Volledige versie bekijken : Waar beste welness?
Coviag
10 februari 2024, 14:27
Eens in de zoveel tijd komt deze vraag langs, maar kon hem op dit forum niet recent meer vinden.
Daarom even een actuele inventarisatie.
Welke saunaclub heeft op dit moment de meest uitgebreide/beste welness, waar bestaat die uit en wat is de toegangsprijs?
Dat betekent in mijn ogen méér dan alleen één sauna: minimaal ook zwembad/whirlpool/stoombad of infrarood.
Moet natuurlijk wel inbegrepen zijn in de toegangsprijs.
En de welness moet natuurlijk wel werkend en in in orde zijn.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
WANDELAAR5
10 februari 2024, 14:46
In de buurt: Sixsens. Verwarmd buitenzwembad, stoom cabine, 2 sauna’s en een jacuzzi.
In Venus Hamminkeln is het zwembad veel kleiner (jetstream badje), geen stoomcabine, maar als extra wel een buiten jacuzzi.
In Babylon staat de stoomcabine uit en is er maar 1 sauna. Het buitenzwembad is er ook minder vaak verwarmd dan in SS.
Daarmee heb je de top 3 wel gehad.
kempie
10 februari 2024, 14:47
Beste welness is een echt Sauna. Beste welness in club duidelijk die club daar in vaals. Betere wellnes vind je bij Wellcum sharks, en GoldenTime Linz maar ja dat is wat ver.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vanKees
10 februari 2024, 17:51
Crazy Bunny Ranch in Reiskirchen und Mainhattan in Frankfurt/Ostend.
Das kulinarische Angebot ist auch nicht zu verachten.
VanKees
mentholbear
10 februari 2024, 18:36
In de buurt: Sixsens. Verwarmd buitenzwembad, stoom cabine, 2 sauna’s en een jacuzzi.
In Venus Hamminkeln is het zwembad veel kleiner (jetstream badje), geen stoomcabine, maar als extra wel een buiten jacuzzi.
In Babylon staat de stoomcabine uit en is er maar 1 sauna. Het buitenzwembad is er ook minder vaak verwarmd dan in SS.
Daarmee heb je de top 3 wel gehad.
Ter aanvuling was t buitenzwembad van SS toen ik er een paar weken geleden niet/amper verwarmd. Zag geen stoom rond het vriespunt. De ene is een 65 graden bio sauna en de andere een 95 graden Finse sauna.
Bij Venus staat buiten sauna geregeld uit, maar kan wel aan. Binnen bij de bar hebben ze ook een sauna en jacuzzi.
Bij Living Room heb je een verwarmd zwembad (momenteel uit/afgedekt), een sauna en een stoomcabine. Die laatste staat vaak standaard uit, maar kan op verzoek wel aan. Hun jacuzzi is al geruime tijd buiten gebruik.
uurtje
10 februari 2024, 18:37
Bij Lochness.......
Haradamannetje
10 februari 2024, 21:24
Hoe zit het met de plannen van Golden Gate om een jacuzzi te plaatsen? Zou de prijzen wat meer eer aandoen.
Tjeppah
10 februari 2024, 21:26
Voor mij die club in limburg met die vele trappen
Husky
10 februari 2024, 22:56
Inderdaad Sixsens heeft zondemeer de de beste welness:freu: