Volledige versie bekijken : gezocht Jessie bokkingshang/ spijkerkwartier
andromeda
24 oktober 2023, 09:15
Hallo ,
Heeft iemand jessie nog wel eens gezien , een heel mooi sexy lief meisje ze woonde destijds in arnhem
We hadden vroeger goed contact , ik kwam uit nijmegen .
laatste keer dat ik haar zag was in 2005 in de bokkingshang in deventer .
Daarvoor bezocht ik haar in arnhem spijker kwartier
Mocht ze zin hebben om een mailtje te sturen graag , ik mis haar best wel
Mvg Henk jan
Tja, dat probleem bestaat 18 jaar later bijna niet meer. Je moet tegenwoordig bijna moeite doen om iemand uit het oog te verliezen met alle (a)sociale media.
andromeda
25 oktober 2023, 18:14
Eigenlijk noemde ze zich jessica .
Jessy was de afkorting .
De kans dat ze dit leest en reageert is ook minimaal denk ik .
Ik had ook nogal stom tegen haar gedaan destijds , daar heb ik best wel spijt van .
andromeda
1 november 2023, 10:28
Kent niemand haar dan meer ??
Ze was zeker het mooiste meisje wat in het spijkerkwartier en in deventer op de bokkings hang gewerkt heeft .
Ook superlief , dat ik die relatie / contact verneukt heb vergeef ik mezelf nooit meer .
Mocht ze dit lezen en ik zie haar nooit meer , jessica je blijft voor eeuwig in mijn hart , dikke kus
WA
2 november 2023, 08:00
Dames van plezier oefenen dat beroep meestal niet uit om de ware te vinden. Waar het voor de klant een zoektocht is naar sex maar héél vaak ook simpelweg aandacht en genegenheid is het voor de dame meestal vrijwel alleen om de centjes te doen. Als er echt wederzijds respect is en misschien ook nog wat gevoelens had ze je allang gevonden.
andromeda
2 november 2023, 09:50
Tuurlijk je hebt wel gelijk.
Ik heb dat nog nooit bij iemand gehad en sindsdien ook nooit bij een andere vrouw / DVP
Maar zoals gezegd was ik in die tijd niet aardig / serieus genoeg
Questie van zelf verneukt zal ik maar zeggen , helemaal mijn eigen schuld .
de duisburg spesjalist
2 november 2023, 17:35
Eigenlijk noemde ze zich jessica .
Jessy was de afkorting .
De kans dat ze dit leest en reageert is ook minimaal denk ik .
Ik had ook nogal stom tegen haar gedaan destijds , daar heb ik best wel spijt van .
die met die sproetjes en dat kleine hondje :rolleyes:
andromeda
2 november 2023, 18:02
Ja die ja .
Supermooi meisje met een heel rank figuur , heel lief ook .
Alleen snap ik niet dat ze borst vergroting deed toen in 2004 , die borstjes pasten echt bij haar.
Heel temperamentvol meisje .
We hadden heel goed contact toen , ik mis haar nog steeds
JonnyFontane
2 november 2023, 19:17
En die dikke reet die jouw vakkundig als klant weigerde.....
Ik lul maar wat....ik ben nooit in Deventer geweest
de duisburg spesjalist
3 november 2023, 18:48
Ja die ja .
Supermooi meisje met een heel rank figuur , heel lief ook .
Alleen snap ik niet dat ze borst vergroting deed toen in 2004 , die borstjes pasten echt bij haar.
Heel temperamentvol meisje .
zo zie je maar weer ik ben spesjalist bij de ramen duisburg is alleen me achter naam:hammer:
Siberische tijger
3 november 2023, 20:44
Ga door met je leven jongeman. Dat doet zij waarschijnlijk ook.
andromeda
3 november 2023, 21:10
zo zie je maar weer ik ben spesjalist bij de ramen duisburg is alleen me achter naam:hammer:
Inderdaad jij bent een echte spesjalist.
@ Siberische tijger natuurlijk ben ik door gegaan met mijn leven ik woon in brussels belgie tegenwoordig , goede internationale baan / financieel onafhankelijk .
Alleen soms kom je mensen tegen die speciaal zijn ( en die je gaat missen ) want zo zijn ze er niet veel
andromeda
7 december 2023, 09:19
@ Spesjalist
Dat jij haar ook nog kent , het was een hele mooie vrouw
Wanneer had jij haar voor het laatst gezien ?
In 2004/ 2005 toen het spijkerkwartier nog open was zeker ?
@ WA " Als er echt wederzijds respect is en misschien ook nog wat gevoelens had ze je allang gevonden."
Zij belde mij ook zelf op toen ik een tijd niet geweest was , ze zei dat ze even de stad inging en vroeg me om daarna terug te bellen .
Maar dat had ik niet gedaan dat was heel stom(onvergeeflijk) van mij, dat vergeef ik mezelf nooit weer
Ik weet wel zeker dat zij toen ook gevoelens voor mij had, ook wou ze me helpen met dingen .
Ook zei ze dat ik eindelijk iemand was die haar begreep
Mvg henk jan
de duisburg spesjalist
7 december 2023, 16:50
@ Spesjalist
Dat jij haar ook nog kent , het was een hele mooie vrouw
Wanneer had jij haar voor het laatst gezien ?
In 2004/ 2005 toen het spijkerkwartier nog open was zeker ?
@ WA " Als er echt wederzijds respect is en misschien ook nog wat gevoelens had ze je allang gevonden."
Zij belde mij ook zelf op toen ik een tijd niet geweest was , ze zei dat ze even de stad inging en vroeg me om daarna terug te bellen .
Maar dat had ik niet gedaan dat was heel stom(onvergeeflijk) van mij, dat vergeef ik mezelf nooit weer
Ik weet wel zeker dat zij toen ook gevoelens voor mij had, ook wou ze me helpen met dingen .
Ook zei ze dat ik eindelijk iemand was die haar begreep
Mvg henk jan
2007 voor het laatst gezien ze heeft ook nog in Deventer gewerkt. spijker is in januari 2006 gesloten
andromeda
7 december 2023, 17:44
2007 voor het laatst gezien ze heeft ook nog in Deventer gewerkt. spijker is in januari 2006 gesloten
Ik had haar 2004 / 2005 ook in deventer bezocht , ik had haar in 2006 een keer in Arnhem op straat gezien en toen deed ze afstandelijk , wel te begrijpen ook hoe stom / achterlijk ik had gedaan , plus ik nam nog wel eens wat verboden middelen in die tijd zodat ik misschien wat raar uit mijn ogen keek .
Dus ze heeft tot 2007 nog in deventer gewerkt,.... dat meen je niet
Ik werkte destijds in amsterdam en als ik met de trein ging ging ik vaak vanuit nijmegen via deventer om te kijken of ze werkte , maar dat was altijd zondag avond .
Dus waarschijnlijk als ik zaterdagavond was gegaan had ik haar nog gezien , shit heel jammer dus ik ben haar al die tijd misgelopen
Maar ja thats life eigen schuld .
Ik werk denk ik nog een jaar hooguit 2 hier in belgie ( internationale baan over heel de wereld ) daarna verhuis ik weer naar NL waarschijnlijk koop ik een huis in Arnhem en dan ben ik 56 en ga me defintief settelen.
Ik hoef toch niet meer te werken , ze had me verteld dat ze uit Velp kwam , misschien kom ik haar ooit nog eens tegen , maar tis wel ongelofelijk hoezeer ik dat meisje nog altijd mis en hoe vaak ik nog aan haar denk, eerlijk gezegd wil ik niet eens echt een andere dame hoe raar het misschien ook klinkt.
En ik kom genoeg mooie dames tegen ( voor weinig )als ik in cote d ivoire of Cameroun of zuid amerika ben voor werk , lol
Regelmatig ben ik overigens nog in Arnhem / nijmegen maar ik zie haar nooit meer , ik denk dat ze elders woont , waarschijnlijk heeft ze kinderen want dat wou ze graag zei ze.
Picasso 1
7 december 2023, 22:07
misschien kom ik haar ooit nog eens tegen , maar tis wel ongelofelijk hoezeer ik dat meisje nog altijd mis en hoe vaak ik nog aan haar denk, eerlijk gezegd wil ik niet eens echt een andere dame hoe raar het misschien ook klinkt.
Jammer inderdaad dat je haar 18 jaar later niet nogmaals een keer bent tegen gekomen, zou je meteen genezen zijn van je 'verliefdheid'.
Mentholbear
8 december 2023, 00:52
Laat em nou maar... Deze verliefdheid kost em gelukkig geen cent :rolleyes:
andromeda
8 december 2023, 13:17
Ik kan er niet bij dat ik haar in 2006 /2007 gemist heb , ik was een paar keer in deventer geweest en zag haar niet meer dus ik dacht dat ze gestopt was in 2005 ergens .
Heel jammer anders had ik het misschien nog kunnen goed maken met haar , heeft ze nog gezegd wat ze verder ging doen na het werken als DVP want ze wou / kon stoppen zei ze tegen me in 2004 al
@ Jessica / jessie of hoe je ook in het echt heet en mocht je dit lezen.
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen moet je het me zeggen veel liefs henk jan
andromeda
9 december 2023, 13:33
Na een half jaar / jaar haar niet gezien te hebben begon ik haar weer heel erg te missen , als ik haar nog gezien had in Deventer hadden we nog samen kunnen praten en had ik het beter achter me kunnen laten of het was weer opgevlamd / bij haar ook misschien
andromeda
9 december 2023, 13:38
Duisburg sp .Werkte ze nog vaak in het weekend in Deventer in 2006 / 2007 of alleen nog maar af en toe ???
Na haar niet meer gezien te hebben in Deventer ben ik nog naar Utrecht en zelfs nog naar Antwerpen geweest om.te kijken of ze daar werkte in 2006
Vroeger had ze daar nog gewerkt zei ze
JonnyFontane
9 december 2023, 17:27
Houdt jezelf niet voor de gek......
Die griet is waarschijnlijk getrouwd of iets dergelijks.
Leuk dat jullie het fijn hadden, maar get a life and go on....
andromeda
9 december 2023, 17:46
Houdt jezelf niet voor de gek......
Die griet is waarschijnlijk getrouwd of iets dergelijks.
Leuk dat jullie het fijn hadden, maar get a life and go on....
Tuurlijk je hebt gelijk waarschijnlijk wel , maar ik probeer het toch via dit draadje misschien reageert ze , je weet tenslotte maar nooit.
JonnyFontane
9 december 2023, 19:50
Tuurlijk je hebt gelijk waarschijnlijk wel , maar ik probeer het toch via dit draadje misschien reageert ze , je weet tenslotte maar nooit.
De kans dat je de staatsloterij wint is waarschijnlijk groter.....
Big30
10 december 2023, 10:49
Niet trollen aub ;). Wel leuk om na zo lange tijd weer eens wat van ijbf11 te lezen.
Mentholbear
10 december 2023, 10:50
In GG zeker weer :hammer:
andromeda
11 december 2023, 19:15
Jammer inderdaad dat je haar 18 jaar later niet nogmaals een keer bent tegen gekomen, zou je meteen genezen zijn van je 'verliefdheid'.
Nou dat denk ik niet , zij is echt iemand die mooi oud word dat weet ik wel zeker.
Beetje zoals jennifer lopez / sharon stone.
En haar karakter is natuurlijk zoals ze is / was
JonnyFontane
11 december 2023, 20:43
Ik was in het weekend in Essen(stahlstrasse)en er zat een dame die best wel aan de omschrijving van Jessie(Jessica) voldeed.
Even een kort praatje mee gemaakt(en naar haar service gevraagd uiteraard) en ze vertelde mij wel dat ze in Nederland had gewerkt.
Waar ben ik vergeten te vragen...
Mentholbear
11 december 2023, 20:43
Je weet het maar nooit. Sommige modellen, filmsterren, celebrities die je vroeger mooi, zijn niet zo mooi oud geworden (als je had gedacht). Maar kan natuurlijk wel.
En karakter is vaak wel anders als je met iemand samenwoont of even uurtje(s) betaald plezier mee hebt...
Siberische tijger
12 december 2023, 15:33
Maak die jongen nou niet gek @JonnyFontane, straks rijdt hij nog naar Essen toe om te controleren of ze daar werkt.
En dat is niet goed voor het milieu.;)
andromeda
12 december 2023, 17:41
Haha zou makkelijk kunnen , ik rij elektrisch trouwens dat is goed voor het milieu lol
Ik heb een belgische lease wagen BMW IX1 met free EU charge card , goed geregeld daar in belgie .
Ook vrijwel geen capital gains tax hier in belgie
ik hoop dat jullie de boel daar een beetje veranderen in NL de komende tijd , dan kan ik weer terug .
Ps Was ik maar een paar keer vaker naar deventer gegaan dan had ik haar nog een tijd kunnen zien en van haar kunnen genieten en dingen uit kunnen praten
Misschien herkent ze me niet eens meer en waarschijnlijk moet ze niks meer van me hebben .
Ze zal het DVP leventje achter zich hebben gelaten en iets nieuws begonnen zijn met een leuke stabiele man en een paar leuke kinderen.
Al zou een mailtje van haar wel leuk zijn , ook al is het een anoniem mailtje , hoe het met haar gaat / wat ze doet
Ik heb de hele wereld gezien en veel beleefd / goed geld verdient maar ja als je dood bent heb je daar ook niks aan , uiteindelijk telt toch liefde
Als ik alles had geweten had ik het anders gedaan
pietpotent44
13 december 2023, 16:57
Een echte romanticus.
Om na 18 jaar nog steeds te hopen op een teken van leven van je betaalde liefde van destijds.
Op zich best mooi. Maar misschien moet je jezelf maar troosten met de gedachte dat dat slanke lijfje van destijds nu een dikke mama is geworden. En dat mooie gezichtje een gerimpelde doorleefde moederkop.
Best een grote kans dat je zou schrikken van hoe ze nu is. Tijden vergaan en mensen veranderen.
Ik moet toegeven ook vaak terug te denken, ook aan vrouwen, en 'wat als'. En welke kansen ik heb laten liggen, etc. Heel menselijk. En het kan flink aan je knagen, I know. Maar je schiet er niks mee op.
Gelukkig heb ik inmiddels iemand gevonden. Of het een lang leven beschoren is weet je helaas nooit. Maar voor nu ben ik in elk geval heel tevreden.
Ik zou zeggen, ga lekker wandelen nu in het heden, en bewaar de mooie herinneringen van vroeger.
stimpy3
13 december 2023, 17:25
Ik moet toegeven ook vaak terug te denken, ook aan vrouwen, en 'wat als'. En welke kansen ik heb laten liggen, etc.
Dat heb ik idd. alleen met dames waar ik serieuze relatiekansen mee had. Die huisgenote waar ik zo bij binnen kon lopen, die op een dag eens halfnaakt op haar buik op bed lag toen ik aanklopte en ze me binnenliet, alleen had ik op dat moment net een bui waarin ik wat werkgezeik aan d'r kwijt moest en dus helemaal niet door had dat ik op dat moment met m'n neus in de boter gevallen was (cq m'n neus in d'r poes had kunnen krijgen :D ). Argh :D. En meer van dat soort dingen, maar niet zo extreem als deze :D.
Anyway, d'r zijn een dozijn dvp's ofzo waar ik nog wel eens aan terugdenk, maar dat is dan toch meer vanuit de ervaring. Dat Letse meisje in rotterdam waar ik een uur hele fijne onenightstandsex mee had. Of dat schuchtere meisje in babylon wat net begonnen was in bab en die ik op de trap bij de kino alvast een beetje aanduwde om d'r op de kamer achter de kino stevig uit te wonen. En hoewel dat allemaal prima ervaringen waren heb ik eigenlijk geen 'herhalingsgevaar' bij dat soort dames, ook omdat het de magie van het moment is, en m'n ervaring wel is dat de kamers daarna het vuur van de de eerste kamer missen.
Er zijn ook wel dames bij wie ik terugkom (destijds in PSR of bab, nu meer Samya), maar dat is dan meer vanuit het idee dat je in een restaurant ook keuzes maakt voor vertrouwde gerechten. Ik heb nooit de behoefte gehad om 10 jaar na dato nog eens contact te willen hebben met zo'n meiske, maar goed, ieder z'n ding ;-)
WA
13 december 2023, 20:04
Afgaande op sauna / kleedkamer / restaurant / bar gesprekken in de clubs zijn er véél meer "andromeda's " dan ze dat ze ooit in de fora toe zullen geven.
Mijn stelregel is dat de (ex) dvp zelf het contact moet zoeken. Dan wil ik er wel in meegaan maar ga dan weer niet in op "zakelijke" voorstellen. De meesten doen dat echter niet waaruit je als klant op zou moeten kunnen maken hoe de vork precies in de steel gezeten heeft en niet hoe men dacht dat het was.
andromeda
14 december 2023, 18:16
Het maakt mij ook niet veel uit wat iemand er van vind , feit is dat ik dat meisje onaardig heb behandeld destijds dat had/ heeft ze niet verdient
Ik heb daar heel erg spijt van en ik weet ook niet wat me bezield heeft toenertijd ( al zat ik in een bepaalde moeilijke situatie die zij ook gedeeltelijk weet )
Ik hoop dat ze nog een keer contact opneemt want ik mis haar heel erg .
Als ze contact opneemt stel ik haar voor aan de familie die ik nog heb en doe haar een aanzoek .
Ik weet het is heel laat en een tijd geleden maar beter laat dan nooit
Mentholbear
14 december 2023, 20:02
Iemand bijna 2 decennia niet meer gezien en geen contact meer mee gehad en toch staat er een aanzoek al klaar :betrunken:
andromeda
14 december 2023, 20:05
Iemand bijna 2 decennia niet meer gezien en geen contact meer mee gehad en een aanzoek staat al klaar :betrunken:
No problem if you have been good for me then ....
Mentholbear
14 december 2023, 20:10
Ik bedoel, iemand kan na zo lang behoorlijk zijn veranderd.
Je kunt denk ik beter je ogen open houden voor de leuke dames die je nu tegen kunt komen.
Brad Clitt
14 december 2023, 20:21
Kijkende naar de sterrenhemel is die dame net als het sterrenstelsel waar je je nickname aan ontleent, een wazig vlekje temidden van heldere sterren.
Ga voor die heldere sterren, de kans dat je die dame ooit nog ontmoet is nihil.
En je zal ongetwijfeld weet hebben van de drie gulden regels in de pay6...
andromeda
15 december 2023, 14:17
Ik bedoel, iemand kan na zo lang behoorlijk zijn veranderd.
Je kunt denk ik beter je ogen open houden voor de leuke dames die je nu tegen kunt komen.
Tuurlijk maar het gaat toch om een gevoel wat je bij iemand hebt en dat was/ is bij haar heel sterk , er zijn inderdaad zoveel mooie dames op de wereld , maar gevoel kun je niet sturen
Na haar heb ik nog een aantal leuke dames gekend natuurlijk maar niet met hetzelfde gevoel , en dat ik haar nu niet meer zie / zal zien is een gat in mijn hart.
Ps ik ben overigens nog in arnhem/ nijmegen dit weekend misschien zie ik haar nog
Mentholbear
15 december 2023, 19:21
Ik hoop het voor je. Dat je er of werk van kunt maken of het kan afsluiten. In elk geval dat het gat er niet meer is.
andromeda
22 december 2023, 19:45
Ik hoop het voor je. Dat je er of werk van kunt maken of het kan afsluiten. In elk geval dat het gat er niet meer is.
Ik had gehoopt dat ze zou reageren voor kerst .
Je zou toch wel denken dat die dames af en toe hun werknaam en werkplek van destijds googlen.
Ik denk dat de dames in het algemeen ook wel wat forums lezen , het is toch ook een deel van hun leven geweest al is het in dit geval heel lang geleden.
Tuurlijk doen ze het voor het geld .
Maar ook voor het vrije leventje avontuur en de seks
Mentholbear
22 december 2023, 20:35
Denk toch vooral voor het geld. De nymphos komen toch wel aan hun portie piemels :rolleyes:
En ik vermoed dat de meeste dames dat leventje eenmaal achter gelaten te hebben, er liever niet meer aan terugdenken. En al helemaal niet om zich er in te gaan verdiepen op een forum ofzo. In bijna 2 decennia ben je waarschijnlijk de enige die actief iets over haar hebt geschreven.
En haar werknaam wordt vast veelvuldig gebruikt, dat het vaak andere dame(s) betreft na zo een lange tijd.
Je mag natuurlijk altijd blijven hopen, maar denk dat het eerder bij dromen blijft...
En verheerlijk haar niet. Tijdens werk laat ze zich van d'r beste kan zien. Bij samenwonen zie pas vaak het complete plaatje. Schrijf daarom andere leuke dames niet af die je nu gelukkig zouden kunnen maken.
andromeda
25 december 2023, 19:46
Als zij reageert en ze is nog een beetje zoals ze destijds was hoeft ze nooit meer te werken
Mentholbear
25 december 2023, 20:38
Misschien helpt het als je haar hier de kerstgroeten zou doen ;)
andromeda
25 december 2023, 20:55
Jessica ik heb heel stom.gedaan destijds ik heb er erg veel spiijt van .
Ik wens je een heel prettige kerst vanuit Brussels.
Kus henk jan
WA
25 december 2023, 22:45
Beste Andromeda,
Stel, Jessy reageert, wat dan? Wat zijn je verwachtingen? Het kan zijn dat ze nog steeds die aantrekkelijke vrouw is maar dan sowieso bijna 20 jaar ouder en evenzoveel levens ervaring. Wil je dat? En houd even die twintig jaar in je achterhoofd. Die komen er hoe dan ook bij. Stel, ze reageert en het is allemaal doffe ellende. 4 kinderen van drie verschillende vaders en het kan maar net, of net niet uit iedere maand. Is ze nog steeds welkom?
Ik heb de afgelopen 10 jaar veel ijsberen en dvp leren kennen. Ijsberen die enkele jaren aan dezelfde dvp blijven hangen raken veelal verbitterd als blijkt dat de relatie toch wel puur zakelijk was en ze niet die ene speciale klant waren maar één van velen. En daar is niks vreemds aan aangezien je precies hetzelfde ziet bij ijsberen die na een aantal jaren huwelijk aan de kant geschoven zijn.
Best een aantal dvp vind mij een achterlijke idioot. Dat zei er echter geen één ooit rechtstreeks in mijn gezicht. Nee, als ik naast ze op bed lag was ik de enige normale klant tussen tientallen idioten. Zoals zoveel ijsberen dat ooit mochten horen.
Rowen Hèze heeft ooit een nummer gemaakt met de text:
“Het beter is iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. Vanaf vandaag niks meer te vrezen.
Vanaf vandaag weet ik voortaan dat.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad”
JonnyFontane
26 december 2023, 04:39
Beste Andromeda,
Stel, Jessy reageert, wat dan? Wat zijn je verwachtingen? Het kan zijn dat ze nog steeds die aantrekkelijke vrouw is maar dan sowieso bijna 20 jaar ouder en evenzoveel levens ervaring. Wil je dat? En houd even die twintig jaar in je achterhoofd. Die komen er hoe dan ook bij. Stel, ze reageert en het is allemaal doffe ellende. 4 kinderen van drie verschillende vaders en het kan maar net, of net niet uit iedere maand. Is ze nog steeds welkom?
Ik heb de afgelopen 10 jaar veel ijsberen en dvp leren kennen. Ijsberen die enkele jaren aan dezelfde dvp blijven hangen raken veelal verbitterd als blijkt dat de relatie toch wel puur zakelijk was en ze niet die ene speciale klant waren maar één van velen. En daar is niks vreemds aan aangezien je precies hetzelfde ziet bij ijsberen die na een aantal jaren huwelijk aan de kant geschoven zijn.
Best een aantal dvp vind mij een achterlijke idioot. Dat zei er echter geen één ooit rechtstreeks in mijn gezicht. Nee, als ik naast ze op bed lag was ik de enige normale klant tussen tientallen idioten. Zoals zoveel ijsberen dat ooit mochten horen.
Rowen Hèze heeft ooit een nummer gemaakt met de text:
“Het beter is iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. Vanaf vandaag niks meer te vrezen.
Vanaf vandaag weet ik voortaan dat.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad”
Was getekend de heilige Antonius
Picasso 1
26 december 2023, 10:19
Wat een gezever hier. Kans dat andromeda een nep account is en zo niet, grow up.