Inloggen

Volledige versie bekijken : minimumleeftijd van onze 'Dames'

rplover
29 april 2007, 18:12
Ik las net het topic over Iris (ex-Queenies). Deze Meid is te 'oud' bevonden om in Yin Yang te gaan werken.
Zette me heel even aan het denken.
En dan lees je recensies over Meiden die net 18 zijn geworden (op hun paspoort dan.

Daarom de volgende vraag: Vinden jullie 18 jaar niet ietwat te jong om al rond te huppelen in de wei?

Ik zal alvast antwoorden, 18 jaar is volgens mij zeker 3 jaar te jong, als ze er al mentaal klaar voor zijn (wat ik betwijfel), zijn ze dan fysisch klaar dag in, dag uit uren aan een stuk te neuken?
Voor mij dus zeker 21 jaar. Als absolute minimum. Ik kan me niet inbeelden dat wij absoluut ze zo jong mogelijk willen, om een of ander opgelopen jeugdcomplex te verdringen of zo? Want gezond kan dit voor de Meid in kwestie niet zijn.

Befke
29 april 2007, 21:03
Mijn voorkeur gaat uit naar de dertigers - een enkele excursie naar jonger zowel als naar ouder daargelaten.

Sphinx
29 april 2007, 21:48
Ik loop nog niet lang genoeg op deze bal aarde rond om met een jeugdcomplex opgezadeld te zijn, dus leeftijd is voor mij geen criterium. Ervaring telt voor mij zwaarder dan looks. Al heb ik wel eens vaker gemerkt dat de jongere dames het amusant vinden eens een ijsbeer van ongeveer hun eigen leeftijd tegen te komen.

Jansen
29 april 2007, 22:38
Ja ik ben ook voorstander van 21 jaar of ouder.
Alles wat er onder ligt dat zijn meisjes met thuis problemen en worden door ons misbruikt.
Maar ook ik heb wel eens een meisje van 18 jaar gehad zoals Paris in GT.
zij kwam met haar figuur wel volwassener over maar toch.:o
Ik vind eigenlijk dat de leeftijd ergens moet liggen tussen 23 en 32 jaar.
Maar er zijn tegenwoordig ook ijsberen van 21 jaar in GT en PHG. en zij willen vaker iets jonger.
Ik zelf vind een vrouw van net na de dertig ook wel spannend.:green_smi

Big30
30 april 2007, 01:36
Ik las net het topic over Iris (ex-Queenies). Deze Meid is te 'oud' bevonden om in Yin Yang te gaan werken.

Tsja das een kwestie van vraag en aanbod, hoe cru dat ook klinkt. YY kent nu eenmaal een relatieve sterke oververtegenwoordiging van zeg maar het MILF-type dame (Eveline, Coco, Linda etc.) in vergelijking met de Duitse Sauna clubs.

Dat men daar door een leeftijd selectief dames toelatingsbeleid uit concurentie overwegingen verandering in aan wil brengen valt te begrijpen.

De vraag of een dame van 18j er mentaal klaar voor is laat zich natuurlijk niet veralgemeniseren, sommigen zijn er klaar voor anderen niet.
Evengoed als er dames zijn van ver boven de 30j die er mentaal niet klaar voor zijn.

De preferentie voor een jonge dame te koppelen aan een of ander opgelopen jeugdcomplex welke verdrongen zou moeten worden is een op zijn zachtst uitgedrukt wat tendentieuze en gezochte stelling.

Groet,
Big30

Azrael
30 april 2007, 08:31
Ik persoonlijk vind 18 ook nog wel te jong om dit soort werk en/of beslissingen te nemen. Voor mij zou de leeftijd wel mogen worden opgehoogd.

neukie
30 april 2007, 11:45
21

Hollandmale
30 april 2007, 13:12
YY kent nu eenmaal een relatieve sterke oververtegenwoordiging van zeg maar het MILF-type dame (Eveline, Coco, Linda etc.) in vergelijking met de Duitse Sauna clubs.Bij het grote aantal jonge twintigers de laatste 4 dagen, vielen de MILFjes eigenlijk 'n beetje in het niet.
Trouwens, MILFjes zoals Eveline, Violetta, Hilke, Coco en hopelijk Iris zijn zeer welkom, wat HM betreft :smkiss:.

Gustomass
30 april 2007, 13:55
De aanleiding voor deze enquete bleek een dame die te oud zou zijn om in een bepaalde club te mogen werken.
De afgelopen tijd, zeg maar dagen bemerk ik dat er steeds vaker wel héél jonge en/of jong uitziende dames in Clubs als Golden Time, Living Room en Van Goch te vinden zijn. Als ze dan nog eens klein van stuk zijn, zoals toch de Hongaarsen, Bulgaarsen en Roemeensen in mijn beleving toch kleiner zijn dan bijvoorbeeld Poolsen of Russische, dan is het net of je op een meisjes school bent aanbeland.:confused:
Persoonlijk druist het geheel tegen mijn gevoel en geweten in, om iets met deze kleine dames te willen, laat staan te kunnen doen.
Mijn criterium is eigenlijk meer dat de dame in kwestie weet waar ze mee bezig is, er zelf voor gekozen heeft en kan stoppen of weigeren als ze dat zou willen.
Ben me er ter dege van bewust dat het percentage dames dat aan ndeze criteria voldoet erg klein zal zijn, maar heb het gevoel dat er in de categorie 22 jaar en jonger een nóg lager percentage aan kan voldoen dan in de categorie 22 jaar en ouder.
Naarmate ik meer in aanraking kom met wat oudere dames richting dertig tot midden dertig, heb ik het gevoel steeds meer in de categorie dames die ervoor geschikt zijn en vrij zijn zelf te beslissen.
Dat geeft voor mij een goede , verantwoorde basis om zo een dame eens uit te nodigen op de kamer....

