PDA

Volledige versie bekijken : Linda, Tsjechische, Leeuwarden (Esperanza 4)

firm
8 december 2024, 18:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/CzechRepublic.gif

Linda (Tsjechische)
Leeftijd:46-49 jaarTaal:Duits (goed), Nederlands (matig)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Kort
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:60 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:Leuke meid, deze Linda. Niet meer de jongste, en bij de deur lijkt ze groot. Maar dat zijn de hoge hakken. Wassen na binnenkomst. Beffen. Vingeren. CIM. Niet aan neuken toegekomen. Haar 20 euro fooi, bovenop de 60 bij binnenkomst, gegeven. Zij ziet mij weer.

Pijpfitter
15 december 2024, 17:13
Ik had er iets meer van verwacht, maar het pijpen was ok, ben ook lekker in haar mond klaargekomen. Ik had gewoon geen klik denk ik. Maar een goede reserve voor klaarpijpen.

Speedmaster29
23 december 2024, 09:14
Goedemorgen.
Iemand enig idee of linda er vandaag of morgen ook is
Ik zou haar graag nog even een bezoekje brengen met een mooie Kerstwip.

Jekkor
23 december 2024, 10:45
Nee, ze is al weg. Zie ook de aanwezig/afwezig lijst.

Natepoes
4 januari 2025, 08:57
Ze komt binnenkort weer terug nog maar even wat opsparen dan heeft ze straks ook wat extra in haar mond

Jekkor
4 januari 2025, 22:05
Wil je het laten weten als ze er is? Ben wel benieuwd naar haar, volgens mij wel een geile stoot!

Speedmaster29
14 januari 2025, 08:27
Linda komt eind januari weer terug

Natepoes
27 januari 2025, 16:59
Morgen is linda er weer dan word mijn kleine man van de week wat lichter en de druk er wat van af pijpen kan deze wel van diep tot lekker op je eikel zuigen tenslotte spuit je haar mond lekker vol

Natepoes
14 februari 2025, 05:39
Heerlijk bij linda weer gekomen en niet 1 keer klaar komen maar twee keer klaar gekomen voor de prijs van 100 euro voor honderd euro mag je bij linda 3 kwartier in haar kamer verblijven en uiteraard dan lukt twee keer klaar komen wel teminste bij mij naar de daad van deze vakvrouw nog even en massage gehad en ten afsluiten nog even en peukie gedaan linda je ziet mij ingeval weer

Siberische tijger
14 februari 2025, 14:39
Gebruiken ze in Friesland geen interpunctie? Een punt aan het eind van een zin en een hoofdletter bij het begin van een nieuwe zin, leest een stuk prettiger.

schoolmeester
14 februari 2025, 14:47
In Friesland gebruiken ze wel meer niet.

Natepoes
14 februari 2025, 21:22
Ja inderdaad niet pijpen zonder condoom is uiteraard lekker dan met en condoom teminste dat vind deze man uit Friesland weg ja schrijven is ook niet mijn sterkste punt maar ik hoop dat iedereen het begrijpt teminste daar ga ik dan maar van uit morgen maar weer eventjes genieten van linda