Volledige versie bekijken : Luxe Inn Saunaclub, Dorsten, Algemeen
bram4826
10 januari 2023, 23:28
Momenteel doe ik even rustig aan met club bezoeken. Maar ik lees wel elke dag even. Nu zag ik een bericht over nieuwe club genaamd Sauna Club Luxe in Dorsten. Is deze club echt nieuw? De ligging is voor mij wel gunstig. Heeft iemand meer informatie?
Husky
10 januari 2023, 23:56
Beste wil01 dit is waarschijnlijk het vroegere Heaven 7 die een nieuwe behuizing heeft!
Kurt Cobain
11 januari 2023, 05:16
Beste wil01 dit is waarschijnlijk het vroegere Heaven 7 die een nieuwe behuizing heeft!
Das frühere Heavensgate. Nennt sich jetzt Luxe Inn.
https://www.luxe-saunaclub.com/home/
Mentholbear
11 januari 2023, 10:57
H7 zat in Willich en is nu SC Rheingold.
Husky
11 januari 2023, 12:26
Sorry bdoelde Heavensgate,
ook met de hemel te maken:)
Wentelt Eefje
11 januari 2023, 13:03
Momenteel doe ik even rustig aan met club bezoeken. Maar ik lees wel elke dag even. Nu zag ik een bericht over nieuwe club genaamd Sauna Club Luxe in Dorsten. Is deze club echt nieuw? De ligging is voor mij wel gunstig. Heeft iemand meer informatie?
Zie ook: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55255-Ervaringen-vragen&p=804379#post804379
noglangnietuitgewandeld
11 januari 2023, 14:50
Heavensgate was best een aardige club, een jaar of tien geleden. Met een ruim buitengedeelte voor 's zomers. Wel wat sleets hier en daar. Ik heb er in die tijd ook altijd wel goede dames getroffen. Als er inmiddels wat gerenoveerd is, dan moet de infrastructuur in orde zijn. Zet daar een goed gemotiveerd stel dames in, dan kan het een schot in de plaatselijke roos zijn. We zullen het zien.
cootje
11 januari 2023, 15:04
wel handig gedaan om op de woensdag een ffk dag aan te bieden, precies die dag dat
Venus lingerie dag heeft. Ziet er op www keurig uit.
Voor mij maar 10 min verder met auto en ga er zeker heen.
Met bericht daarna.
Mentholbear
11 januari 2023, 15:54
Mijn ervaring met Heavensgate was wel dat de dames normaal tot wat voller postuur hadden. Terwijl ik meer val op de slanke deernes, zoals daar wat meer van in SC Venus rondlopen.
Dus als voornamelijk die dames in de nieuwe club zitten, kan het woensdag wel fkk zijn, maar trekt de ik toch ander publiek.
Joel75
23 januari 2023, 11:23
luxe-saunaclub war jemand von euch schon da und kann Berichten.
Scheint wohl noch keiner von uns besucht zu haben..
Die Räumlichkeiten gefallen mir sehr..
pret
23 januari 2023, 12:34
Ik zal komende weekend mijzelf opofferen om deze club eens te bezichtigen.
JonnyFontane
23 januari 2023, 16:11
Ik zal komende weekend mijzelf opofferen om deze club eens te bezichtigen.
It is a dirty job, but somebody got to do it......
Eddy_V
23 januari 2023, 16:41
Ik was het helemaal vergeten… een week of twee geleden op een woensdag of donderdag was ik in de namiddag in de buurt van Dorsten en heb eens gekeken hoe het er was.
Eerst was ik er al voorbij gereden omdat het niet zo opvalt, een discrete villa zou je kunnen zeggen.
Dan zag ik hem aan de rechterkant toen ik omgedraaid was, maar de club leek gesloten.
Op het parkeerveld van een fabriek (de buren) gestaan en toen zag ik dat er aan de linkerkant van de villa een pad loopt naar de zij-ingang waar een paar verlepte ballonnetjes hingen en een bordje naar de ingang.
Parkeergelegenheid zag ik niet behalve de openbare weg, waar 1 vrachtwagen en 1 personenbusje met Roemeens kenteken stond.
Aangezien het al begon te schemeren voelde ik er niet veel voor om daar m’n scootmobiel te parkeren, voordat je het weet gaat er iemand met m’n accu vandoor! Aan de rechterkant van de villa is een parkeerveld, deze was leeg en ik kreeg ook niet het idee dat je daarvandaan naar de villa kan lopen. Je zag wel wat bouwmaterialen aan de zijkant liggen, kennelijk wordt er nog wat in de achtertuin gedaan.
Omdat ik de enige bezoeker (op misschien die trucker na) leek te zijn had ik ook al niet zo veel zin.
Nu kunnen er best 8 dames met dat busje vanuit Transylvania gekomen zijn, maar iets zei mij dat er nog niet veel leven in de brouwerij was en ben zonder aan te bellen doorgereden naar een andere club om een eenvoudige doch voedzame maaltijd te nuttigen.
pret
23 januari 2023, 18:59
Nu kunnen er best 8 dames met dat busje vanuit Transylvania gekomen zijn, maar iets zei mij dat er nog niet veel leven in de brouwerij was en ben zonder aan te bellen doorgereden naar een andere club om een eenvoudige doch voedzame maaltijd te nuttigen.
Naar welke club dan? Ik vraag het voor een vriend! :cool:
Eddy_V
23 januari 2023, 19:07
Naar welke club dan? Ik vraag het voor een vriend! :cool:
Diamonds of Goch, het waren 2 dagen achter elkaar en je weet… mijn geheugen… :gruebel:
Mentholbear
24 januari 2023, 15:04
naar een andere club om een eenvoudige doch voedzame maaltijd te nuttigen.
en je weet… mijn geheugen… :gruebel:
Last van Mentholsyndroom? ;)
pret
24 januari 2023, 15:10
Last van Mentholsyndroom? ;)
Nee dat noemen ze dementhol syndroom :biggrin:
Eddy_V
24 januari 2023, 16:55
Nee dat noemen ze dementhol syndroom :biggrin:
Dat bedoelde hij ook maar dat was mentholbear vergeten :)
maar bij mij ligt het anders, ik vergeet dingen die ik niet zo belangrijk vind altijd erg snel ;)
desalniettemin zien wij uit naar het verslag van jou als je het nog aandurft om de club in Dorsten te bezoeken
cootje
25 januari 2023, 14:47
Hi
ben even er heen geweest en om wat te schrijven :
Zeer welkome ontvangst en rondleiding door een van de dames.
Overal keurig schoon, omkleden beneden.
Tegenover ontvangst een ruimte met lekker buffet,
Beneden een bar, en een aantal tweezits banken.
Uitzicht op een mooie tuin voor de zomer.
Een ruimte met sauna en wellness.
Een kleine seks-kino met een aantal tweesits banken.
Boven een grotere seks-kino met een grotere speel weide.
Alles keurig.
Nu de dames.
Ik was er vroeg en een 4 tal aanwezig.
Zitten op een bank passief en je gaat er maar naast
zitten om contact te krijgen. Een ervan was op kamer.
Twee zeer goed uitziende dames uit Roemenië vragen €50/ 30 min.
Maar beide alles met condoom, geen “blasen ohne”.
Toen maar de Cubaanse Maggie gevraagd en die ging zonder
probleem mee naar de seks-kino en van alles zonder gummi.
Volgens haar dames nu vrij of op vakantie, kunnen er tot
zo’n 10 stuks zijn.
Was tevreden en ga er toch nog zeker een keer snel heen.
Ben te stom om een item met de naam zelf aan te maken
ipv nieuwe club.
RudolfValentino
25 januari 2023, 21:48
Even wat informatie : de club heet Lux Inn (Fkk Saunaclub, Burenkamp 5.
Ik ben er even binnegewipt op een roadtrip van Zweden naar België.
Een welkome tussenstop ter ontspanning.
Aankomst rond 11h op een mooie donderdag.
De club geeft een verlaten indruk.
Ik zou denken dat op het openingsuur de poort open zwaait en ik één of andere parking op kan rijden. Maar niet dus.
Na even gewacht te hebben dan toch maar van dichtbij gaan kijken en vastgesteld dat de ingang zich aan de linkerzijde van de grote villa bevindt.
Dan maar besloten om de villa te betreden. Ik word ontvangen door de zeer vriendelijke en Poolse theke die me wegwijs maakt in het rijlen en zijlen van de club.
