Volledige versie bekijken : Casandra, Bulgaarse, l&y (12)
onder de brug
15 februari 2024, 17:43
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
casandra (Bulgaarse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:200 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info:
onder de brug
15 februari 2024, 17:46
sorry er staat nmc maar was nzc ik heb het idee dat het een trend aan het worden is ook op de weaze
maar voor 200 denk niet dat ik haar weer bezoek
schoolmeester
15 februari 2024, 18:08
200 euro voor 30 minuten is wel heeeel goed betaald voor een raamdame.
Groet, schoolmeester.
onder de brug
15 februari 2024, 18:28
Groet, schoolmeester. de dames hebben soms geen keuze deze dame wil graag legaal werken
maar in lwd zijn weinig plekken de bomenbuurt en de j wagenaarstraat en meer straten ligt buma op de loer
dus zijn de ramen een uitkomst en l&y heeft toch best veel mooie dames op dit moment je betaald iets meer maar heb je ook wat
Wentelt Eefje
15 februari 2024, 19:03
Groet, schoolmeester.
sorry er staat nmc maar was nzc ik heb het idee dat het een trend aan het worden is ook op de weaze
Het was een rubberloos nummer, dat zal zich zeker ook in dit tarief vertaald hebben...
firm
16 februari 2024, 14:18
Er zijn er minstens 7 die ik ken die nzc doen. En daarvan 3 waarbij je ook nog nzc in haar mag klaarkomen.
Tjeppah
16 februari 2024, 14:21
Er zijn er minstens 7 die ik ken die nzc doen. En daarvan 3 waarbij je ook nog nzc in haar mag klaarkomen.
Lekker slim weer van degenen die hier open voor staan.
schoolmeester
16 februari 2024, 14:40
Het is verstandiger om bepaalde informatie niet hier op het forum te delen, maar per pm.
Wentelt Eefje
16 februari 2024, 15:07
Onzin. In Nederland is NZC met een prostituee vooralsnog gewoon wettelijk toegestaan... Alleen het afdwingen of zelfs aanzetten daartoe door exploitanten is verboden. Dus kan ook in de publieke ruimte van een forum beschreven, hoeft niet per PB.