Gustomass.

Willem2
30 april 2007, 17:47
Ik zal wel zeuren maar ik vind de keuzemogelijkheden bij deze discussie te beperkt.:cool:

-Het is goed zoals het nu is, als ze 18 zijn, kan het wettelijk en is 't voor mij ok
-Ze zouden de minimumleeftijd voor prostitutie op 21+ moeten zetten
-Maakt mij totaal niet uit, ik kijk niet naar de leeftijd van een Meid

Volgens mij missen we namelijk nog wel wat varianten ................

Jansen
30 april 2007, 22:40

Voor Willem2 mag er ook nog bij; tussen de 15 en 18 jaar en boven de 60 jaar hij kijkt toch niet naar de leeftijd :D :rofl: :thefinger

lellebel
1 mei 2007, 09:36
In de tijd dat ik in een club werkte(toen 25) merkte je al dat de meeste mannen jonge meiden willen,echt jong.Ze kwamen binnen,vroegen naar je leeftijd en vroegen vervolgens de bardame of ze niks jongers had,dat was echt goed voor je ego hoor;) en als er dan een meisje kwam werken die onder de 20 was,die had het dan toch erg druk,maar kreeg ook wel veel klachten van mannen(logisch,het kind had geen ervaring),maar de volgende keer namen ze haar gewoon weer.Ik heb dat nooit begrepen waarom die mannen zo persee zo jong mogelijk wilde hebben,bah...:kotz:
Een dame die ouder is,weet wel wat ze doet,ze is nu eenmaal wijzer geworden en heeft meer ervaring als een jonge meid,ik denk ook dat die dames bewust en met eigen wil voor dit werk gekozen hebben en dat zal je zeker weten merken als klant zijnde! Ikzelf heb mannen ook liever vanaf 28/30 jaar,jonger ontvang ik helemaal niet,voel ik me niet prettig bij en die jongens hebben meestal ook nog niet veel ervaring,nee,geef mij maar een man,liefst vanaf 30 jaar die weet wat die moet doen en het ook doet!:teuflisch

Kusjes Lellebel :smkiss:

TT Man
1 mei 2007, 11:48
Ik kijk nooit naar leeftijd en vind soms jong lekker en een andere keer weer wat ouder. Ligt er maar helemaal aan in welke steming ik ben en hoe de dame in kwestie is. Sommigen zijn met 18 al heel volwassen en weten goed waar ze mee bezig zijn. Anderen zijn met 30 nog niet klaar voor het werk.

Stiffmaster
1 mei 2007, 12:25
Heb inderdaad ook wel eens met een te jonge dame van net 18+ op de kamer geprobeerd, vondt het eigenlijk maar niks en heb toch liever de ervaring van een wat rijpere dame. De laatste tijd zijn ze meestal toch achter in de twintig voor in de dertig en dat bevalt me uitstekend, misschien iets voor Lelebel ? of ben ik nu te oud? :green_smi :green_smi

Randy
1 mei 2007, 15:10
Ik vraag me af, als je voor de wet met 18 meerderjarig bent, dat opeens niet zo zou moeten zijn als je in de prostitutie werkt? Dan kunnen er wel meer leeftijdsgrenzen omhoog, bijv voor autorijden, alcoholgebruik, tabakgebruik, of vul je eigen favoriete stokpaardje in. Hellend vlak, ergens moet je een grens trekken, en in Nederland is dat 18 jaar.

Voor mij is 18 jaar of ouder een goede grens. Mijn persoonlijke smaak zijn overigens dames die wat ouder zijn (meestal 25-35), maar af en toe wat jonger (of een heel stuk ouder, tot tegen de 50 voor zover ik weet :D) kan ook erg aangenaam zijn.

Dat gezegd hebbend, vind ik dat er een hoop 18 plussers zijn, die zich niet als meerderjarigen gedragen, en dat is niet alleen in de prostitutie zo. Het is niet anders, we kunnen niet iedereen tegen van alles beschermen en dat moeten we zeker ook niet willen, we zijn toch al zo'n domineeslandje...

lellebel
1 mei 2007, 16:00
Heb inderdaad ook wel eens met een te jonge dame van net 18+ op de kamer geprobeerd, vondt het eigenlijk maar niks en heb toch liever de ervaring van een wat rijpere dame. De laatste tijd zijn ze meestal toch achter in de twintig voor in de dertig en dat bevalt me uitstekend, misschien iets voor Lelebel ? of ben ik nu te oud? :green_smi :green_smi

Hoe jong/oud ben je dan?:green_smi :teuflisch

little diablo
1 mei 2007, 16:39
Leeftijd is eigenlijk niet van belang. tussen de 20 en 40 valt er nog veel te ondekken:D Een jongere dame heeft wel iets,en daar heb je ook toppers tussen die heel goed weten wat :fuck: is en tja de ervaring bij oudere zegt niet zoveel,het kan juist ook negatief werken:rolleyes: Maar ook daar heb je toppers tussen. In Gt is zo,n top diva bijvoorbeeld weer terug:freu:

Saluti L Diablo

rplover
1 mei 2007, 17:07
Ik zal wel zeuren maar ik vind de keuzemogelijkheden bij deze discussie te beperkt.:cool:

-Het is goed zoals het nu is, als ze 18 zijn, kan het wettelijk en is 't voor mij ok
-Ze zouden de minimumleeftijd voor prostitutie op 21+ moeten zetten

Ja je zeurt:cool:

Sub
1 mei 2007, 18:06
Wat mij betreft moet het minimum op 21 staan.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar achter in de twintig tot voor in de dertig, met een enkele uitzondering.

Die echt jonge dingen, zien er vaak nog als kinderen uit, en gedragen zich vaak ook nog als zodanig. Daar knap ik op af, ik wil een Dame die weet waar ze mee bezig is, en die ik geen les hoef te geven.

Grz Sub

Women Lover
1 mei 2007, 20:57
21 is naar mijn mening nog te jong.

Blijft een persoonlijke kwestie, maar ik heb al teveel meiden van die leeftijd gezien/gesproken die met zichzelf in de knoop zitten/zaten.

Soms kijken ze zo lief dat ik echt geen nee kan zeggen, maar persoonlijk heb ik liever een 25+ club, terwijl ik nog maar net in de leeftijdscategorie zit dat ik bij Lellebel op bezoek mag :baby2:

Stiffmaster
2 mei 2007, 09:46
Ik heb sinds kort een 50+ pas, mag je de rest zelf invullen :lostit: :lostit:

Hoe jong/oud ben je dan?:green_smi :teuflisch

thesickboy
2 mei 2007, 09:59
Even een open deur intrappen:
Je hebt bijzonder levenswijze dames van 18, en je hebt bijzonder naieve meisjes van 25. Het is dus bijzonder moeilijk om hier een duidelijk criterium vast te leggen.

Maar: Stel dat er in een club een leeftijdsgrens van 21 zou gehanteerd worden, dan zou ik dit wel te rechtvaardigen vinden.

:wink: Sickboy

blauwebeer
2 mei 2007, 10:11
Maar: Stel dat er in een club een leeftijdsgrens van 21 zou gehanteerd worden, dan zou ik dit wel te rechtvaardigen vinden.
Sickboy

Bedoelt hij daarmee de boven- of ondergrens ... :D

:wink:

lellebel
2 mei 2007, 12:45
Ik heb sinds kort een 50+ pas, mag je de rest zelf invullen :lostit: :lostit:

Nee hoor,dan ben je niet te oud voor Lellebel:lostit: :teuflisch

lellebel
2 mei 2007, 12:47
21 is naar mijn mening nog te jong.

Blijft een persoonlijke kwestie, maar ik heb al teveel meiden van die leeftijd gezien/gesproken die met zichzelf in de knoop zitten/zaten.

Soms kijken ze zo lief dat ik echt geen nee kan zeggen, maar persoonlijk heb ik liever een 25+ club, terwijl ik nog maar net in de leeftijdscategorie zit dat ik bij Lellebel op bezoek mag :baby2:

Je zit nog maar net in de leeftijdscategorie van mij,maar je zit erin,toch :freu: :lostit: :freu: :lostit: :smile2:

Randy
2 mei 2007, 13:21
Je zit nog maar net in de leeftijdscategorie van mij,maar je zit erin,toch :freu: :lostit: :freu: :lostit: :smile2:

Ligt het aan mij, of krijgen ook anderen een hele andere associatie hierbij? :eek:

En lieve lellebel, wat is je bovengrens? Misschien mag ik ook meedoen? :D

Willem2
2 mei 2007, 13:45
Ligt het aan mij, of krijgen ook anderen een hele andere associatie hierbij? :eek:

Ik had graag willen toegeven dat het zo was maar helaas..............:D ;)

lellebel
2 mei 2007, 18:38

En lieve lellebel, wat is je bovengrens? Misschien mag ik ook meedoen? :D

Ja oke,je krijgt er inderdaad een andere gedachte bij,maar jullie weten wel wat ik bedoel,toch?:smile2: en mijn bovengrens,tja,moeilijk.....de oudste man waarmee ik ooit ge-date heb is 59 jaar(zei die) maar die zag er verder heel leuk,verzorgd en goed uit,dat trok me wel.
Maar vertel eens,waar wil jij dan aan meedoen?:smile2: :green_smi

alexia
3 mei 2007, 08:20
I really think that 18 is to young to be working in this kind of work. You cant make that discision yet, based on your life-experience.. Exceptions are always there ofcourse, but in general I think the minimum age for this line of work should be 21...

margabel
3 mei 2007, 12:28
In Zwitserland is het vanaf 16 jaar legaal. En de startleeftijd in de meeste Oostbloklanden (officieel nooit legaal) wil ik niet eens weten.

Kijk naar de huwelijksleeftijd over de wereld ? Er zijn continenten waar de echtgenoten als pedofielen bij ons achter tralies zouden belanden. Misschien een culturele component?

rplover
3 mei 2007, 16:30
In Zwitserland is het vanaf 16 jaar legaal. En de startleeftijd in de meeste Oostbloklanden (officieel nooit legaal) wil ik niet eens weten.

Kijk naar de huwelijksleeftijd over de wereld ? Er zijn continenten waar de echtgenoten als pedofielen bij ons achter tralies zouden belanden. Misschien een culturele component?
Is dit een pleidooi voor jonger? Neen he ;)
Volgens mij kan je je onmogelijk verhalen op wat er gebeurt in andere continenten, of wat er vroeger gebeurde.
In den tijd van Jezeke waren de vrouwen huwbaar op hun 12e leeftijd, Mohammed huwde Aicha toen ze zes jaar oud was en nuttigde zijn huwelijk wanneer het lieve kind 8 jaar oud was. Ik kan me onmogelijk indenken dat dit gezond kan zijn, vanbinnen moet die meid kapot geweest zijn (fysisch en mentaal).
Ik ben zwaar van oordeel dat je dringend een psych moet opzoeken als je nog maar durft te overwegen dat 16 'neukbaar' zou zijn als 'hoertje'. Ik huiver al als ik een 'h(o)ertje van 18 jaar, in volle adolescentie in de wei zie rondhuppelen. Die lieverd hoort op studentenfuiven (of in een of andere bruine kroeg) te jagen op medestudentjes, maar hoort zeker niet de ganse dag met de beentjes open te liggen.
Wikipedia omschrijft summier, maar mooi wat adolescente mensjes meemaken, en als je dan verder gaat uitpluizen wat er nog allemaal aan het vormen is, tja, dan kan je moeilijk stellen dat dit gezond is (als enkele uren dagelijks neuken al gezond kan zijn voor eender welke vrouw, van eender welke leeftijd natuurlijk).
Mijn uitgesproken, misschien te radicale mening is dus 21+, en liefst 23+, lichamelijk moet dan alles in orde zijn, en zullen ze niet meer zoveel schade oplopen, en dan kan je een vrouw toch als volwassen beschouwen, en moet het ook goed zitten in 't kopke (als je laten pakken door 5 a 10 man dagelijks, weken, maanden , jaren aan een stuk door, je mentaal/fysisch niet logischerwijs binnen de kortste keren kapotmaakt, maar dat is een heel ander debat)

margabel
3 mei 2007, 17:11
Ik ben zwaar van oordeel dat je dringend een psych moet opzoeken als je nog maar durft te overwegen dat 16 'neukbaar' zou zijn als 'hoertje'.

Dan heb jij een mooi oordeel over de Zwitsers :D

Mijn uitgesproken, misschien te radicale mening is dus 21+, en liefst 23+, lichamelijk moet dan alles in orde zijn, en zullen ze niet meer zoveel schade oplopen, en dan kan je een vrouw toch als volwassen beschouwen, en moet het ook goed zitten in 't kopke

Ik heb ook het liefst een 24 jarige die net haar Universitaire studie afgerond heeft.:green_smi

rplover
3 mei 2007, 18:32
Dan heb jij een mooi oordeel over de Zwitsers :D

Niet alleen over de Zwitsers, Margabel, niet alleen over de Zwitsers :green_smi
Maar, als daar de leeftijdsgrens 16 jaar is, ben ik inderdaad van oordeel dat ze dringend eens moeten beseffen waar ze eigenlijk mee bezig zijn, en dat harde oordeel is dat ze kinderen aan het neuken zijn, niet meer of minder dan dat (en ik vind persoonlijk dat je op 18 jaar ook nog een kind bent).

thesickboy
4 mei 2007, 08:21
...en ik vind persoonlijk dat je op 18 jaar ook nog een kind bent....

Sterker nog, ik ben nu een eind in de dertig en ben nog steeds een groot kind....
Maar da's weer een héél andere discussie :smile2:

Boys will be boys....oly their toys get bigger

Azrael
4 mei 2007, 14:35
Niet alleen over de Zwitsers, Margabel, niet alleen over de Zwitsers :green_smi
Maar, als daar de leeftijdsgrens 16 jaar is, ben ik inderdaad van oordeel dat ze dringend eens moeten beseffen waar ze eigenlijk mee bezig zijn, en dat harde oordeel is dat ze kinderen aan het neuken zijn, niet meer of minder dan dat (en ik vind persoonlijk dat je op 18 jaar ook nog een kind bent).

Met 18 ben je inderdaad ook nog een kind. Maar als je dit aan de gemiddelde 18-jarige vraagt, zullen ze meteen zeggen dat ze al heel volwassen zijn, etc... Maar ja, als je voor de wet met 18 meerderjarig bent, hoe wil je dan een leeftijdsgrens aan een beroepsuitoefening gaan plaatsen?