Aangezien het nog Happy Hour is, kan ik binnen aan het verlaagd tarief van 40 €. Hier wordt echter ter stond 5 € aan toegevoegd voor de huur van een badjas.
Bij gebrek aan ATM-machine (toch niet aan de ingang !) wil ik met de kaart afrekenen, doch het betaalapparaatje functioneerde niet (goed).
Dus...minder CASH voor de dames! Jammer. De prijzen van de DVP's staan in de inkomhal vermeld. 20 minuten: 40€; 30 minuten : 50€; 60 minuten: 70€. Anaal is extra! en uiteraard dient alles met rubber te gebeuren.
De vriendelijke theke (en knappe theke Justina?, in elk geval iets met een J en ook wel lekkere grote borsten en een strak lijfje) verwijst me door naar de ingang.
Daar wordt ik opgewacht door een van de 4 aanwezige Dames van Plezier. Een jonge dame met een leuk snoetje. Zij geeft me kort een rondeleiding in de tempel.
Omgekleed en op naar de eerste verdieping voor een douche.
De dames zijn allemaal Roemeens, zwarte haren, donker omrandde ogen, lingerie setje aan. Drie jonge DVP s (dwz allicht jonger dan 25j) en één iets rijpere dame(allicht ouder dan 35j). Allen zijn ze relatief slank. Niet extreem slank, maar zeker ook niet zwaar.
Vervolgens ga ik zelf even op verkenning in de club. Het is nog erg vroeg.
De club is nieuw. Mooie sofa s. Mooie kaders aan de wanden. Tapijt.
Een kleine sauna en een kleine infra rood sauna vormen het wellness gedeelte.
Beneden is er een gemeenschappelijke ruimte met een groot aantal (8 tal ?) zitbanken voor 2 personen en een even groot aantal spel/gokmachines.
Twee Reuzegrote "stenen" of misschien wel "piepschuimen" leeuwen staan centraal.
Ernaast is een kino ruimte waar ook weer een 4 tal 2 persoons sofas staan. Er is een klein scherm waarop allerlei hete scènes worden afgespeeld.
Boven bevindt zich nog een Kino ruimte met een GROOT SPEELBED en een normaal speelbed. Verder zijn er in deze XXL ruimte nog eens 2 2persoonssofas.
De sofas, het behang en het tapijt zijn allen in dezelfde stijl. Lelies e.d. Gouden Ornamenten...
Ik hydrateer even en rook bij 0°C een sigaret in nabijheid van een nog ontwakende DVP. RedBull is goed voor elk!
Er is een redelijk grote buitenruimte waar duidelijk nog werk aan is.
Vervolgens tot rust gekomen in de gemeenschappelijke ruimte. Er zijn nog een drietal andere ijsberen aanwezig. Allen ouder dan mezelf.
Even de kat uit de boom kijken. Er wordt op dit vroege uur geen contact gezocht, behalve door de bekoorlijke theke die ook wel achter de bar helpt.
Ze raakt me zachtjes aan als ze met helpt met de defecte sigarettenverdeler. Ik vind haar duidelijk de mooiste verschijning.
Maar ja...geen optie dus.
Lekker saunaatje gedaan.
En dan maar even naar de grote Kino getrokken om mijn inspiratie voor en mijn theoretische kennis van het liefdesspel wat bij te spijkeren.
Ik krijg er al gauw gezelschap van de jonge DVP, die me eerder had rondgeleid en een oudere krijger.
Terwijl op het grote scherm naar lieve lust geneukt, gepijpt, gehitachiet en gespoten wordt, zie ik in mijn ooghoeken een zachte massage en een geruisloos neukpartijtje.
Dit nummertje heeft ook andere beertjes aangetrokken die duidelijk meer voyeuristische neigingen hebben dan ikzelf.
Terug naar de grote ruimte. Ik neem plaats naast de jonge Roxanne en al snel maken we contact. Dwz...oogcontact, handcontact en we wisselen ook een paar woordjes.
Ik mag haar wel. Ook al heeft ze niet de mooiste tanden (een reden waarom ze hier is trouwens). Ze geeft de meest open indruk van alle DVP s. WYSIWYG zeg maar.
Ik besluit om met haar iets te doen. Ik weet alleen nog niet waar en twijfel tussen de grote KINO en een kamer.
Ik ben er echter nog niet aan toe om Roxanne kreunend op het centraal opgestelde bed te laten genieten, onder het toeziend oog van mede-ijsberen dus wordt het toch maar een kamer.
De kamer bevindt zich in de sous sol. Ze is netjes en goed op temperatuur.
Ze is voorzien van een Pump-vormige zetel die mijn fantasie op hol doet slaan.
Wàt een handig zeteltje om verschillende posities te praktiseren.
Ik neem plaats op het zeteltje en til de uitverkorene op mijn schoot.
We strelen mekaar en al gauw vinden haar zachte handen de weg naar mijn hemelse genotgever, die zelf van dit alles ook erg geniet.
Ik ontdoe haar van haar body en haar kleine tietjes met zachte tepeltjes gaan op en neer en heen en weer,
terwijl we verder stoeien op de XXL Pump.
Ik gooi haar op het Hemelbed, spreid haar dijen en bewerk haar genotgevertje met mijn fluwelen tong.
Twee spiegels kijken het gebeuren instemmend aan.
Het spel is van een grote spontaneïteit en haar hemels spleetje is lekker vochtig.
Vingeren is geen probleem, nauw is ze wel, daar beneden.
Vingeren en penetreren met de tong. Wat smaakt ze heerlijk.
We zoenen ook wat. Een beetje zuinig, dat wel. En dan vormen we een zes en een negen.
Ik masseer haar taille en haar shouders en haar nek.
Ik lek haar leeg en beroer haar met mijn neus.
Zij zuigt en trekt en speelt heerlijk met mijn klokkenspel.
We verstaan mekaar. Het voelt heerlijk.
Ik word helemaal wild. Ik stoot in haar mondje en zij anticipeert heerlijk.
Snel en traag, zacht en hard.
Ze neemt plaats op me en ik dring binnen in haar nauw en vochtig spelonkje.
Dat gaat zo wel even door...eerst kaarsrecht op en af, gehurkt en vervolgens,
op me zittend en haar heupen wiegend. Mijn genotslid wordt verwend met een heerlijke massage en ik kom
heerlijk.
Het jasje gaat uit en na wat opkuiswerk, praten we nog een beetje na.
Koetjes en kalfjes, la vita !
Geen spijt dat ik haar gekozen heb. En mocht ik dichterbij wonen, dan zou er wel herhalingsgevaar zijn. Ik hou van spontaneïteit en overgave!
Het is tijd voor een hapje. Het buffet schaft vanalles en nog wat. Ontbijtstuff, broodjes, beleg, knakworst, balletjes en een salade met tomaat en mozarella. Fruit ook !
Goed, maar zeker niet bijzonder. Ondertussen is de iets oudere DVP nog een banaantje naar binnen komen schuiven.
Even rustig relaxen in de gemeenschappelijke ruimte en nog wat drinken.
Er zijn nog een paar beren binnengedruppeld. Van nabij en van verweg.
De sfeer blijft rustig, te rustig. Enkel de theke weet tijdens haar rookpauze wat animo te brengen met één van de gasten en een aantal DVP s.
Ik heb het wel gehad nu. Even douchen en dan maar huiswaarts.
Club Venus ligt wel nog op de terugweg en aangezien ik niet zo vaak in deze regio, voel ik in mijn onderbewustzijn dat ik ook daar nog even zal binnenwippen straks.
Tevreden neem ik afscheid van deze nog naar nieuw ruikende club, van Roxanne en van de sympathieke theke, die me zegt dat ik een leuke glimlach heb.
Schusss !
pret
26 januari 2023, 07:07
Zo te merken heeft zelfs mijn aankondiging van een bezoek al 2 medeberen gemotiveerd om de nieuwe club te bezoeken. Mooi man! :biggrin:
cootje
26 januari 2023, 07:22
Pret,
zullen er zeker meer worden als het service niveau van de dames
gelijk wordt aan standaard wat "blasen" en "TZ" betreft.
Kan jij dat regelen?
Is daar keurig en schoon, op de woensdag FKK en bij Venus lingerie.
pret
26 januari 2023, 07:44
Pret,
zullen er zeker meer worden als het service niveau van de dames
gelijk wordt aan standaard wat "blasen" en "TZ" betreft.
Kan jij dat regelen?
