Volledige versie bekijken : Hoe een orgasme te bereiken?
Willem2
7 mei 2007, 15:09
Seks is een belangrijk onderdeel in een relatie en dus is het van belang dat een en ander goed verloopt. En hoewel een orgasme krijgen niet het belangrijkste is in een goed seksleven, zet het niet-krijgen van een orgasme veel druk op een relatie. Maar er zijn verschillende manieren om dat goed te maken: via eten, psychologie of hulpmiddelen.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_455073.html?wt.bron=homeArt9
Flipper
7 mei 2007, 18:09
Ik dacht al,
Nou krijgen we allemaal les van willem. Ik kreeg al bijna het idee om er een workshop van te maken bij Happy op kamer 17 maar helaas.
:(
Willem2
7 mei 2007, 18:13
Ik dacht al,
Nou krijgen we allemaal les van willem.
Gewoon het stukje doorlezen en goed kauwen ;)
Ik kreeg al bijna het idee om er een workshop van te maken bij Happy op kamer 17 maar helaas.
:(
Kamer 17 zal die dan nog wel open gaan :cool:
Ik denk dat het in het zwembad gaat plaatsvinden :lostit:
Voedsel
In ‘The Orgasmic Diet’ van Marrena Lindberg wordt geclaimd dat het eten van bepaald voedsel het krijgen van een orgasme veel gemakkelijker zou moeten maken. Zo raadt ze aan om omega3-vetzuren te eten, maar ook chocolade of een proteïnerijk, koolhydratenarm dieet.
Als Flipper het stuk goed had gelezen gaat het eigenlijk over voedsel. Welke produkten je moet eten om sneller en beter tot een orgasme te komen. In mijn geval nootjes en in jouw geval een visje :lostit: :D
lellebel
9 mei 2007, 08:32
Ik leef met jullie mee,Babbel en flipper,dat jullie tot op heden nog steeds geen goed orgasme hebben gehad,dat jullie deze dingen(nootjes en vis) nu gaan proberen om tot een goed orgasme te komen....:smile2:
Stiffmaster
9 mei 2007, 09:44
Of misschien moeten we het maar eens aan Lellebel overlaten :green_smi
Ik leef met jullie mee,Babbel en flipper,dat jullie tot op heden nog steeds geen goed orgasme hebben gehad,dat jullie deze dingen(nootjes en vis) nu gaan proberen om tot een goed orgasme te komen....:smile2:
blauwebeer
9 mei 2007, 10:11
En hoewel een orgasme krijgen niet het belangrijkste is in een goed seksleven, zet het niet-krijgen van een orgasme veel druk op een relatie. http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_455073.html?wt.bron=homeArt9
Vandaar, binnenkort in deze kwaliteitskrant te lezen : Hoe een orgasme te faken? :smile2:
:wink: