Inloggen

Volledige versie bekijken : Yasmin (Roemeense)

cameltoe slide
17 juli 2023, 00:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Yasmin (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Kort
Lengte:1.80 m - 1.85 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:An impressive visual appearance. A very slim body, like a runway model, a narrow face, with dark hair, just above the chin long. On work shoes certainly 2 meters at a stretch. Yasmin knows how to set the scene and pose with her posture. Her service is not to be as convincing as her body. She offers a very limited service without French kisses or kisses on her lips. Make your own experience with Yasmin. She is an eye-catcher and can not be overlooked when she is not upstairs in the room.

rmjhexe
18 juli 2023, 17:40
Was er mee op de kamer , in nov word ze 19 doet dit werk nog niet lang. Heeft een prachtig figuur met mooie cub b borsten. Maakt de ene na de andere kamer in gold en ik ga er zeer zeker vaker mee. Kust idd niet helaas

bram4826
20 juli 2023, 23:22
Aan de hand van de beschrijving was ik benieuwd naar haar. Ik was vroeg en ze was er pas laat in de middag. Toen had ik mijn kruid al verschoten. Wel praatje gemaakt. Deze dame is zeker bewust van haar special looks. Maakte de ene kamer naar de andere. Stond steeds letterlijk maar paar minuten alleen bij de bar.

pret
29 juli 2023, 17:48
Was er mee op de kamer , in nov word ze 19 doet dit werk nog niet lang. Heeft een prachtig figuur met mooie cub b borsten. Maakt de ene na de andere kamer in gold en ik ga er zeer zeker vaker mee. Kust idd niet helaas

Ben je ziek of zo? Met iemand die geen blanco doet :biggrin:

cameltoe slide
21 september 2023, 22:26
Yasmin staat weer voor de balie. Ze droeg een prachtig wit sexy lingerie-pakje met op sommige plekken veel zichtbaarheid en haar hoge hakken, al kun je het zelfs zo niet missen. Als de volgende klant niet kan beslissen om zaken te doen met Yasmin, zal zij gedurende enkele momenten of minuten haar prachtige borsten laten zien. Zo nu en dan gaat Yasmin in de rookkamer zitten en nipt van haar cola. Ik heb haar daar nog niet zien roken. Ze jaagt ook in de rookruimte. Yasmin is nog steeds veelgevraagd en is een van de winnaars van de Aca Gold.

cameltoe slide
12 oktober 2023, 20:20
Yasmin laat haar vrouwelijke collega's bij Penelope zien hoeveel kamers er per dag mogelijk zijn.
:biggrin: :biggrin:

Pierke69
13 oktober 2023, 16:45
Snap de fascinatie voor haar niet.

Firehawk
13 oktober 2023, 19:21
Ik ook niet maar sommige zijn er helemaal gek van.

Mentholbear
13 oktober 2023, 23:38
Ik ook niet maar sommige zijn er helemaal gek van.

Ik dacht dat jij ook meer hield van wat meer vlees op het bot dan van de gmc.

Giodude
14 oktober 2023, 04:04

Je weet toch wel dat GMC voor graatmagere club staat en niet voor grote meiden club? ;)

Alle gekheid op een stokje daargelaten behoort Yasmin echt niet tot de graatmagere, zelfs niet tot de slanke dames. Zit veel te veel vlees aan om als skeletje door het leven te gaan. Dames als Dana en Isabella zijn lid van de GMC.

Mentholbear
14 oktober 2023, 12:14
Gaat het dan om een andere, want in het paspoort staat zeer slank.

Firehawk
14 oktober 2023, 13:05

Klopt.

Gaat het dan om een andere, want in het paspoort staat zeer slank.

Nee is dezelfde. Vindt ze ook slank en vooral groot maar andere zien dat schijnbaar anders.

Tomkat
14 oktober 2023, 15:10
Yasmin betoverd je net als iedere prinses uit 1001 nacht met haar stunning looks en betoverende glimlach. Voor de service hoef je het niet te doen, die is beperkt maar correct en scoort 3 van de 5 sterren. Maar goed achteraf weet je wel dat je weer eens een prachtige meid in bed gehad heb, en die droom is de 50 euro wel waard. :lostit:

talldick
19 oktober 2023, 16:38
Heb haar inmiddels vier keer genomen, laatste keer afgelopen vrijdag. Ik dacht, nog een keertje voordat ze 19 wordt. Ze is echt een van de lekkerste meiden die ik ooit gehad heb, een echte verschijning. Maar idd, voor de service hoef je het niet te doen en denk niet dat ik haar voorlopig weer eens naar een kamer uitnodig.

HenryIII
21 november 2023, 21:57
Ze is nu in Samya

Mentholbear
23 november 2023, 09:19
Inderdaad iemand gesproken in Samya die voldeed aan de beschrijving.

pret
17 maart 2024, 17:21
@ GG

Tjeppah
17 maart 2024, 18:12
Ziet er naar uit dat ze na 4 maanden weer naar een andere club verhuist. Zou me niet verbazen dat haar volgende club in juli magnum of oceans wordt.

rmjhexe
17 maart 2024, 18:26
Heeft ze al gewerkt

Tjeppah
17 maart 2024, 18:42
Heeft ze al gewerkt

Oh ok. :biggrin: Ik zou bijna zeggen dat ik paranormale gaven bezit of zou het gewoon een kwestie van goed lezen zijn ? ;)

rmjhexe
25 april 2024, 17:39
Terug in aca gold

satanic surfer
9 juli 2024, 09:41
==> Sharks

Poppalarge
24 november 2024, 20:26
Nu ook te vinden in Yinyang.

Vandaag mee gekamerd en hield zich ook netjes aan de voorgestelde prijzen inclusief milieuvriendelijke service aan de jongeheer...

Sent from my Atari 4160STFM[emoji769]

bierbeer
30 november 2024, 19:28
Was op 28/11 nog steeds in YY. Zag ze geen kamers maken. Gewoon aan de toog zitten en vriendelijk tegen collega’s en prospecten. Als ze 19 jaar is ben ik Sinterklaas. Eerder 25. Mooie looks, vooral groot en mooi gezicht. Weinig bloot gezien. Voor mij te groot risico op optic-fuck of zeester. Kijk naar mij want ik ga niet hard werken op de kamer… dacht ik spontaan. De clubs waar ze werkte bewijzen me haar leeftijd en serviceniveau. Kan me vergissen natuurlijk, ik hoop het eerlijk gezegd want puur fysiek mijn ding.:angryfire:

Poppalarge
1 december 2024, 00:57
....Als ze 19 jaar is ben ik Sinterklaas. Eerder 25...

Tel daar nog maar eens 10 jaar bij op en dan kom je in de buurt...