Het onmogelijke doen we meteen, wonderen vergen wat meer tijd :cool:
RudolfValentino
26 januari 2023, 10:04
Kleine correctie : club opent om 13h ipv 11h.
pret
29 januari 2023, 20:55
Zoals beloofd afgelopen zaterdag deze club bezocht. Het betreft een villa op een industrieterrein. Afgezien van het hek om het gebouw heen viel mij ook dat er geen enkele uithangbord was met de naam van de club erop.
De ingang bevindt zich linksom de hoek. Na het betreden van de club bevindt de receptie zich aan je linkerkant. De receptioniste legde vriendelijk uit dat entree €50 bedraagt waarvoor we een handdoek en slippers krijgen. Happy hour ad €40 geldt enkel door de week. Voor een badjas dient men 5€ extra af te tikken. Verder krijg je een sleutel en een hangslot. De sleutel is bedoeld voor het kluisje bij de entree en het hangslot is bedoeld om je kledinglocker af te sluiten. Persoonlijk vond ik dat erg ongemakkelijk maar goed. Receptioniste informeerde ons ook dat het niet toegestaan was om mobiel te gebruiken in de club. Deze kun je enkel gebruiken bij de entree of in het omkleed gedeelte. Er was ook een bord waarbij de tarieven van de dames vermeld zijn, welke als volgt zijn;
20 min €35
30 min €50
45 min €75
60 min €95
Anaal +€50
Toen ik dit zag, rezen achteraf twee vragen bij mij op, namelijk: is FT niet extra dan en opereren de dames in deze club soms niet zelfstandig? Wie het weet, mag het zeggen!
Het gebouw bestaat uit 3 verdiepingen.
1. Een onderverdieping waar ijsberen zich kunnen omkleden. Hier heb je ook enkele kamers en wc’s.
2. Begane grond waarin zich de receptie, restaurant, woonkamer, wellness, kleine kino en de tuin bevindt. Wellness bestaat enkel uit 2 nogal krappe sauna’s. De tuin vond ik nogal grimmig wat net op een begraafplaats leek. Hopelijk gaan ze hieraan nog wat doen. De woonkamer is overigens wel succesvol ingericht met een bar en meerdere rode banken met in het midden 2 leeuwen en een speelhoek met allerlei gok en speel automaten.
3. De bovenverdieping waar zich een grote kino, massage hoek, kamers en omkleed gedeelte voor de dames bevinden.
Over de dames gesproken, er waren niet veel dames aanwezig, namelijk viertal. Alle dames waren gekleed in jurken, wat ik persoonlijk wel sexy vind. Via de website kwam ik erachter dat ze op de zaterdag jurken-dag, zondag hotpants-dag, maandag bikini-dag, dinsdag kousen-dag, woensdag FKK-dag, donderdag en vrijdag surprise-dag hebben. Wat betreft de de surprise dagen zal er vast niks bijzonders zijn en denk ik dat de dames vrij zijn om zich te kleden zoals ze dat wensen. Op zicht zagen 2 dames er naar mijn smaak niet verkeerd uit, maar konden mij niet bekoren voor een kamergang. Ik had een voorgevoel dat het niet veel zou worden in deze club, dus besloot ik om mijn heil ergens te zoeken. We gaan wel zien hoe deze club zich gaat ontwikkelen in de toekomst.
Liefje
29 januari 2023, 21:02
Nomi voor Pret die zich heeft opgeofferd voor ons ijsberen om deze club te onderzoeken.
Mijn oprechte dank hiervoor.
cootje
30 januari 2023, 07:21
Pret bedankt,
zelf wacht ik even af of er meer dan 4 dames komen dan die 4 tijdens mijn bezoek vorige week.
Receptie zei vakantie, ziek maar normaal tegen de 10 aan.
Ook wat FT betreft , is dat incl. of betalen extra of helemaal niet.
Bij Maggie uit Cuba incl. Maar zij is mijn smaak niet na de eerste keer.
Grt
RudolfValentino
30 januari 2023, 13:18
Bedankt pret. De prijzen zijn in een week blijkbaar sterk gewijzigd. Ik was er donderdag 19 januari. Toen bedroeg de uurprijs nog 70€.
schoolmeester
30 januari 2023, 13:39
Inflatie.
cootje
30 januari 2023, 13:48
Hi,
uurprijs inflatie is niet het ergste.
Als aantal dames niet meer wordt dan 3 Roemeentjes en 1 Cubaanse en
er geen FT mogelijk zoals bij andere FKK clubs en
het zuinig TZ is
weinig kans op succes
schoolmeester
30 januari 2023, 14:08
FF een paar maandjes afwachten.
Je moet een nieuwe saunaclub wel een kans geven, en niet gelijk de boel afkraken vind ik persoonlijk.
4 dames is inderdaad weinig, maar misschien komen er nog meer bij...... hoop ik.
Ik ga er april/mei een keer kijken, verslag volgt.
RudolfValentino
30 januari 2023, 14:44
FF een domme vraag van een ijsbeertje, maar wat betekent FT eigenlijk ?
Wentelt Eefje
30 januari 2023, 14:51
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1506-Afkortingen
cootje
30 januari 2023, 15:09
FT bij een heleboel clubs standaard of extra bijbetalen.
Zo was het ook in Heavensgate.
Die tent is er niet meer en is nu Luxe Inn
De dames zijn mee verhuisd.
Verder daar keurig netjes en kraakhelder.
( is geen afkraken schoolmeester !)
schoolmeester
30 januari 2023, 15:28
Als je nu al schrijft: weinig kans op succes.
We zullen het zien in de toekomst.
pret
30 januari 2023, 15:31
FT staat voor Franzosisch Total en komt eigenlijk neer op klaarkomen in de mond.
Eddy_V
30 januari 2023, 15:50
FT staat voor Franzosisch Total en komt eigenlijk neer op klaarkomen in de mond.
Merde, dat kan toch niet ! (Volgens de Koran ;))
Ascari
30 januari 2023, 18:15
Toen ik dit zag, rezen achteraf twee vragen bij mij op, namelijk: is FT niet extra dan
Pzc is verboden in Duitsland en FT is een logisch gevolg van pzc ;).
Als straks het ordnungsambt langs komt zou het een reden tot sluiting van de club kunnen zijn als ze open en bloot communiceren over pzc.
pret
30 januari 2023, 18:20
Pzc is verboden in Duitsland en FT is een logisch gevolg van pzc ;).
Als straks het ordnungsambt langs komt zou het een reden tot sluiting van de club kunnen zijn als ze open en plaat communiceren over pzc.
Dat snap ik maar vaste tarieven hanteren voor dames is ook verboden. Hiermee impliceer je dat de dames niet zelfstandig opereren.
Ascari
30 januari 2023, 18:30
Dat snap ik maar vaste tarieven hanteren voor dames is ook verboden. Hiermee impliceer je dat de dames niet zelfstandig opereren.
Ze schrijven vaak een tekst waarmee ze aangeven dat de dames in overleg met elkaar de prijzen hebben bepaald.
Mentholbear
30 januari 2023, 20:04
Dacht dat ook in Duitsland kartel vorming verboden was ;)
NieuwTeddyBeertje
2 april 2023, 21:12
Vandaag bij deze nieuwe club geweest, van buiten af leek het precies op de villa van Marisol van vroeger . Aantal dames was 6 , er waren er twee nieuwe bijgekomen uit lithouwen. Prima clubje die aan het opbouwen zijn , grote tuin die nog klaar gemaakt moet worden voor de zomer periode, maar kon er wil even rondlopen tijdens het afkoelen van de sauna en tevens ook in de zon gezeten.
Ook was er in de middag warm eten bij het buffetje.
Zowel de normale sauna en de Infrarood sauna geprobeerd en later op de middag met een van de lithouwse dames een prima sessie gehad van een uur.
Entree was 50 euro , en 5 euro toeslag voor de badmantel.
Zal over een tijdje nog een keer gaan.
altijdwakker
15 april 2023, 00:58
Hier vandaag ook even gekeken. Op vrijdagmiddag 4 DVPs aanwezig. Triz (Roe, mooi figuur), Mia (Slov, 42 jaar, mooi figuur en goede eerlijke sex). Maggie (Cuba) en nog eentje. De sfeer is OK. De sex ook. De nieuwe eigenaar probeert hier echt iets van te maken. Eten was veel beter dan in het oude Heavens Gate. Ik heb lekker genoten van enkele DVPs. Iets in mijn onderbuik zegt me dat de nieuwe eigenaar er iets moois van wil maken maar dat ie de runway niet heeft... We zullen zien. Ik kom binnenkort nog wel terug en ik hoop het beste.
cootje
15 april 2023, 08:56
Hi,
was er een tijdje geleden maar was rustig.
