Volledige versie bekijken : Paspoort generator Golden Gate
forgetskinnyletsgetfatty
16 september 2024, 18:21
Nou probeer ik van een dame een paspoortje aan te maken.
Lijstje ingevuld.
39781
En dan krijg ik dit
39780
Is dit mijn eigen onkunde, of speelt er iets anders?
Big30
16 september 2024, 18:31
Vreemd, probeerde net een paspoort aan te maken en dat ging zonder problemen. Alleen een bericht plaatsen dat geen enkel karakter bevat gaat niet.
forgetskinnyletsgetfatty
16 september 2024, 19:24
Bij het opvragen van het voorbeeld komt onderstaande afbeelding niet te voorschijn. Het blijft het "lijstje". In Zowel Android, en in ChromeOS.
Bij een testje in een ander topic kwam dat wel tevoorschijn.
39782
Voorbeeld ter illustratie
Big30
16 september 2024, 19:32
Zelfs als ik niets invul en op voorbeeld klik, zie ik het paspoort verschijnen met daaronder de melding welke velden verplicht ingevuld moeten worden. Kan het dus niet reproduceren. Dat maakt fout zoeken lastig.
39783
WANDELAAR5
16 september 2024, 20:02
Mij is hetzelfde overkomen in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?62453-Magdalena-(Roemeense)&p=845579#post845579
Ik kreeg wel de pagina met het formulier, maar zodra ik na het invullen op “versturen” drukte kreeg ik dezelfde foutmelding als FSLGF. Ik gebruik de Chrome browser op een iPhone.
Admin
16 september 2024, 20:13
Browser maar ook of je de mobiele of standaard versie gebruikt kan een verschil maken uiteraard, met Chrome en FF onder Android en de standaard forum style lijkt alles ok.
WANDELAAR5
16 september 2024, 20:18
Ook een test gedaan bij GG. Nu werkt het wel. Je mag Trina ook weghalen. Geen idee wat het verschil is???
Big30
16 september 2024, 20:27
Tsja ... . Anyway, we hebben afscheid genomen van Trina. Trina we wensen je het allerbeste toe!
Bedankt voor het testen trouwens.
forgetskinnyletsgetfatty
16 september 2024, 22:08
Nog even een testje gedaan in ChromeOS, Android 13, Android 8 en op een windows laptop in Edge en chrome.
Bij het aanmaken als de naam en nationaliteit wordt ingevuld komt het onderstaande scherm wel tevoorschijn, maar als het volledig ingevuld komt de foutmelding.39787
Net een testbericht in het babylon topic gedaan en daar lijkt het geen problemen te geven
WANDELAAR5
17 september 2024, 04:59
Kennelijk hangt het er dus van af wat je precies invult en aankruist… Dat maakt het nog lastiger een oorzaak te vinden.
Big30
17 september 2024, 06:55
Ook wat fslgf beschrijft kan ik niet reproduceren. Dus ja dat is inderdaad lastig uit te zoeken wat bij jou dan fout gaat.
forgetskinnyletsgetfatty
17 september 2024, 15:42
Het vinkje bij "korperbesamung" geeft de foutmelding.
WANDELAAR5
17 september 2024, 16:23
Dat vinkje heb ik niet gebruikt bij Magdalena. Kennelijk zijn er meer vinkjes die tot die foutmelding kunnen leiden.
Badslippers
17 september 2024, 16:29
Misschien in de afdeling Foruminformatie en Ideeënbus (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?102-Foruminformatie-en-Idee%EBnbus) een test topic opnemen. Dan kunnen mensen die nog steeds geen afbeelding fatsoenlijk kunnen posten eens eerst uitgebreid gaan oefenen. Bijna elk denkbaar forum heeft zo'n test topic waar bezoekers naar hartelust kunnen experimenteren.
Big30
17 september 2024, 16:47
Het vinkje bij "korperbesamung" geeft de foutmelding.
Ik zie het nu ook, krijg dezelfde foutmelding. Zeer vreemd dat alleen dat vinkje deze wat vreemde foutmelding geeft. Heb daar zo snel eigenlijk geen verklaring voor. Geldt alleen voor dat vinkje. Vinkje weghalen en je kan het paspoortje plaatsen. Vreemd.
Keuzemogelijkheid inmiddels weggehaald.
uurtje
17 september 2024, 17:36
Ik zou de optie soweiso weghalen. Want, in ieder geval in Duitsland, lijkt me dat niet in lijn met de wet.
WANDELAAR5
17 september 2024, 20:17
Ik zie het nu ook, krijg dezelfde foutmelding. Zeer vreemd dat alleen dat vinkje deze wat vreemde foutmelding geeft. Heb daar zo snel eigenlijk geen verklaring voor. Geldt alleen voor dat vinkje. Vinkje weghalen en je kan het paspoortje plaatsen. Vreemd.
Keuzemogelijkheid inmiddels weggehaald.
Ik krijg de foutmelding nog steeds voor Magdalena bij Babylon als ik invul wat ik in haar eerste bericht heb ingevuld. Als ik 1 voor 1 de vinkjes weg haal, dan blijft de foutmelding. Ook al van allerlei andere dingen geprobeerd (tattoo, leeftijd etc).
Big30
17 september 2024, 20:34
Net onder Babylon paspoort voor deze dame aangemaakt en onder bestaand bericht geplakt.
Wentelt Eefje
17 september 2024, 23:52
Ik zou de optie soweiso weghalen. Want, in ieder geval in Duitsland, lijkt me dat niet in lijn met de wet.
Kan wel degelijk in lijn met de wet, als de voor de Körperbesamung vereiste klodders maar zelf na het verwijderen van het rubber handmatig tevoorschijn getoverd worden...
Firehawk
6 oktober 2024, 14:19
Had het net ook in Acapulco Prime. Als ik Körperbesamung aanvink kan ik niet plaatsen, dan zegt het bericht te kort is of zoiets. Vinkje weg en het werkt.
Firehawk
11 november 2024, 17:58
Zie dat het issue nog steeds niet is verholpen.
Dit is niet op te lossen?
Tjeppah
11 november 2024, 18:10
Zie dat het issue nog steeds niet is verholpen.
Dit is niet op te lossen?
Als het voor GG is het voorlopig niet van belang ;) en zullen de moderatoren hier geen tijd aan besteden. Waarschijnlijk wil je , als stamgast, een paspoortje voor een meid in Acapulco Gold makrn
Firehawk
11 november 2024, 18:13
Had het prime en in aca gold, dus geldt over het algemeen. Als het niet opgelost kan worden beter deze optie weghalen.