Women Lover
4 mei 2007, 16:08

hmm, idd;)

Forza...germania
8 mei 2007, 22:52
18 of 21 maakt mij ook niet zoveel uit....zo rond de 25, 26 zijn ze meestal toch het lekkerst:thefinger

Redbull
9 mei 2007, 15:27
Ik hou het meest van vrouwen van 35 die er 25 uitzien.. Is dat nu zo moeilijk ? ;-)

DavidVang
24 oktober 2008, 22:45
persoonlijk vind ik dat ze halverwege de 20 mogen zijn...

Jünther
25 oktober 2008, 08:16
Als ze maar een lekkere kont hebben!

We hoeven niet de moraalridder uit te hangen. Dit vraagstuk ligt bij de clubleiding. Het is hun 'go/nogo' call.
Meisjes van 16,17, 18 jaar vinden zichzelf al geen kind meer; moet je dus niet naar kijken.

Willem2
25 oktober 2008, 13:23
Dit vraagstuk ligt bij de clubleiding.

Nee, bij de wetgeving.

Picasso 1
25 oktober 2008, 14:36
Volgens de wet geldt inderdaad 18 als meerderjarig.
Echter, waar je in andere branches een versterkte rechtpositie hebt (contractsbescherming, vakbonden, arbo,etc.) begeven prostituees zich in een veel hardere wereld waarin overduidelijk onderwereld elementen aanwezig zijn.
Dit maakt dat voor de prostitutie andere regels nodig zijn dan de standaardregels die gelden voor de rest van de maatschappij. Hoewel een 18 jarige volwassen is voor de normale maatschappij en voor sex met haar vriendjes, is ze absoluut niet rijp voor deze harde wereld waarin extra weerbaarheid essentieel is.
Het is een uitzonderlijk wereldje waar dan ook uitzonderlijke wetten voor zouden moeten gelden. Een goed begin is het opschroeven van de leeftijd naar 21.

rplover
26 oktober 2008, 10:31
Als ze maar een lekkere kont hebben!

We hoeven niet de moraalridder uit te hangen. Dit vraagstuk ligt bij de clubleiding. Het is hun 'go/nogo' call.
Meisjes van 16,17, 18 jaar vinden zichzelf al geen kind meer; moet je dus niet naar kijken.
asjemenouwwablief??????:green_smi
Ik hoop dat dat echt een grap is van Jünther:heul:
Volgens mij ligt het vraagstuk gewoon in jouw hoofd, en als jij een "go" geeft aan 16-jarigen (en 17-jarigen), dan .... ja, wat dan ........
Hun "go-call"? Je moet inderdaad iet de moraalridder uithangen, maar je gebruikt wel een vreemde manier om je geweten te sussen. In India kan je er "krijgen" van 12 jaar jong, die al wel heel volwassen zijn. Go????:motz:

Zakkenleger
26 oktober 2008, 11:14
Heb tenminste ook nog nooit in mijn hele carriere meegemaakt dat ik een arbeidsovereenkomst moest afsluiten met een 18 jarige die sollicteerde naar de funktie van "gezelschapsdame". Weet ook niet welke cao van toepassing is. Wie wel?? :D

:D

Je huurt een 'gezelschapsdame' in als opdrachtgever (zij is de dienstverlener). Zij werkt meestal als ZZP'er (hoewel er vraagtekens zijn bij de 1e Z maar laten we die discussie niet hier voeren ;))

CAO / arbeidsovereenkomst dus niet van toepassing. Hooguit een inhuurovereenkomst, en die is mondeling ;)

Jünther
26 oktober 2008, 11:43
Hun "go-call"? Je moet inderdaad iet de moraalridder uithangen, maar je gebruikt wel een vreemde manier om je geweten te sussen. In India kan je er "krijgen" van 12 jaar jong, die al wel heel volwassen zijn. Go????:motz:

Ik hoef niet mijn geweten te sussen, daar ik zo-ie-zo nooit ga voor de jonge meisjes (onder de 20).

Zolang er geen dwang in het spel is, zie ik geen probleem voor de situaties in een CLUB. Je moet kunnen vertrouwen op de clubleiding.
Jonge meisjes die zich dan aanbieden (daar dus vrijwillig werken) zouden mij dan aboluut geen gewetensbezwaren bezorgen.
Kom op man, als ik dat vraagstuk moet gaan beantwoorden bij elk meisje wat ik uitzoek in een club...................

yep3
26 oktober 2008, 12:18
ik denk dat veel dames over hun leeftijd liegen, er zijn er die beweren 18 of 19 te zijn en dan denk ik....pffff ja hoor. Bijvoorbeeld fiona gt, kan me bijn aniet voortsellen dat zij pas 19 is zoals ze zegt...

rplover
26 oktober 2008, 13:17
Ik hoef niet mijn geweten te sussen, daar ik zo-ie-zo nooit ga voor de jonge meisjes (onder de 20).
Waarvoor hulde, maar de volgende paragraaf dan alweer, on-hulde

Zolang er geen dwang in het spel is, zie ik geen probleem voor de situaties in een CLUB. Je moet kunnen vertrouwen op de clubleiding.
Jonge meisjes die zich dan aanbieden (daar dus vrijwillig werken) zouden mij dan aboluut geen gewetensbezwaren bezorgen.
Kom op man, als ik dat vraagstuk moet gaan beantwoorden bij elk meisje wat ik uitzoek in een club...................
Neen? Tja, ervaren als jij bent zal je toch wel weten dat ze het allemaal doen omdat wij zo knap, en leuk zijn, en hen spetterende orgasmes bezorgen, die ze niet van leeftijdsgenoten kunnen krijgen, en al zeker van hun levenspartners niet:eek: Dus neen, er is geen dwang in het spel :green_smi
Vertrouwen op de clubleiding, is dat niet een klein betteke naïviteit, een heel klein beetje? ;)
Jonge meisjes zijn een gewetensprobleem. Ik zeg het hier voor de tienduizendste keer, een vrouw onder de 21, en ik ben zelfs van mening nog enkele jaartjes ouder, is in volle ontwikkeling, en diegenen die denken dat dag in dag uit neuken, uren op de kamer met beertjes die waar voor hun geld willen, geen lichamelijk EN geestelijk letsel oplevert, dan steek je gewoon je hoofd hel erd diep in het zand, tot in China. En wil je enkel je geweten sussen.
Hier dan de wettelijke leeftijd aanhalen EN de schuld in de schoenen van de clubleiding schuiven, is struisvogelpolitiek.
Uiteindelijk ga JIJ met hen op de kamer, beslis JIJ wat er gebeurt op die kamer, en maak JIJ hun lichamelijk en geestelijk kapot, en ben enkel en alleen JIJ verantwoordelijk.
Die JIJ mag ingevuld worden door iedereen die die jonge snotters mee de kamer opneemt om hun leuter eens goed diep in hen te rammen, hen eens een flinke beurt wil geven, en dan zelf lekker voldaan en gezond de bar weer in. Wie o wie durft te zeggen dat hij dat zonder enige wroeging kan?
(en neen, daar wil ik geen antwoord op, want ik vrees dat er dat een heleboel zijn:heul:)

Ik zie het ook, ze zijn lief, kap en mooi, maar ik kan dat gewoon niet, ik wil ze niet kapotmaken, en wil die (toch zeker die) verantwoordelijkheid duidelijk onder ogen zien. En niet mijn paraplu opentrekken, want zo kan je voor alles wel die paraplu opentrekken, en rustig doorgaan alsof er niets mis is met 16-jarigen te neuken.
Ik mag er echt niet aan denken, ze mogen me ter plaatse castreren, echt...

The Joker
30 december 2008, 02:25
Iedereen hier zegt hardop 21+, maar de poll laat 18+ zien als meest gekozen optie :)
Veel ligt aan de leeftijd van de beer, ik ben tevreden met de huidige wettelijke grens, maar over 40 jaar zal ik ook wel accoord gaan met een hogere minimum leeftijd. :thefinger

bigbromby
30 december 2008, 07:33
Ik heb zonet 21+ gestemd, omdat ik werkelijk denk dat er veel te jonge meiden gedwongen in deze branche zitten, enerzijds, en omdat ik straks niet betrapt wil worden met een minderjarige zonder dat ik er erg in had. Eigenlijk mag het voor mij ook 25+ zijn, ik vermoed dat je dan zeker kan zien of het geen minderjarig kind is...

Pistol Pete
30 december 2008, 10:57
Iedereen hier zegt hardop 21+, maar de poll laat 18+ zien als meest gekozen optie :)
Veel ligt aan de leeftijd van de beer, ik ben tevreden met de huidige wettelijke grens, maar over 40 jaar zal ik ook wel accoord gaan met een hogere minimum leeftijd. :thefinger

Dat vind ik ook wel een opvallend gegeven. De reactie van een dame uit het vak in dit topic is ook veelzeggend: veel(?) ijsberen vragen aan de bar/theke of er ook jonge dames zijn...Kennelijk wordt er op het forum door sommigen sociaal wenselijk gedrag gepredikt maar komen ze anoniem wel voor hun voorkeur uit. Ik bedoel er wordt ook vanuit de politiek veel geschreven over een mogelijk verband tussen jonge leeftijd (18-21), loverboys en gedwongen prostitutie. Het kan dus haast niet anders dan dat het beter (sociaal wenselijk) is de leeftijd te verhogen. Misschien helpt het de leeftijd te verhogen, ik ben daar niet van overtuigd.