Het was op een woensdag want was FKK naakt dag.
Eens wezen genieten want in Venus is het lingerie dag.
Maar lees niets meer daar over op de site.
Is het er nog?
Anders ga ik maar eens bellen.
Hallo dorsten had in het verleden 2 clubs Heavensgate en party treff dorsten heb het vermoeden dat de nieuwe club is gevestigd in het oude party treff club zal er zeker binnenkort ook een kijkje nemen is voor mij ook redelijk dichtbij
Willem2
9 mei 2023, 20:49
Nee, is een totaal nieuwe club op een ander adres Burenkamp 5 in Dorsten
https://www.luxe-saunaclub.com/
frittentitten
26 juni 2023, 20:05
Een club met een grote tuin, wie vind dat nou niet fijn...!!
Die kunnen er niet genoeg zijn.
Heb een beetje gelezen hier, maar kan moeilijk eruit halen of het nu nog de ouderwetse service is voor hetzelfde tarief of dat het extra kost.
cootje
30 juni 2023, 15:41
Hi,
ben er een paar keer geweest enkele maanden geleden
maar wel een kleine keuze wat dames betreft.
Ook extra voor FT betalen, bij sommige.
Vandaar weer Venus Hamminkeln opgezocht.
Nog mede ijsberen met ervaring daar in Dorsten?
Die grote tuin trekt me wel en dus gebeld.
Telefonisch kreeg informatie dat er 7 dames zijn waarvan enkel Duits.
Jammer staan geen foto's op site.
Ook gevraagd of buiten sex mogelijk is en antwoord
was JA afhankelijk van de dame.
Maar als niemand dat doet van de dames heb ik er niets aan.
Denk Meggie uit Cuba zal er geen probleem van maken?
Even afwachten op mooi weer dan daar Dorsten.
Grt
cootje
4 juli 2023, 20:42
Hi, jammer geen AWL lijst van Luxe Inn te zien in forum. Denk dan zouden meer bezoekers komen.
Eddy_V
4 juli 2023, 21:22
Hi, jammer geen AWL lijst van Luxe Inn te zien in forum. Denk dan zouden meer bezoekers komen.
Denk het niet… zal nog verslagje schrijven over spontaan bezoekje op zondag, er waren slechts 3 dames..
mooi huis, dat zeker en van de tuin kan ook wat gemaakt worden. Er is nu een stukje als strand ingericht met duinzand en comfortabele ligstoelen.
Komt er nog een tombola topic voor deze prachtige club? :biggrin:
Willem2
4 augustus 2023, 21:03
Denk het niet… zal nog verslagje schrijven over spontaan bezoekje op zondag, er waren slechts 3 dames..
mooi huis, dat zeker en van de tuin kan ook wat gemaakt worden. Er is nu een stukje als strand ingericht met duinzand en comfortabele ligstoelen.
Ik was er donderdag om een uur of 7. Toen waren er 8 vrouwen, pardon 7, er ging er net 1tje weg. Daaronder de volgende nationaliteiten cubaanse, duitse, sloveense, roemeense, bulgaarse.....
uurtje
19 augustus 2023, 17:57
Bijzonder fraaie foto's ... tent straalt klasse en niveau uit. Op de homepage vermelden ze nog het buitenverblijf waar in de loop van de tijd een bubbelbad zou komen. Ik ben benieuwd naar verslagen, heb eigenlijk niet zoveel zin om als zijnde scout die kant op te gaan. Wellicht dat de mod nog iets kan vertellen over het aantal dames dat hij gezien heeft etc.
schoolmeester
19 augustus 2023, 18:02
Werken 4 a 5 dames.
Ben er nog niet geweest, maar heb dit vernomen van klanten in een andere saunaclub.
Het avondeten is pas om 19.00 uur en bestaat uit pizza.
Groet, schoolmeester.
freek12000
20 augustus 2023, 07:44
Heb do.19-7 deze club bezocht, deze club ligt niet op de plek van het oude Heavensgate maar een paar huizen verder op de plek waar vroeger (2 jaar terug zei 'Susie' me) een swingersclub heeft gezeten. Als je voor de club staat zou je de indruk kunnen krijgen dat deze gesloten is, er is een mooie oprit maar die is hermetisch afgesloten en je zou geneigd kunnen zijn weer te vertrekken. De ingang is echter aan de linkerzijde en je moet de oprit negeren. Eenmaal binnen dien je 50 euri voor de entree te betalen en 5 euro extra als je een badjas wil. Als het de 1e maal is dat je deze club bezoekt kun je een rondleiding krijgen. De club is werkelijk keurig ingericht, 2 mooie sexkinos en mooie kamers. Alles maakt bovendien een nette en propere indruk ! Eenmaal omgetrokken heb ik een (1) medebeer gezien, en 4 girls wat ietwat karig is. Ik koos na verloop van tijd voor de duitse Susie, die een half uur aanbood voor 50 euro waarin een uitgebreid dienstenpakket zat, een uitgebreide massage met anaal behandeling en standaard wip na afloop. Susie bood erg veel service voor die prijs, zij is een reden dat ik terug zou kunnen keren naar deze club. Ik heb geen eten gehad dus daar kan ik niet over oordelen, maar voor de rest is de kwaliteit van het gebodene simpelweg te weinig om 50 euro te rechtvaardigen, al helemaal als je dat vergelijkt met wat je voor dat geld bij andere clubs krijgt. Dus samengevat, leuke en goede club, maar ik ben bang dat deze club geen lang leven beschoren zal zijn
GreatD
20 augustus 2023, 14:46
Ik ben niet echt van de reviews schrijven maar sinds kort toch op dit forum nadat ik eerder al eens deel uit maakte van deze community. Afgelopen vrijdag naar deze club in Dorsten geweest. Deze club is vanuit het noord-oosten van Nederland de eerste die je tegenkomt onderweg naar het Ruhrgebied. Vrijdagavond telde ik 8 dames en maar weinig bezoekers ( met mij 4). Er was tevens een masseuse aanwezig. Faciliteiten zijn hier al beschreven. Alles binnen en de kamers zijn zeer netjes/luxe. De grote tuin zou nog een opknapbeurt kunnen gebruiken met daarin een jacuzzi of zwembad. Dat zou het meer een FKK maken voor mij. Ik heb drie keer gekamerd waarvan twee keer een top dame en één keer een voldoende. Ik ben niet goed in namen maar de naam van de Duitse Susie heb ik wel onthouden. Zij was echt super en alleen al reden genoeg om terug te gaan. Ik ben een veelvuldig bezoeker van de clubs maar de service viel mij in deze club echt niet tegen. Op de terugweg bedacht ik me dat ik in veel clubs in Nederland al 200 euro kwijt ben voor een dame voor een uur terwijl je daarvoor in deze club met drie dames kunt kameren, kunt eten en drinken en relaxen.
Lobster
20 augustus 2023, 22:08
Vraagje, heb je als je uit het noord-oosten :biggrin: komt ook ergens een milieu sticker nodig om bij deze club te komen?
Willem2
22 augustus 2023, 15:41
Vraagje, heb je als je uit het noord-oosten :biggrin: komt ook ergens een milieu sticker nodig om bij deze club te komen?
Jij bent een echte vriend van uurtje :rolleyes:
Sinds 2014 lid en dan meteen een eerste vraag :rolleyes:
Het antwoord is Nee, die heb je niet nodig.
uurtje
22 augustus 2023, 19:33
Nee, dat is in principe alleen nodig als je uit de randstad komt. Heeft ook te maken met de ontheffing voor winterbanden. Vergeet eventjes niet naar de beste club te vragen.
WANDELAAR5
22 augustus 2023, 20:19
Uurtje is onze cultuur bewaker!
Lobster
22 augustus 2023, 22:10
Nee, dat is in principe alleen nodig als je uit de randstad komt. Heeft ook te maken met de ontheffing voor winterbanden. Vergeet eventjes niet naar de beste club te vragen.
Zou niet durfen :). Dat was Xanten :heul: Eerst de oude locatie, daar werd alles gedaan wat God verboden had en toen de nieuwe locatie en daar ging het snel bergafwaarts. Goede oude tijden. Maar deze discussie hoort hier niet thuis. Wilde wil de bovenstaande leden bedanken voor hun reactie. (Ben netjes opgevoed)
schoolmeester
26 augustus 2023, 20:16
Xanten, oude lokatie, was mooie tijd.
Ik heb vele mooie, lekkere momenten beleefd met de oudere Elvira, de pijpkoningin van Xanten.
Af en toe denk ik nog met verlangen terug naar die tijd.
Groet, schoolmeester.
Arnold16
5 september 2023, 15:21
Ter afwisseling van mijn bezoeken aan Saunaclub Venus (Hamminkeln) onlangs de iets verder gelegen club in Dorsten bezocht (ca 30 km = 30 min verder).
Op het forum zijn hiervoor recentelijk niet veel reviews verschenen, reden om mijn ervaringen hier te delen.
Zoals al eerder is geconstateerd ligt deze club in een industriegebied. In eerste instantie lijkt er daardoor niet veel parkeergelegenheid te zijn. Die is er echter wel: aan de linkerkant van het gebouw is een nauwe ingang naar een bij de club horend binnenweggetje waar geparkeerd kan worden.
Met een grote vanaf de straat zichtbare P is dit weggetje gemarkeerd.
Binnen ziet de club er erg netjes en ruim uit. Een royale huiskamer dient als lounge.
De kamers zijn erg ruim en mooi ingericht: overgelijkbaar veel mooier dan Venus.
De sfeer is erg ontspannen en huiselijk. De dames gaan relaxed met elkaar om maar zitten niet vooral met elkaar te praten. Daardoor zijn zij makkelijker benaderbaar.
De club is niet een echte saunaclub. Tijdens mijn bezoek was de sauna niet op temperatuur. Bovendien is er (nog) niet een bubble bad en zwembad.
Tijdens de middag waren er 4 dames (waarvan 1 superslank) aanwezig en 6 beren. Voor een kamerbezoek moest dus soms wel even gewacht worden.
In eerdere reviews had ik goede ervaringen gelezen met Suzie (een origineel Duitse!), reden om met haar mijn eerste kamerbezoek te maken. Het contact maken ging heel soepel omdat we tegelijkertijd naar de lunchruimte gingen waar we gelijk in gesprek raakten. Zonder op details in te gaan was het kamerbezoek niet anders dan fantastisch te noemen.
Na een wat langer dan geplande wachttijd ook met de super slanke Mia (uit Slovenie) een kamer opgezocht, wat ook tot prima tevredenheid verliep (al was er een iets mindere klik dan met Suzie).
uurtje
9 september 2023, 09:29
Gisteren, zeker nu de Duitse A3 weer beter te berijden valt, ook een bezoekje gebracht...
Zoals gezegd hebben ze een soort wisselstrook op de 'Baustelle'A3 bij Hamminkeln aangebracht waardoor het verkeer beter stroomt. Redenen genoeg om weer eens het Oosten in te trekken. De laatste kilometers (20) naar deze club zijn via een Bundesstrasse. Deze weg moet welhaast een paradijs zijn voor notiore langzaaamrijders, professionele vertragers, mensen die het rechter pedaal niet kunnen vinden en ander volk dat graag een enorme file in de achteruitkijkspiegel heeft. Wat bedoel ik ermee? Dat stuk kan zich fiks rekken als je een sukkel voor je hebt...
Goed.. aangekomen bij de club. Inkom ging snel (50 euro) en toen waren er wat bijzonderheden. Omkleden is in de kelder etage (prachtig ingericht) en douchen..... niet op de begane grond maar op de eerste etage. Dat is niet handig maar gezien hoe het gebouw geconstrueerd is ook niet anders te doen. Alles maar dan ook alles is spik en span en is goed ingericht.. Kamers zijn fenomenaal.
Eten werd, denk ik, opgevoerd. Voor de 50 piek helemaal prima. Er waren gedurende de avond zo een 5 dames uit allerlei landen. Mooie internationale weerspiegeling.. laten we het zo maar zeggen. Mijn ervaring was dat ze 100 per urr vroegen en als je aan het mileu dacht, dat het dan 20 extra was. Prima te doen..
Geen gedoe, geen rare dingen... mensen zijn vriendelijk naar elkaar toe en de dames zijn ook vriendelijk en weten een gesprek te voeren. Zie je ook niet meer overal. Top ervaring voor mij. Ik kan niet voor anderen spreken, wellicht zien die het anders. Ik ben hier zeker niet de laatste keer heen gegaan...
Willem2
11 september 2023, 14:40
Omkleden is in de kelder etage (prachtig ingericht) en douchen..... niet op de begane grond maar op de eerste etage. Dat is niet handig maar gezien hoe het gebouw geconstrueerd is ook niet anders te doen.
Dat is besparing van personeel. Toen de club nog een swingerclub was , was er beneden de ontvangst en de kleedkamers. Nu kan de onvangstdame-heer die nu boven zit ook het restaurant en woonkamers beter in het oog houden.
uurtje
11 september 2023, 15:01
Zou best kunnen Willem.. en laat ik nogmaals aanhalen wat een fraaie tent het is en hoe mooi het ingericht is. Voor mensen slecht ter been wellicht niet optimaal maar ik had er in elk denkbaar opzicht een prima tijd. De sfeer is zeer goed.. en ook de saunas werkten. Overal valt wat op af te dingen en wie een massale keuze aan vrouwen wil hebben is in het LI aan het verkeerde adres denk ik. Maar er was, alhoewel de line-up kwantitatief mager was, meer dan voldoende kwalitatieve keuze.
IK ben reuze beniwud naar hoe anderen het ervaren, ik ga 100% zeker nog op herhaling..
Sjaaksnaak
13 september 2023, 14:01
Staat daar dat seks op de bakjes juist wel mag, of niet mag?
Heavensgate had wel eens wat openbare actie namelijk.....
Tippy
13 september 2023, 20:15
Sex niet op de bank maar voor de bank zij mag dus met haar armen leunen op de bank.
Werkt op zich goed :fuck: en ja openbare actie zijn dus Erlaubt.
cootje
13 september 2023, 20:40
Begrijp het bijna. Standje 69 op bank dus niet?
Sjaaksnaak
14 september 2023, 06:42
Als ik het goed begrijp mag je seksen bij de bank. De bank niet zelf wel schoon blijven dus…
cootje
14 september 2023, 07:05
Wie spreekt uit ervaring? Dus het actief gedaan of gezien.
Willem2
14 september 2023, 08:05
... gezien.
Hmmm
Tijdens mijn rondleiding werd een dame door twee mannen genomen boven op de grote speelweide.
Mentholbear
14 september 2023, 13:41
Willem zag twee beren broodjes smeren
O, het was een wonder
'T Was een wonder boven wonder
Dat die beren smeren konden
Hi-hi-hi, ha-ha-ha
Hij stond erbij en keek ernaar
;)
Tippy
14 september 2023, 18:37
Wie spreekt uit ervaring? Dus het actief gedaan of gezien.
Het is dus gewoon zij op haar knietjes voor de bank en haar armen op de bank zodat je haar doggy style kunt nemen.... zo wordt het gedaan en staat het op de tekening boven de banken.
Ik denk dat ze bang zijn voor vlekken.
freek12000
16 september 2023, 08:50
Daar zou ik me niet druk over maken, ik rij al jaren zonder sticker, nog nooit controle gehad.
Sjaaksnaak
16 september 2023, 10:40
Nee dat lijkt me niet. Deze stickers zijn alleen voor de binnensteden.
Zo’n sticker kost overigens geen drol, dus gewoon eentje aanschaffen. Als het tegenvalt in Dorsten kan je dan eenvoudig doorrijden.
Mentholbear
16 september 2023, 13:44
Voor hen die geen 'geldig' alibi hebben voor zo een sticker. Ga een keer met haar of wat vrienden uit naar een stad in Duitsland. En oh ja, heb er maar voor de zekerheid zo eentje opgeplakt ;)
noglangnietuitgewandeld
16 september 2023, 14:00
Google op Dekra. Die zitten overal. Een paar maanden terug heb ik 6 euro betaald. Dan heb je ook geen gedoe als je een keer wel een stad in moet.
Wentelt Eefje
19 september 2023, 17:27
Google op Dekra. Die zitten overal. Een paar maanden terug heb ik 6 euro betaald. Dan heb je ook geen gedoe als je een keer wel een stad in moet.
Ook vandaag de dag kosten ze nog precies 6 euro. Duur totale bezoek bij Dekra Gronau om de milieusticker te bemachtigen: 2 minuten en 36 seconden. Om het geld en de tijd die het kost hoef je het dus echt niet te laten.
mechelen
19 september 2023, 17:29
Voor hen die geen 'geldig' alibi hebben voor zo een sticker. Ga een keer met haar of wat vrienden uit naar een stad in Duitsland. En oh ja, heb er maar voor de zekerheid zo eentje opgeplakt ;)
Of ga eens naar de kerstmarkt in Keulen met de madam. Met kerst welteverstaan. :tongue:
cootje
19 september 2023, 18:05
Wat heeft die flauwekul met sex te maken ?
Mentholbear
20 september 2023, 00:30
Ga een pagina terug en je ziet de link.
uurtje
23 september 2023, 21:28
Van de week nog maar eens de stoute schoenen aangetrokken en op herhaling gegaan. Omdat ik er 1x eerder was geweest was ik niet meer verrast door de interessante setting van omkleden en vervolgens naar boven om te douchen. Het parkeren snap ik nog altijd niet, maar dat zal dan aan mij liggen :) .
Ontvangst ( 5 piek extra voor aan badjas... wellicht de volgende keer mijn eigen jas meenemen.... hahahaha) ging snel en professioneel. Op het gevaar af dat ik in herhaling val was ik wederom blij met de volgende zaken;
- Zeer fraaie kamers
- De dames zijn extreem vriendelijk en een babbeltje, zonder dat na 1 seconde een kamervraag komt, is normaal. Mogelijk dat het zelfs gewaardeerd wordt.
- Ik ben geen sauna fanaat, heb ze dus ook niet geprobeerd, maar volgens mij waren ze op temperatuur.
- Zeer rustgevende uitstraling.
Gedurende mijn aanwezigheid was het een klein beetje een komen en gaan van mannen. Denk dat een groot gedeelte van de bezoekers regelmatig komt en hoorde links en rechts ook al dat er veel Nederlanders komen. Met name nu de wegwerkzaamheden bij Hamminkeln anders zijn ingericht (extra rijstrook) is de club ook sneller via de Duitse A3 te bereiken. Line-up was wederom zeer gevarieerd. Jonger, latina, Oost - Europees, MILF, RUM/BUL, het was allemaal vertegenwoordigd. Uiteraard op schaalgrootte. Denk dat het totaal aantal dames de 6 of 7 niet overschreden heeft. Gelet op de het aantal bezoekers (en sommige mannen zijn ook snel weer vertrokken) is dat geen probleem.
Het eten wordt in de avond via een catering verzorgd. Zelf denk ik niet dat er binnenkort een Michelinster wordt uitgedeeld maar het eten is goed te doen. Tip van de dag in deze... wees erbij als het relatief vers komt.
Luxe-Inn geeft mij een bepaalde manier van rust. De hectische taferelen die zich elders afspelen zie je er niet. Ook het welbekende 'Schatzi, hast Du Lust?" heb ik er nog niet meegemaakt. Ik kan mij ook voorstellen dat je op een (rust)moment wat afleiding wilt hebben. GSM gebruik is in de club in principe niet toegestaan. Maar er is, los van de 2 porno schermen, nog een normale televisie in het restaurant. Zal eens vragen of je daar ook andere dingen kunt kijken dan alleen nieuws. Of.. Willen2, lees je mee? Reageer anders als jij het weet of je er bent.
Tot zover dan... en tot de volgende keer... :)
Mentholbear
24 september 2023, 17:50
- Zeer rustgevende uitstraling.
Klinkt me als muziek in de oren. Hebben ze binnen ook een rustig plekje/hoekje waar je even een dutje kunt doen?
uurtje
24 september 2023, 20:41
Klinkt me als muziek in de oren. Hebben ze binnen ook een rustig plekje/hoekje waar je even een dutje kunt doen?
In principe wel.. Je zou de giga pornokino boven kunnen gebruiken of de kleinere op de begane vloer.. Verder geen herrie muziek, geen feestende beren... geen opdringerige en macho perikelen zoals elders..
YourGirl
20 oktober 2023, 21:54
Misschien dat ik volgende week eens kom ☺️
Sjaaksnaak
27 oktober 2023, 05:40
Vandaag zou ik eens een kijkje kunnen gaan nemen. Echter zal het direct rondom openingstijd zijn. Weet iemand of er dan al wat dames zijn? Eerder wel eens zo vroeg bij Heavensgate geweest, toen duurde het zeker een paar uur voordat er meer dan 2 dames of andere beren aanwezig waren. Wel leuk zo’n happy hour, maar als je de enige bent is het ook wel snel saai.
uurtje
27 oktober 2023, 07:12
Ben er 2x bij opening geweest en toen waren er dames. Maar dat is dus geen garantie voor de toekomst :)
cootje
27 oktober 2023, 07:35
en ik een keer en was er een dame, na uurtje kwam nummer twee.
Sjaaksnaak
27 oktober 2023, 07:53
en ik een keer en was er een dame, na uurtje kwam nummer twee.
Tja, das dan wel weer karig hè? Zo had ik het toen ook. Ben toen na 1,5 uur vertrokken en Venus bezocht…
Sjaaksnaak
27 oktober 2023, 16:16
Vandaag kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben weer eens op pad gegaan. Deze club is binnen de radius van 1,5 uur dus past in mijn mogelijkheden.
De parkeerplaats is inderdaad een beetje vreemd maar mede dankzij eerdere berichten hier kan je de ingang zo vinden.
Bij binnenkomst werd me alles netjes uitgelegd. De club is niet erg ruim en staat redelijk vol met schmuck. Vandaag waren er een half uur na openen 7 dames aanwezig. Ik moet zeggen dat er zeker 3 dames wel in mijn boekje mogen staan.
Susie is een Duitse en daar heb ik altijd goede ervaringen mee. Dus daar ben ik mee de kamer opgegaan. Ik kan wel zeggen dat het een van de betere kamers ooit geweest is. Er zou eigenlijk een paspoortje van haar hier moeten staan. Ik denk dat ik die nog even ga aanmaken binnenkort.
Na de kamer begint het vervelen. Op zich wel ontspannend maar ook wat saai. Ik ben even de sauna ingegaan, maar die was niet echt warm te noemen (60 graden).
De tuin buiten ziet er chaotisch uit. Ook ik heb het hele plan van de eigenaar aan mogen horen. Ik ben wel benieuwd of het realistisch is.
Alles bij elkaar kan je hier het beste voor de vrouwen heengaan. De club is niet enorm vermakelijk, maar wel erg netjes allemaal.
Hansieboi
8 februari 2024, 05:29
Zijn er nog recente ervaringen van deze club van collega beren? Vroeger toen heavensgate nog wat voorstelde in Diorsten geweest, geen idee van deze club naar ik begrijp de opvolger van.
Willem2
13 februari 2024, 11:27
De club is sinds 1 Februari weer open nadat ze een tijdje dicht waren vanwege het plotselinge overlijden van de eigenaar en daardoordoor ook de vergunning weg was.
Nu weer open met 5-10 vrouwen.
PS dit is dus absoluut niet de opvolger van heavensgate...
cootje
13 februari 2024, 12:20
Hi
Nu weer open is morgen!
Dinsdags gesloten.
Tegenhanger van Venus maandags dicht.
uurtje
17 maart 2024, 21:24
Van het weekend nog maar eens een kijkje genomen hier. Veel is er niet veranderd (en dat is zeker niet erg). Er hangt nu wel een bord aan de ingang met de prijzen van (alcoholische) versnaperingen. Maar fris blijft gewoon gratis en op de prijs van bier, ik drink niet, heb ik niet op gelet.
Het Slowaakse servicekanon is met de noorderzon vertrokken. Wel nog een Duitse, een dame uit het Carribisch gebied en wat voorspelbare dames. Prijzen zijn in principe 120 / uur voor ouderwetse service. Heb met wat dames nader kennis gemaakt en was bijzonder overtuigd van hun skills.
Sterke punten van deze tent blijven de rustige, ongehaaste, ambiance, de mooie kamers. Het eten is redelijk standaard. Op de televisie, in het restaurant, stond voetbal aan (betaallzender, weet niet welke....) en de sauna's schijnen het ook te doen. Redelijk alternatief voor diegene die een rustigere omgeving zoekt of niet al te ver wil rijden. Heb wel lichte twijfels over de inkom van 55 Euro (5 Euro voor een badjas... pffff...jonge jonge)...
Sjaaksnaak
24 maart 2024, 21:26
€50,- is inderdaad wel veel. Dan mag het eten wel veel voorstellen.
Is susie er nog (Duitse).
Is het na de opening nog steeds mogelijk om in het openbaar te prikken daar?
Ge.
Sjaaksnaak
uurtje
24 maart 2024, 22:23
Susie, de Duitse dame is er nog steeds. Deze dame geeft sublieme service. Daar valt niet veel op af te dingen.
Het eten bestaat veelal uit een bugget met 2-3 warme gerechten. Vrij voorspelbaar. Rijst, saus met vlees en vaak warme gehaktballen en/of worstjes. Wordt volgens mij door de catering geleverd. Gokkasten zijn weg, de sauna schijnt het naar behoren te doen. Kamers zijn nog altijd super, hoort tot het beste dat ik gezien heb.
Ikzelf heb er nooit openbare actie gezien maar mocht je info hebben, Sjaaksnaak, dan deel het maar. Kunnen mensen hun voordeel mee doen.
Roken is gewoon buiten en ondanks het feit dat de club een gedegen uitstraling heeft zou hier een fatsoenlijk afdak niet misstaan....
cath.leen
25 maart 2024, 01:41
Ikzelf heb er nooit openbare actie gezien maar mocht je info hebben, Sjaaksnaak, dan deel het maar.
Openbare actie is mogelijk. :wink2:
Weet ik uit mjn eigen ervaring
Sjaaksnaak
25 maart 2024, 11:59
Ja hier was het voorheen mogelijk om openbaar te prikken. is mij ook wel eens overkomen dat ik het niet tot de kamer haalde :)
Voorheen hingen er ook bordjes hoe te handelen op de banken.
uurtje
25 maart 2024, 12:46
Ohhh....wauw... de bordjes heb ik in het verleden wel gezien maar verder geen conclusies uit getrokken. Op de bovenetage is wel een grotere ruimte die sowieso, denk ik, daarvoor ingericht is. Maar, naar ik begrijp, dus ook gewoon handelingen in de woonkamer? Deden alle dames dat of slechts sommige ?
cootje
25 maart 2024, 12:54
Hi,
boven etage met grote bed heb ik wel openbaar kunnen "prikken".
Niet allen dames doen dat.
GreatD
26 maart 2024, 13:12
Twee weken geleden deze club in Dorsten samen met vrienden bezocht. De vorige keer dat ik er in januari of februari langs wilde kwam ik voor een gesloten deur. Normaal bel ik altijd van te voren maar door omstandigheden dit keer niet. Op internet stond overigens dat de club gewoon open was en de telefoon werd niet opgenomen. Ik zei toen tegen mezelf dit is de laatste keer dat ik hier naar toe rij maar ik ben blijkbaar vergevingsgezind en ik hoefde niet heel ver om te rijden ;-). Begin van de avond eerst een club (AC) in Ratingen bezocht. Daar was het gigantisch druk met dames en heren, gigantisch warm en de hygiene vond ik ver te zoeken. Na een uur of twee vertrokken en op de terugweg samen nog even Luxe Inn Dorsten aangedaan. Mijn vrienden waren hier nog niet eerder geweest en waren positief verrast door de uitstraling van de club. Er waren 8 of 9 dames aanwezig laat op de zaterdagavond en we hebben alle drie een positieve kamergang gehad met allen een verschillende dame. Toen we diep in de nacht op de terugweg in de auto onze ervaring deelden waren we positiever dan na het vorige clubbezoek. Wellicht ligt dat aan onze aard echter zijn we niet eens op leeftijd (we zijn van midden 30 tot begin 40) en houden wel van een feestje maar waren positiever over Dorsten dan over Ratingen. De dame waarmee ik boven op het bed in de bioscoop een uur mezelf heb vermaakt gaf wel aan dat het heel rustig is. Ik hoop echt dat deze club het wat drukker krijgt want over de service ben ik alleen maar positief.
Sjaaksnaak
26 maart 2024, 21:57
Ohhh....wauw... de bordjes heb ik in het verleden wel gezien maar verder geen conclusies uit getrokken. Op de bovenetage is wel een grotere ruimte die sowieso, denk ik, daarvoor ingericht is. Maar, naar ik begrijp, dus ook gewoon handelingen in de woonkamer? Deden alle dames dat of slechts sommige ?
Ik begreep dat niet alle dames dat doen. De bioscoopzaal beneden is hier wel erg geschikt voor. Daar ook wel eens een beer afgewerkt zien worden door 2 dames…
Boven uiteraard een zaal die daar voor bedoeld is. Daar staan ook meerdere bedden dacht ik
Vandaag maar eens een wipje in deze club genomen. Gezien de vele wegafsluitingen en andere toestanden op de Duitse snelwegen was dit in eerste instantie een interessante keuze. Verleden week een snelle 'in and out'in LR gehad maar dat was qua bezetting, op de zondag, geen succesnummer. De rest (met name het eten) uiteraard wel.
Luxe Inn op de zondag is ook zeer rustig. Aantal dames (Duitse dame, donkere dame, oudere Oost Europese dame) zijn een beetje de vaste krachten. Qua service is daar overigens helemaal niets op aan te merken. Verder was de tent weer spik en span. Of de inkom (55 piek) e.e.a. rechtvaardigd is maar de vraag. Over het buffet hebben we het al eens gehad. Sauna was wel behoorlijk op temperatuur en die puike kamers zijn echt wel factor.
Sjaaksnaak
17 juni 2024, 18:20
Vorige week op vrijdag avond ben ik maar weer eens poolshoogte gaan nemen.
Er waren 4 vrouwen aanwezig, dat viel een beetje tegen. Suzy was er, een knappe Duitse dame met superservice. Daar was ik de vorige keer al eens de kamer mee opgedoken. Verder nog 2 iets vollere dames en een slanke Poolse.
Met de Poolse dame kwam ik aan de praat, ze vertelde dat ze nieuw was hier en hiervoor in Munster bij Antalya gewerkt had. Daar zatern voor haar te veel Roemeense dames, iets waar ze niet mee kon werken. Het werd een zeer vermakelijk gesprek en het bleek al snel dat we dezelfde humor hadden. Zonder enige kamervraag ben ik weer even verder gaan wandelen.
Zoals bekend is er in de club zelf niet veel te doen. Je hoeft er niet heen voor het eten of voor de welness (het is er er, maar dan heb je wel alles gezegd). De huiskamer is een beetje te kitscherig ingericht en de bioscoop beneden geeft een blauw beeldscherm. Boven is een ruime bioscoopzaal met meerder bedden.
Beneden maar weer bij de Poolse dame, waar ik helaas de naam niet van onthouden heb, aangeschoven. Even naar de prijs gevraagd: €50 voor 30 minuten standaard pakket. Voor zoenen €30,- extra. Ik heb niet meer verder doorgevraagd en gekozen voor de standaard service. Op de kamer vond ze me nogal aan de grote kant en vertelde ze me dat ze dan normaal gesproken een toeslag van €100,- vraagt in de hoop dat de klant ervanaf ziet. Nu deed ze dat niet, we hadden immers de prijs al afgesproken.
Het was een heerlijke kamer met een ontspannende sfeer en veel grapjes.
Ik zou zo weer voor haar kiezen, alleen dan wel zonder de toeslag. Ik betwijfel alleen of ze hier nog lang te vinden is. Tegen 21:00 uur had ze nog maar €50,- verdiend vertelde ze me. Ik kan me voorstellen dat ze het ergens anders beter kan hebben.
robglover
18 juni 2024, 00:55
Vorige week op vrijdag avond ben ik maar weer eens poolshoogte gaan nemen.
Er waren 4 vrouwen aanwezig, dat viel een beetje tegen. Suzy was er, een knappe Duitse dame met superservice. Daar was ik de vorige keer al eens de kamer mee opgedoken. Verder nog 2 iets vollere dames en een slanke Poolse.
Met de Poolse dame kwam ik aan de praat, ze vertelde dat ze nieuw was hier en hiervoor in Munster bij Antalya gewerkt had. Daar zatern voor haar te veel Roemeense dames, iets waar ze niet mee kon werken. Het werd een zeer vermakelijk gesprek en het bleek al snel dat we dezelfde humor hadden. Zonder enige kamervraag ben ik weer even verder gaan wandelen.
Zoals bekend is er in de club zelf niet veel te doen. Je hoeft er niet heen voor het eten of voor de welness (het is er er, maar dan heb je wel alles gezegd). De huiskamer is een beetje te kitscherig ingericht en de bioscoop beneden geeft een blauw beeldscherm. Boven is een ruime bioscoopzaal met meerder bedden.
Beneden maar weer bij de Poolse dame, waar ik helaas de naam niet van onthouden heb, aangeschoven. Even naar de prijs gevraagd: €50 voor 30 minuten standaard pakket. Voor zoenen €30,- extra. Ik heb niet meer verder doorgevraagd en gekozen voor de standaard service. Op de kamer vond ze me nogal aan de grote kant en vertelde ze me dat ze dan normaal gesproken een toeslag van €100,- vraagt in de hoop dat de klant ervanaf ziet. Nu deed ze dat niet, we hadden immers de prijs al afgesproken.
Het was een heerlijke kamer met een ontspannende sfeer en veel grapjes.
Ik zou zo weer voor haar kiezen, alleen dan wel zonder de toeslag. Ik betwijfel alleen of ze hier nog lang te vinden is. Tegen 21:00 uur had ze nog maar €50,- verdiend vertelde ze me. Ik kan me voorstellen dat ze het ergens anders beter kan hebben.
Deze Poolse?
https://www.freudenhaus.de/muenster/profil/937/amara
Groet Robglover
Wentelt Eefje
18 juni 2024, 01:15
Deze Poolse?
Groet Robglover
Antalya en Freudenhaus zijn wel twee heel verschillende clubs... (al zit Antalya op de plek waar de PC-voorloper van Freudenhaus zat)
robglover
18 juni 2024, 09:27
Antalya en Freudenhaus zijn wel twee heel verschillende clubs... (al zit Antalya op de plek waar de PC-voorloper van Freudenhaus zat)
Deze Poolse van de link heeft in Freudenhaus Münster, Antalya en daarna nog in La Vita Wallenhorst gewerkt! Mijn brandende vraag is, of ze het nou daadwerkelijk is, of niet?
Groet Robglover
Sjaaksnaak
24 juni 2024, 12:32
Deze Poolse?
Groet Robglover
Yes, that's her! Is dit een oud profiel, of is ze juist ne begonnen daar?
robglover
24 juni 2024, 19:22
Yes, that's her! Is dit een oud profiel, of is ze juist ne begonnen daar?
Dit Freudenhaus profiel van Amara is ongeveer een jaar geleden gemaakt! Bij de meeste profielen zijn de foto's in Freudenhaus zelf gemaakt door fotograaf Robert, maar die van Amara zijn ergens anders gemaakt, dus ik heb geen idee wanneer de foto's van Amara gemaakt zijn! Ik vond haar uiterlijk verleden jaar erg overeen komen met deze foto's, dus deze foto's lijken mij redelijk recent!
Groet Robglover
Sjaaksnaak
26 juni 2024, 09:25
Ja ze lijkt er goed op, in het echt ziet ze er misschien iets ouder uit, maar dat mag de pret niet drukken. Wat mij betreft een aanrader, alhoewel ik me afvraag hoe lang ze hier zal werken.
altijdwakker
25 juli 2024, 11:59
Dat klopt, dat is haar. Ik vind haar er tegenwoordig wel wat ouder uit zien. Maar het vragen van allerlei toeslagen, daar heb ik gewoon geen zin in. Ik begrijp het wel, daar niet van. Ik denk dat meerdere mensen (mannen) er precies zo over denken en het verwondert me dan ook niet dat ze niet zo heel veel verdient. De marketingles is toch: vaste klanten aan je binden en niet afstoten.
uurtje
20 augustus 2024, 20:46
Ben hier recentelijk nog geweest. De hoofdreden om hierheen te gaan en niet dieper Duitsland in te rijden was destijds het verkeer. Ja, had ook een afslag of 2 eerder kunnen pakken en naar Venus kunnen gaan maar op de een of andere manier net niet mijn ding.
Luxe-Inn is niet echt baanbrekend veranderd. Volgens mij hoef je niet meer extra te betalen voor een badjas en, alhoewel niet van toepassing op mij ivm late aankomst, hebben ze ook het Happy Hour opgerekt. Loopt nu langer, vanaf opening gerekend, door.
Op de dag dat ik er was, was er in ieder geval de Cubaanse dame die ik vaker gezien heb en ook een ietwat belegen Pools dame die volgens mij wel goede service geeft. Daarnaast waren er nog 3-4 Rum/Bul dames. Dames vragen tussen de 100 en 120 per uur en het is verstandig om ff van te voren het servicepakket te checken. Veelal is dit het 'oude' niveau maar je weet maar nooit.
Al het andere is bij hetzelfde gebleven. Luxe-Inn is zo een club waar ik toch gemengde gevoelens bij heb. De inrichting is fraai, de kamers zijn bijzonder fraai en alles is schoon. Maar het eten wordt niet ververst, je moet de dames vragen een drankje in te schenken en het kan soms lichtelijk sfeerloos zijn. Ook deze dames beheersen de kunst van het eindeloos op een bank kunnen zitten en doen alsof je er niet bent tot het moment dat je aanstalten maakt. Uitzondering is als je buiten aan het roken bent. Dan blijkt dat enkele dames wel degel over communicatieve skills beschikken en je tot een kamergang proberen over te halen.
robglover
24 augustus 2024, 10:02
Amara, nu in Antalya Münster
https://saunagirls-muenster.6profis.de/anwesend/sedcard-amara-105300.html
M.v.G. Robglover
uurtje
24 augustus 2024, 10:39
Dank... voor de duidelijkheid; dit was niet de Poolse die ik vernoemde..
Sjaaksnaak
24 augustus 2024, 13:26
Dit is dus wel de dame die ik vernoemde....
Ik snap dat ze weer terug is, ook al gaf ze aan dat ze het daar niet naar haar zin had ivm de Roemeense dames.
Dacht ik eindelijk eens een vrouw te kunnen vertrouwen.........
Befkicking
28 maart 2025, 20:30
Luxe Inn de vervanger van Heavensgate in Dorsten deze week bezocht had afspraken in de buurt en was nieuwsgierig wilde eens kijken wat er hier gebeurt.
Bij aankomst hekken voorzijde afgesloten met kettingen en toen zag ik het schild met ingang zijkant.
Parkeren kan rond de club, ruimte genoeg ook discreet parkeren kan maar voor een paar auto’s.
Aangebeld poort gaat open trapje op en deur gaat open bij binnenkomst meteen een warm gevoel van welkom en een beetje ingericht als Heavensgate vroeger. Zeer attente dame bij de entree 40€ betaald vanwege de happy hour, een badjas gekregen een sleutel en een handdoek.
Verderop in de gang stond een dame op me te wachten om me rond te leiden. Eerst de kelder in om me om te kleden in het alom bekende ijsberen outfit en ze hadden zelfs badslippers in mijn maat. Echt een plus punt.
Eenmaal omgekleed richting de eetkamer, om me daar eerst even te vullen met: salade worsten kleine gehaktballetjes en een lekker toetje en daarna richting bar voor een drankje. Even rondgekeken naar de dames maar zag niet direct een dame waar ik warm van werd. Verder even de rest van de ruimtes verkend waaronder de sauna goed op temperatuur maar niet al te ruim voor de grotere mens. Fijne douchecabine naast de sauna nog een infrarood sauna ziet er allemaal schoon en strak uit. Een porno kino met de bekende natuurfilms en heerlijke banken om te relaxen of sex op te hebben dat kan hier gewoon.
Nee inrichting mooi en overdadig maar je voelt je er erg welkom. Dan nog even naar buiten de tuin in, nee daar is zeker werk aan de winkel maar dat zullen ze nog wel gaan doen neem ik aan.
En ja daar zit ze mijn eerste dame die ik hier ga nemen…
Haar naam is Eva leuk slank en lekker precies mijn type lekker ontspannen gepraat over van alles en nog wat lekker ontspannen in de voorjaarszon.
Ik had zin en zij ook lekker een kamer opgezocht en heerlijk genieten. Pijpen zonder jasje is aufpreis haar lekker gebeft en in meerdere standjes genomen ja top dit.
Mijn eerste ervaring hier is top dus herhalingen zullen volgen de komende tijd. Zoek je ontspanning zonder tijds en prestatie druk slaag je hier, en als ze de tuin een goede update geven wordt dit zeker een adres
Waar men gráág vertoeft[emoji12][emoji1306]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk