbare tarief (tenzij iemand niet assertief genoeg is).
Het probleem zit erin dat de balans van de prijszetting wordt verstoord, wanneer heren voldoen aan de vraag van enkele dames om een hoger tarief voor standaard handelingen te betalen. Het valt op dat bij het verlaten van Yin Yang door de dame/heer achter de receptie of door de security nu wordt gevraagd of er dames zijn geweest die zich niet aan de prijszetting (van € 70 voor 30 min. en € 140 voor 60 min. voor standaard handelingen) hebben gehouden. Ze vragen expliciet om dit bij hen te melden, om dit de kop in te drukken.
Mijn ervaring tot nu toe is dat verreweg de meeste dames zich aan deze tarieven houden. Het is ook belangrijk om dit met de dame af te stemmen voordat je de kamersessie begint (om ongewenste discussies achteraf te vermijden).
Bij mijn meest recente Yin Yang bezoek was er ook een dame (uit Roemenië) die in de bar kwam polsen of ik interesse had in een kamergang. Volgens mij was ze nieuw in Yin Yang (ik heb haar niet eerder daar gezien). Ze noemde een prijs van € 100 voor 30 min. en € 150 voor 60 min. Daarna werd het € 80 voor 30 min. Toen haar duidelijk werd dat ik niet nieuw ben in Yin Yang ging de prijs uiteindelijk naar € 70 voor 30 min. of € 140 voor 60 min. Ik heb haar respectvol duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb in een kamerbezoek met haar. Haar naam heb ik verder niet gevraagd.

schoolmeester
3 maart 2025, 14:01
Wat heeft het voor zin om dit hier te vermelden als je haar naam niet weet ?

pietpotent44
3 maart 2025, 14:14

Het was in elk geval familie van de zangeres zonder naam.

Eric2
3 maart 2025, 14:39

Ik wil alleen maar aangeven dat er nog 'eksters' in Yin Yang rondlopen, en dat het management van Yin Yang daar zeer alert op is. Dat zijn hoogstwaarschijnlijk dames afkomstig uit de raamprostitutie. Ik ga geen naam aan een dame vragen als ik zeker toch niet met haar ga kameren. Alleen maar om haar aan te kunnen geven bij het management van Yin Yang, en om hier te melden?
Ga zelf maar op onderzoek uit schoolmeester (je bent toch vrij gezien de schoolvakantie).

Mentholbear
4 maart 2025, 13:59
Dus U betaalt met gemak 300 euro per uur ?

Iemand kan ook 100€ over hebben voor 20 minuten, maar geen 150€ voor 90 minuten :rolleyes:

Wat Paul heeft betaald vind ik wel duur. Maar tja, ik vind alles boven de 50p30 prijzig :hammer:

schoolmeester
4 maart 2025, 17:18
mentholbear probeert over 10 jaar nog voor 50! euro een kamer te maken.

Liefje
4 maart 2025, 19:35

Alsof al die opmerkingen van jou zin hebben………