PDA

Volledige versie bekijken : Ines /Inez (Poolse, secretaresse-look) ex-Oase



Willem2
7 mei 2007, 11:54
Naam : Ines / Inez

Nationaliteit / Taal : Poolse / Duits

Leeftijd : 38-44jaar

Haarkleur/lengte : Blond in een knotje (halflang)

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Normaal / C-cup

Tatoeage/ Piercing : Ik dacht van niet

Service : PZC, NMC, aftrekken , FT, zoenen beperkt

Extra : Dame is de vleesgeworden secretaresse. Ze loopt met een brilletje op en heeft een wat afstandelijke houding.

MiniME
7 mei 2007, 15:51
Maak daar maar "arrogante houding" van! zelfs twee leuke kerels in de whirlpool die graag met haar nader wilde kennismaken, wist ze er van te weerhouden, gelukkig was haar "vriendin" Laura meer tot een gezellig praatje bereid.

Als je dan MILFJE bent, moet je toch minimaal aardig lachen om nog wat klanten voor je te winnen!

Willem2
7 juni 2007, 12:11
It's a dirty job but ......;) :D

En als ik vandaag nog tijd heb zal ik even melden wat ik speciaal voor MiniMe heb gedaan ;) :D ............even nogmaals checken in GT :wink:


nou, ben benieuwd Willem2! :D


Nou het is al wel weer twee, drie weken terug maar ik heb het voor je gedaan MiniMe :D . Het was al heel laat op de avond dus de basistest :o is misschien niet helemaal correct. Maar ik ben met haar geweest :freu: . Ze zat aan het eind van de avond bij de Kino nog te wachten op klanten deze echte dame. Deze vleesgeworden secretaresse had toch wel een speciale aantrekkingskracht op mij. En haar eerste oogopslag is dan vrij arrogant, nors maar bij nadere kennismaking blijkt dat allemaal best mee te vallen. Deze poolse dame had al redelijk wat clubs gehad in Duitsland maar werkt overal maar twee, drie maanden ( Oase, Artemis ). Ze sprak eigenlijk niet heel goed duits maar dat was op het eind van de avond geen bezwaar.
In de hut ontkleedde zij zich en deed ook heel sensueel haar brilletje af ( is wel jammer :rolleyes: ) Daarna gaf ze me drie zoenen en begon aan haar specialiteit. Het leegzuigen van ijsberen. Ze ging wel zo liggen dat je haar nog wel kon betasten. Eénmaal de mond om de penis liet ze niet meer los en ging ermee door tot ik klaar was. Nog even gevraagd of een MMT ook mogelijk was. Ik ontving van haar een geile blik :eek:

De week erop was ze niet aanwezig en ik vraag me af of ze niet is doorgereisd naar Zwitserland ..................

:wink:

Forza...germania
29 augustus 2007, 19:02
Volgens de berichten op het Römerforum is Ines sinds afgelopen weekend in PHG neergestreken, waar ze ook op de Beachparty aanwezig zal zijn.
Deze Poolse dame verleent opzich wel een goede service volgens de berichten op de diverse buitenlandse fora. Alleen is ze een beetje onbenaderbaar vanwege haar licht arrogante houding.

Suc6 ermee :thefinger

Forza...germania
13 september 2007, 00:14
Gisteravond was ze dus weer in de Oase. Terloops haar maar even uitgehoord over de bedprestaties van onze hoofdmoderator. Alleen maar masseren wilde die blijkbaar en Ines wilde eigenlijk wel een keer lekker neuken. En daarom is ze weer in de Oase ;)

:fickdich: :fickdich:

Ze vond de sfeer in PHG ook niet zo goed als ik Oase. Ik heb haar meteen maar even doorverwezen naar MineMe die volgende week zijn lijstjes komt bijwerken. Ze zou het er met hem over hebben.

Dag lieverds...... :wink: :wink:

Willem2
13 september 2007, 20:57
Ik ben blij dat het hoge niveau wordt gehandhaaft met de komst van Ines :D ;)
Met brilletjes zag ze er veel geiler uit dan met de contactlenzen.....


Gisteravond was ze dus weer in de Oase. Terloops haar maar even uitgehoord over de bedprestaties van onze hoofdmoderator. Alleen maar masseren wilde die blijkbaar en Ines wilde eigenlijk wel een keer lekker neuken. En daarom is ze weer in de Oase ;)

Het lezen van een recensie blijft lastig :cool:
Ik zou zeggen doe dat het nog een keer en trek deze keer een andere conclusie ;) .
Ik zie haar nog happen na adem :blow:




:fickdich:


Jij met mij ?? :o
Want Inez dacht alleen aan :blow2:




Ze vond de sfeer in PHG ook niet zo goed als ik Oase. Ik heb haar meteen maar even doorverwezen naar MineMe die volgende week zijn lijstjes komt bijwerken. Ze zou het er met hem over hebben.


Eeuhhh MiniMe heeft haar in een voorgesprek al afgetest :rolleyes:



Dag lieverds...... :wink:

Ik hoop weer dat Ines/Inez het zegt ;)
maar jij bent ook lief hoor Forza...germania :p

:flatto-by

Het Rode Mannetje
16 september 2007, 20:58
Ze vond de sfeer in PHG ook niet zo goed als ik Oase. Ik heb haar meteen maar even doorverwezen naar MineMe die volgende week zijn lijstjes komt bijwerken. Ze zou het er met hem over hebben.



MiniMe moet dan niet zo ver rijden want ze was gewoon weer te bewonderen in de PHG :cool:

Big30
17 september 2007, 00:02
MiniMe moet dan niet zo ver rijden want ze was gewoon weer te bewonderen in de PHG :cool:

Tsja deze dame zat me met haar ogen bijna uit te kleden toen ze op een ligstoel aan de rand van het zwembad lag :p.
In de bar sprak ze me even later ook nog aan op een toon alsof we elkaar al ergens anders eerder hadden gezien.
Hmm pas nu realiseer ik me dat dat ook zo is ;)! Enfin zondag jl. was ze dus in PHG te bewonderen zoals het altijd alerte Rode Mannetje terecht opmerkte :cool:.

:wink: :wink:
Big30

Randy
24 september 2007, 02:13
Ik heb het haar niet gevraagd maar ze zag er zeer tevreden uit dit weekend en de kans is dus best groot dat ze in PHG blijft. Ze droeg geen brilletje meer en heeft haar haar weer los hangen. Niet meer zo'n secretaresselook maar wel heel aantrekkelijk.

Limburger
24 september 2007, 21:33
Afgelope woensdag was ze in GT en inderdaad zonder bril.

Big30
29 oktober 2007, 22:33
Anwesenheitsliste von Freitag, dem 26. Oktober 2007:
Ines (Polen - kann mal wieder zum PHG veschoben werden ;))

:wink::wink:

Willem2
1 november 2007, 03:02
,,,en inderdaad zonder bril.

Op het feest in de PHG inderdaad zonder bril maar uiteindelijk wel met heksenversiering.
Jammer dat ze haar bril heeft afgezet.

:wink:

Willem2
28 januari 2008, 01:47
Deze dame zag ik zaterdag in Living Room.
Ik vind het jammer dat ze nu geen brilletje meer heeft.

:wink:

Robin
10 februari 2008, 21:22
Hallo Willem2,

die gute Ines war bereits vor Silvester im LR, aber letzten Freitag wg. Urlaub nicht dort!;)

Werde gerne berichten, wenn Sie wieder dort auftaucht!!!

Bis die Tage,
Gruß Robin
:wink: