Inloggen

Volledige versie bekijken : Sarah (Cubaanse)

wooley
2 maart 2025, 17:12
Sarah (Cubaanse)
Leeftijd:27 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig), Nederland (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been, Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Dame die in Antwerpen woont. Komt met Majestic en Carla naar Yy

wooley
2 maart 2025, 17:19
Deze Dvp zat hele morgen bij een beer. Dus dacht ik dat is een pannenkoek..
Haar aan de bar ernaar gevraagd of ze tijd had. Dame gaf aan dat het tarief 140 per uur was. Gevraagd of half uurtje mogelijk was met zoenen en ok. Op de kamer lekker uitgekleed en vrijen. Daarna bed op en haar tieten gesabbeld. Dat vond ze lekker. Dus daarna in 69 gemanoeuvreerd. Mooi fris kutje.
Haar aan het beffen en zij deed tot mijn verbazing cd om en begon te pijpen. Misschien maar goed ook, anders had ik haar al volgeblaft. Daarna in reverse cowgirl erop gezet. Na tijdje begon ze te zuchten. Haar daarna met wat olie anaconda laten melken. Haar intussen gevingerd.. En zij slaagde erin om anaconda te laten spuiten.
Daarna nog even nageknuffeld. Was wel leuk.

Firehawk
2 maart 2025, 21:08
Tegenwoordig moet je overal om vragen. Niets is meer vanzelfsprekend

schoolmeester
3 maart 2025, 04:38
Jawel, dat je na afloop moet betalen.

bosseve
19 mei 2025, 15:32
Afgelopen donderdag met haar op de kamer geweest. Damm wat een lekker ding..

blof
20 mei 2025, 13:56
Had Sarah op dag 1 gesproken. Ze zou niet zoenen en niet pijpen zonder. Zoenen is dus erbij gekomen.
Ondanks een geweldige klik, geen kamer gemaakt vanwege het niet zoenen en niet pijpen zonder.

@ Firehawk.

Voor kamergang even vragen of zij zoent of pijpt zonder. Dan weet je dat dat in de prijs zit.
Andere mogelijkheden zal waarschijnkijk extra zijn.
Dus niet er van uitgaan dat elke dame zoent of pijpt zonder.

Ties85
20 mei 2025, 16:16
Had Sarah op dag 1 gesproken. Ze zou niet zoenen en niet pijpen zonder. Zoenen is dus erbij gekomen.
Ondanks een geweldige klik, geen kamer gemaakt vanwege het niet zoenen en niet pijpen zonder.

@ Firehawk.

Voor kamergang even vragen of zij zoent of pijpt zonder. Dan weet je dat dat in de prijs zit.
Andere mogelijkheden zal waarschijnkijk extra zijn.
Dus niet er van uitgaan dat elke dame zoent of pijpt zonder.

De YY zou dit soort dames moeten weigeren in de club, oké pzc kun je natuurlijk niet verplichten ook niet voor een meerprijs shure.
Maar als een dame dan ook zoenen niet in haar pakket heeft moet ze lekker achter de ramen gaan werken in een stinkend peeskamertje maar niet in een saunaclub.
Dit soort dames verpesten het ook voor andere dames die wel nog gewoon een goede normale service geven zonder te veel noten op de zang.
Dus als ik de YY was zou ik haar fijn het nummer geven van een raam exploitant in Eindhoven of Duisburg de groeten en tot ziens.

uurtje
20 mei 2025, 16:40
En dit is dan precies wat ik bedoelde in het 'Oxana' onderwerp. We gaan het hellende vlak weer op. 140 Euro per uur is niet bepaald een koopje. Ja, er lopen mooie dames bij YY en ook dames met een afkomst (Nederlands, Duits, Pools) die elders niet te vinden is.
Maar als we nu dus dit lezen dan proberen de dames toch weer eigen regeltjes te maken en hoef je niet meer lang te wachten op het welbekende woord 'extra'. Los van het feit dat er ook bij YY wel een aantal dames rondlopen die qua service/belevening/instelling nog wel wat kunnen bijplussen.

sluit me aan bij Ties85. Als Het srvicepakket van deze dame idd dusdanig beperkt is (voor 140 Euro per uur) doet YY er zeer verstandig aan deze dame eruit te zetten. Anders is het hek binnen 1 week van de dam. En zie dat maar eens terug te draaien.

Pensioen
20 mei 2025, 21:16
Ik ben al een paar keer met Sarah geweest, iedere keer voor 1 uur. Kussen en PZC zat gewoon in de uurprijs. Herhalingsgevaar voor mij is erg groot voor mij…..leuke en lekkere dame��

blof
22 mei 2025, 10:48
@Ties85
Wow Ties85. Dames kunnen niet gedwongen worden om handelingen uit te voeren.
Ik begrijp wat je bedoelt, andere dames zullen volgen en deze handelingen niet uitvoeren. Maar dat heeft dan als gevolg dat er niet met de dame gekamerd wordt, daarom heb ik ook niet met haar gekamerd op haar eerste dag. Wooley gaf zelfs aan tongzoenen. En Pensioen schreef zelfs pzc. Dus haar standaard pakket is uitgebreid.

Hopelijk verwacht je niet dat elke dame precies hetzelfde aanbiedt bij een ieder. Intieme handelingen zijn heel persoonljk.
Zo heb ik een dame gesproken waarvan ik weet dat zij uitgebreid pakket aanbiedt, maar kreeg ik een beperkt service te horen.
Ik zie dit juist als heel positief, dan weet je dat je niet in de smaak valt en wordt je een teleurstelling bespaard.
Gewoon sportief blijven, ego opzij schuiven en hop naar de volgende.

blof
22 mei 2025, 11:21
@uurtje
Bij Oxana heeft de bezoeker optie ft genomen en 50 extra betaalt. Dus klaarkomen in de mond, ik weet niet of slikken daarbij(ft) hoort.
Had hij klaarkomen in mond niet genomen, dan betaalt hij 140 voor een uur.
Dames die zich hier niet aanhouden krijgen een waarschuwing en als het weer gebeurd, mogen ze hun spullen pakken.
Er zijn al dames hiervoor weggestuurd. Heb ik eerst van een bezoeker gehoord en later bij de nieuwe bedrijfsleider bevestigd gekregen.
Dit in tegenstelling tot een club verder in het zuiden, waar een dame die de boel oplicht na 3 waarschuwingen pas weggestuurd wordt. Dit werd mij verteld bij de receptie. Wat ik niet kan bevestigen en zelfs twijfel of dit het geval is.

Ps
50 extra betalen vind ik persoonlijk veel.
Maar dat bepaald ieder voor zich. Ik zou ook geen ferrari rijden, ook al zou ik het geld voor hebben (geen zorgen, heb ik niet;)). Maar al een ander dat doet dan misgun ik hem/haar niet.

Ties85
22 mei 2025, 14:17
@Ties85
Wow Ties85. Dames kunnen niet gedwongen worden om handelingen uit te voeren.
Ik begrijp wat je bedoelt, andere dames zullen volgen en deze handelingen niet uitvoeren. Maar dat heeft dan als gevolg dat er niet met de dame gekamerd wordt, daarom heb ik ook niet met haar gekamerd op haar eerste dag. Wooley gaf zelfs aan tongzoenen. En Pensioen schreef zelfs pzc. Dus haar standaard pakket is uitgebreid.

Hopelijk verwacht je niet dat elke dame precies hetzelfde aanbiedt bij een ieder. Intieme handelingen zijn heel persoonljk.
Zo heb ik een dame gesproken waarvan ik weet dat zij uitgebreid pakket aanbiedt, maar kreeg ik een beperkt service te horen.
Ik zie dit juist als heel positief, dan weet je dat je niet in de smaak valt en wordt je een teleurstelling bespaard.
Gewoon sportief blijven, ego opzij schuiven en hop naar de volgende.

Dames kunnen niet gedwongen dat klopt echter er waren in de wereld van de P6 altijd bepaalde richtlijnen.
Raamdames bijvoorbeeld stonden er om bekend standaard nooit PZC en zoenen/tongzoenen te doen.
Natuurlijk ben ik in al die jaren ook raamdames tegen gekomen die dit zonder er om te vragen en extra te betalen dit wel deden zonder meerprijs maar dit waren uitzonderingen.
In privé clubs en saunaclubs zat deze service wel bij de prijs en en tijden veranderen dus omdat in Duitsland bepaalde regels zijn gewijzigd snap ik dat pzc een beetje lastig kan liggen.
Zeker bij saunaclubs werkzaam in het grensgebied maar als de hele service van de saunaclub dames nu aan dezelfde kapstok wordt gehangen als raamdames dan houd het voor mij toch wel een beetje op.

Dan ga ik nog enkel naar de saunaclubs om een dagje lekker te chillen, wat te eten en te drinken een gentleman club en misschien nog een dame te snaaien die wel nog een goede full service tegen een correcte prijs te bieden heeft.
En laat ik de rest gewoon links liggen, want zeker in grote raamzones als bijvoorbeeld Antwerpen staan massa's lekkere wijven, tegen de weekenden in de avond 200+ dames veel optisch nog een stuk mooier als in de saunaclubs hier.
En ik weet dat ik voor 50 euro waarschijnlijk een beperkte service ga krijgen een paar uitzonderingen daar waar een goede klik is maar daar is de prijs dan ook naar en ik weet het op voorhand.

Sorry ik loop al ruim 20 jaar in dit wereldje mee en heb alles al gezien en gedaan over de hele wereld, en in een (sauna) club verwacht ik gewoon een andere service als in een raamzone anders hoef ik er ook niet meer heen te gaan voor de sex.

blof
22 mei 2025, 17:41
Leuk verhaal Ties85. Heb ik totaal geen probleem mee

De YY zou dit soort dames moeten weigeren in de club, oké pzc kun je natuurlijk niet verplichten ook niet voor een meerprijs shure.
Maar als een dame dan ook zoenen niet in haar pakket heeft moet ze lekker achter de ramen gaan werken in een stinkend peeskamertje maar niet in een saunaclub.
Dit soort dames verpesten het ook voor andere dames die wel nog gewoon een goede normale service geven zonder te veel noten op de zang.
Dus als ik de YY was zou ik haar fijn het nummer geven van een raam exploitant in Eindhoven of Duisburg de groeten en tot ziens.

Jou reaktie dat dit soort dames, die geweerd moet worden vind ik bij Sarah niet terecht. Redenen heb ik al genoemd.
Sterker nog, zij is juist een YY dame.
Mijn eerste pannekoek sessie sinds jaren was met Mila. Daarna ging ik eten en zat naast een medebeer, die merkte op dat ik erg vemoeid uitzag.
Ik zei wat denk je, ik heb net drie en en half uur gekamerd met een sloopkanon. Een ware uitputtings slag.
Hij vertelde dat hij met Sarah gekamerd had en dat hij heel tevreden was. Hij had haar 200 voor een uur gegeven, waarvan hij 50 terugkreeg. Zij had geen tientje.
Vond hij prima zo. Was trouwens zijn eerste keer in een sauna club.
Dit was in haar beginperiode.
Een andere dame zou het geld zomaar weggestopt hebben, maar Sarah gaf netjes het geld terug.
Dit sloeg ik dan meteen op, als grote pluspunt bij Sarah.
Sarah is een lieve nette meid, ook al heb nog niet met haar gekamerd.

YY pakt het juist goed aan en wilt juist correcte dames en heren binnen hebbben. En twijfelt niet om oplichters weg te sturen.
Dames wegsturen in een periode wanneer er te weinig dames waren, is lef hebben. En als een principiële mens kan ik dit zeer waarderen.

fervent
13 juni 2025, 14:00
Aan de bar gevraagd of ze tongzoenen en pzc doet op de kamer en ze bevestigde beide. Zoenen niet met veel overgave, maar ook niet verkeerd. Pzc was gewoon prima. Beetje zakelijk allemaal, maar misschien ga ik nog wel eens met haar naar de kamer.

schoolmeester
13 juni 2025, 14:49
Natuurlijk beetje zakelijk: het is een saunaclub, geen breiclub.......

LittleJoe
17 juni 2025, 10:09
Sarah is gewoon een heerlijke meid. De eerste keer dat ik met haar in gesprek kwam was na een heerlijke kamergang met Simina, ik was redelijk geradbraakt na 2 uurtjes rollebollen met haar. Ze probeerde een kamer te versieren, maar leeg is leeg bij mij. Volgende keer dan vroeg ze. Heb haar duidellijk gemaakt dat als Simina er is dat er weinig kans voor is. Ze gaf niet zomaar op en vertelde wat ze allemaal wilde doen met mij, dat ze echt goed is in bed. Ik reageerde daarop dat iedere meid dat verteld, ben nog nooit een dame tegen gekomen die zei dat ze slecht is bed. Ze kon er hartelijk mee lachen. De volgende keer dat ik was, haar niet gezien of we moeten elkaar op de een of andere manier ontlopen hebben. In ieder geval een heerlijke 2 delige kamer met Simina gehad. Eerst eentje van uurtje en tegen de avond eentje van 2 uurtjes, tot mijn grote tevredenheid.
Een paar weken later geen Simina te zien, het was natuurlijk vroeg. Op een zeker moment kwam Sarah daar aan, zeer sexy gekleed. Ze plaatse haar tussen mijn benen aan de bar. Ze had een 2 delig kledingsstuk aan met veel inkijk van op de zijkant, ik nam haar bij de heupen vast. En toen was ik verloren, mijn handen gleden over haar naakte zijkant langzaam naar boven tot ik plots haar borsten vast had. Geen reactie van haar, ze bleef gewoon doorpraten alsof alles normaal was en dat gewoon aan de toog van de bar. Ik had eigelijk een oplawaai van jewelste verwacht, ik was gewoon plubliekellijk met haar borstjes aan´t spelen. In iedergeval wist ik dat een kamergang onvermijdelijk was geworden.
Zomaar met haar spelen en dan niet naar de kamer gaan, niet mijn ding.
De vunzigheden die we op de kamer met elkaar deden bespaar ik jullie. Na 3 uurtjes speeltijd tot mijn grote tevredenheid de kamer verlaten. Nu had ik echt de nodige rust nodig, maar de dag was nog niet gedaan. Om een uur 7-8 kwam ze naar me toe, nu soms ben ik echt een zwakkeling, weer op de kamer beland. Deze keer totaal anders dan de kamer voordien, veel spelen en deugeniete dinges, waar ik jullie ook van bespaar. Ze vroeg of ze me nog eens moest laten komen, nee bedank zei ik nog 10 minutjes en het is tijd om de kamer te verlaten. Geen probleem antwoorde ze, voor U wil ik er met plezier wat langer laten blijven. Zo geschiede, maar ik was stik kapot, zoeen sloopmonster die kleine.

Haar bedankt voor de heerlijke tijd met haar, afscheid genomen en eerst wat rust komen en naar huis.
Nu ik ga de volgende keer wel keuzestress hebben vermoed ik.

C you