Zelf ga ik graag met dames van 18-25 jaar naar de kamer, het komt niet zo vaak voor dat ik een oudere dame uitkies. Gedwongen prostitutie ben ik uiteraard ook op tegen evenals prostitutie / sex met minderjarigen. Ook na lange wandelervaring is het voor mij moeilijk (vrijwel onmogelijk) iets zinnigs te zeggen over gedwongen prostitutie. Soms is het duidelijk, vooral in raambuurten. Bij zo een dame kom ik niet, om verschillende redenen. Dit zijn dan dezelfde redenen die RP hierboven ook beschrijft, je wil er niet aan meedoen iemand (verder) te beschadigen. Voorts speelt mee dat ik me er niet goed bij voel en dat ik denk dat de sex minder is als iemand hiertoe gedwongen is (eigenbelang). In sommige gevallen is het niet zichtbaar of is er hooguit lichte twijfel. Wat dan te doen? Hier kan je verschillend mee omgaan, bij elke twijfel hoe licht ook de dame mijden of de dame wel bezoeken (totdat je genoeg twijfel hebt) evt. er bij denkend dat je de dame kan helpen als ze je vertrouwt. Ik vind dit een moeilijk gebied en wil niemand veroordelen die er anders mee omgaat dan ik. Hierbij speelt ook een rol dat de definitie van dwang erg onduidelijk is. Gedwongen door wat? Door een loverboy, die haar anders bont of blauw slaat of bedreigt? Door een loverboy die haar niet lichamelijk bedreigt maar laat geloven dat het voor een betere toekomst (voor hun beiden) is? Door een uitzichtloze schuldsituatie? Door de noodzaak familie in het buitenland financieel te ondersteunen? Door de wens een luxe auto of een huis te kunnen kopen? Door een andere reden?
Misschien kan je stellen dat vrijwel geen enkele dame voor het vak zal kiezen als er betere alternatieven zijn, waarbij voor elke dame de grens elders legt. Maar vanaf waar is er (ontoelaatbare) dwang of is iedere reden anders dan voor eigen genot al dwang die ontoelaatbaar is? Kortom, als je hier over gaat nadenken dan krijg je te maken met allerlei (in elk geval voor mij) vrijwel onbeantwoordbare ethische vraagstukken. Het is niet aan de ijsbeer die (zoals ik) maar 1 hoofddoel heeft voor zijn clubbezoek om op die vragen een antwoord te geven. De gemiddelde ijsbeer mag er, vind ik, best op rekenen dat een dame die in een club werkt niet onder de zwaardere categorien van dwang is tewerkgesteld. Dat is wat anders dan je ogen dicht doen voor ontoelaatbare situaties en praktijken.

De oplossing van de leeftijd verhogen in de verwachting de kwalijke praktijken rond prostitutie uit te bannen vind ik te kort door de bocht. Hierbij speelt een rol dat ik vind dat je het probleem van gedwongen prostitutie bij de wortel moet aanpakken en niet door het stellen van een leeftijdsgrens. Als ik de krant leest dan gebeurt er al heel veel door politie / justitie. Ik kan mij niet herinneren de afgelopen twintig jaren zoveel in de kranten gelezen te hebben over gedwongen prostitutie en loverboys als nu. En ik geloof niet dat het probleem nu plotseling groter is dan vroeger, de aandacht voor het probleem is wel groter. Dit zie je ook in de verschillende forums op internet. Ik zie het verhogen van de leeftijd als een zelfde soort oplossing als het helemaal afschaffen van sex tegen betaling. Verbod op sex tegen betaling is rigoureuzer dan een leeftijdsverhoging maar ik zie geen echte verschillen in beide oplossingen. Wie van de beren is voor een verbod van sex tegen betaling?

Nou kom maar op, schiet maar op mijn verhaaltje. Ik vond het leuk deze mening te verkondigen. De volgende keer zal ik een andere mening verkondigen: voor leeftijdsverhoging (minimaal 23 jaar). De enige reden dat ik eerst kies voor tegen leeftijdsverhoging is dat ik af en toe wel van provoceren hou. :zauberkis:zauberkis:zauberkis

Just John.

Goedemorgenallemaal
31 december 2008, 11:30
maar ik vraag nooit op voorhand naar de leeftijd. Eigenlijk meestal helemaal niet maar soms komt het ter sprake en dan blijkt dat ik de beste ervaringen meestal met dames van boven de 25 heb. Mar goed, soms zijn ze ook jonger.
Ik heb 1 keer meegemaakt in een soort club in het zuiden dat ik eerst mijn keuze niet kon maken maar ik drink mijn drankje nog even op. Toe zei de barman dat er nog net wat speciaals was vrijgekomen. Vervolgens kwam er een dame die me wel wat jong leek (maar ja , damesleeftijden schatten in het donker is niet mijn sterkste punt). Het was ook niet mijn type dus ik ging weer verder en dacht er niet meer zo over na. Een paar maanden later is die club gesloten wegens tewerkstellen van minderjarige dames,

CLUBSPORT
9 maart 2009, 23:14
ik snap niet wat sommige beren in de hele jonge meiden zien en bovendien zijn die er geestelijk ook echt nog niet tegen opgewassen .
laatst zag ik bij gt ook een 2tal dames die volgens mij nog geen 20 waren
ik zal er nooit mee op de kamer gaan maar ja

Poppalarge
10 maart 2009, 03:59
21 jaar of ouder lijkt me een goede leeftijd voor de dames om zich op dit werkterrein te begeven. Ervaring is natuurlijk niet in leeftijd uit te drukken, maar over het algemeen hebben de dames die medio 20 zijn een meer nuchtere kijk op bepaalde zaken in een club. Dit merk je met name in het gedrag en de mate van zelfbeheersing als de jongedames aan het drinken slaan onder werktijd.

Bart
10 maart 2009, 10:29
Jessica in Freude had in Zwitserland in een club gewerkt waar meiden van 16 legaal konden werken. Dat gaat me toch wel iets te ver.

thesickboy
10 maart 2009, 11:20
Jessica in Freude had in Zwitserland in een club gewerkt waar meiden van 16 legaal konden werken. Dat gaat me toch wel iets te ver.

