PDA

Volledige versie bekijken : Antonia (Roemeense)



mentholbear
21 augustus 2023, 19:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Antonia (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:Heeft gewerkt in Zwitserland Olymp en kort in Freubad.

mentholbear
21 augustus 2023, 19:56
Lief meisje, alleen jammer van de botox lippen. Hopelijk dat die weer terug gaan naar normaal.

Ze heeft liefde voor moeder natuur. Sterretjes kijken is ze niet zo fan van. En hopelijk dat ze ooit aan cpr gaat doen.

Vanwege stille overgave toch geweldig van elkaar genoten.

mentholbear
22 augustus 2023, 00:14
Wow, zelfs van Pret een like voor deze cryptische recensie :roll3:

mentholbear
23 augustus 2023, 20:12
Vreemd, ik had herhalingsgevaar volgens mij niet ingevuld, maar toch staan er 5 sterren.

Ik vul dat nooit in, omdat het gelijk zo een stempel drukt, terwijl anderen een andere ervaring kunnen hebben.

Om de verwachtingen maar even bij te stellen, voor mij zouden het 3 a 4 sterren zijn geweest als ik het had ingevuld.

Boy69
27 augustus 2023, 20:15
Vanwege de skinny body vandaag met Antonia gekamerd (ondanks de Donald-Duck-botox-look)

Helaas geen goede kamer en dus € 70 weggeflikkerd.
Herhalingsgevaar: 0 %

mentholbear
28 augustus 2023, 11:53
Krijg nou tieten, de 5 sterren zijn aangepast naar 4. Volgens mij zijn er wat Gremlins op de achtergrond bezig ;)

Laatbloeier
3 oktober 2023, 16:27
Afgelopen woensdag gekamerd met Antonia. Een aardig, wat verlegen, bijna skinny meisje met prachtige ronde billen. En, zo zie je maar weer hoe de meningen kunnen verschillen, Antonia was wat mij betreft een welbestede keuze. Pijpen was prima, een langzame cowgirl ging heel lekker en door de niet meer te voorkomen afronding in missio ben ik niet meer toegekomen aan een doggy met uitzicht op haar fraaie billen. Het mocht de pret niet drukken. Ze liet me heel rustig bijkomen, maakte geen aanstalten mij er uit te werken, ze liet het aan mij over het moment te kiezen haar kutje te verlaten. Ook daarna nog heel ontspannen naast elkaar blijven liggen. Napraten, etc. Kortom, geen 70€ 'weggeflikkerd', maar meer dan genoeg genoten om het overeengekomen bedrag af te ronden op 80€. Voor herhaling vatbaar.
Zie ook onder Living Room, De Huiskamer.

Mister68
19 november 2023, 16:00
Donderdag ook van deze schoonheid genoten. Een lieve meid en zeer slank. Ik vond dat ze niet erg aktief was voor € 70,-. Niet echt bijzonder op de kamer. De sex was matig maar toch had ze wel iets aardigs in haar.

mentholbear
23 november 2023, 09:15
Ik vond dat ze niet erg aktief was voor € 70,-.

Hebben de meiden een prijsverhoging doorgevoerd? Het was er toch meestal 60p30 en elke aansluitende 30 minuten 50€?

WANDELAAR5
23 november 2023, 09:27
Nee het is daar €70 + €50.

mentholbear
23 november 2023, 23:36
Crap, ik dacht even dat het om Antonia in Babylon ging :hammer:

Foutje, bedankt!

ju52
24 november 2023, 00:11
Crap, ik dacht even dat het om Antonia in Babylon ging



Die ist auch im Living Room, in alter Klasse,
aber leider habe ich ihren neuen Namen vergessen.

Für mich ist und bleibt sie Antonia, seit sechs Jahren …

Dannii
24 november 2023, 05:47
Antonia aus dem Babylon war im Spätsommer ca. 1 Woche im Living Room und hieß dort Fiona. Ist sie jetzt wieder im Living Room?

Antonia im Living Room ist eine junge, sehr schlanke, Frau mit halblangen Haaren. Wenn man den Clubraum von der Rezeption aus betritt, sitzt sie direkt links auf einem Barhocker.

WANDELAAR5
24 november 2023, 07:01
En ze heeft een grote tattoo op haar rug die lijkt op de roe van zwarte Piet.
38808

ju52
24 november 2023, 07:56
Antonia = Fiona = ehemals Babylon war in Urlaub und
ist seit Anfang der Woche zurück im Living Room ...

Vor vielen vielen Jahren 2016 und danach
hatten wir viel Spaß mit ihr =
ein guter Freund und ich ...

blauwebeer
24 november 2023, 16:47
Antonia of Fiona, maakt allemaal niets uit, ze lijkt op Daisy (Duck).

WANDELAAR5
24 november 2023, 17:03
Antonia = Fiona = ehemals Babylon war in Urlaub und
ist seit Anfang der Woche zurück im Living Room ...

Vor vielen vielen Jahren 2016 und danach
hatten wir viel Spaß mit ihr =
ein guter Freund und ich ...

Fiona in LR is niet de dame van dit draadje…

mynasch
25 januari 2024, 16:13
woensdag 24 jan 2024 sessie drie met Antonia
:):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):) :cool:;):):):cool:;):)

uit mijn verslagje LR 24.01.2024

De derde sessie werd gestolen door Antonia, die als maar zo vriendelijke naar me keek dat mijn knietjes steeds minder stevigheid voelden… prima beslissing met deze dame te avonturieren. Het is een kleine tengere dame (cupje A-), maar o zo fraai, en errug lief in de omgang al zeg ik het zelf. Super touch waar de kleine mynasch helemaal blij van werd. Heerlijk edging gedurende heel wat minuten…. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Haar een beetje verwennen bleek ook prachtig tijd verblijf wat een bodietje om te onderzoeken. Prachtig kutje (zo’n kleintje heb ik nog niet vaak gebeft!). herhalingsgevaar tamelijk groot.


:):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):) :cool:;):):):cool:;):)

SFL
28 februari 2024, 09:06
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:


Naam: Antonia

Talen: Roemeens, Engels

Leeftijd: 26

Roken: ik denk het niet


De uiterlijke kenmerken:

Haarkleur/-lengte: donkerblond, lichtbruin. Haartjes hingen er ongezond en futloos bij. Ik weet niet dat dit altijd het geval is.

Lengte dame: 1m60 of zoiets

Postuur en Kont: petite en iets te platte kont. Wel een mooi lichaam binnen het segment van kleine slanke meisjes

Cupmaat: A cup, hele mooie tietjes

Body-Art: sleeve op linkerarm, best sexy. Nog wat tekeningen op haar rug

Bijzonderheden betreft uiterlijk: ziet er 17 jaar uit. Heeft alles in huis om mooi te zijn, maar heeft het voor zichzelf verkloot door haar lippen op te pompen



De technische fiche:

Diensten & service:
Zuinig TZ, PMC, NMC, afrukken

vergelijkbaar met raamprostituee en niet meteen de beste

Standaardhandelingen:

Tongzoenen: :1ster:

Pijpen: :1ster:

Neuken: :1ster:


Ingesteldheid:

Motivatie en inzet: :2ster:

Zin voor initiatief: :1ster:

Spontaniteit en omgang: :1ster:



Aaibaarheidsfactoren:

Prijshantering en transparantie op voorhand: :2ster:

Correctheid + waarmaken beloftes: :2ster:

Netheid & persoonlijke hygiëne: :4ster:

Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :3ster:

Lieftallig- en schattigheidfactor: :4ster:

SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :1ster:



Prijs : 70€ voor halfuur

Score op uiterlijk 7/10

Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 2/10

Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0.0%



De verslaggeving:

Voordelen:

mooi meisje (op haar lippen na, die dien je ff weg te denken) Ideaal voor viespeuken die op legale wijze het gevoel van een tiener neuken willen ervaren


Nadelen:

Zoals gezegd de fake lippen. Haar onkunde. Ze heeft geen affiniteit met haar job. Ik zou voor een andere roeping gaan als ik haar was.



De betaalde tijd:

Toegekomen op de kamer niet al te veel dialoog. Er was van haar kant weinig initiatief. Het ontbrak bij elke erotische handeling aan ervaring en fingerspitzengefühl en algeheel liep het stroef. Erotische spanning en spontaniteit was ver zoek. Het pijpen geschiedde met condoom. OK als het moet, geen probleem; maar bij een gebrek aan gevoel in combinatie met het walgelijke zij aanzicht van haar opgespoten lippen om mijn lul, besloot mijn erectie om het voor bekeken te houden. Daarna gingen we een beetje strelen en zoenen. Haar lichaam voelt lekker aan, haar kleine A-cuptietjes zijn om op te vreten en haar lichtgezwollen kutje had wel panache. De erectie groeide weer aan. Maar toen ze me begon te zoenen met die verminkte lippen van haar kreeg ik het gevoel dat ik met een miereneter lag te muilen. Ik moest alle zeilen bij zetten om de erectie intact te houden. Ze kwam op mij zitten om te neuken. Ik genoot van haar mooie petite lichaam en trachtte om niet naar haar mond te kijken. Maar ze heeft geen kaas gegeten van erotiek. Ze hupte maar wat op en neer. Het leek verdomme echt alsof ik een veertienjarige lag te neuken die voor de derde keer seks heeft. Mijn erectie verdween opnieuw. Ik probeerde me enkel nog op haar lichaam te concentreren in de hoop dat mijn stijve zich herpakte. Vanuit de controlekamer in mijn kop, werd er gecommuniceerd naar mijn lul “kom op verschrompelde garnaal ga terug aan het werk. Geef acht soldaat… Maar mijn lul dacht daar anders over en leek wel in een winterslaap te gaan. Het mokkel ging van me af en ik zag de wanhoop in haar ogen. Mijn ogen moeten haar verwittigd hebben… Als je me niet af kolft, geen geld, trut. Zonder dat ik het haar moest vragen begon ze me als een dolleman af te rukken. Ook dit leek wel haar eerste keer. Terwijl ze me een handjob gaf, likte, beet en zoende ik haar tietjes en met mijn hand speelde ik met haar kutje. Als bij wonder droop er toch nog een kwakje uit mijn slappe lul… Ik wist niet eens dat het kon, klaarkomen met een compleet slappe lul.

Verdere opmerkingen:

70€? Is nog geen 15€ waard. Ik begrijp Menthol Beer niet, die het positieve paspoort aangemaakt heeft. Was hij onder invloed? Met enigszins ervaring in de hoerenloperij en de saunaclubs kan je dit toch niet goed vinden, man! Ik geef je mijn rekeningnummer dan kan je me de 70 euro terug storten. Het is verdomme met jouw paspoort in m'n achterhoofd dat ik me door haar liet meesleuren!!!

Herr Fick
28 februari 2024, 11:42
Verdere opmerkingen:

70€? Is nog geen 15€ waard. Ik begrijp Menthol Beer niet, die het positieve paspoort aangemaakt heeft. Was hij onder invloed? Met enigszins ervaring in de hoerenloperij en de saunaclubs kan je dit toch niet goed vinden, man! Ik geef je mijn rekeningnummer dan kan je me de 70 euro terug storten. Het is verdomme met jouw paspoort in m'n achterhoofd dat ik me door haar liet meesleuren!!!
Ik vermeld nog zelden details over deernes maar in deze moet ik MB bijtreden.

Bij mij zette Antonia zowat de kamer onder van geilheid. Ze was echt zo heet als een pasgetrouwd bruidje in de sauna. Haar megalippen zijn anatomische ero-wereldwonderen die er op niet-milieubelastende wijze maar geen genoeg konden van krijgen. Ze leek wel een uitgehongerde honingbij die na de winter voor het eerst weer aan de nectar mocht of een conservatoriumstudente die haar masterexamen klarinetspelen cum laude aflegde. :rolleyes:

Tjeppah
28 februari 2024, 11:50
Ik begrijp Menthol Beer niet, die het positieve paspoort aangemaakt heeft. Was hij onder invloed? Met enigszins ervaring in de hoerenloperij en de saunaclubs kan je dit toch niet goed vinden, man! Ik geef je mijn rekeningnummer dan kan je me de 70 euro terug storten. Het is verdomme met jouw paspoort in m'n achterhoofd dat ik me door haar liet meesleuren!!![/B][/QUOTE]

Geef je daar dan ook service voor aan MB ? ��

WANDELAAR5
28 februari 2024, 12:37
Ik vermeld nog zelden details over deernes maar in deze moet ik MB bijtreden.

Bij mij zette Antonia zowat de kamer onder van geilheid. Ze was echt zo heet als een pasgetrouwd bruidje in de sauna. Haar megalippen zijn anatomische ero-wereldwonderen die er op niet-milieubelastende wijze maar geen genoeg konden van krijgen. Ze leek wel een uitgehongerde honingbij die na de winter voor het eerst weer aan de nectar mocht of een conservatoriumstudente die haar masterexamen klarinetspelen cum laude aflegde. :rolleyes:

Ik begrijp dat je aan biedt de kosten te delen met MB? Ieder €35?

Herr Fick
28 februari 2024, 12:41
Ik begrijp dat je aan biedt de kosten te delen met MB? Ieder €35?

Neen hoor. Ik blijf een budgetbeer.

mentholbear
1 maart 2024, 11:12
En daarom heb ik een hekel aan dat sterren systeem voor herhalingsgevaar.
In m'n omschrijving liet ik al doorschemeren dat beademing er niet inzat.
Wel merkwaardig dat er gebruik gemaakt werd van Pirelli banden.
Ze is wel een poetsvrouwtje, maar nooit een verstikkingsdood bij haar meegemaakt. En het fluitspel speelde ze met gevoel.
De wat passieve houding herken ik dan wel weer, maar is voor mij geen probleem. Ik doe het werk wel ;)

Blijkt maar weer wat goed is voor de 1, hoeft niet goed zijn voor een ander. Ik wordt er geil van als een jong slank ding lekker vochtig wordt. Een GFE is voor mij geen vereiste om een goeie kamer te hebben.
Een sappig mosseltje is bij mij juist weer meer een vereiste voor een tevreden kamergang. Ik ben al 2 of 3 keer bij haar op herhaling geweest.

Als SFL service biedt voor die 70 euro, kan dat een keer bij Theo's vereffend worden ;)