PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 144-3, Coco



Willem2
19 april 2007, 16:02
Naam : Coco

Nationaliteit / taal : Duitse / nederlands / duits/engels

Leeftijd : 26 - 29 jaar

Haarkleur : bruinachtig

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / Mager / A-cup

Service : PMC, NMC, aftrekken, kinkyspelletjes, SM

Prijs : 50 euro 20 min

Extra :

Willem2
23 april 2007, 22:49
....

maar ik durf er niet zo goed meer naar binnen, jammer.... want ik vind haar wel wat!

En waarom is dat dan ?
Heeft dat toch met het anale gebeuren te maken :rolleyes: ;)

frankkinky
7 september 2008, 18:07
Onlangs sinds jaren weer bij deze slanke kinky dame binnengeweest mede dank aan bemiddeling van Wimwim (waarvoor dank!), er was in de tijd een misverstand ontstaan gelukkig is dat weer uit de lucht.

Coco liet mij vriendelijk binnen en ik vond haar in de loop van de jaren aantrekkelijker geworden. Haar kamer is superschoon en opgeruimd met de SM tools duidelijk geordend. Een apart SM-bankje aanwezig voor bondage, maar gelukkig gebeurde dit onderdeel bij mij op het grote bed, mijn handen werden vastgelegd en ik kreeg eerst een blinddoek voor en werd ik opgegeild met strelingen, poppers en lichte dirty talk. Even later werd ik anaal verkend en kreeg ik ook een goede franse massage, de blinddoek ging af zodat ook de looks van Coco mij sexueel konden opwinden en een prima sessie ontwikkelde zich, Coco ging mij gebruiken als haar lustsletje vertelde ze me met een strakke blik en zo werd er een touw om mijn hals gedaan en liet ze zich op haar hurken zakken over mijn harde lul om zich zelf te neuken op mij en met het touw kon ze mijn hoofd naar haar toe trekken zodat ze mij in mijn gezicht kon kijken of dat ik goed mijn lul in haar strakke geschoren kutje kon zien verdwijnen, erg geil, had alleen enkele lichte blauwe plekken in mijn hals een dag later

Verder ging Coco mij met haar vingers anaal verkennen en kondigde halverwege aan eens te kijken of ze een hele vuist erin kon krijgen, ze kwam met toedienen van poppers en goede opbouw ver, maar niet helemaal wat ik dus ook aangaf, waarn ze op mij verzoek mij met een grote strapp-on ging nemen op haar verzoek doggystyle en daarbij begon Coco rustig maar al snel wilder en dieper, even later kon ik mijzelf aftrekken terwijl ze mij nog in missionarisstandje je nam en kwam ik heerlijk klaar.

Na lang niet bij deze 26-jarige slanke kinky dame geweest te zijn kan ik nu weer zeggen dat Coco zeker bij de kinky top hoort van het Zandpad, als je haar netjes en respectvol behandelt krijg je dit van haar terug, ze is van nature ook wel licht dominant en ze neemt alle tijd voor je, ja wat dat betreft is er op het pad voor kinky sex met slanke knappe dames van in de twintig of begin 30 goed aanbod, en dan weet ik dat er morgen nog een dame bijkomt op het Zandpad in die catagorie!