Persoonlijk lijkt mij dat 5 jaar te ver gaan.:cool:

Bredero
10 maart 2009, 17:14
Persoonlijk lijkt mij dat 5 jaar te ver gaan.:cool:

Wat had je dan in gedachten? 11 toch niet mag ik hopen? :eek:

bootyfan
25 maart 2009, 20:48
Heb al diverse categorieën beleefd... van 18 jaar tot 45 jaar.
Hoewel het 'strakke' jonge geweld voor de nodige 'spanningen' kan zorgen, moet ik toegeven, dat de mid-twintigers mij het meest aanspreken.
Flo is hierop wel de uitzondering, maar zij is fysiek niet te onderscheiden van een twintiger en ze heeft de ervaring van een dertiger. Lekkere combinatie!

Willem2
19 januari 2010, 12:52
De Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (PvdA) wil de minimumleeftijd van prostituees op de Wallen verhogen van 18 naar 23 jaar............. http://www.allepersberichten.nl/persbericht/1792/1/Asscher-wil-minimumleeftijd-op-de-Wallen-verhogen/

Jünther
19 januari 2010, 17:20
De Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (PvdA) wil de minimumleeftijd van prostituees op de Wallen verhogen van 18 naar 23 jaar............. http://www.allepersberichten.nl/persbericht/1792/1/Asscher-wil-minimumleeftijd-op-de-Wallen-verhogen/

Dat die man zich bezig houdt met het Irak-dossier.

Extince
19 januari 2010, 18:59
Geloof het of niet, ik ben het eens met RPLover: van mij mag de ondergrens best naar 21 worden opgetrokken om als prostituee te mogen werken :).

SFL
20 januari 2010, 09:46
Minimum leeftijd 21, zou mogen van mij.
Onder 20 zijn ze nog een kind in omgang en bovendien hebben ze dan niet de ervaring die de 50€ waard is.

foots
20 januari 2010, 15:27
Heren, beren,

Van mij mag het blijven zoals het is. Ik geef het voorbeeld van Chantal PHG een profi DVP die pas 18 was toen ik haar voor het eerst kamerde. Daar kunnen veel meiden nog veel van leren. Of een 18 jarige mij aanspreekt, hmmm meestal niet maar er zijn uitzonderingen.

Groet, Foots :wink2:

ijsbeer11
20 januari 2010, 18:27
Haha jaja Foots, en in landen als Thailand en Filipijnen waar je wel eens ooit bent geweest zoals je vertelde, zijn ze daar ook allemaal 18 jaar en ouder?

Verhoging zou mijns inziens betekenen dat veel dames die momenteel in de clubs in NRW werken nog te jong zouden zijn...

Zakkenleger
20 januari 2010, 19:01
Haha jaja Foots, en in landen als Thailand en Filipijnen waar je wel eens ooit bent geweest zoals je vertelde, zijn ze daar ook allemaal 18 jaar en ouder?
...

Ik ben Foots niet maar wil toch even reageren. De suggestie die IJsbeer11 hier doet is dat het makkelijk neuken is met dames jonger dan 18 in de genoemde landen. (NB misschien begrijp ik je verkeerd maar dat moet je dan maar weer rechtzetten.)

Nou weet ik van Thailand dat dat voorkomt, ja. Maar niet zo wijdverbreid als gesuggereerd wordt, ook in de media.

Waarom reageer ik hier zo op? Ik ben al verschillende malen op dit forum beschuldigd van dit soort gedrag door verschillende beren, uiteraard niet onderbouwd. :asshole: Ook vind ik dat Thailand ten onrechte een zeer negatieve naam heeft, vooral bij mensen die er nooit geweest zijn, of, als ze er geweest zijn, niets van de paysexscene weten. Maar ondertussen wel mensen die naar Thailand gaan met een scheef oog bekijken...

Thailand is niet ideaal, misstanden bestaan er zeker. Maar niet meer dan in Europa, ook al is het hier wat bedekter.

MichelJ
20 januari 2010, 19:24
21 jaar is goed......23 ook....uhm...nee...dan maar 22,5 jaar :biggrin:

foots
20 januari 2010, 20:04

Verhoging zou mijns inziens betekenen dat veel dames die momenteel in de clubs in NRW werken nog te jong zouden zijn...

Nee, ijsbeer11 daar zijn ze lang niet allemaal 18 komt regelmatig in het nieuws. Om maar meteen in te gaan het is niet mijn ding superjonge meisjes en ook niet neuken zonder, maar het kan daar gemakkelijk.

Wel is het goed te weten dat in de Filipijnen de dames een id met geboortedatum hebben in het christelijke jaartellingsysteem en iedereen die engels kan kan het lezen. Weet ook dat er zeker voor buitenlanders geweldig forse straffen op staan en dan begrijp je misschien ook dat het zeker geen pedoparadijs is als ze je pakken.

Groet, Foots :wink2:

Picasso 1
21 januari 2010, 01:11
Ik vind dat er een minimumleeftijd voor de dames moet zijn en en een maximumleeftijd voor de bezoekende heren. De minimumleeftijd mag wat mij betreft opgeschroefd worden en de maximumleeftijd moet beslist verlaagd worden.

:confused: