Volledige versie bekijken : Telefonisch contact
Mauriceyep
20 april 2007, 20:24
Met hoeveel dames, die je voor het eerst in een club bent tegengekomen, heb je daarna telefonisch contact gehad (of heb je nog contact) buiten de club dwz. contact dat verder gaat dat het uitwisselen van informatie over de aanwezigheid van de dame in de club (dus echt vriendschappelijk contact).
1 dame
2 dames
3 dames en meer
Nooit, want ik heb geen telefoon
Nooit, want ik kom alleen in een club om te neuken en niet om een vriendinnetje te hebben of interesse te tonen
Randy
20 april 2007, 21:58
Tot nu toe 2 dames. Met één al langere tijd geleden. Met de andere de afgelopen tijd. Met beiden geen contact meer, om verschillende redenen, maar ze hebben nog steeds een plekje in mijn hart.
Ik maak er geen gewoonte van om telefoonnummers te verzamelen. Is niet zo mijn stijl. Maar zo af en toe is 't toch wel speciaal, al moet Randy wel zijn hoofd erbij houden als z'n hart op hol slaat...
Igor-Ergaster
20 april 2007, 22:28
Ik heb van meerdere het telefoon nummer gekregen. En met 2 heb ik vaak gebeld en ben daar ook meerdere malen bij hun thuis geweest. Leuk een dagje uit en zelfs helpen verhuizen en behangen :hammer: . Dat was ook de eerste dame waar ik verliefd :love2: op ben geworden en dat heeft meerdere jaren geduurd. Nu heb ik nog maar 1 nummer die ik af en toe SMS en natuurlijk bezoek :fuck:
Igor
Azrael
21 april 2007, 01:54
Zie mijn antwoord bij de enquete over dames buiten de club
Big30
21 april 2007, 08:41
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat je met een dame SMS contact hebt om te weten of ze bij een gepland bezoek van je aanwezig is.
Hoewel ik eigenlijk van mening ben dat je een club bezoek niet zou moeten laten afhangen van de aanwezigheid van je favoriete dame.
Een regelmatig vriendschappelijk telefonisch contact met een dame om nog maar te zwijgen over elkaar treffen buiten de club gaat natuurlijk nog eens een stap verder.
Of je die stap wil zetten is een persoonlijke afweging die een ieder voor zich moet maken, realiseer je wel dat er dan sprake kan zijn van bepaalde bijwerkingen ;)!
Zie ook de 8 geboden van HM,
de 8 geboden (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=39&highlight=geboden)
Deze kunnen wat mij betreft niet voldoende benadrukt worden!!
Ik heb overigens naar eer en geweten gestemd in de enquête :teuflisch!
:wink: :wink:
Stiffmaster
21 april 2007, 10:13
Nee, daar kun je volgens mij beter niet aan beginnen, al kan ik me voorstellen dat sommige ijsberen een meer dan goede relatie met een DVP kunnen opbouwen, maar voor mij hoeft het niet :moon: .
Silvester
21 april 2007, 10:31
In het begin van het mobiele tijdperk was het natuurlijk heftig om telefoonnummers te verzamelen en uit te wisselen.:cool:
Ik ben daar vrij snel mee gestopt om Cuup-, Jip & Janneke-, Claudia-, Jenny- en andere taferelen te voorkomen....:heul:
Want de dames beginnen je na een tijdje op de -vaak onmogelijkste- tijden te bestoken met allerhande problemen en controletelefoontjes....:wand:
Silvester, wiens chippie vol zit :rolleyes: en altijd briefjes verliest....:D
:wink:
Mauriceyep
21 april 2007, 12:10
Ik heb mijn telefoonnummer (speciaal voor GT aangeschaft) slechts een beperkt aantal keren aan een dame gegeven. Met 1 dame heb ik op dit moment nog intensief contact.
MiniME
21 april 2007, 13:36
Nooit je "gewone" nummer aan een club dame geven inderdaad. Een aprt (pre-paid) nummer voor dit soort situaties is het beste. Die kan nl ook uit, en dan ben je voor je normale vrienden toch bereikbaar! En als je teveel gestalked wordt: stop je met dat nummer en begin je met een nieuwe pre-paid.
Na zeer lang mijn "foute vrouwen telefoon" weer eens aangezet eergisteren en guess what: een voice mail van een voormalig GT dame! Maar zien wat die nu weer van me wil :D
Silvester
21 april 2007, 13:50
....Na zeer lang mijn "foute vrouwen telefoon" weer eens aangezet eergisteren en guess what: een voice mail van een voormalig GT dame! Maar zien wat die nu weer van me wil :D
Hmmm..., Foute Vrouwen Telefoon, FVT kan dus aan het lijstje ijsberenafkortingen worden toegevoegd...:hah:
Silvester die zijn wandelmobiel al lang geleden in het ijs heeft verstopt..
:lostit:
GT-junky
21 april 2007, 13:51
Met een stuk of zeven dames telefoonnummers uitgewisseld en op een gegeven moment bloed het contact met de meesten wel dood. Met 1 echter tegenwoordig dagelijks contact :luvlove: en een ander zo eens in de 2 weken.
Ik geef echter mijn nummer niet meer aan nieuwe dames.
lustman
22 april 2007, 12:13
Geen enkele. Ik ga er naar toe op te :fuck: en niet om een vriendin te zoeken. :wink:
little diablo
22 april 2007, 19:19
Tja dat zijn er nogal wat, en net wat Gt junky zegt de meeste bloeden weer dood . Ze werken dan nog wel in de club maar sms contact is er dan zelden. En als er dat is,dan is het om iets te vragen voor een ander dame. Op dit moment heb ik met 3 zeer regelmatig telefonisch contact of van hun uit of van mij uit. Een daarvan is helemaal gestopt,een ander is al enkele weken uit de wei maar zie ik nog wel terug komen. En de ander is er gewoon nog;)
Als je je koppie er bijhoud(wel geleerd in die jaren) dan is er niks aan de hand en gezellig.
Saluti L Diablo
Clinic
23 april 2007, 19:31
Met een behoorlijk aantal dames telefonisch contact.
Ik vindt het nl. wel makkelijk om een afspraak te maken. Zodat ik niet hoef te wachten als ik kom en zodat ik weet dat ze aanwezig is. En ja, je krijgt op de meest idiote tijden een smsje, maar 's nachts deert dat me niet want ik zet gewoon het geluid uit. Ik werk nou eenmaal niet elke nacht tot 1 of 3 uur...
Ik heb er dus geen problemen mee om mijn nummer te geven en vindt het ook fijn als ik hun nederlands, Duitse, Poolse, Russische , Litouwse, Roemeense en Hongaarse nummer heb. ;)
bootyfan
29 maart 2009, 20:35
Eigenlijk nog steeds met mijn eerste dame uit een privéhuis in Eindhoven.
Zij is ondertussen gestopt in de sector en houdt nog regelmatig contact via mail en heel soms ook telefonisch.
foots
29 maart 2009, 20:49
Beide nooits !
Pistol Pete
29 maart 2009, 21:13
Af en toe telef contact, maar meer om te horen of dame die dag werkt. Gaat vaker via SmS.
Stiffmaster
11 juni 2009, 14:10
Op 21 april 2007, 11:13 gaf ik antwoord op de volgende vraag: Met hoeveel dames, die je voor het eerst in een club bent tegengekomen, heb je daarna telefonisch contact gehad (of heb je nog contact) buiten de club dwz. contact dat verder gaat dat het uitwisselen van informatie over de aanwezigheid van de dame in de club (dus echt vriendschappelijk contact).
Beter van niet
Nee, daar kun je volgens mij beter niet aan beginnen, al kan ik me voorstellen dat sommige ijsberen een meer dan goede relatie met een DVP kunnen opbouwen, maar voor mij hoeft het niet.
Nu anno 2009 moet ik mijn antwoord aanpassen, en leuk is het absoluut :luvlove:
CLUBSPORT
11 juni 2009, 16:55
met dames in de saunaclubs heb ik nooit telefoonnummmers uitgewisseld .
Het kwam nooit ter sprake en ik zit er ook niet op te wachten je weet nooit wat voor sores je je op de hals haalt .
sofaking
11 juni 2009, 17:41
Eén keer heeft een dame mij haar nummer willen geven, dat was toen bekend werd dat Queenie's ging verdwijnen. Ik heb het toen geweigerd. Achteraf gezien ben ik een beetje beschaamd omdat dat misschien nogal onbeleefd was. Had het beter aangenomen en daarna weggegooid denk ik.
Maar als ik een club binnenstap ga ik ook een ander universum binnen, en als ik weer buitenstap zit ik terug in de echte wereld. Die twee universa zou ik nooit willen vermengen, al zou het mogelijk anders zijn als ik single was.
seksenfun
12 juni 2009, 20:47
Ik vind dat de dames vrij makkelijk hun telefoonnummer geven. Vroeger antwoordde ik daar negatief op. Tegenwoordig tik ik het nummer wel in maar bel ik niet (of ben ik dat zeker niet direct van zin). De dame is dan tevreden. Mijn eigen nummer geef ik niet zomaar ;).
Laatst kwam ik in LR en de dame die mij daar onlangs nog haar telefoonnummer gaf, vroeg waarom ik niet gebeld had. Omdat ik vrij wil zijn ;) (heb ik haar ietjes anders verwoord).
Met één dame belde ik zo goed als elke dag (en dan vergeten we de sms-jes nog). Dit was echter een grote stommiteit want dit lei(ij, zo je wil)dt tot problemen. Ik moet toegeven dat ik verliefd op haar was geworden. Hoe ze dat heeft klaargespeeld weet ik nog niet. Of ze er verstandig aan gedaan heeft? Nee, niet echt. Wanneer mijn ogen stilletjes aan open gingen, ging ze over de schreef (ze kwam lijken tegen ;)). Problemen... dus.... Verder geen slecht woord over haar want hoe je het ook draait of keerd, het is en blijft tweeslachtig: ik heb nog nooit zo'n leuke tijd gehad als de tijden met haar. Zij is met Kertmis ook bij mij geweest met haar 2 kinderen. Had ze wat eerlijker geweest en aan de lijken gestopt, had ze pas slim geweest. Dan was ik nu nog vrolijk met haar aan het kameren ;).
Met nog een andere dame bel ik ook af en toe, of zij naar mij. Meestal is het buiten de small talk vooral om te polsen waar zij is, of... waar ik heenga ;).
Een derde dame... wij bellen af en toe eens, niet enkel om afspraak in de club te maken. Hoewel ze mij al eens bijzondere voorstellen deed (oei, dat woordje relatie kwam weer (bijna) aandrijven), probeer ik haar nu niet meer te bellen. Hoewel ik dan de zekerheid heb dat ze naar de club komt. Maar ik wil nu vooral vrij zijn ;).
Telefoonnummers: het kan een leuke bijkomstigheid zijn voor gfe-lovers maar is tegelijkertijd ook zeer gevaarlijk als je zelf niet oplet. Eigenlijk beter niet mee beginnen want je moet de nadelen eigenlijk eerst ondervonden hebben om ze niet meer te begaan. Soms is het leven niet makkelijk :roll3:.