PDA

Volledige versie bekijken : Anetta (Poolse)



Hollandmale
6 mei 2007, 07:48
Naam : Anetta

Haarkleur/-lengte : Bruin/halflang

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : Normaal/C-siliconen

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Goed Engels en Duits

Leeftijd : Rond de 30

Tatoeages/Piercings : Dacht van niet

Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : Eerder in YY; januari-augustus '06.
Sympathiek, neemt ruim de tijd vooraf en na afloop.

Heb Anetta deze week 'n paar keer gezien, gisteren gesproken. Hoewel ze vrij klein is, kan je moeilijk langs haar heen kijken vanwege haar prominente voorgevel. Ze oogt wat mediterraans/orientaals, sympathieke meid, goed 2-talig Engels en Duits, neemt de tijd voor je. Anetta kwam 'n tijdje kletsen aan het zwembad, zittend op 'n stretcher. Een Australisch medebeertje boekte haar gisteren 2x 'n uur en was zeer tevreden, vooral het PZC. Haar service is wellicht uitgebreider dan hier vermeld. Anetta is er nog 4 dagen, daarna weer 'n periode afwezig.

Hollandmale
6 mei 2007, 12:38
..... 'n Australisch medebeertje :smile2: :
Her name is Annette, she is 32, Hungarian and she has a very nice personality. She also has greatly enhanced boobs which sit on her like a range of hills. They are prominent! I decide this looks like a good girl for GFE and I was right.

Off to the room and we shower together and she has me hard as hell as she washes me down. On to the bed and we DFK with passion moving on to DATY which has her screaming for mercy. I am in no hurry and we have sex in several positions before I finish in mish, lying inside her for several minutes enjoying the post orgasm sensations. Back in the shower and then off to pay. Worth every cent and tell her I will be back tomorrow.....

Day 2

As we leave the meals area I bump in to Annette and she is impressed that I have returned, asks where we are heading and tells us she will come down to see us next to the pool. True to form, HM and I are only settled on out sun loungers when she comes down. She sits with me for about 30 mins and then we cuddle up and abandon HM for a room. We end up in the Chinese room at the front which is a favourite of mine.

The next hour was similar and even better to our fun together the day before. When we are finished and in the shower she tells me she will sit with me at the bar for a drink and then join me for dinner. So I have her company for another hour and I bbq some kebabs for me while she has some salad. When dinner is over I tell her to head off to pastures knew and she tells me to do the same. You have to love the attitude of those European girls.

Hollandmale
18 juni 2007, 01:41
Uit betrouwbare bron vernomen dat Annette gisteren zondag in YY is gespot :smkiss:.
Als iemand meer weet, bijvoorbeeld hoe lang ze deze keer blijft, be my guest :smile2:.

Hollandmale
18 juni 2007, 10:56
Uit betrouwbare bron vernomen dat Annette gisteren zondag in YY is gespot :smkiss:.
Als iemand meer weet, bijvoorbeeld hoe lang ze deze keer blijft, be my guest :smile2:......dezelfde betrouwbare bron: Annette blijft 2 weken, tot eind juni :smkiss:.

Hollandmale
23 juli 2007, 10:45
Volgens 'n bevriend beertje is Annette weer terug in YY, blijft tot 1 augustus :smkiss:.
Zo te zien, zit ze ongeveer op 'n schema van 2 weken werken en 4 weken vrij :cool:.

dreamy
1 augustus 2007, 11:20
Ik had gisterenavond het genoegen een paar uur met Annette door te brengen en ze vertelde me dat haar vertrek ditmaal wel eens definitief zou kunnen zijn. Laten we hopen dat ze toch nog eens langskomt in YinYang.

Hollandmale
27 augustus 2007, 10:37
Laten we hopen dat ze toch nog eens langskomt in YinYang......keert Annette in oktober weer terug in YY :smile2:.

longdivision
18 juni 2008, 12:54
Afgelopen zondag met haar naar de kamer geweest, echt een leuke meid, met inderdaad een 'imposant voorkomen', die ze overigens ook goed weet te gebruiken in bed :teuflisch Ze was superlief en kan idd enorm lekker pijpen.

Ze is trouwens 1.50m en niet 1.60m in lengte. Klein maar (super)fijn, dus.

Ik snap overigens niet dat er niet meer over haar geschreven wordt, ze is namelijk CONTINU op de kamer! Het kan natuurlijk zijn dat niemand haar wil delen ;) Zeer groot herhalingsgevaar!

Hollandmale
19 juni 2008, 00:55
Ik snap overigens niet dat er niet meer over haar geschreven wordt, ze is namelijk CONTINU op de kamer !.....dat het DE Anetta is, da's logisch, want ze was 'n klein jaar afwezig in YY :eek:. Maar kennelijk weer terug :freu:

longdivision
20 juli 2008, 22:12
Vandaag weer met haar wat tijd doorgebracht. Eerst ruim een half uur in het bubbelbad (was goed te doen *kuch* :D), daarna ruim een half uur op de kamer. Gewoonweg top :)

Er waren vandaag (zondag) trouwens veel lekkere meiden aanwezig, veel nieuwe ook.

Moeke1
21 juli 2008, 08:32
Er waren vandaag (zondag) trouwens veel lekkere meiden aanwezig, veel nieuwe ook.
Ja, zaterdag heb ik ook enkele nieuwe gezien.

Hollandmale
24 augustus 2008, 10:52
.....was Anetta weer present, net als vorige week trouwens.
Anetta is voortaan veel meer aanwezig in YY dan voorheen :smile:.

longdivision
4 november 2008, 13:00
Afgelopen zondag weer 2 uur met haar doorgebracht op de kamer. Het was toch alweer een maand geleden dat ik haar gezien had, dus die schade hebben we een klein beetje ingehaald ;)

seksenfun
24 november 2008, 21:09
Het is hier al meermaals gezegd, ze pijpt enorm lekker. Heb me hier dan ook heerlijk en lekker laten in gaan bij haar. En als ik me langdurig laat pijpen en er helemaal in op ga, betekent dat dat ze het subliem doet. Toch zal er voor mij geen herhalingsgevaar inzitten. De 'klik' was er niet echt. Je kan niet met iedereen die geweldige 'klik' hebben, natuurlijk. Buiten het pijpen bouwt ze de sessie rustig aan op, inclusief een voor en na-babbel. Dit beertje is erg gevoelig aan tongkussen. Zij beloofde dit te doen. Wat ook was, maar voor mij persoonlijk niet intiem genoeg. Tijdens het beffen doken meteen fake-kreuntjes op, jammer. Haar overal kussen vond ze kriebelig.
Toffe, gezellige dame, die overigens al goed weg kan met de Nederlandse taal, maar we hebben allicht sterrebeelden die niet zo bij mekaar passen :smile:.
FT doet ze niet!

Hollandmale
17 januari 2009, 22:02
.....werd gisteren gemeld dat Anette gestopt zou zijn.
Afwachten of het definitief is, we hoorden het vaker :green_smi.

Johnny99
18 januari 2009, 08:35
.....werd gisteren gemeld dat Anette gestopt zou zijn.
Afwachten of het definitief is, we hoorden het vaker :green_smi.

Dat klopt, zij is inmiddels gestopt en een andere baan begonnen. Dit vertelde een vriendin (betrouwbaar) van haar mij deze week.

Johnny99
20 maart 2009, 16:28
Tja en dan is het blijkbaar toch weer anders gelopen.

Vrijdag was ze weer terug in YY.

longdivision
21 maart 2009, 12:11
Anetta is Hongaarse, niet Poolse.

seksenfun
30 maart 2009, 20:44
Tja en dan is het blijkbaar toch weer anders gelopen.

Vrijdag was ze weer terug in YY.

Net zoals gisteren zondag ;).

Dietster
9 augustus 2009, 23:25
Haar naam is Anett (ze heeft het zo getypt op m'n gsm)en een Hongaarse
Ze is deze week weer in YY, wat betreft het stoppen.
Het DVP vak oefend ze tegenwoordig alleen tijdens haar vakantie's uit.

Het blijft een dame die een echt favorietje van me is.

Dietster
11 augustus 2009, 20:45
Ben vandaag op bezoek geweest bij YY, had haar laten weten dat ik er rond 15:00 uur zou zijn.
De pech was dat een mede ijsbeer z'n sessie met haar verlengde (snap ik) toen ik haar na een uur zag vertelde ze mij dat zij voor een prive feestje in Zazen was uitgenodigd en binnen een uurtje vertrok.
Dus we hadden maar een goed half uurtje speeltijd, te kort maar uiteindelijk er alles uitgehaalt. Het was weer een geweldige GFE !!!

Herhalings gevaar ZEKER ben eind vd week weer.

Leutje
5 oktober 2009, 21:03
Werkt deze dame nog bij YY? Wil graag eens kennismaken.

Dietster
23 augustus 2010, 16:26
Deze topic kan gesloten worden, heb een tijdje terug van Anett zelf een mail gekregen
dat ze niet meer als DVP werkt. Helaas weer een topper weg.

Mvg. Dietster

longdivision
24 augustus 2010, 14:53
Ze was echt heel leuk :)