Inloggen

Volledige versie bekijken : Praten over je wandelhobby; met wie wel en met wie niet??

Gustomass
29 april 2007, 14:06
Behalve lekker genieten van al dat moois en lekkers dat de clubs ons ijsbeertjes te bieden hebben doen wij ijsbeertjes ook nog wat anders. Je kan immers niet continu aan het sexen blijven, maar dan spreek ik even voor me zelf...
We maken veel plezier , we lachen en genieten. En laten de dames meegenieten...
Maar alles moet in evenwicht zijn, als de zon altijd zou schijnen zou alles verbranden.
Daarom praten we als beertjes onderling best wel over onze ervaringen in en buiten de club. Ervaringen die we met dames hebben, worden besproken en gelukkig nog steeds beschreven op de daartoe geëigende fora.
Wat dat betreft kun je nog fijn je ei kwijt.
Ook de emotionele kant van de hobby krijgt bij ons beertjes onderling aandacht. Opvallend is dat je , ik spreek weer voor mezelf, dat je onvoorstelbaar open en eerlijk je ervaringen met dames, je emoties, je gevoelens met andere beertjes bespreekt en bespreken kan. In de gewone wereld is dat lang niet altijd het geval dat je zo eerlijk je open en bloot kan geven, ook niet over andere onderwerpen.
Uitwisselen van je ervaringen met collega beertjes, gaat dus prima, je hebt immers even zo vele ervaringsdeskundigen als er beertjes zijn.

Maar, ondanks dat heb ik wel eens het gevoel dat ik er ook met anderen over zou willen praten, met vrienden, op werk, met familieleden.. Al was het alleen maar om ze op de hoogte te brengen van het mooie wat je mee mag maken...
Maar, dat gaat niet, dat zou in de meeste gevallen niet goed vallen en zou wel eens ( negatieve) gevolgen kunnen hebben voor je verdere relaties en je werk.
Dus ik doe het maar niet, ik spreek weer voor mezelf.
Kortom , buiten mijn relaties met beertjes in de club ben ik nog niet uit de kast gekomen, ik bedoel ben ik nog niet uit mijn berehol gekomen.

Ik ben wel benieuwd hoe anderen dit ervaren.
Heb jij al eens met vrienden, famile, bekenden, werk etc over je wandelcarriere gepraat? Hoe ging dat, luchtte het op of was het een groot fiasco. Komen nu je vrienden mee naar de club of moet je nu wel heel goed passen en meten om ongemerkt naar de club te gaan??
Ik bedoel hiermee niet alleen je eventuele vrouwelijke relatiepartner, maar ook richting anderen.
Hoe gaat het eventueel richting je kinderen?
Ik persoonlijk ben als de dood dat ze het zouden ontdekken, hoewel ik al vermoedens heb dat ze iets weten, iets vermoeden. Ben waarschijnlijk niet helemaal voorzichtig genoeg geweest.

Richting mijn kinderen ben ik zeker niet trots op wat ik allemaal doe.
Direct lijden ze er niet onder, maar indirect heeft het best gevolgen.

Kortom, ben best benieuwd hoe anderen een en andere ervaren.
Heb je zin om wat over je ervaringen en ideën te schrijven, dan zou dat heel mooi zijn.

Zo nu weer genieten van het mooie weer.

And Keep your head cool.
Dat zal nog wel lukken, maar zodra ik weer \'n club binnenstap, lukt het hooguit om slechts één hoofd koel te houden en dat nog voor korte tijd vaak.
Oei daar gaat ie weer.....

Groetjes, Gustomass.

Stiffmaster
1 mei 2007, 12:18
Ik denk dat er inderdaad ijsberen vrij over kunnen praten, ikzelf heb er niet al te veel problemen mee :cool: , maar kan me wel voorstellen dat er ook zijn die daar meer moeite mee hebben, relatie of zoiets. Ik ben nu een hele tijd singel en kan doen en laten wat ik wil, ik kan er ook behoorlijk frank en vrij over praten zowel met mijn vrienden als familie, en natuurlijk zijn erbij die zeggen van waar ben je mee bezig, maar respecteren wel wat ik doe, in mijn kringetje heb ik nog niet het idee dat die mensen anders over mij zijn gaan denken :nee: en inderdaad 2 maten hebben mijn ervaringen ook een keer live meegemaakt, en net als ik nu ook dus een beetje verslaafd, dat is het voordeel van singel zijn :lostit: . Het heeft ook een keerzijde en dat is dat je zeer kieskeurig wordt voor wat de dames buiten de clubs betreft :eek: , en als je er net niet uitziet als George Clooney ofzo dan wordt het steeds moeilijker. Voor een man met een relatie wordt het vrijwel onmogelijk om er over te praten, enkele uitzonderingen daargelaten en die moeten dus al dit heerlijks meestal verzwijgen en hun plezier inderdaad op dit forum delen of aan de theke/tuin/bar van de een of andere club. En zo zie je maar weer elk voordeel heeft een nadeel en dat geldt zeker ook andersom. :moon: :moon: