Inloggen

Volledige versie bekijken : Servie heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Big30
13 mei 2007, 00:03
Het is nu inderdaad een Oost-Europees/Balkan Songfestival geworden.

Op de een of andere manier hoort dit bericht toch wel thuis op dit forum ;).

:wink: :wink:
Big30

1. Marija Cerifovic (SRB)........ 268
mit "Molitva"
2. Werka Serdutschka (UKR)....... 235
mit "Dancing Lasha Tumbai"
3. Serebro (RUS)................. 207
mit "Song #1"
4. Kenan Dogulu (TUR) ........... 163
mit "Shake It Up Shekerim"
5. J.Todorowa & St.Jankulow (BUL) 157
mit "Water"
6. Dimitri Koldun (BLR).......... 145
mit "Work Your Magic"
7. Sarbel (GRE).................. 139
mit "Yassou Maria"
8. Hajko (ARM)................... 138
mit "Anytime You Need"
9. Magdi Ruzsa (HUN)............. 128
mit "Unsubstantial Blues"
10. Natalia Barbu (MDA)........... 109
mit "Fight"
11. Marija Cestic (BIH)........... 106
mit "Rijeka bez imena"
12. Sopho Chalwaschi (GEO)........ 97
mit "Visionary Dream"
13. Todomondo (ROM)............... 84
mit "Liubi, Liubi, I Love You"
14. Karolina Goceva (MKD)......... 73
mit "Mojot svet"
15. Alenka Gotar (SLO)............ 66
mit "Cvet z juga"
16. Bonaparti.lv (LAT)............ 54
mit "Questa notte"

Forza...germania
13 mei 2007, 00:08
Servie heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Mede dank zij de punten van Kroatië :teuflisch

Verplaats maar naar de rubriek 'Friedrichsdorf-Burgholzhausen, FKK Oase, Algemeen' ........of zat jij daar niet met je gedachten :eek: ......ik wel :thefinger .

Big30
13 mei 2007, 00:18
Mede dank zij de punten van Kroatië :teuflisch

Verplaats maar naar de rubriek 'Friedrichsdorf-Burgholzhausen, FKK Oase, Algemeen' ........of zat jij daar niet met je gedachten :eek: ......ik wel :thefinger .

Kroatië, Servie ;), Roemenie, Oekraine, Rusland, Letland, Hongarije, Litouwen, .... .

Dan willen je gedachten wel eens afdwalen ja :D, ... . Nog 5 dagen :freu:!

Dat het een Servische overwinning is geworden is natuurlijk volkomen terecht, "geht völlig in Ordnung" zeg je dan :thefinger.
Ik was trouwens wel voor Roemenie :D :baeh: :hah:.

:wink: :wink:

Willem2
13 mei 2007, 00:23
Tijdens het zappen die russische en die moldavische gezien. Heeft niks met muziek te maken maar gewoon met .........

Gustomass
13 mei 2007, 03:30
Het is nu inderdaad een Oost-Europees/Balkan Songfestival geworden.

1. Marija Cerifovic (SRB)........ 268
mit \\\"Molitva\\\"
11. Marija Cestic (BIH)........... 106
mit \\\"Rijeka bez imena\\\"
[/B][/COLOR]

Op de een of andere manier begint Gusto\'s leven voller en voller te raken met Marija\'s. Er blijft echter maar één De Maria en die is ....weg.....
Laat hij daar nu in het geheel geen bezwaar tegen hebben.

Trouens vanavond heette de gelukkige Karina..ik bedoel Gusto.... ik bedoel Karina en Gusto.
Je moet er wel voor naar Living Room.
Maar dan heb je ook wat.

Gustomassgreets.

blauwebeer
13 mei 2007, 07:56
Tijdens het zappen die russische en die moldavische gezien. Heeft niks met muziek te maken maar gewoon met .........

Tja, het oog wil ook wat ... :freu: :freu: :freu:

:wink:

Big30
13 mei 2007, 08:24
Ballad

De kijker heeft waarschijnlijk genoeg van monsters, bombastische trommels en zingende travestieten en transseksuelen. De Servische zangeres zingt een gevoelige ballad.

Ze draagt geen galajurk, maar een zwarte broek met witte gympen eronder. Overdadige make-up en ingewikkeld gekapte haren zijn haar ook vreemd.

Hartje

Tijdens haar act zaterdagavond werd ze bijgestaan door een aantal achtergrondzangeressen. Aan het einde pakten ze elkaars hand vast en was een rood geverfd hartje te zien.

Een journalist vraagt tijdens de persconferentie na afloop van haar winst of ze denkt dat ze een deur heeft geopend voor lesbische songfestivalfans.

Marija, van wie het gerucht gaat dat ze op vrouwen valt, antwoordt ontwijkend. "Ik denk het beste over homoseksuele mensen overal ter wereld."

Forza...germania
13 mei 2007, 11:32

Inderdaad....die blonde Russin van dat meiden-trio had een hoog FT-gehalte.....om over die Moldavische nog maar te zwijgen :freu: :freu:

Gustomass
13 mei 2007, 12:13
Gusto heeft gisteravond het Eurovisie songFesTival gemist en heeft daarbij blijkbaar vele schoonheden uit Moldavia, Serbia etc gemist.
Arme Gusto heeft zich moeten \"behelpen\"met de LIVE aanwezig zijnde Oost Europese dames die weer in grote getalen en soms in grote mate(n) aanwezig waren in Golden Time en Living Room.
De zangkwaliteiten, daar zijn we niet aan toe gekomen.

Holland your votes please ? Bulgaria , douze points, Hungaria douze points.....over vriend(innet)jes politiek gesproken...

Marija , proficiat van deze \"objectieve\"Gustomass.

Gusto.

Forza...germania
13 mei 2007, 13:30
De 3 Rusinnen....alleen vind ik deze uitvoering wat saaitjes vergeleken met dat TV-optreden gisterenavond

http://www.youtube.com/watch?v=mELhFSoT5a8

Big30
13 mei 2007, 13:33
In geval van de Servische Marija Cerifovic kunnen we het er wel over eens zijn dat haar optische look waarschijnlijk haar weinig extra bonus punten opgeleverd zullen hebben.
De opmerking dat ze op Kelly Osborne lijkt is natuurlijk zeer ongepast om niet te zeggen sexistisch. Ze heeft vind ik trouwens meer weg van Jack Osborne :D.

Nochthans de terechte winnaar, hoewel ik alleen dit liedje heb aangehoord :D!

Het winnende liedje (http://www.nos.nl/songfestival/2007/artikelen/120507_finale.html)

Willem2
13 mei 2007, 13:50
Op de een of andere manier begint Gusto\'s leven voller en voller te raken met Marija\'s. Er blijft echter maar één De Maria en die is ....weg.....
Laat hij daar nu in het geheel geen bezwaar tegen hebben.

Trouens vanavond heette de gelukkige Karina..ik bedoel Gusto.... ik bedoel Karina en Gusto.
Je moet er wel voor naar Living Room.
Maar dan heb je ook wat.

Gustomassgreets.

Wil je hiermee aangeven dat alle Maria's in feite dames van plezier zijn en deze ook :rolleyes: ;)

Tja, het oog wil ook wat ... :freu: :freu: :freu:

:wink:

Ja maar de oren ook :cool:

Ballad

Marija, van wie het gerucht gaat dat ze op vrouwen valt, antwoordt ontwijkend. "Ik denk het beste over homoseksuele mensen overal ter wereld."

Ik ken twee ijsberen uit het zuiden des lands die dit samen hebben gekeken :D

Inderdaad....die blonde Russin van dat meiden-trio had een hoog FT-gehalte.....om over die Moldavische nog maar te zwijgen :freu: :freu:

Dat was nu die omgebouwde. Je moet de moldavische met roots uit Kroatië hebben :D ;)

:baeh:

Gustomass
14 mei 2007, 18:54
De 3 Rusinnen....alleen vind ik deze uitvoering wat saaitjes vergeleken met dat TV-optreden gisterenavond

http://www.youtube.com/watch?v=mELhFSoT5a8

Bedankt voor het attent zijn.
Ijsberen staan toch op vele manieren voor elkaar klaar.

Gustomass.