PDA

Volledige versie bekijken : Svenja (Duits / Deens)

Wagons-Lits
20 april 2007, 19:09
Haarkleur/-lengte : Donkerblond, halflang, iets krullend.
Lengte dame : eh, rond de 1.70m, 1.75m.
Postuur/Cupmaat : normaal, B cups (misschien kleine C ?)
Nationaliteit/Taal : Duits (half Deens), Duits
Leeftijd : rond de 30
Tatoeages/Piercings : T: op achterschouder, P: linkerborst en schaamlippen
Service: prima
Voordelen: gaat enthousiast mee in het bubbelbad !
Nadelen: niet opgemerkt
Tijdsduur : (in mijn geval al 2x een uur)
Prijs : EUR 75
Extra’s bij het bezoek:

Sorry collega's,

Ik weet: dit kon beter.
Maar hoe meet je de lengte van een dame waarmee je innig in het bad zit te vrijen ? En hoe goed let je op een borstgrootte als je een piercing moet bewonderen ? Ik bedoel maar.

Ik heb de dame nu 2x (actief) bewonderd in LR. Ze is een van de weinige dames die spontaan het bubbelbad instapt, en daar een nummertje vrijen vertoont van grote klasse. Goed, ze is pro (ik haat persoonlijk dat eeuwige 'Schatzi'), maar dan wel in de goede zin des woords. Ook op de kamer heb je er bepaald geen slechte aan.

Warm aanbevolen !

W-L

fukkiedukkie
1 maart 2008, 13:52
Naam : Svenja
nationaliteit: Duits (Ost Friesin)
taal: Duits, Nederlands
cup: D/E
tatoe: klein bescheiden op enkel en op rechter schouderblad een laten
verwijderen
service: goed
zoenen, beffen, pzc,nmc
prijs: bijna 2 uur: 125,00

Mijn eerste avontuur afgelopen zondag in LR begon in de pool met Svenja. Ik zie van haar nog geen recensie, maar dat zal te maken hebben met feit dat ze onlangs weer is "eingestiegen" in het Duitse saunalandschap. Svenja is een heel aardige, 41 jarige dame met uitstraling. Heeft meer dan 10 jaar in Nederland gewoond en spreekt "prins bernard-nederlands".
Het gesprek in de pool kwam goed en spontaan op gang en toen Fukkiedukkie er blijk van gaf in haar wel enige sympathie te ontdekken werd hij in deze opvatting gesterkt door een lekkere zoensessie. Geen aandringen om naar kamer te gaan, gewoon gezellig sfeer verder opgebouwd "im wasser".
Na tijdje besloten om ons maar eens een tijdje te gaan verstoppen en dat liep uit op een heerlijke vrijpartij. Als Fukkiedukkie zo veel sympathie ervaart gaat hij over tot het geven van een FE (GFE minus G).
Uiteindelijk hebben we het gezellig bijna twee uurtjes vol gemaakt.
Herhalingsgevaar.

Willem2
10 maart 2008, 03:59
Aan een samenvoeging gedaan want deze dame lijkt mij dezelfde. Ze komt sporadische overvliegen.
Ik heb nu dus enorme spijt dat ik mij door die kleine k.....neukers heb laten ompraten :cool:;) Gaan met die banaan die vrouw straalde gewoon geiligheid uit.
:wink:

Stiffmaster
11 maart 2008, 13:22
Aan een samenvoeging gedaan want deze dame lijkt mij dezelfde. Ze komt sporadische overvliegen.
Ik heb nu dus enorme spijt dat ik mij door die kleine k.....neukers heb laten ompraten :cool:;) Gaan met die banaan die vrouw straalde gewoon geiligheid uit.
:wink:

HAHAHAHA, zelfs W2 zit er dus wel eens naast, jammer hoor :teuflisch:teuflisch