PDA

Volledige versie bekijken : Nikita (Hongaarse)

BefBeer
4 juli 2024, 19:48
Vandaag was Nikita voor de 2de dag in Aca.
Het beviel haar goed. De keulsche opstarclub was het nog niet echt.
Vroeger ook in Lemiers geweest.

Spreekt haar talen aardig en duits heel goed.
Zeer mooi milf van 40+, krullend donkerrood haar midden lang.
Ongeveer 170 lang, mooi figuur maar niet slank.
Sportief lichaam, mooie gebruinde huid, zeer sprekende ogen, mooi b of c cup.

Zeer direct, open en eerlijk.
Als je zelf ook zo doet heb je haar helemaal.
Ze staat echt open voor respect volle wederzijdse sexen.
Dan kan het een super kamer worden.

Direct de eerste kamer al een super spetterend uur gehad.
Haar snel weer geboekt omdat er gewoon niets meer na haar komt.
Rien ne va plus apres Nikita, zo gezegd!
(Alleen Bibi mss maar die was er niet)

Bij de juiste touch wordt haar hele lichaam een totaal orgasme.
Dat houdt heel lang aan en dan is zelfs haar arm aanraken nog schokkend.
Zelden zo'n super interactie gehad als met Nikita.
PS Ben zelf ook niets te kort gekomen hoor!

BefBeer
5 juli 2024, 12:32
Nikita komt trouwens nooit voor 12 uur binnen.
Ze drinkt 's ochtends eerst haar koffie, doet haar werk aan haar conditie en dan komen de kwastjes natuurlijk.

Paul1968
15 december 2024, 18:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif

Nikita (Hongaarse)
Leeftijd:40 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:140 euroTijdsduur:60 minuten
Service:
Extra info:

Poppalarge
15 december 2024, 22:28
Kan samengevoegd worden met deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?61351-Nikita-(hon)) draad van de dame, al ben ik dan echt wel benieuwd of dat ze nu dan ook echt donkerblond is zoals hierboven in het paspoort is aangegeven....

doggystyle
8 mei 2025, 09:34
Inderdaad een zeer geile milf, deze Nikita!
Ik heb haar ontmoet bij een bezoek aan deze club.
Ik was net binnen, even gedoucht en met een drankje plaatsgenomen in een van de stoelen
in de grote ontmoetingsruimte. Na een kleine 5 minuten kwam deze dame binnengelopen.
Nogal sierlijk bewegend met haar mooie lichaam ging ze zitten aan de overkant naast de ingang.
Het duurde niet al te lang voordat we oogcontact kregen. breedlachend en knipogend om aandacht gevraagd.
Blijkbaar had ze in de gaten dat ik wel interesse in haar had, dus stond ze op en kwam bij met zitten.
Ze stelde zich netje voor en vroeg, in prima Duits, waar ik vandaag kwam.
Ik zei dat ik Nederlander was en uit de buurt kwam.
Met al dat moois naast me merkte ik dat apparaat daar nogal heftig op reageerde.
Ik ging iets vooruit zitten met de benen iets uit elkaar zodat het niet opgemerkt kon worden in mijn badjas.
Dat had ze in de gaten en ze vroeg, wat heb je daar voor moois schat.
En ze voelde met haar hand onder mijn badjas, en pakte mijn neukstaaf even stevig beet.
Die wil ik in me voelen zei ze fluisterend in mijn oor, heb je zin?
Ik zei prima, maar dan op een voorwaarde, jij zoekt een kamertje, laat me weten welk nummer en ik
kom een paar minuutjes later, en jij ligt wijdbeens naakt op bed. Ik wil je kutje zien als ik binnenkom.
Het werd kamer 22. Daar hebben we een uurtje heerlijk sex gehad.
Pijpen kan ze als de beste, maar ze laat zich ook heel graag uitgebreid beffen en in alle denkbare
standjes neuken. Gewoon een topwijf, een super geile milf om mee te vertoeven.
Herhaarlingsgevaar heel, heel groot. Voor mij althans.

pietpotent44
8 mei 2025, 12:07
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen. En hoe opportunistisch het dvp vak is.
Ik heb met haar gekamerd in ss (3-4 jaar geleden ?) tegen 50e half uur. In LR gekamerd tegen 120 voor uur (2 jaar geleden ?), net voordat LR weer terugging naar 50/100 omdat 70/120 blijkbaar toch teveel klanten kostte. In Aca werkte ze in 2024 ook tegen 50/100, en nu in yy moet je ineens 70/140 voor haar betalen.

Ik vind haar typisch zon vrouw die ik alleen nog zou nemen als er echt geen favorieten van mij meer rondlopen. 70/140 voor haar vind ik echt zwaar over de top. Maar ze kan zich veilig schuilen achter de club prijs.

Wel moet ik zeggen dat ze inderdaad heel natuurgeil is, goeie service geeft, veel inzet, en verder aardige vrouw. Vraagt ook nooit extra ofzo, is correct.
Maar gewoon te middelmatig naar mijn smaak. Qua looks en leeftijd, en intelligentie/ uitstraling, etc.

ju52
8 mei 2025, 13:14
Maar gewoon te middelmatig naar mijn smaak. Qua looks en leeftijd, en intelligentie/ uitstraling, etc.

Ich glaube, du hast Nikki noch nie richtig kennen gelernt!
Sie kann sehr leidenschaftlich sein, und wer sich darauf einlässt,
geht klatschnass aus dem Zimmer.

Über ihr Alter und Aussehen kannst du urteilen, da subjektiv,
aber die Bemerkung über ihre Intelligenz ist einfach unverschämt und dumm.

Ein Hurenbock sollte nie glauben, eine Hure wirklich zu kennen.

Die unterschiedlichen Preise im Verlauf der Zeit und verschiedenen Clubs treffen auch auf andere Frauen zu!
Cleo hat fast genau dieselbe Historie in den letzten Jahren …

PartyboyBert
10 mei 2025, 15:44
Ik ken haar al zo'n 10 jaar. Ze werkte toen in gt. Gewoon goede service. In gt tijd zei ze dat ze 36 was. Dus echte leeftijd ong plus 10 dus nu achter in de 50. Jaartjes beginnen wel te tellen. Tieten nog wel mooi naturel en rechtop

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk