PDA

Volledige versie bekijken : Blaasontsteking??

Das
18 december 2023, 10:12
Volgende meegemaakt:

Al ben ik toch el meerdere jaren actieve bezoeker in saunaclubs en in P6 wist ik toch niet goed hoe te reageren op hetvolgende:

Ik was laatst in een club met een dvp waar ik zelfs zeer vaak mee kamer:

Op het moment dat ik haar aan het beffen was dacht ik al :
haar kutje smaakt anders, Het was niet echt een vieze smaak en het had ook geen geur, ik dacht misschien juist met andere zeep gewassen of zo?

Erna ging ik haar neuken en zei ze dat ik voorzichtig moest starten omdat ze wou voelen of haar kutje niet te gevoelig was want ze had een beetje zacht branderig gevoel gehad vanmorgen en dat zou zijn omdat ze de dag ervoor het toch wel heel koud had gehad.

Het neuken ging goed, maar toen ik van standje wisselde zag ik dat er een witte substantie uit haar kutje droop en ik was nog niet klaargekomen dus van mij kon het niet zijn!

Ik vroeg haar wat dat was en bleek een medicijn te zijn.

Nu wist ik wel waar die ander smaak vandaan kwam!

ik heb mijn beurt wel afgemaakt en heb haar erna gezegd dat ze voortaan toch maar eerst moet zeggen dat ze (blaasontsteking??) heeft en haar zeker niet mag laten beffen. Wat als de onbekende bacterien in mijn keel terecht komen en ik en keelontsteking zou krijgen en hierdoor meer dan 3 dagen niet naar een club kan???
Ik wil er niet aan denken!!!

Vraag:
Hoe reageren jullie hierop?
Zouden zulke dingen aan de receptie moeten gemeld worden?

SFL
18 december 2023, 10:32
:gruebel::smile2:
Ik dacht eerst al dat je een mokkel echt nat gekregen had :biggrin:
Tegen blaasontsteking nemen vrouwen pilletjes. Zelfs als ze een zalf in hun kut wrijven kan deze de blaas niet behandelen.
Zoals je zelf zegt... je had zelf niet geejaculeerd in haar doos, maar misschien een voorganger wel. Of ze verliest veel witte afscheiding door een Soa.
In geval van het laatste en afhankelijk van welk soort soa, mag je al blij zijn dat je er enkel met een keelontsteking vanaf komt.

Ter info voor eigen belang... Betreffende dame was toch iemand met de naam van een Mexicaanse cocktail???

Als antwoord op jouw vragen...
Hoe erop reageren... meteen stoppen met beffen en je snikkel er niet zonder bescherming inschuiven.
Melden aan de theke... alleen jankers en niksnutten klagen bij theke en management. Je kunt het wel op het forum delen, want dat is nuttige info voor je mede hoerenlopers. Kan iedereen doen wat ie zelf wil

nieuwtje
18 december 2023, 10:50
Hallo das .
Was dit geval in gg ??

Mentholbear
18 december 2023, 11:19
Dat had ze op z'n minst aan je kunnen melden. Heb ik ook wel eens meegemaakt, en die ik langer melden dan dat iets niet uitkomt.

Wentelt Eefje
18 december 2023, 12:07
Zolang de kamerverlichting niet veel te duister is, jij denkt wat is ze allesjezus nat gebeft en pas later bij de eerste spiegel waar je na de kamer inkijkt ziet dat je allemaal bloedrode strepen/vlekken in je gezicht hebt, valt het eigenlijk best mee...

Zelfs in dat geval zou ik - eindelijk beseffend waar die ijzer/roest-achtige smaak vandaan kwam - niets bij de club melden, maar de dame zelf wel heel erg duidelijk aangeven hoe kut ik zo'n "afwijking" in haar kut vind. Zou ik in dit geval ook doen.

Maar normaal wordt toch een sponsje zelfs wel netjes gemeld als je mond zich lager dan haar navel begeeft is mijn ervaring...

WANDELAAR5
18 december 2023, 15:14
Ter info voor eigen belang... Betreffende dame was toch iemand met de naam van een Mexicaanse cocktail???
Bij die dame is het bekend en hoef je niets te melden. Alleen als ze een keer een SOA test heeft en nergens op scoort, dan meldt ze het zelf bij de leiding.

Toetebel
20 december 2023, 21:09
Was het geen Canesten Gyno capsule?