PDA

Volledige versie bekijken : Club met een tuin waar ik op mijn laptop kan werken

gloo
28 juni 2023, 13:26
Hallo,

Ik zou graag uw mening horen over de momenteel beste club in NRW (Dusseldorf, Keulen, Aken, Moers, Duisburg, Dortmund, Bochum, Essen, Wuppertal, Mönchengladbach,...) of in Nederlands Limburg (Nederland) (Venlo), die grenst aan NRW, Roermonde,...) en waardoor ik zou kunnen genieten van een tuin met zonnige maar ook schaduwrijke delen (OK als het maar parasols zijn).

Het hebben van een buitenzwembad is een voordeel, maar niet essentieel.

Ik zou ook graag in deze tuin op mijn laptop willen werken.

Aan welke club(s) denk je?

Dit deed ik vele, vele jaren bij Golden Time (Bruggen), waar ik zelfs goede wifi had als ik me niet te diep in de tuin waagde. Ik heb het ook vaak gedaan bij La Dolce Vita.

Hier dacht ik aan de Golden Gate (voorheen Villa Vertigo/Vanilla) voor deze zomer, maar ik had graag contact opgenomen met het team om jullie mening te horen.

Het hoeft geen FKK/saunaclub te zijn. Het kan best een RTC zijn of zelfs een meer "klassiek" bordeel.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Haradamannetje
28 juni 2023, 19:06
Ik denk zelf aan Golden Gate, je kan daar op het terras rustig zitten met een laptop.

pret
28 juni 2023, 19:57
Living Rioom en Penelope zijn ook een opties

Mooiejoke
28 juni 2023, 20:35
Babylon? Of Venus?

Eddy_V
28 juni 2023, 21:02
Werken op de laptop met WiFi van een bordeel.
moet kunnen als je het niet erg vind dat ze meekijken..
heb zelf op het dakterras in Lemiers ook wel vaker op de iPad of laptop wat zitten werken maar toch altijd op mijn eigen 4G kaart.

stimpy3
28 juni 2023, 21:31
Babylon zou moeten kunnen. Magnum heeft geen tuin, wel een beneden waar je prima kunt werken (plus een buitenzwembad). Venus heeft een buitenplaats en chaletjes daarnaast waar je volgens mij ook wel prima kunt werken. Niet de meest inspirerende omgeving.

stimpy3
28 juni 2023, 21:34
Werken op de laptop met WiFi van een bordeel.
moet kunnen als je het niet erg vind dat ze meekijken..
heb zelf op het dakterras in Lemiers ook wel vaker op de iPad of laptop wat zitten werken maar toch altijd op mijn eigen 4G kaart.

Meeste verkeer gaat tegenwoordig via https, dus de inhoud van het verkeer is niet af te luisteren. 'ze' (de bordeeleigenaar :D) kunnen natuurlijk wel zien welke sites je bezoekt. En eventueel afleiden waar je werkt.

bram4826
28 juni 2023, 23:32
Ik zou naar Penelope gaan. Bij mooi weer tieten kijken in de tuin. De tafels staan daar precies goed. Uitzicht op zwembad.

broodpoot
29 juni 2023, 06:14
En nou vond ik Golden Time een geweldige club maar als er wel iets was wat niet goed was was het wel de WiFi maar goed, dat is water onder de brug.
Heb zelf alleen maar ervaring bij Golden Gate, geweldige tuin maar of er überhaupt WiFi is en ook nog in de tuin durf ik niet te zeggen. Je hebt iig voldoende ruimte.

Dalton
29 juni 2023, 07:06
LEKKERDING in EMMERICH heeft een leuk tuintje en is ook lekker rustig

Badslippers
29 juni 2023, 09:50
En nou vond ik Golden Time een geweldige club maar als er wel iets was wat niet goed was was het wel de WiFi maar goed, dat is water onder de brug.
Heb zelf alleen maar ervaring bij Golden Gate, geweldige tuin maar of er überhaupt WiFi is en ook nog in de tuin durf ik niet te zeggen. Je hebt iig voldoende ruimte.

uhhh, je kunt toch gewoon een hotspot met je smartphone aanmaken?

gloo
29 juni 2023, 11:59
Lekker ding, momenteel gesloten, toch?

bredeweg
29 juni 2023, 12:02
Lekker ding, momenteel gesloten, toch?

Ja maar niet voor dalton

Johnsonxxx
29 juni 2023, 13:09
In diverse clubs is het gebruik van mobiele devices (smartphone, tablet, laptops etc) niet toegestaan in de openbare ruimtes/tuin (bv Babylon) en dat is maar goed ook! Want de meeste devices hebben ook een camara en evengoed maak je foto's/filmpjes met de camara waar klanten en ook de meisjes niet van zijn gediend!!
Ik sta helemaal achter dit beleid, immers privacy is een belangrijk gemeengoed! Zeker als je een saunaclub bezoekt!! En dat wordt dus niet gewaarborgd in de clubs waar klanten met een laptop o.i.d. kunnen gaan zitten 'werken'.

Persoonlijk vraag ik me uberhaupt af waarom je naar een club gaat en daar gaat zitten 'werken', daar ga je toch niet voor naar een club!? :eek:
En hoe mooi zou het zijn voor de sfeer/gezelligheid als je i.p.v. op je mobieltje/tablet/laptop zit te staren eens een praatje maakt met een andere ijsbeer of met een meisje waar je misschien niet op zit te wachten. Dit zou bijvoorbeeld de sfeer bij een club als Venus Hamminkeln zeker goed doen ;)

gloo
29 juni 2023, 13:28
Het idee is om ongeveer 310 dagen per jaar van 's ochtends tot 's avonds in een sauna/FKK-club te kunnen leven. Tussen de ene fellatio of de andere, moet ik nog een beetje werken...

In diverse clubs is het gebruik van mobiele devices (smartphone, tablet, laptops etc) niet toegestaan in de openbare ruimtes/tuin (bv Babylon) en dat is maar goed ook! Want de meeste devices hebben ook een camara en evengoed maak je foto's/filmpjes met de camara waar klanten en ook de meisjes niet van zijn gediend!!
Ik sta helemaal achter dit beleid, immers privacy is een belangrijk gemeengoed! Zeker als je een saunaclub bezoekt!! En dat wordt dus niet gewaarborgd in de clubs waar klanten met een laptop o.i.d. kunnen gaan zitten 'werken'.

Persoonlijk vraag ik me uberhaupt af waarom je naar een club gaat en daar gaat zitten 'werken', daar ga je toch niet voor naar een club!? :eek:
En hoe mooi zou het zijn voor de sfeer/gezelligheid als je i.p.v. op je mobieltje/tablet/laptop zit te staren eens een praatje maakt met een andere ijsbeer of met een meisje waar je misschien niet op zit te wachten. Dit zou bijvoorbeeld de sfeer bij een club als Venus Hamminkeln zeker goed doen ;)

schoolmeester
29 juni 2023, 16:12
Als je 310 dagen per jaar in een saunaclub vertoeft, dan heb je geen normaal leven.
Sterkte, lijkt me best wel zwaar.

Groet, schoolmeester.

stimpy3
29 juni 2023, 16:16
De helft van het jaar moeten leven van gegrilld voedsel en salade... ach, de dames kunnen het ook, en ik heb nou niet bepaald het idee dat het ze veel kwaad doet.

gloo
30 juni 2023, 17:38
Venus Hamminkeln of Villa Venus Duisburg ?

Babylon zou moeten kunnen. Magnum heeft geen tuin, wel een beneden waar je prima kunt werken (plus een buitenzwembad). Venus heeft een buitenplaats en chaletjes daarnaast waar je volgens mij ook wel prima kunt werken. Niet de meest inspirerende omgeving.

Willem2
30 juni 2023, 21:17
Venus Hamminkeln .

mentholbear
6 juli 2023, 14:23
Meeste verkeer gaat tegenwoordig via https, dus de inhoud van het verkeer is niet af te luisteren. 'ze' (de bordeeleigenaar :D) kunnen natuurlijk wel zien welke sites je bezoekt. En eventueel afleiden waar je werkt.

Ik ben geen expert, maar wat ik begreep was dat er mogelijkheden zijn op iemands wifi om mee te kijken en te manipuleren. Het helpt al iets als het een wachtwoord heeft (liefst moeilijk te raden en hoge encryptie niveau), maar Https alleen is niet perse voldoende. Sommigen werken nog met een VPN voor nog een laagje bescherming.

Goed punt van privacy. Daarom mag een e-reader die vaak geen camera hebben wel. Ik gebruik een wat luxere die op Android draaien. Je werkt dan als het ware op een vereenvoudigde tablet, zonder camera, speakers of microfoon (laatste 2 kunnen opgevangen voor door gebruik van een bluetooth headset). En via de Google Play Store heb toegang tot de diverse apps, met in achtneming van de hardware beperkingen van een e-reader.
Icm met een Bluetooth toetsenbord kan ik gewoon Google Docs, Gmail, agenda, tekstverwerkers, enz gebruiken.
Ik gebruik ook nog een R&D lab smartphone. (Er bestaan ook industriële rugged versies). Die hebben ook geen camera. Bij bv GT wel eens gehad dat na inspectie door de chef er geeneens een sticker op hoefde.
In SC als Babylon, Sixsend of wellness resorts waar ze zelfs daar moeite mee hebben, gebruik ik em als Hotspot voor m'n e-reader op plekken waar geen wifi is.

Veel laptops hebben tegenwoordig standaard een (web)cam. Maar er zijn (zakelijke) laptops beschikbaar zonder camera.
Dus met een beetje moeite valt er wel wat te regelen.

Tja, iedere geniet/werkt/leeft op z'n eigen manier. Zo heb ik wel eens in een SC dat ik op ideeën/concepten kom die deze dementholbear gelijk neer wilt pennen en/of uit wil werken. Voor mij is een bezoekje aan een SC een hele dagbesteding en dan voelde ik me wel eens geïnspireerd om wat te werken.
Enneh, niet elke man/dame zit op een praatje te wachten. Heb vaak genoeg van dames aan moeten horen hoe vervelend ze de mannen vinden die alleen maar komen lullen ;)

Dit deed ik vele, vele jaren bij Golden Time (Bruggen), waar ik zelfs goede wifi had als ik me niet te diep in de tuin waagde. Ik heb het ook vaak gedaan bij La Dolce Vita.

Het hoeft geen FKK/saunaclub te zijn. Het kan best een RTC zijn of zelfs een meer "klassiek" bordeel.
.

Tegenwoordig zou je met roaming het niet eens meer nodig hebben, tenzij je misschien heel veel data gebruikt. Lijkt me bovedien ook veiliger.

Vergeet niet dat bij een rtc of normaal bordeel je geen eten (of zelfs drinken) hebt. Zou niet weten hoe je het dan een hele dag volhoudt, tenzij je eten laat bezorgen wat bij een rtc vaak wel kan. Ze hebben soms zelfs menulijstjes/folders van een lokale kebab boer ofzo.

Het idee is om ongeveer 310 dagen per jaar van 's ochtends tot 's avonds in een sauna/FKK-club te kunnen leven. Tussen de ene fellatio of de andere, moet ik nog een beetje werken...

Klinkt me bekend in de oren :rolleyes:

1 Headsup: dagelijks in een SC zitten maakt wel dat het minder bijzonder wordt. Alsof je elke dag Wagyu vlees en king crab eet, dan wordt het na een tijdje ook maar gewoontjes.
Zelf hield ik de spanning er een beetje in door met wat ik joker kaarten noem te werken. Dus proberen het te houden bij 1 kamertje per bezoek, en alleen bij uitzondering er joker kaart te trekken voor nog een beurt.
Want ook langere tijd ongeremd alles neuken wat los en vast zit wordt wat gewoontjes, vermoeiend en kost klauwen met centen.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om geregeld ongekamerd een club te verlaten, maar dat vind ik persoonlijk dat weer not done om daarvoor een p6 establissement te bezoeken. Ook al is het goedkoper dan zo een dag door te brengen in bv een wellness resort.

Verder was ik ook wat minder productief. Vooral voor typen heeft niet elke club prettig meubilair of is het bv buiten te koud. NRW vind deze koukleum niet warm genoeg om 310 dagen buiten te zitten werken.

Grillworst
8 juli 2023, 07:53
Goed punt van privacy. Daarom mag een e-reader die vaak geen camera hebben wel. Ik gebruik een wat luxere die op Android draaien. Je werkt dan als het ware op een vereenvoudigde tablet, zonder camera, speakers of microfoon (laatste 2 kunnen opgevangen voor door gebruik van een bluetooth headset). En via de Google Play Store heb toegang tot de diverse apps, met in achtneming van de hardware beperkingen van een e-reader.
Icm met een Bluetooth toetsenbord kan ik gewoon Google Docs, Gmail, agenda, tekstverwerkers, enz gebruiken.
Ik gebruik ook nog een R&D lab smartphone. (Er bestaan ook industriële rugged versies). Die hebben ook geen camera. Bij bv GT wel eens gehad dat na inspectie door de chef er geeneens een sticker op hoefde.
In SC als Babylon, Sixsend of wellness resorts waar ze zelfs daar moeite mee hebben, gebruik ik em als Hotspot voor m'n e-reader op plekken waar geen wifi is.

Veel laptops hebben tegenwoordig standaard een (web)cam. Maar er zijn (zakelijke) laptops beschikbaar zonder camera.
Dus met een beetje moeite valt er wel wat te regelen.

Bij mijn beide bezoeken aan saunaclub Venus heb ik meerdere personen met hun telefoon bezig gezien waar gewoon een camera op zit en deze was niet afgeplakt o.i.d.
Ook ik heb in de tuin even Formule 1 gekeken op mijn telefoon. Er word hier dus niet overal naar gehandhaafd volgens mij.
Maar mijn ervaringen zijn nog beperkt dus misschien was dit gewoon toeval.

WANDELAAR5
8 juli 2023, 15:02
Klopt, als je in Venus je telefoon omlaag houdt, wordt er niet moeilijk over gedaan.

Tyran1
9 augustus 2023, 12:41
Nog andere clubs waar het is toegestaan om werk te verrichten via telefoon op laptop naast venus?

schoolmeester
9 augustus 2023, 12:47
Naast Venus zit een compleet bedrijventerrein, dus dat word lastig.....

Eddy_V
9 augustus 2023, 23:11
Naast Venus zit een compleet bedrijventerrein, dus dat word lastig.....
Lekkere droogkloot :biggrin:

frittentitten
10 augustus 2023, 21:22
Pik er een 3 uit hierboven waar je denkt goed te kunnen toeven.
Stuur ze alle 3 een email met de vraag of je met je laptop mag werken in hun tuin of ergens anders en wat je nog meer wil weten......wifi etc etc
Dan weet je wat waar wel en niet mag. En ook nog eens bewijs voor het geval dat ze achteraf beginnen te klagen dat het niet in orde is.

Met een beetje mazzel kun je naar meerdere clubs toe, heb je toch nog een beetje gevarieerd leven die 310 dagen

mentholbear
12 augustus 2023, 12:26
Nog andere clubs waar het is toegestaan om werk te verrichten via telefoon op laptop naast venus?

Ik heb in Babylon wel eens iemand met een laptop in de wellness gezien. Beetje apart, maar werd niks van gezegd. Maar denk niet dat het in de tuin lukt.
In de Kino heb ik er ook es met een laptop gezeten. Zo lang de theke je maar niet ziet...

In de tijden van Vertigo heb ik er ook met een laptop gezeten in de tuin en het restaurantje. Weet niet of het als Golden Gate nog steeds mogelijk is.

EDIT: lol, zit net een man op de verhoging met een laptop in Venus. Wel goed je laptop opladen als je het doet, hij zit nu te klooien met z'n adapter :roll3:

Jan Verplancke
19 december 2023, 13:58

Dan zet je 'm op je eigen hotspot. Probleem opgelost. Verder zou je een VPN kunnen gebruiken.

freek12000
24 december 2023, 08:08
Ik heb van de zomer tussen de sessies door bij FKK Sharks in de tuin lekker kunnen werken