Inloggen

Volledige versie bekijken : Tatjana Šimic is weer vrijgezel....

Azrael
25 april 2007, 10:52
AMSTERDAM - Tatjana Šimic en multimiljonair Marcel Boekhoorn zijn uit elkaar. Na een relatie van bijna vijf maanden zou Boekhoorn Šimic de bons hebben gegeven. Dat meldt De Telegraaf.

Šimic (43) en Boekhoorn (47) kregen rond de jaarwisseling een relatie, toen de Nijmeegse investeerder in scheiding lag met zijn vrouw. Met haar was hij vijfentwintig jaar getrouwd.

In februari liet Šimic nog aan Story weten erg gelukkig te zijn met haar nieuwe vlam. Ze ontkende toen ook dat het haar om Boekhoorns goed gevulde portomonnee te doen is. “De eerste die me een golddigger noemt, pak ik hard aan”, zei de rondborstige zangeres destijds.

Randy
25 april 2007, 16:07
Randy heeft al jaren een zwak voor Tatjana...:smkiss: Hier (http://djoeka.punt.nl/?r=1&id=268518)kun je zien waar meneer Boekhoorn niet meer van kan genieten, suf hoor...

Sub
25 april 2007, 17:34
Echt een prachtvrouw, ook qua karakter.

Ik ben in een ver ver verleden eens in de gelukkige omstandigheid geweest om Tatjana eens vast te mogen houden.:lostit: :love2: :bowlol:

Als het haar toch niet om geld te doen is, zou ik dan misschien toch nog kans maken??:teuflisch :eek:

Een beetje wishfull thinking mag wel hé.

Grz Sub

Forza...germania
25 april 2007, 20:11
Tsja, Kroatische dames hè.....:p :p :p :p

:wink: :wink: :wink: