Inloggen

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Februari 2007

Jansen
31 januari 2007, 23:08
Katja is Pools en dat is de Katja uit weer PHG sinds 4weken zie Jansen en Rex.

Big30
31 januari 2007, 23:20

Deze Katja niet en die bedoelde ik :p!
Deze Katja praat Russisch en ziet er ook zeeeeeeer Russischs uit ;)!

Hoi ik ben Katja en ik kom uit Litouwen, echt wel ;) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2746)

suspens
1 februari 2007, 23:43
Hoi beste ijsbeertjes,

Ik ben ondertussen reeds verscheidene keren naar PHG geweest en eigenlijk vind ik het daar wel OK.
Dan heb je zo iets van... waarom zou ik veranderen.
Kunnen een paar ervaren ijsberen even de verschilpunten tussen GT en PHG aangeven.
Ik hoor in PHG oa dat de vrouwen in GT minder knap zouden zijn, dat de service meer "snel afwerken ".

Ik zou het super vinden mochten jullie jouw ervaringen effe willen delen.

Alvast bedankt !

Suspens

Willem2
2 februari 2007, 00:06
@ Suspens
Zelf gaan kijken, voelen, luisteren en beleven..........

Dus neuk ze :D ;)

Big30
2 februari 2007, 00:14
Ik ben geen ervaren IJsbeer maar ken wel een topic waar wat verschillen tussen PHG en Gt aan de orde kwamen en wel dit topic,

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4297

Sfeer in clubs is moeilijk te benoemen maar die verschilt wel iets tussen PHG en Gt.

Verschillen in inrichting/infra-structuur zijn o.a.:
- PHG heeft een buiten-zwembad, Gt niet (zeer relevant voor de maand Februari ;))
- Gt heeft een whirlpool en Kino, PHG niet.
- De Tuin in Gt is veel groter.
- De bar ruimte in Gt is iets rokeriger dan in PHG.
- De opbergkluizen in Gt zijn veel moderner dan in PHG.
- ...

Een uitgebreide discussie over de delta's tussen PHG en Gt bij voorkeur in bovengelinkt topic ;)!

Maar de manier om de verschillen te ervaren is een bezoekje aan Gt te plannen, zie meeting point ;)!

Groet,
Big30

little diablo
2 februari 2007, 06:46
...Kunnen een paar ervaren ijsberen even de verschilpunten tussen GT en PHG aangeven...
TJa het komt allebei een beetje op het zelfde de neer:rolleyes: Ook de vrouwen in GT zijn van normaal tot foto modelletjes:p en dat geld ook voor de service van een snelle optick fick tot een lange GFE. Qua sfeer vind ik het in GT altijd vele malen beter dan in PHG. IN PHG vind ik het altijd een wat killer en daar heerst niet zo,n saamhorigheid.In GT is allles wat losser en heb je meer het idee van een stamkroeg:freu: Wat het eten betreft is PHG weer veruit de beste,want dat is in GT soms in en in slecht. Maar inderdaad ga eens op verkenning en je weet het;)

Saluti L Diablo

little diablo
2 februari 2007, 06:48
En de poolse Katja heb ik nog niet topless gezien:rolleyes: Jij wel Jansen;) maar ik nog niet:teufel:

Saluti L Diablo

Jansen
2 februari 2007, 17:12
En de poolse Katja heb ik nog niet topless gezien:rolleyes: Jij wel Jansen;) maar ik nog niet:teufel:

Saluti L Diablo

Ga er een keer mee naar de kamer en vraag of ze haar bovenstukje uit doet :freu: :freu: :freu:

Binky007
2 februari 2007, 17:14
Ik las ergens op het forum dat een bezoek aan GT
met carnaval is af te raden.

Wat is de reden daarvan,

Wie heeft ervaring met carnaval vorig jaar

En wat kan ik verwachten

Heb dan 3 dagen vrij

Binky :mad:

Willem2
2 februari 2007, 17:18
@ Binky007
Het is meestal erg druk en heel veel dronken mannen.
Je kan ook zeggen : What's new ? ;) ......

Jansen
2 februari 2007, 17:28
Hoi beste ijsbeertjes,

Ik ben ondertussen reeds verscheidene keren naar PHG geweest en eigenlijk vind ik het daar wel OK.
Dan heb je zo iets van... waarom zou ik veranderen.
Kunnen een paar ervaren ijsberen even de verschilpunten tussen GT en PHG aangeven.
Ik hoor in PHG oa dat de vrouwen in GT minder knap zouden zijn, dat de service meer "snel afwerken ".

Ik zou het super vinden mochten jullie jouw ervaringen effe willen delen.

Alvast bedankt !

Suspens

Als super ervaren ijsbeer die alleen maar op mooie vrouwen valt,

(dit zal iedereen wel kunnen bevestigen en hier komt commetaar op )

zal ik je eerlijk vertellen dat er in beide clubs zeer mooie vrouwen rondlopen.
Bij PHG misschien 5 van de 30
Bij GT misschien 7 van de 50
daarbuiten deze zeer mooie vrouwen lopen er ook nog een aantal mooie lekkere stoten rond waar je ook behoorlijk geil van wordt.
Dus probeer maar uit in GT je krijgt echt geen spijt.
zie ook naar de top 2006 uitslag daar staan ook de vrouwen uit GT zeer hoog genoteerd.
Cassandra,Kiara,Nicolle,Sarah,Claudia enz enz zijn mijn toppers zowel blond,zwart,geblondeerd en getint.
Verder wat de afwerking betreft is GT zeker niet minder dat is gelul zij zijn zelfs veel feller in het benaderen (kino).
Maar het is heel goed voor je om voor de afwisseling eens naar de andere te gaan anders loop je dadelijk een verhouding op.:rofl:
Zelf kom ik ook heel graag en al meer dan 4 jaar in PHG en daar zitten voor mij ook toppers zoals,Carmen,Katja,Louisa,Sabina,Natalja,Patricia en zeker Marina.
veel plezier en de vrijdag avond in GT is altijd goed.

Binky007
4 februari 2007, 17:24
Ik vrees dat meer en meer meiden het tweede half uur aan 50 euro gaan rekenen. Heb dit gisteren ook mogen ondervinden bij een andere dame.
Als de service dan evenredig wordt is het op zich geen probleem maar dit is momenteel niet het geval in GT.
Heb er gisteren ook op gelet hoe snel sommige meiden terug zijn van de kamer. Een kwartier tot twintig minuten komt meer en meer voor....

Als wij dit betalen, en de dames er mee weg komen,
zal het praatje snel rondgaan en meer en meer zullen hiertoe overgaan.
Uiteindelijk is haast ieder meisje daar voor de centen,

We kunnen dus zelf ook iets doen aan deze "tariefsverandering",

Binky

Caligula
4 februari 2007, 17:51
Ik vrees dat meer en meer meiden het tweede half uur aan 50 euro gaan rekenen. Heb dit gisteren ook mogen ondervinden bij een andere dame.
'Probleem' is bij management bekend. Er zijn intern recent 'harde' woorden over gesproken. Wordt alleen tot op zekere hoogte getoloreerd wanneer dit tevoren gezegd wordt en er ook iets 'tegenover' staat.

Verder geen commentaar...

little diablo
4 februari 2007, 18:20
Als de service dan evenredig wordt is het op zich geen probleem maar dit is momenteel niet het geval in GT.
Heb er gisteren ook op gelet hoe snel sommige meiden terug zijn van de kamer. Een kwartier tot twintig minuten komt meer en meer voor....
Wie heeft er nou de touwtjes in handen:rolleyes: Ik laat pas de teugels vieren wanneer ik dat wil:D en ik ben het nog geen hertjes tegengekomen die 50 voor het 2e half uur vroegen:rolleyes: meestal als de service goed is geef ikzelf de fooi.

Beren zijn altijd nog sterker dan hertjes:teuflisch

Saluti L Diablo

little diablo
4 februari 2007, 18:22
Als wij dit betalen, en de dames er mee weg komen,
zal het praatje snel rondgaan en meer en meer zullen hiertoe overgaan.
Uiteindelijk is haast ieder meisje daar voor de centen,

We kunnen dus zelf ook iets doen aan deze "tariefsverandering",

Binky
precies Binky007 jij weet ook precies wanneer je de teugels kan laten vieren;)

Saluti L Diablo

little diablo
4 februari 2007, 18:23
Me navigatie had effe kuren maar ik ben weer terug:freu:

Saluti L Diablo

MiniME
4 februari 2007, 21:26
'Probleem' is bij management bekend. Er zijn intern recent 'harde' woorden over gesproken. Wordt alleen tot op zekere hoogte getoloreerd wanneer dit tevoren gezegd wordt en er ook iets 'tegenover' staat.

Verder geen commentaar...

inderdaad, geen commentaar is ook mijn reactie

een ex-GT ganger

Horny_one
4 februari 2007, 23:54
een ex-GT ganger

Heb ik iets gemist? Is MiniMe van zijn GT-geloof gevallen??

Greetz, Horny_one

Willem2
5 februari 2007, 00:26

Greetz, Horny_one

Ja je hebt iets gemist ;)

Ga maar teruglezen.................

Willem2 :wink:

Ace2
5 februari 2007, 18:57
Quama en ik hadden besloten om weer eens samen naar GT te gaan. Dat werd dus afgelopen vrijdag, 2 februari. Quama heb ik een goede 2 jaar geleden in GT leren kennen. Het was een avond waarin ik het goed kon vinden met deze mede-ijsbeer, die Quama bleek te heten. Even leek het erop dat, zoals wel vaker, wij elkaar nooit meer zouden zien. Mede door mijn schrijfgedrag ben ik gemakkelijk traceerbaar en daardoor ontstond er weer contact tussen mij en Quama. Als Quama afdaalt naar onze oosterburen, proberen wij dat gezamenlijk te doen. Die bewuste avond, 2 jaar geleden, heeft trouwens voor een grote verandering in mijn (ijsberen)leven gezorgd. Quama (de grote) was daar mede debet aan.

En zo ging ik naar GT. Maar niet voordat ik vermanend was toegesproken door een alom gerespecteerde en bekende moderator. Mijn gedrag, in de ruimste zins des woords, werd eens op de korrel genomen, waarbij bijna elke zin eindigde met de woorden: “weet je zeker dat je morgen nog gaat? “ Gelukkig ben ik traag van begrip en dus ik ging.

Ook had ik nog een keizerlijke opdracht om een dame te zoenen en wat te zeggen. Wat ik moest zeggen was ik allang weer vergeten, maar dat ik moest gaan zoenen had ik onthouden.

Tot slot klonk nog in mijn hoofd, de belofte die ik aan Poolse Tanya had gedaan, dat ik met haar naar de kamer zou gaan. Is GT echter niet een plaats voor vrijblijvende sex? Is dat dan een excuus om je niet aan je beloftes houden? Is het niet beter je aan je afspraken te houden, om je zo staande te houden in de harde wereld die GT heet? Het gemakkelijkste zou zijn dat Tanya er niet was, want dan zou ik geen keuze hoeven te maken. Lafheid heeft ook een naam en die is Ace2.

Ik hoopte vroeg in de middag aan te komen, maar het werd pas 16.30u. Quama was toen nog in Nederland aan het rijden. Ik moest dus nog even geduld hebben met mijn ijsberen-maat.

Het was redelijk druk met auto’s, maar binnen was het voornamelijk de hoeveelheid vrouwen die mij opviel. Later zou een dame mij zeggen dat er veel te veel vrouwen waren en te weinig mannen. Ook zei zij, dat er altijd veel Nederlanders waren, maar die dronken alleen maar (gratis) veel aan de bar.
In het eerste uur kon ik niet echt een bekende bespeuren. Geen ijsbeer en geen dame, en al helemaal geen dame die mij kon bekoren. Even schoot door mijn hoofd om Quama te bellen en te vragen of wij niet beter naar PHG zouden kunnen gaan. En toen gebeurde het: Poolse Tanya stapte binnen. Ik wist gelijk dat ik mij aan mijn belofte ging houden (iets wat uiteindelijk toch niet zou gebeuren). Maar toen ik op haar wilde afstappen stapte Svetlana, Summer en nog 2 aantrekkelijke meisjes binnen. Ik had niet de belofte gedaan dat ik Tanya als eerste zou uitnodigen voor een kamerbezoek. Wie zou ik als eerste nemen? Die vraag werd voor mij beantwoord toen Poolse Lisa GT binnen kwam. Mijn god, wat een mooi lichaam heeft zij toch. Ik besloot te wachten tot zij de bar zou betreden. Ik ging nadenken met wie ik allemaal naar de kamer wilde gaan en in welke volgorde. Kun je het jezelf nog ingewikkelder maken? Ja, dat kan. Toen ik eenmaal een “definitieve” volgorde had bepaald stapte Luana de kleedruimtes binnen . “Ich habe die ganze zeit auf dich gewarted” zei ze en ze wees naar buiten. Ik stamelde iets over volgordes en beloftes, maar toen ik enkele zoenen kreeg wist ik het ook allemaal niet meer.

Maar goed, ik besloot om op Lisa te wachten en ik ging op de loer liggen. De ijsbeer die geduldig op zijn prooi wacht (ja, ja hij meent het echt). Lisa stapte de bar binnen en voor ze op een krukje bij haar vriendin Mila zat, stond ik al bij haar en maakte ik haar het hof. Lisa lachte. “Nein, nicht du. Du sollst wieder meine erste gaste sein.” Lisa had net een kleine break van een maand achter de rug. Toen ze in december in GT begon was ik haar eerste klant en nu na haar vakantie was ik weer haar eerste klant. Maar ik was in haar ogen wel iets te snel. Dat hebben geile ijsberen in hun menopauze wel vaker. Ik zag in gedachten de strenge, maar echtvaardige, de alom gerespecteerde en bekende moderator al verwijtend naar mij kijken. Ik kan je zeggen dat dat niet een echt lust-opwekkend beeld was.
Lisa wilde eerst nog even een sigaretje roken. Dus begonnen wij een gesprek over haar vakantie. Uiteraard was ze naar Polen geweest. Ook naar familie in zuidelijk europa bij een bekend toeristenoord, waar voornamelijk de welgestelden onder ons in deze tijd van het jaar vertoeven. Ik dacht nog: “nou, nou, dat is niet mis voor een Pool om daar te zijn. Lisa moet rijke familie hebben.” Ik besefte echter niet direct dat Poolse mensen daar zijn om de arbeid van rijke welgestelden uit te voeren. Maar genoeg gepraat, het werd tijd voor sex. Maar eerst stuurde ik Quama een sms-je dat ik op de kamer zat, zodat hij mij niet hoefde te zoeken.
Op de kamer ontdeed Lisa mij van mijn badjas en ging rustig door haar knieenen en begon mij te pijpen. Dat deed ze teder, nat, zacht en heeeeel erg goed. In het normale leven zou ik zoiets het toppunt van geilheid vinden. Nu had het ook wel iets profi’s: direct tempo erin. Ik genoot echter wel van al dat tempo.
Ik legde haar op het bed en besloot mij van mijn beste kant (mijn tong) te laten voelen. Kletsnat werd Lisa en ik moet zeggen dat ze een erg mooi poesje heeft. Natuurlijk moest ik ook met een condoom aan de slag. Ik dacht dat Lisa het wel op prijs zou stellen dat ik rustig begon, gezien haar rustperiode van een maand. Dat had ik goed ingeschat en ze fluisterde in mijn oor: “danke”. Het einde vond in haar mond plaats. Nog even bijkletsen en het was weer tijd om naar de bar te gaan. Wij waren weer een uur ouder.

In de bar zag ik Quama nog steeds niet. Wel zag ik op mijn telefoon dat hij mij ge-smst had dat op het moment dat ik de kamer op ging, hij de A73 ging penetreren. Vraag mij niet wat hij bedoelde. Alle soorten van wensen kom je tegen in GT. Ik besloot hem te sms-en dat hij rap moest opschieten met A73s te penetreren. Omdat ik slecht ontvangst had kreeg ik het bericht maar niet verzonden en er stond ook nog eens een man storend te roepen en te zwaaien. Toen ik echter beter oplette zag ik dat het Quama was. Gebroedelijk trokken wij de bar binnen en namen een pilsje. Quama was al lang niet meer in GT geweest en wees mij erop dat ik hem moest adviseren. Hij wist totaal niet wie nu goed en wie nu niet zo goed was. Die dag werden mijn problemen schijnbaar vanzelf opgelost. Kassandra kwam binnen lopen. Ik vertelde mijn vriend dat zij bekend stond als een toppertje. Maar hij moest snel handelen, anders zou ze zo bezet zijn en niet meer te vangen. Quama besloot echter nog een pilsje te halen. “Nog even in de stemming komen”. zei hij. Ik dacht nog dat dit wel een hele domme actie was. Het geluk lachte Quama toe, want een kwartier later liep Kassandra nog steeds vrij rond. Quama liep op haar af en begon een gesprek. Hij kwam even later bij mij terug en zei dat Kassandra zo terug zou komen. Er was nog geen kamerbezoek afgesproken. “Quama twijfelde nog een beetje, omdat ik nooit zelf met Kassandra naar de kamer ben gegaan. Dat mag niet. Ik dacht nu dat Quama het lot wel erg tartte door Kassandra zoveel vrij te laten rondlopen. Schijnbaar moest ik wat minder denken, want Kassandra stond even later bij Quama en zij spraken een kamerbezoek af. Toen bleek ook de wachttijd van een half uur.

Nu ging ik ook maar weer eens op jacht. Mijn Poolse Tanya,mijn Luana en mijn Svetlana waren telkens met andere mannen aan het flikflooien zodat ik er maar niet tussen kwam. Niemand dacht aan mij. Mijn jacht werd echter onderbroken door de voor mij onverwachte komst van GT-Juncky. Het toeval had hem bij wijze van uitzondering weer eens in GT gebracht. Maar hij zou zich gaan verschuilen. Nog een tijdje bijgepraat met GT-Juncky en het zou zo maar eens kunnen zijn dat wij hem nooit meer terug zien. Ik hoop het. GT-Juncky, het ga je goed, ik zal een kaarsje voor je opsteken. In de tussentijd ontving ik een onverwachts sms-je. Soms is het niet mogelijk afscheid te nemen.

Tijdens mijn rondjes lopen ontdekte ik een dame die mij wel aanstond. Ze had iets bekends, maar ik wist niet wat. Bij de kino was het rustig en ik liet mij, ondanks verschillende pogingen, niet verschalken. De dame die mij bekend voorkwam bleef ik maar tegenkomen. Ze lachte vriendelijk, maar dat schijnen ik en mijn eurotjes wel vaker bij de dames in GT te ontlokken.
Ineens wist ik het weer. Het was Celina uit Duitsland. Enkele weken geleden had ik haar telkens geprobeerd naar de kamer te krijgen. Ze was telkens op het verkeerde moment bezet. Ik herinnerde mij haar echter als een blonde dame. Nu had ze kastanje rood/bruin haar.
Dit keer besloot ik mijn kans te wagen en met haar naar de kamer te gaan.

Op de kamer lag een vriendelijke, vrolijke en mooie vrouw van rond de 20. Ze vroeg mij wat wij moesten gaan doen. “kart spielen.” zei ik. “Ich habe keine karten.” Dan moest ze mij maar kussen. Kussen deed Celina echter niet. Dit zou wel eens een verkeerd kamerbezoekje kunnen worden. Dat schatte ik toch verkeerd in. Het werd een hele goede sessie. Wij hebben ons goed vermaakt. Ze beloofde mij in de bar haar vriendinnen en eventueel enkele ijsberen te vertellen dat ze 3 keer was klaar gekomen door een jong-ogende god. Het kostte mij slechts € 25;= extra. Ook Celina heeft er een vaste klant bij.

In de bar aangekomen kwam ook Quama met een big-smile binnenwandelen. Het was hem erg goed bevallen. Quama (de grote) die bekend staat om de forse omvang van zijn geslachtsdeel had Kassandra zeker 4 keer of misschien zelfs 5 keer echt laten klaarkomen. Het aantal wist hij niet zeker door alle opkomende mist op de kamer. Maar echt waren die orgasmes zeker, wist hij. Hij wist een echt orgasme echt wel te onderscheiden van een gespeeld orgasme. Quama (de grote) vertelde het allemaal zonder blozen.

Nu wij onze sexuele lusten wel hadden geblust gingen wij klessenbessen met de dames. Zo hoorden wij dat het in Kaarst (LR) helemaal niet goed ging. € 200;= per dag verdienen was toch belachelijk weinig, hoorden wij een dame zeggen. Volgens mij zijn alle verhoudingen zoek, vooral als je bedenkt dat wij over netto-bedragen praten. Voor de dienstplichtigen onder de dames (en dat is het merendeel) gelden natuurlijk wel weer andere verhoudingen. Ook werden wij op de hoogte gebracht van geplande verbouwingen in GT. Boven de bar zou een verdieping erbij komen voor 20 extra kamers. Lekker knus zo’n fabriek.
Ook Tanya er nog op aangesproken dat het niet netjes was van haar om mij mijn belofte niet te laten nakomen. Ze zei iets met “arsch” en nog wat. Ze bedoelde het vast lief. Luana vroeg ik waarom ze niet naar mij keek en alleen aandacht had voor andere mannen. Een natte tongzoen was mijn deel. Ik viel pardoes van mijn kruk. Luana lachte tevreden. “Eikel” dacht ze vast.

Quama en ik kwamen nog in gesprek met Isabelle (super slank) en Alexa (grote borsten en strenge bril). Beiden uit Duitsland. Met name Isabelle was redelijk direct gericht met haar kamer/sleutel vraag. Ik had echter genoeg gehad en beloofde haar dat ik over haar zou dromen. En Alexa dan? vroeg ze. “Ich bin zu alt, uber zwei frauen zu traumen.” vertrouwde ik haar toe. Ze was echter al onderweg naar een volgende prooi.

Het eten die avond was weer vaag. Toen ik vroeg of de onduidelijke drap ook eetbaar was keek de viersterrenkok in wording mij zwaar beledigd aan. Ik heb geen antwoord gekregen. De pizza’s waren goed. Tijdens het eten van de pizza’s bood een dame mij een deel van haar pizza aan. Ik weigerde omdat ik vond dat ze goed moest eten, met al dat harde werken. Ze keek mij verbaast aan. In een vlaag van verstandsverbijstering fluisterde ik in haar oor dat ik vond dat ze veel te hard moest werken. Dom, dom, dom. En ja hoor, er kwamen kleine traantjes in haar ogen. De lol was er nu wel vanaf.

Aan het eind liep Kassandra weer tegen het lijf van Quama (wat voor magneet heeft die kerel bij zich?) Kassandra liep wel erg veel en vaak vrij rond die avond. Hij maakte reeds een afspraak met haar voor over een paar maanden. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. Kassandra antwoordde niet echt, want ze keek in mijn ogen en herkende mij. Elkaar nauwelijks in levende lijf gezien, maar elkaar toch (redelijk goed) kennen. GT kan raar in elkaar zitten. Het heeft iets aziatisch en iets schaduwrijks (wat bedoeld hij nu weer?).

Maar voor wij te diep gaan, werd het tijd om naar huis te gaan. Ook voor mij. Ik stapte, na te hebben gedouched, in mijn auto en reed weg, de horizon tegemoet en neuriend: “I am a poor lone some icebear, fucking far away from home…..”

Big30
5 februari 2007, 19:06

Greetz, Horny_one

Tis nog veel erger, zelfs zijn broertje is recent in een andere locatie gesignaleerd ;) :cool: :p!

Is slechts tijdelijk denk ik, voordat de eerste BBQ in Gt wordt aangestoken zijn ze weer in de Gt-echt verbonden ;)! Echt wel.

:wink: :wink:
Big30

Mauriceyep
5 februari 2007, 19:44
Tis nog veel erger, zelfs zijn broertje is recent in een andere locatie gesignaleerd ;) :cool: :p!

Is slechts tijdelijk denk ik, voordat de eerste BBQ in Gt wordt aangestoken zijn ze weer in de Gt-echt verbonden ;)! Echt wel.

Big30

Big 30, het is zelfs NOG dramatischer: we gaan de laatste tijd allebei op DEZELFDE dag naar een andere club dan GT, maar bovendien ook nog allebei IEDER naar een ANDERE club (en bellen dan met elkaar om elkaar te overtuigen, dat het HIER toch echt beter is)

GT-junky
5 februari 2007, 20:04
Mijn jacht werd echter onderbroken door de voor mij onverwachte komst van GT-Juncky. Het toeval had hem bij wijze van uitzondering weer eens in GT gebracht. Maar hij zou zich gaan verschuilen. Nog een tijdje bijgepraat met GT-Juncky en het zou zo maar eens kunnen zijn dat wij hem nooit meer terug zien. Ik hoop het. GT-Juncky, het ga je goed, ik zal een kaarsje voor je opsteken.

Ja, inderdaad ik was afgelopen vrijdagavond onverwachts even een aantal uren in mijn voormalige stam-club. Was leuk om weer even bij te praten me je, Ace2. In de bijna twee maanden die ik niet in GT was, is het dames-bestand volgens mij behoorlijk vernieuwd. Kende geloof ik slechts vijf van de aanwezige dames. Gelukkig was mijn top-act wel aanwezig dus daar heb ik me vanaf 23.00 u maar mee bezig gehouden. GT-junky gaat het GT-loze tijdperk weer verder vervolgen en onthoud zich verder van commentaar omtrent de huidige kwaliteit van GT, simpelweg omdat ie van de nieuwe garde niemand heeft 'uitgeprobeerd'.

IJsberen het ga jullie goed!

little diablo
5 februari 2007, 20:11
In de bijna twee maanden die ik niet in GT was,
IJsberen het ga jullie goed!
Was dat al weer 2 mnd geleden:rolleyes: En weer eentje die de handrem aantrekt;)

Saluti l diablo

Jansen
5 februari 2007, 20:59
Was dat al weer 2 mnd geleden:rolleyes: En weer eentje die de handrem aantrekt;)

Saluti l diablo

Ja bij mij is er ook iemand die aan de handrem trekt, :lostit: maar dat is ook mijn eigen schuld.
Maar gelukkig trekt zij ook ergens anders aan tot aan eind volgende week.:rubbel:
En dan ben ik weer een week vrij hoop ik. ;)

Gustomass
5 februari 2007, 23:03
Quama en ik hadden besloten om weer eens samen naar GT te gaan. Dat werd dus afgelopen vrijdag, 2 februari.
................
GT kan raar in elkaar zitten. Het heeft iets aziatisch en iets schaduwrijks (wat bedoeld hij nu weer?).

Maar voor wij te diep gaan, werd het tijd om naar huis te gaan. Ook voor mij. Ik stapte, na te hebben gedouched, in mijn auto en reed weg, de horizon tegemoet en neuriend: “I am a poor lone some icebear, fucking far away from home…..”

Soms vraag je jezelf wel eens iets af.
" hoe komt het dat ik, als zware GT bezoeker, nu al op de kop af 25 dagen zonder GT heb geleefd. Hoe komt het dat ik niet het gevoel heb dat ik iets mis???
Dan lees je zo weer een verhaal van ACE 2 en afwisselend zo niet synchroonlopend de Randy-reports dan weet je het weer.
Deze verhalen zijn zo herkenbaar, zo realistisch, zo leuk en zo gevat geschreven. Al lezende maak je net zo veel , zo niet nog meer mee dan wanneer je zelf bij GT op bezoek gaat. Dank je wel jongens, voor jullie uitmuntende verhalen. Een week of 6 geleden ook enkele GT reports mogen lezen van enkele nieuwe GT bezoekers afkomstig uit Amsterdams contreien. Ok heel erg mooi.
Kortom weinig rede om zelf nog eens al die moeite te doen om je naar GT te begeven, hemelsbreed 14,7 km voor de gevleugelde ijsbeertjes onder juliie.

Maar nee hoor, zo gemakkleijk kom je er als ingeburgerde ijsbeer niet meer vanaf in deze tijd van Global Warming.
Je collega-vriend-ijsbeertjes bedoelen het goed en weten het ook niet van elkaar, maar ze blijven aan je trekken. Excusez moi le mot. De een neemt de moeite om vanuit Spanje over te komen en voelt weer meer voor PHG, wat doe je, je gaat lekker mee. En wat gebeurt je, je wordt behandeld als een nieuw beertje met alle voordelen van dien. Kennismakende woordjes en zoenen en grijpgrage handjes vallen je ten deel. Een hele mooie ervaring, doet je terugdenken aan die eerste GT bezoekjes, jij nog groen en zij die dat ooh zo goed in de gaten hebben ....heerlijk wat een fascinatie...
Dan een andere beer die al lange tijd terug je heeft uitgenodigd om in Kaarst zijn verjaardag mee te komen vieren, en als je dan toch in Kaarts bent.....tja wat dan?? Helaas kan je niet op alle verlokkelijke uitnodigingen ingaan, als was het maar omdat ongure types aan je ex zitten te trekken waar je dan zelf nog voor moet oppassen niet meegesleurd te worden.
Geen Kaarst dus.
Zit ijsbeer nummer zoveel aan je te trekken, he wat doen we, zin om nog eens naar Xanten te gaan, ik wil dat ook wel eens aan/in den lijve miterleben. Zo gezegd zo ondergaan..
Kom je met hem net op de mooiste avond van alle 8 de bezoeken, groot feest en gelijk einde van het Xanten gebeuren.
Nada mas de Jenny...whereever whenever....
Jenny jij mag me trouwens altijd vragen ook al moet ik vriendijsberen dan eventueel teleurstellen, tja als ijsbeer moet je ook je prioriteiten stellen ( schreef ik toch eerst spontaan prioritieten, da kan geen toeval zijn toch??? Jenny!!!!).
Lees je van ene Randy, toch een gerenomeerd GT ganger dat ook hij een enorm goede dag in Dorsten Partytreff heeft mogen ondergaan en blijkt dat ie nog lang niet alles heeft omgeploegd daar, dus weer snel terug.
Tja, lees je dat als impulsieve ijsbeer, tja dan voel je dat er toch weer aan je getrokken wordt. Maar, ...even wachten..als straks die manager eens een dag WEL in the house is, hoe zijn dan de gemoederen der dames?? Ik heb zo mijn twijfels.....nou eigenlijk helemaal niet...want dan komt ie elke 15 minuten naar boven om de dames te stimuleren er een snelle job van te maken......Jammer, maar helaas...is het ineesn een neukfabriekgeworden, als ze de strijd al niet proberen te beslechten met aftrekken...

Lees je net het verhaal van ACE2 over GT.Ben je vanmiddag met een van je ijsbeervrienden in sms-contact verzeild geraakt en komt hij met het voorstel waar je zelf in feite ook al mee zat...Ben al 3 weken niet meer in GT geweest, wordt weer eens tijd vind je niet??? Oh trouwens...waarom niet Xanten trouwens...Nou ja, ik heb het onder hun draadje vermeld. need I say more...

lees je verhalen van GT Junky, dat ie een maand langer niet geweest is, schrijft ie dat ie op 5 dames na allemaal nieuwe gezichtjes, en bodies en tietjes etc heeft gezien in GT. Hij zal toch niet de Thekefrauen bedoelen, ja ik bedoel die 5 bekende dames daarmee.

Nee, om toch maar te voorkomen dat GT helemaal zou vervreemden toch maar ingegaan om as vrijdag de 9e februari nog eens naar GT te gaan.
Het is dan, ja het staat in de boekhouding, exactamente 28 dagen geleden. Eine ganze Monat Ohne Golden Time.
Had me 3 maanden terug niet gezegd dat ik een maand niet in GT zou komen....Nu is het al zo ver. BUt it better be good , or.....

Dus aanstaande vrijdag weer eens naar GT.
In de hoop dat of Marina, of Julliette, of Maria , of Samira, of Alicia aanwezig mogen zijn. Andere leuke lijfkes ook welkom hoor.
Zo niet dan maar gewoon het moment grijpen, niet waar Carpe Momentum en diegene pakken die je het meeste en het mooiste aanstaa(r)t.....
Let the klick be the greenlight to start the play....

Gustomass betrapt zichzelf erop dat alles toch weer een beetje zoals vroeger begint op te spelen en te werken. Want was het niet zo dat een bezoek aan Golden Time uit drie fasen bestond, het voorgenieten, het genieten a la moment surpreme en het nagenieten???
Ja zo was het en......zo is het nu ook weer....

Oooooohhhh héérluk......

Nu maar hopen dat mijn buddy aanstaande vrijdag zijn geplande Detour richting Brüggen kan afbuigen. Anders sta je daar als Gustoamss helemaal alleen, maar niet met lege handjes...

Oh wat een heerlijk gevoel, nu al...

Gusto mass mass mass mass.

2horny4u
6 februari 2007, 10:36
..."Had me 3 maanden terug niet gezegd dat ik een maand niet in GT zou komen....Nu is het al zo ver. BUt it better be good , or..... We go somewhere else about 20- to 25 klics down the road

Nu maar hopen dat mijn buddy aanstaande vrijdag zijn geplande Detour richting Brüggen kan afbuigen. Anders sta je daar als Gustoamss helemaal alleen, maar niet met lege handjes... Tja het staat nog steeds gepland, so you in (hopefully) pardise

gr 2horny4y

little diablo
6 februari 2007, 15:45
Ja bij mij is er ook iemand die aan de handrem trekt, :lostit: maar dat is ook mijn eigen schuld.
Maar gelukkig trekt zij ook ergens anders aan tot aan eind volgende week.:rubbel:
En dan ben ik weer een week vrij hoop ik. ;)
Zal tijd worden:teuflisch want het is maar stil in the house wanneer iedereen de handrem aantrekt:rolleyes:

Saluti L diablo

Gustomass
6 februari 2007, 19:54
..

gr 2horny4y

nou 2horny4"Y",

Nou buddy, als ik jou zo snel zie schrijven, en je in de haast je naam al niet meer weet,moesten we maar snel eens naar GT. Blijkbaar zijn 4 weken OGT Ohne GT ook iets te lang voor jou. Ik weet daar nog wel iemand die jou naam feilloos kan schrijven, desnoods gebruikt ze haar tongetje om je naam op je te schrijven, mocht je het niet verstaan.

Ps ik zou het de eerste keer ook niet willen verstaan....heerlijk zo'n tongetje over....
Al doende leert men.

Tja, en als Paradise wat tegen mocht vallen, enkele tientallen kms verderop ligt daar niet een club die voor jou nog nieuw is?? Warst du mal in Kaarst??
Kortom, genoeg werk aan de winkel.

zullen we een spelletje doen??
Hoeveel dames kennen wij nog , van gezicht dan???
Ik doe alvast een voorzet, 17. ( thekefrauen niet inbegrepen)

Gustomass ik gek op spelletjes...
Wordt dus hoog tijd om waar weer eens door de GT dames op het rechte pad geholpen te worden.

Marina, maak je borstjes asjeblief nog maar niet nat.
Mag ik dat doen deze keer, please????

Gustomass is counting down, like in the good old days...

2horny4u
7 februari 2007, 19:27
Sorry Gustomass,

Inderdaad haast, haast, haast. Wordt vrijdag opzij, opzij, opzij, mak plaats, maak plaats 2horny4u heeft ongeloofelijke haast.........

Ik gok niet, ik laat alles rustig op mij afkomen (uh hum). Maar wie bedoel je nou!

Gustomass
7 februari 2007, 21:00
Sorry Gustomass,

Inderdaad haast, haast, haast. Wordt vrijdag opzij, opzij, opzij, mak plaats, maak plaats 2horny4u heeft ongeloofelijke haast.........

Ik gok niet, ik laat alles rustig op mij afkomen (uh hum). Maar wie bedoel je nou!

Net wat je zegt, alles rustig op je af laten komen.
Als Marina aanwezig wordt die rust vanzelf op een temperamentvolle latina manier verstoord.
Hopelijk is ze aanwezig,ik neem wel een dobbelsteen mee, wie het eerste mag.... ze doet andere eerdere Latina ervaringen, geloof het of niet, gewoon wegvagen....

Counting down continues....

Gustomass

little diablo
7 februari 2007, 22:12
jullie maken het weer moeilijk voor me:rolleyes: zaterdag heeel de dag maar vrijdag:rolleyes: Er zijn heel veel nieuwe hertjes:p

Saluti L Diablo

Jansen
7 februari 2007, 22:24
jullie maken het weer moeilijk voor me:rolleyes: zaterdag heeel de dag maar vrijdag:rolleyes: Er zijn heel veel nieuwe hertjes:p

Saluti L Diablo

Vrijdag PHG moet ook goed worden.

argentis
7 februari 2007, 22:42
Ben vanmiddag weer even geweest, het was er druk en veel nieuwe nederlandse beren, zeker ergens een advertentie gestaan of zo ? De dames zullen ze wel verslonden hebben de verse beren, ze moeten nog smeren leren.
Ben maar weer met Isabel geweeest ( Duitse) en was weer super, ze heeft haar krullen er uit gehaald en heeft dus voortaan recht haar. Daarna nog met een Duits - Kroatische van 21 jaar geweest met grote stuiters, ik moest ze toch eens vasthouden vond ik , op de kamer niks speciaals , te profi helaas. ik ben haar naam vergeten maar het blijft toch bij deze ene keer........

Randy
9 februari 2007, 12:39
Vervolg van bezoekje aan PartyTreff Dorsten, zie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=29438&postcount=51 :D

Na het feestje in Dorsten toch weer naar GT vertrokken. De parkeerplaats was vol met nog 1 plek vrij voor mijn autootje. Binnen een nieuwe Thekedame, heel vriendelijk, naam niet bekend. Gauw omgekleed en naar binnen. The usual suspects, Caligula en Boeddha, en later ook Snelle Henkie waren er ook. Gezellig.

Veel mooie dames gezien warvan ik dacht, helaas dat ik al mijn kruit verschoten heb in Dorsten. Zoals Svetlana, Luana, Aylin, Sandra, Rominia, Andrea, Jolantha en nog vele mooie andere types. Uiteindelijk de verleiding toch niet weerstaan en met Svetlana, die er uitzag als ze wel drie mannen tegelijk lustte, toch een bungalow in. We waren net op tijd terug voor de pizza, gelukkig want het eten was al weer lang geleden.

Later volgde nog een hot! hot! hot! lesbo show op de etenstafel van Roemeense Sandra met Andrea, en dat was werkelijk prachtig! Sandra die normaal nogal teruggetrokken kan zitten op haar barkruk, kwam helemaal los. En Andrea, dat is ook een superlekker ding om te zien. Het was dan ook geen wonder dat deze dames de rest van de avond amper meer aanspreekbaar waren, meer beertjes waren behoorlijk geinspireerd door de show. Werkelijk fantastisch!

Eerder op de avond had ik al met Aylin afgesproken, en het werd tijd die belofte te gaan inlossen. Daarna konden ze me opvegen en met het grof vuil buiten zetten.

Gustomass
11 februari 2007, 04:16
Na precies 4 weken afwezigheid in Golden Time, werd het wel weer eens tijd om alle Treffen elders eens te laten voor wat ze zijn en te kijken of het Golden Time vreugdevuur weer eens ontstoken zou kunnen worden en nog belangrijker om het brandende te houden.
Op deze 101ste november dag is dat ruimschoots gelukt.
.
Het resultaat van sms-overleg deze week leidde tot onze eigen kabinetsformatie tot in de kabinetten van Golden Time. De poppetjes hadden we echter nog niet op hun plaats staan.Na de sms- van 2Horny4U "na 3 weken afwezigheid vind ik GT wel weer eens tijd worden" kwam er plotseling witte rook.
Tegen half 2 vrijwel tegelijk het Paradise-to-be binnengetreden.
Nadat we eerst even de afgelopen 2 weken de revue hadden laten passeren konden we met een schone lei maar wel met flinke honger aan de slag. 2Horny4U spreidde vandaag , voor Gusto tot dan toe verborgen gebleven kwaliteiten ten toon. Zingen!!!, ja echt zingen en meerdere malen galmde "I am Hungry like a wolf"door de GT bar.
In de eerste uren kon iedereen hem nog goed horen en zien want het was voor vrijdag middag lekker rustig. Blijkbaar was gisteren iedereen geweest, want nadat ze voor de 4e keer gevraagd hadden, maar waar was jij gísteren, werd duidelijk dat ook gisteren een mooi feestje is gebouwd. We probeerden de gemoederen in toom te houden, maar daar is geen beginnen aan in GT. Zeker niet als je als eerste bij binnenkomst al kennis mag maken met Angela, een van de ex-GT-thekefrauen en die dan prompt vraagt; "Warum hasst du dein Freund nicht mitgebracht?" "wie zegt dat ik hem niet heb meegebracht, een paar minuutjes geduld Bitte".... na een uurtje is 2Horny4U naar Angela gegaan om haar en zijn wensen in vervulling te laten gaan. Eindelijk had Gusto even rust en kon ie rustig rondkijken naar al dat schoons wat maar binnen bleef druppelen.. Sjonge wat een verwende berino. Wat een mooi spul. Een nieuwe thekefrau, welke bij de opening van GT, toen Gusto nog saunanatachterdeoren was , aan onze zijde "gestaan"moet hebben. Gusto zag in haar snoetje wel erg veel gelijkenis met Samira, zou een zus kunnen zijn, maar na de veelzeggende reactie van 2horny4u nam Gusto, wat dat betreft wat gas terug. Gelukkig maar want had ie niet Olga al vrij snel na binnenkomst gespot?. Verder als een herkenningslachje kwamen we de eerste keer niet. Later, na een bubbelbad zonder bubbels en een masseur zonder klant, er was echt niks te doen..., liepen wij berino's zo in de armen van Olga in de Kino. Dit nadat we ons een weg hadden geworsteld door een wel erg hongerige en wat wanhopige taal uitslaande groep dames in de voorportalen van de Kino. Overigens enkelen mocht Gusto 8 uur later in LR hun opwachting zien maken.
In de Kino even samen met Olga gepraat, maar nee, dit was niet het juiste moment en Gusto verliet de Kino met lege handen en volle.... , het risico voor lief nemend dat ze net als op die 25ste november gewoon naar huis gaat op moment dat Gusto eindelijk zijn beslissing heeft genomen.
Nadat 2horny4u , aan zijn gezicht te zien, de sessie met Angela ter nauwer nood had overleeft, stelde hij een saunabezoek voor, maar dat had Gusto net achter de rug...
Horny in de sauna en Gusto had weer,jawel, voor de 2e keer de handjes vrij vandaag.
Loopt ie in de Kino een heerlijke Olga tegemoet. Rustig als altijd staat ze me te woord. Beetje praten , Olga verroert geen vin, en blijkbaar is het te donker in dit hok om zonder woorden maar met het gezicht duidelijk te maken hoe de klepel, in dit geval Gusto's klepel erbij hangt. OK dan maar, nog eens aanzetten. Zullen we gemakkelijk in de sofa plaastnemen?? Aber warum denn. Wir können uns doch auch ganz bequem auf's Zimmer zurüchziehen ....!!!. Daar zei Gusto meteen ja op, iets wat Olga blijkbaar niet hoorde, of niet wilde horen, of niet kon geloven dat ze dat uit mijn mond hoorde...ik denk, wat zeg ik, ben overtuigd van dat laatste. Pas na de 3e keer maakte ze aanstalten om een sleutel te halen, blijkbaar had zij er niet meer op gerekend dat het er nog ooit van zou komen. Zo vaak gepraat, maar ....daar bleef het dan bij... Al die 9 maanden lang...Tot vandaag. Olga was ongelofelijk snel terug met een sleutel.
Samen liepen we voor de sauna door met daarin wel een heel slecht oplettende 2Horny4u. Iets wat Gusto toch niet zo van hem gewend is. Na terugkomst van kamer met Olga, OK toegegeven, dat was niet na een half uurtje, bleek dat ie bij Tatjana had gevraagd of ik intussen vertrokken was naar Kaarst, want, eerlijk is eerlijk, dat was de 2e pijl op Gusto's boog vandaag.
Nee hoor 2horny4u, Gusto is lekker wezen genieten van Olga, en dan weet jij genoeg... Samen liepen we de kou in. Hausschen 26 zei Olga, naar later bleek een beetje teasend. Oh jee, dass ist Hinten im Wald und es ist so kalt. Maar was dat niet de hut van Carpe Momentum en Alicia op de 25ste november, inmiddels feestdag??. een onvergetelijke sessie. Maar voor Gusto zijn herinneringen kon terugplaatsen op de harde schijf stak Olga haar sleutel in het slot van kamer..........15 ................. Het spiegelpaleis, Jippie. Bleek haar favoriete kamer te zijn, nou niet alleen van Olga... Gusto's laatste herinneringen in kamer 15 waren met een heerlijke wilde Latina, kon dat nog overtroffen worden..??
Degenen die ooit met Olga geweest zijn, weten uit al hun ervaringen met haar, hoe het uur wat nu volgde eruit heeft gezien. Daar zijn, zelfs voor Gusto geen woorden voor. Olga, een lieve vrouw, een mooie vrouw, een verstandige vrouw, die weet waar ze het over heeft, een taktvolle dame, ongelofelijk wat een ervaring. Olga houdt van teasen en vraagt gewoon keihard het onmogelijke van je. Ze geeft een hele goede service met haar mond en manuele ondersteuning en afwisseling. In de spiegels boven je kun je alles heel mooi zien en bekijken en dubbel genieten. En daar zit nu de knik in de kabel. Hoe kun je als Olga zijnde van mij verwachten dat als je hem zo geweldig goed en erotisch behandelt, hoe kun je dan verwachten dat je je ogen open kan houden.Om in die spiegel te kunnen kijken. Vrijwel onmogelijk, maar áls ze dan even open kunnen , zie je een tafereel om nooit eer te vergeten.Hopelijk dan!!!. Van het volle uur hebben we hooguit 5 minuutjes bij elkaar gepraat en verder constant met elkaar in de weer. Details zijn overbodig, zo niet al bekend bij de lezer.
Olga is onverbiddelijk, aan het einde moet je afscheid van haar nemen, haar langzaam, proberen , los te laten, het kan niet en toch zal het moeten....
Met een geweldig gevoel , voor ons beiden door de bar gestrompeld, ik dan, en nog even de aandacht van 2horny4u weten te winnen. "Goh, en ik maar denken dat je weg was" "was ik ook......" en me heerlijk gedouched en dan wil je het wel uitschreeuwen van geluk. Gelukkig kan dat daar dan ook zonder dat iemand er raar van opkijkt, of wilde ik ze niet zien kijken????
Hoe kun je na zo een sessie je nog staande houden.
Vaak ging ik ook bijna om en 2horny4u speelde het spel leuk mee.
Hij zag een oude bekende(dame dan) met blijkbaar wel hele aparte kwaliteiten die in gezelschap was van een girlnextdoor type. Na heel wat omzwervingen is het hem gelukt om het vriendinnetje mee te krijgen, maar niet zonder dat de bekende dame ook mee zou gaan. Ze kenden elkaar en blijkbaar was dat genoeg aanleiding om de girlnextdoor niet alleen mee te laten gaan genieten....
2Horny4u kon tevoren op het duo niet de grip krijgen die hij zo graag ziet. Dat zette Gusto op gegeven moment aan tot een schokkerend voorstel aan 2horny; "zal ik een sleutel voor ons tweën halen? " "doe maar"klonk het en Tatjana speelde het spel mooi mee. Hilariteit ten top toen ik met de sleutel goed zichtbaar op hem afkwam en we samen de bar verlieten. De omringende dames hebben heerlijk genoten en waren toen we al snel terugkwamen nog niet bij van het lachen. Het kan allemaal in GT.

Intussen toch nog even naar de Kino, want als er vandaag één ding opviel in GT, was het wel dat er zegge en schrijve slechts één Latina aanwezig was. Is Gusto in zijn 90 voorgaande bezoeken nog nooit overkomen. Que pasa?? Nada nada nada....
Van de aanwezige argentijnse begrepen dat enkel Carry nog zou komen vanavond. en inderdaad, loop je niets vermoedend de kino uit , stuiven aan je neus voorbij 2 dames in burger met koffertjes voorbij. Een wel heel snel Como estas kon er bij Samira , die achter Carry aanliep nog net vanaf. Goh, wordt het toch nog gezellig. Na een half uurtje stoof Carry op haar bekende snelle wijze door de bar. Haar handelsmerk, met haar kun je nooit lang in de rechtop-stand verkeren. Kort in de bar en dan op de kamer.....neemt ze alle tijd voor je...
Daarna wachten, wachten, wachten maar geen Samira meer gezien en na enkele uurtjes van Carry begrepen dat ze vandaag niet zou komen. En ze was er toch...... Soms bergijp je niet alles en misschien moet dat ook zo blijven. Misschien moet je niet alles willen weten en snappen, maar het laat je toch met een bepaald gevoel achter.
Op deze 101ste november is Gustomass rond half elf in de avond in Living Room aanbeland. In de 9 uren daaraanvoorafgaand(wat een woord!) is het gelukt om Gusto weer helemaal op het Golden Time spoor te krijgen.
Hij mocht daarbij zoals beschreven volop hulp en ondersteuning krijgen van 2Horny4U en niet te vergeten van Olga, met wie hij na bijna 9 maanden afzien een onvergetelijke sessie mocht beleven. Deze dame , deze lady steekt toch met kop, schouders, een mooi gezicht, mooie lange zwarte haren, heerlijke borsten, een heerlijk lichaam en met een heerlijke mondje en handjes boven het meeste nieuwe spul uit in Gusto's beleving dan. Olga bedankt, Gusto is genezen!!!.
Toen 2Horny4U er een eindje aan moest breien, kon Gusto om 22.08 de reis naar Kaarst aanvangen, maar niet voor ie Tatjana met drie Hollandse kussen een goed week-end had mogen wensen.
22 minuten later wordt de deur van Living Room geopend door een hele mooie GT thekefrau, lange blonde krullende haren, naam even kwijt. De link was hierbij gelegd en deze blonde dame, was het Vanessa??, was een van de vele GT snoetjes die vanavond en vannacht nog de revue zouden passeren.
Eenmaal binnen hartelijk ontvangen door de vaste thekefrau, naam weer kwijt... , die me wist te vertellen dat Tatjana al verklapt had dat Gusto in aantocht was. Flauw hè maar zo maak je wel een gemakkelijk binnenkomertje.
Gauw gedouched en het LR berevel aangetrokken, even wennen aan die harde zooltjes van de slippers,je moet toch iets vinden wat anders is dan je zou willen, nietwaar?? Gauw naar boven en het viel me op dat het drukekr was dan ooit tevoren, en nog wel in een zeer goede verhouding berino's en berina's. Genoeg a-tjes aanwezig die op enige wijze op de o-tjs zouden passen. Dat zat wel snor....
Alsof een magneet me stuurde naar de bar gelopen en vandaar verder gezogen door de wel zeer uitnodigende blik en bewegingen van Wiwi, een stevige Thaise, die Gusto nog kende van de laatste uren van 2006. Blijkbaar had Gusto toch voldoende indruk gemaakt, ook al was het half 3 in de nacht, want Wiwi ontving me met open ......armen, mond, ogen..en waarschijnlijk ook met open.... en........ Dat beloofde wat te worden. Amper van de "schrik" bekomen stelt Wiwi me een zeer uitbundig , vriendelijk en niet overdreven lachend Thais vriendinnetje voor.... . Dit is Pon, mijn vriendin en door haar ben ik vandaag hier, want zij wou vandaag gaan ipv morgen. Nou , heeft Gusto even geluk... Pon is een verscrhikkelijk mooi Thais meisje dat goed Duits spreekt. Lacht heel mooi met ....haar hele lichaam. Sjonge jonge wat een mooi en lekker lichaam heeft deze dame. Ze presenteert zich op een onweerstaanbare manier en Gusto's aandacht was al volledig op haar gericht terwijl Wiwi me ervan in kennis stelde dat ik vanavond zowel met haar als met Pon naar de kamer zou gaan. Gusto werd wel de vrijheid gelaten om te beslissen met wie van beiden hij als eerste wou en als ie met beiden tegelijk wou zou ze zich ook meewerkend opstellen... Het snoetje van Pon maakte Gusto's keuze wel heel gemakkelijk, maar om nu gelijk na 8 minuten al met deze dame een kamer op te gaan, tja dan komt het bij de thekefrauen wellicht over alsof Gusto met een verschrikkelijke niet te stillen honger naar sex Golden Time uitgevlucht zou zijn, en niets is minder waar.
Bovendien had ie in GT de pizza's links laten liggen, in de wetenschap dat ze in LR in ruime mate en over geruime tijd beschikbaar zijn.
Een mooie uitleg naar mijn hongerige Pon om toch enigszins legaal om uitstel te kunnen vragen. Heerlijke pizza's en Pon wacht rustig op haar Man of the night. Maar van de kruk afgaan , homaar. Ze beet zich in me vast, had al een arm, hand in mijn mouw, wat me de uitspraak ontlokte dat ik me gevangen voelde, geen kant meer op kon en dat het wel een hele aangename gevangenis was om gevangen te mogen zitten. Haar gezichtje toonde Gusto dat ze helemaal eens was met me. Had niet verwacht dat ze zou protesteren, dat ook weer niet.
Omdat Gusto nog uitstel van executie wilde, het was immers nog lang tot 3 uur, even aangegeven dat ie van de sauna en van de jacuzzi gebruik wilde maken. Gusto's private masseuze was(weer) niet aanwezig dus had ie handjes en centjes vrij om andere bezigheden te gaan bezigen.
Of Gusto wilde dat Pon mee ging zweten in de sauna en zwemmen in de pool...? Nou bezwaar niet echt nee , en toen ze me vertelde "Ik hou van jou" was Gusto verkocht. Weinig Nederlandse dames zouden dat met zo weinig accent hebben kunnen uitspreken! Je weet niet wat je hoort. Toen ze me vroeg of ik wist wat "Houdoe" betekende had Pon zich definitief ingekocht voor een deel van de avond. Wiwi was intussen aan het flirten met andere berino's. Gelukkig maar, want Gusto had na Olga echt geen puf meer voor een trio met 2 thaisen.
In de sauna vertrouwde Pon me toe dat ze eigenlijk helemaal niet zo in de sauna durfde en dat dit haar 2e keer was...hier in LivingRoom...nee, in haar hele leventje... Heb een arm om haar geslagen om aan te geven dat ze in goede handen was... Een lieve lach viel me ten deel....
Wat worden we weer verwend zeg. Even gepraat en toen ze me vroeg of de zandloper de temperatuur aangaf, wist Gusto het zeker , Pon was zo saunagroen als gras.
Daarna aangegeven dat ik in Finland vanuit de sauna rechtreeks buiten in de sneeuw placht te rollen. Nou, dat zag ze niet zitten, te koud en bovendien liet ze me enkele wondjes op haar knie zien. Afgelopen donderdag tijdens de sneeuwstorm opgelopen vertelde ze. Deze keer had Gusto alle aanleiding dat deze dame de waarheid sprak en niet een aanvaring met een of ander "vriendje" wilde gladpraten. Sorry, maar onbewust let je daar wel op.
Hoe komt dat toch??
De wandeling buiten maar overgeslagen en nadat Gusto haar mooie lichaam nog eens had mogen bewonderen toen we onder de douche stonden, zijn we in de pool verder gaan vieren. Heerlijk, heerlijk, lekker genoten van haar mondje en borsten. Zoenen was een beetje voorzichtigjes, maar You can't have it all, can you??. Haar amazone kwaliteiten kon ze niet langer meer voor zich houden en wilde ze niet onder stoelen of onder water stoppen. Toen ze voor de derde keer vroeg om een sleutel te halen, kon Gusto het echt niet meer uitstellen anders zou de zeer schone en hygienische toestand van deze wellness ruimte zeker ietsje aangetast worden... Dat zou ook jammer van het plezier geweest zijn.
Weer even gedouched samen en dat valt naast haar mooie lekkere lichaam op dat deze dames zich heel grondig wassen, keer op keer, ook nadat we het kamerbezoek hadden afgerond. Klasse en een hele gerustelling, je gaat ervan uit dat ze zich hygienisch opstellen, maar hoe gaat dat als het druk is, er sleutelcrisis is , etc...??
Op kamer 11 hebben we het vertier voortgezet. Is altijd een ontdekkingsreisje met een nieuwe dame. Zeg altijd dat ik eerste keer begin met een half uurtje(ok, niet bij Olga), en bij een goede bevalling( Oh, I can't believe I just said that!!!) om verlenging smeek. Kein Problem was haar antwoord.
Nu volgden 30 minuten aardige sex maar niet meer dan dat. Boem, zeg je dan.
Let wel, ze deed het heel goed, heel aardig, maar op de een of andere manier mis ik persoonlijk, let wel is heel persoonlijk, mis ik bij de Thaisen toch die passie en temperament vanuit de Latina-encalve of dat gevarieerde en onderzoekende van de Oost_europese dames. Dat is jammer.
Is best een groot verschil met de omgang met deze dames in het voortraject.
Jammer, voor Gusto en voor haar, want het bleef bij een half uurtje.
Een kleine anticlimax wellicht, maar laten we eerlijk zijn, na een sessie als die met Olga kan het enkel maar minder zijn. We zijn, en dat weten we maar beseffen we niet altijd, wel ontiegelijk verwende berino's.
Afgerekend en samen gedouched.
Boven in de bar nog lekekr genoten van vele bekende gezichtjes en wat daaraan vast placht te ziiten. De constatering "Du kennst fast jede Frau hier" kon Pon niet voor zich houden. Weer gaf ik haar graag gelijk.
Sonja had immers al 3 keer geroepen "lekker Ding" en bij de sofa's ontwikkelde zich een mooi Roemeens tafereeltje. Een 3tal schatjes, Andrea, een blonde langharige en jawel, Mooiste-GT-Borsten- sandra gaven hier acte de presence.. Een mooi tafereeltje voltrok zich voor de ogen van Gusto wat hem zeker wel kon bekoren. Lees je dan om half 4 's nachts welk een mooie lesboshow Sandra en Andrea een avondje eerder in Golden Time hebben gegeven, tja. Dan heb je gewoon iets moois gemist, so be it.
Overigens gaf vanavond in GT een nieuwe dame, Daniëlla volgens Gusto en Diana volgens 2Horny4U, ( je hoeft het als berino's niet altijd met elkaar eens te zijn , toch...??), een wervelende stripshow weg op Pizza-Plaza.
Sta je bij de Kino, gaat de muziek luider, kon wel eens een .....zijn en jawel hoor. Heerlijk dames, daarmee is het voor Gusto allemaal mogen beginnen en nog steeds gaat zijn hartje plezierig harder bonken bij het aanschouwen van zo mooi bewegende vrouwelichamen. Toch heeft de schepper een goede kijk op gehad, en dat zó lang geleden al...
Vanavond waren er nog meer GT-snoetjes, namen niet bekend en ook niet belangrijk. Elke keer in LR zie je GT-dames die je daarna nooit meer terug ziet.
OOk nog tijdje lekekr gebabbeld met slangevrouw Margarita gepraat en gelachen. Komt uit Rusland en heeft jaren in PHG gewerkt en werkt ze nog.
Dit was gewoon een uitstapje voor haar. he wat toevallig, was zij niet de enige. Aangezien, hoe lekekr en hoeveel belovend Margarita er ook uitzag het op dit moment niks zou worden, maar afscheid van haar genomen , maar dat was wel heel erg moeilijk..... Als die slang om je lichaam kruipt....zie hem dan maar eens staande te houden. Kunnen we een slangekuil krijgen in GT misschien ipv een zwembad???
Na nog wat nagemijmerd te hebben de terugreis aanvaard.
Het feestw as nog lang niet afgelopen, maar Gusto zou bij nu vertrekken toch bijna 15 uur op saunaclubbezoek geweest zijn. Dat moet toch voldoende zijn, nietwaar??
Gusto en Wiwi en Pon gingen na elkaar de deur uit. We hebben op weg naar huis, naar onze bedjes(slaapbedjes) nog een hele tijd naast elkaar, voor en achter elkaar gereden. Pon chauffeurde en duwde hem flink op zijn pinneke...
Toen scheiden onze wegen zich en had Gusto er weer een ouderwetse SaunaClubTag opzitten en deze dames hadden hun wekelijkse plezier uitje er weer opzitten. Beiden hebben gewoon werk en daarnaast één dag in de week lekker genieten, wat plezier en wat sex met berino's maken en daarbij nog een mooi zakcentje verdienen. Mooi toch!!. Soms zou je willen zelf een vrouw te zijn, dan wist ik het wel....

Al met al een hele mooi Saunamarathon gehad, of noem je zoiets een estafette loop,waarbij je je stokje voor tijdelijk uit handen geeft???

"Zeker" niet meer zo frequent maar vandaag toch weer alle ingredienten en grotendeels vrij van bijsmaken gevonden in GT en LR om dit rondje nog eens vaker te maken.

Dames en 2Horny4u, bedankt voor je suggestie om "na 3 weken maar weer eens naar Gt te gaan".

muchos gracias a todos.

Gustomass.

little diablo
11 februari 2007, 11:16
Hey Gustomass dit was toch niet gister(zaterdag) want ik had er een 11uurs maraton(schrijf morgen wel) op zitten en had je niet gespot. Wel de roemeense Andrea en Romina lekker trio gehad (maar morgen meer)vond het erg rustig met de hertjes en ook weinig beren:rolleyes: De volgende keer weer lekker op donderdag,vrijdag:D

PS: morgen de recencie,s van.............:D Heb het nu effe druk;)

Saluti L Diablo

Gustomass
11 februari 2007, 12:16
Hey Gustomass dit was toch niet gister(zaterdag) want ik had er een 11uurs maraton(schrijf morgen wel) op zitten en had je niet gespot. Wel de roemeense Andrea en Romina lekker trio gehad (maar morgen meer)vond het erg rustig met de hertjes en ook weinig beren:rolleyes: De volgende keer weer lekker op donderdag,vrijdag:D

PS: morgen de recencie,s van.............:D Heb het nu effe druk;)

Saluti L Diablo

Nee Diablo, als je even goed telt, de 101ste november was toch echt afgelopen vrijdag.. Mooi te lezen dat Romina en Andrea zaterdag weer in GT waren. Net wat ik al schreef , als je dames in Living Room ziet, is dat vaak voor één avondje en hup hop weer terug op het vertrouwde honk.
Ben benieuwd naar je trio-ervaringen met dit duo, want afgelopen vrijdag laat in Kaarst zagen ze er wel errug hongerig uit. Toch fijn dat jij je opgeofferd hebt om hun honger te stillen....maar of dat gelukt is , dat lezen we hopelijk binnenkort wel...

Groetjes en tot Hennef....

Gustomass.

little diablo
11 februari 2007, 12:23
Nee Diablo, als je even goed telt, de 101ste november was toch echt afgelopen vrijdag.. Mooi te lezen dat Romina en Andrea zaterdag weer in GT waren. Net wat ik al schreef , als je dames in Living Room ziet, is dat vaak voor één avondje en hup hop weer terug op het vertrouwde honk.
Ben benieuwd naar je trio-ervaringen met dit duo, want afgelopen vrijdag laat in Kaarst zagen ze er wel errug hongerig uit. Toch fijn dat jij je opgeofferd hebt om hun honger te stillen....maar of dat gelukt is , dat lezen we hopelijk binnenkort wel...

Groetjes en tot Hennef....

Gustomass.
Ja ja 101ste november waar moet ik beginnen met tellen;) Ja morgen gaan de recencie,s eruit. want je kent het als je 11uur in the house bent geweest duurt het effe voor dat je alles op papier hebt:p

Saluti;) en inderdaad hennef het zal me benieuwen:rolleyes:

suspens
11 februari 2007, 16:33
zo,

Afgelopen vridag dan inderdaad eens niet naar Happy Garden geweest maar op verkenning gegaan in GT.
Al bij al heb ik een zeer goede avond gehad en de ambiance is inderdaad iets vrolijker dan in PHG.

Ook de Kino vind ik wel reuze. :lostit: ik werd daar snel benaderd en het duurde niet lang of ik stond in vuur en vlam:angryfire .
Ik heb in totaal 3 hertjes meegenomen naar de kamer en idd, de 2 dames waar ik graag een uurtje mee op de kamer wou, vertelden mij dat zij dit enkel deden indien opnieuw 50 euro werd betaald. :mad: en daar kon ik mij niet zo in vinden. :confused:
Maar al bij al toch een super toffe avond gehad en idd verandering van spijs doet eten.
Ze zien mij daar zeker terug! :freu: :freu:
cia

Stiffmaster
12 februari 2007, 08:38
Gisteren met LatoYan samen een dagje Gt leuk, gezellig denk je, maar wat was het beroerd, geen sfeer amper dames en wat er was mag je vraagtekens bij zetten, gelukkig kwamen later er nog 2 kanjers anders had ik zonder te poppen onverrichtte zake naar huis toegegaan, hoop dat dit een niet doorzettende tendens gaat worden, of ben ik nu zoveel verwend dat het me niets meer lijkt? :moon: :moon: :moon:

Dickydik
12 februari 2007, 10:43
Nou, wel mee eens met bovenstaande..... was er ook even van pakweg 17:00u tot 21:30u
Bijzonder matte bedoeling en weinig bijzondere vrouwen aanwezig. Wel een lekkere latina gespot uit Cuba of Brazil (Nina??) maar die heb ik helaas niet te pakken kunnen krijgen, voordurend langdurig bezet.
Carry en Laura waren uren bezig een ijsbeer uit te wonen in de kino, daar kon ik ook al niks mee....
Omdat ik vrij beschikbaar was greep Lin nu haar kans.... nou is Lin niet mijn eerstekeus maar ik wel de hare.... meestal kan ik haar wel ontlopen maar deze keer greep ze me vast om niet meer los te laten..... heb haar dus maar eens stevig gepakt en dat was ook niet verkeerd.
Later nog een Poolse geprobeerd waarvan ik de naam maar weer snel vergeten ben want dat was een compleet drama.....
Even uitgehuild bij de thekefrau Tatjana en dat leverde een kortingsbon op...... dát dan weer wel....

little diablo
12 februari 2007, 11:02
Afgelopen zaterdag samen met Phanta om 12u de poorten van GT binnen gegaan :D
Het was toen erg rustig zowel in de wei als met de beren. Ik had verwacht dat de wei voller zou staan en dat er vooral meer nieuws zou zijn:rolleyes:
Dames die oa aanwezig waren Luana (met zebra laarzen), Zenna, Jolanta(poolse), Zahra(marokkaans), Mina(marokkaans), Diana (poolse), Cindy (poolse), Maria (litouwse), Andrea (roemeens), Romina (roemeens), Eileen, Kim (hollands), Magda (pools), Roxanna (kazachstan), Sandra (roemeens), Katja (litouws), Isa (duits), Britney spears look a like(duits), Melanie (duits), Summer (thais). En nog een viertel nieuwe dames,waaronder een hele kleine thaise dame met strak figuurtje en een mooi koppie erop :rolleyes: Niet mijn type maar beren genoeg die interrese hadden :p
Toen ik genoten had van de lunch en de sauna ben ik maar omdat ik wel zin had om effe te zweten met Zenna naar de kamer gegaan, ze vroeg het zo lief aan me:D Toen ik terug kwam van de kamer was er weinig veranderd in the house nog steeds vele bekende Dames die op de kruk aan het wachten waren op die ene Don Juan.
Het was voor hun vast ook erg langweilig. Hoewel Mia en Zahra hun geweitjes aan me toonde bleef ik er :cool: onder. Ik was op zoek naar wat nieuws. De uren gingen maar voorbij zonder te :fuck: er was gewoon erg weinig in the house. De nieuwe Diana liep wel weer geil te huppelen ,maar :nee: .
Toen opeens verschenen er voor mij 2 nieuwe roemeense in de kleedkamer Andrea en Romina. Vooral de laatste de blonde Romina zag eruit om te:love:
Ik bij de deur gewacht tot ze er klaar voor was, en haar aangesproken toen ze de hoek om kwam. Ze had een gast die op haar zat te wachten zei ze:rolleyes: Om het hoekje wees ze hem aan. Even naar hem gezwaait en gezegt dat ik haar wat moest vertellen,en dat ik zo terug was. Ze had de sleutel al in de hand dus dat kwam goed.(zie recencie) Na me half uurtje heb ik haar gevraagd hoe haar vriendinnetje heten. En uiteindelijk gevraagd of ze die ook even op kon halen van de bar. Zo gezegd zo gedaan dus het volgende half uurtje ging in . Na deze top sessie weer terug naar de bar gegaan onderweg verteld aan de wachtende gast. Die nog steeds op dezelfde locatie zat dat het iets was uitgelopen.
Toen ik later op de avond in het bubbelbad had plaatsgenomen kwamen deze 2 roemeense weer naar me toe en begonnen ze me spontaan te tongen. Omdat ik nog wel zin had in een :freu: en het bubbelbad een natte locatie was. Ze allebei maar weer meegenomen naar kamertje 5.
Voor de pizza de vuurpijl afgestoken en na deze sessie aangesloten in de rij.
Om 2330 ben ik vervolgens nog met Jolante voor een rustig uurtje naar de kamer geweest omdat ze mij ook al een paar keer had gevraagd. Daarna the house weer verlaten. Qua nieuwe dames viel het wat tegen. Maar ik heb toch weer:freu: Wel ga ik de volgende keer weer gewoon doordeweeks.

Saluti L Diablo

ijsbeer
12 februari 2007, 14:04
Gisteren (zondag) na een half jaar eens weer GT bezocht. Opnieuw vol
goede moed en geinspireerd door alle mooie verhalen op de diverse forums cq. vaste GT gangers .......

Rond openingstijd gearriveerd, het aantal dames viel mij ZEER tegen, daarbij ook nog eens alleen B en C-keus! Veel dames geven een goedkope onverzorgde indruk of denken hoe bloter hoe mooier ("oben ohne" is maar voor weinigen weggelegd!). Ook "dames" die een kinderindruk geven qua body??? En veel die uitblinken in lelijkmakende tattoo's (van bv. de naam van hun "vriend" op het lichaam).....

Volgens ingewijden zou het rond het warme buffet veel meer en beter worden.... Eerst ff fruehstuecken... dit is eenvoudig en goed te noemen in GT........nu maar wachten totdat er iets bijzonders binnenkomt.......maar nee hoor (op 1 na, maar die was vrijwel meteen bezet en vervolgens snel weer naar huis)...

Rond 18u kwam het warme buffet: nudeln, rosenkohl en "fleisch" .... hoe durven ze je dit voor zetten! SMAKELOOS! Volgens ingewijden was dit nog goed te noemen??? Het valt ook op dat veel gasten zelf APART eten bestellen bij plaatselijke doener of pizzakoerier (zelfs personeel) omdat ze het buffet niet te eten vinden.......absoluut disrespekt t.o.v. de gasten ! ! !

Rond en na het eten kwamen de "beloofde" versterking (dames) NIET.. zelfs helemaal GEEN! Tja als je je voor wil doen als de grootste, beste en mooiste club blijkt het niet meer dan een mooi commercieel verhaal of mensen die niet beter weten!

PHG blinkt wat dat betreft uit op de hierbovengenoemde negatieve punten......mocht er onverhoopt toch een dagje zijn dat het iets minder is qua dames kun je nog zeggen "ik heb lekker en uitgebreid gegeten" !

little diablo
12 februari 2007, 14:47
Gisteren (zondag) na een half jaar eens weer GT bezocht. Opnieuw vol
goede moed en geinspireerd door alle mooie verhalen op de diverse forums cq. vaste GT gangers .......
Zijn niet alleen mooie verhalen,vaak is het ook :freu:

Rond openingstijd gearriveerd, het aantal dames viel mij ZEER tegen, daarbij ook nog eens alleen B en C-keus!
Tis maar net wat je B en C keuze noemd, beetje overtrokken allemaal:rolleyes:

Veel dames geven een goedkope onverzorgde indruk of denken hoe bloter hoe mooier ("oben ohne" is maar voor weinigen weggelegd!).
Topless dames zijn er meestal 2 of 3, dus ik weet niet miscchien ben je op de kamer gaan tellen:rolleyes: En dames met een onverzorgde indruk kom ik nooit tegen(daarvoor is de concurentie te groot),misschien bedoel je ongeinterreseerde indruk:rolleyes: maar dat is effe wat anders.

Ook "dames" die een kinderindruk geven qua body??? En veel die uitblinken in lelijkmakende tattoo's (van bv. de naam van hun "vriend" op het lichaam).....
Tja voor elk wat wils,en ze zijn allemaal minimaal 18 jaar:baeh: De tattoo,s dat ben ik wel met je eens:rolleyes: Maar dan neem je ze toch gewoon in mis:smile2:

Volgens ingewijden zou het rond het warme buffet veel meer en beter worden.... Eerst ff fruehstuecken... dit is eenvoudig en goed te noemen in GT........nu maar wachten totdat er iets bijzonders binnenkomt.......maar nee hoor (op 1 na, maar die was vrijwel meteen bezet en vervolgens snel weer naar huis)...)
Klopt s,avonds loopt de wei meestal wat voller.

Rond 18u kwam het warme buffet: nudeln, rosenkohl en "fleisch" .... hoe durven ze je dit voor zetten! SMAKELOOS! Volgens ingewijden was dit nog goed te noemen??? Het valt ook op dat veel gasten zelf APART eten bestellen bij plaatselijke doener of pizzakoerier (zelfs personeel) omdat ze het buffet niet te eten vinden.......absoluut disrespekt t.o.v. de gasten ! ! !!
Het eten in PHG is inderdaad vele malen beter,maar het is dingen tegenover elkaar afwegen.

Rond en na het eten kwamen de "beloofde" versterking (dames) NIET.. zelfs helemaal GEEN! Tja als je je voor wil doen als de grootste, beste en mooiste club blijkt het niet meer dan een mooi commercieel verhaal of mensen die niet beter weten!
Wie zegt dat GT de mooiste,grootste en beste club is:rolleyes: dat zijn jou woorden. Elke club heeft zijn kwaliteiten,en elke beer is verschillend:rolleyes:

PHG blinkt wat dat betreft uit op de hierbovengenoemde negatieve punten......mocht er onverhoopt toch een dagje zijn dat het iets minder is qua dames kun je nog zeggen "ik heb lekker en uitgebreid gegeten" !
Ook in PHG zijn wat mindere punten ,geen kino,geen bubbelbad,kleine bar, teveel ongezellige duitsers die alleen maar voetbal kijken, trage en patserige drankjes man. Maar we komen tenslotte voor de hertjes en die lopen er in beide clubs genoeg,zoveel dat we allemaal veel te verwend zijn zien we wel.

PS: tijd voor een winterslaap voor sommige ijsberen zodat ie straks weer fris op jacht kan:freu:

Saluti L Diablo:teufel:

Mauriceyep
14 februari 2007, 22:34
Vandaag een oase van rust in GT. Relatief weinig mannen, een behoorlijk aantal vrouwen. Heb me derhalve maar als een echte valentijn voor alle dames opgesteld.
Roemeense Nikki had ik nog niet eerder gezien, wat een schatje zeg!
Svetlana1 was weer overgekomen uit Freude.
De bedoeling van het nieuwe scherm in de kino is me nog niet erg duidelijk: 1 duidelijk en 1 onduidelijk scherm... tja, bovendien heeft de film ook nog lange tijd stilgestaan.
Randy en Ace2 waren ook aanwezig.
Afsluiten met heuglijk nieuws: het eten was uitstekend.

little diablo
14 februari 2007, 22:41
En dit klinkt alweer positiever:freu: Weer een roemeense erbij,vrijdag kan ik het triootje dan wel herhalen:D of uitbreiden.

Saluti L Diablo

Stiffmaster
15 februari 2007, 11:55
MY, ik denk dat de meeste mannen voor hun eigen Valentijntje op zo`n dag kiezen en ja dan heb jij dames in overschot, maar denk dat dat wel aan jou is besteed, voor wat betreft het scherm, denk dat ze er beter eraan doen zoals in YY, en dat grote wazige ding op de vuilnis gooien en zorgen dat er iets betere kwaliteit films komen, ja en dan het eten, om een idee te geven hoe wazig het zondag was :eek: zelfs Tatjana had eten besteld zegt denk ik genoeg ben blij voor jou dat het gisteren dus goed was. :freu: :freu:

Vandaag een oase van rust in GT. Relatief weinig mannen, een behoorlijk aantal vrouwen. Heb me derhalve maar als een echte valentijn voor alle dames opgesteld.
Roemeense Nikki had ik nog niet eerder gezien, wat een schatje zeg!
Svetlana1 was weer overgekomen uit Freude.
De bedoeling van het nieuwe scherm in de kino is me nog niet erg duidelijk: 1 duidelijk en 1 onduidelijk scherm... tja, bovendien heeft de film ook nog lange tijd stilgestaan.
Randy en Ace2 waren ook aanwezig.
Afsluiten met heuglijk nieuws: het eten was uitstekend.

Randy
15 februari 2007, 12:32
Zo rond 4 uur aangekomen, de parkeerplaats was al weer zo goed als vol. Binnen was het echter niet druk, niet met beertjes en ook niet veel dames. Veel kamerbezoek op dat moment blijkbaar, want later zag ik toch weer veel mooie dames erbij komen.

's Avonds nog 2x een solo dansact gezien van mij niet bekende dames. Met Ace2 bijgekletst over de belangrijke dingen ons leven. Dat werd bemoeilijkt doordat diezelfde dingen rondom ons heen zwierven, al dan niet vergezeld van lonken, verleidelijke blikken, teasing gesprekjes etc. :smkiss: Lekker hoor. Later ook nog Mauriceyep tegengekomen.

Claudia (Kroatië) is er ook weer! Helaas niet aan toegekomen vandaag, maar dat komt wel weer. Andere dames: Sandra, Aylin, Marie, Lia, Roemeense die meen ik Nikki heet?, Mila, Milis, Layla, Jessica, Sofia (Koreaans), Alisa (Kazachstan) die weer terug is van een kort uitstapje naar PHG, en nog vele, vele anderen.

Ook is er een nieuwe Cubaanse begonnen, Maria. Hele lieve dame, redelijk lang, misschien iets voor Gustomass? ;)

's Avonds wilde ik met blonde Rominia nog naar de kamer. OK zei ze. Maar even later kwam ze terug, dat ze met vriendinnetje Andrea naar Kaarst ging. Scheisse! :wand: Ik mocht wel mee, zei ze lief. Toch maar bedankt voor de eer, en Rominia komt de volgende keer hoog op mijn lijstje.

Met Luana, Lisa en Jolanta veel kamerpret beleefd. Ace2 kon het niet aanzien en is vertrokken. Waarschijnlijk gesloopt door een bepaalde dame??? :teuflisch

't Was weer een mooie dag!

little diablo
15 februari 2007, 19:50
's Avonds wilde ik met blonde Rominia nog naar de kamer. OK zei ze. Maar even later kwam ze terug, dat ze met vriendinnetje Andrea naar Kaarst ging. Scheisse! :wand: Ik mocht wel mee, zei ze lief. Toch maar bedankt voor de eer, en Rominia komt de volgende keer hoog op mijn lijstje.

ook wel jou typetje:D ik had al zo,n vermoeden:p

Saluti L Diablo

Randy
15 februari 2007, 20:05
ook wel jou typetje:D ik had al zo,n vermoeden:p

Saluti L Diablo

We hebben een behoorlijk vergelijkbare smaak in dames, inderdaad. Maar goed dat niet iedereen die heeft!

Wordt 't vechten over Rominia de volgende keer? :D

Willem2
15 februari 2007, 20:15
Wordt 't vechten over Rominia de volgende keer? :D

Nee want dan zit ze ergens anders :p

Randy
15 februari 2007, 20:27
31. Als 2 beren vechten om een dame, verdwijnt de derde ermee op de kamer.

Is Willem2 die derde? :ranting2:

Big30
15 februari 2007, 20:29
tja komt ze toch weer terug in de wei. En Gt is nou eenmaal veel gezelliger:D

Saluti l Diablo

Dat Gt veeeeeeeeel gezelliger is heb ik ook altijd beweerd ;)!

Wie weet kom ik vrijdagavond a.s. me ook eens daarvan overtuigen d.i. ik ga daar dan een controle uitvoeren aangaande het opruim en schoonmaak beleid waar ik met name heel kritisch zal timen hoe lang het duurt alvorens de glazen van de tafel worden verwijderd, asbakken worden geleegd, wc's worden schoongemaakt etc.
Zijdelings zal ik ook een blik op de eventueel aanwezige dames werpen :D :lostit: :hah:.

Een en ander onder voorbehoud van de repa aan mijn auto ;), net iets te ver op de fiets!

Groet,
Big30

Willem2
15 februari 2007, 20:36
Is Willem2 die derde? :ranting2:

Ik dacht eerder aan een carrousel waar ergens op dit forum sprake van zou zijn ;) ......
Maar kennelijk wordt het Big30 die vrijdag gaat keuren :D

little diablo
15 februari 2007, 21:47
Nee want dan zit ze ergens anders :p
pas op ze controleren je kofferbak bij de grens:smile2:

Saluti L Diablo

little diablo
15 februari 2007, 21:49

Wie weet kom ik vrijdagavond a.s. me ook eens daarvan overtuigen d.i. ik ga daar dan een controle uitvoeren aangaande het opruim en schoonmaak beleid waar ik met name heel kritisch zal timen hoe lang het duurt alvorens de glazen van de tafel worden verwijderd, asbakken worden geleegd, wc's worden schoongemaakt etc.
Zijdelings zal ik ook een blik op de eventueel aanwezige dames werpen :D :lostit: :hah:.

Een en ander onder voorbehoud van de repa aan mijn auto ;), net iets te ver op de fiets!

Groet,
Big30
Ga maar bij de grens overgang staan dan gooi ik de haak wel voor je uit;)

Saluti L Diablo

Jansen
15 februari 2007, 21:58

Wie weet kom ik vrijdagavond a.s. me ook eens daarvan overtuigen d.i. ik ga daar dan een controle uitvoeren aangaande het opruim en schoonmaak beleid waar ik met name heel kritisch zal timen hoe lang het duurt alvorens de glazen van de tafel worden verwijderd.

Groet,
Big30

Heb ik dan gisteren met je tweelingbroer in PHG gezeten:eek: deze was namelijk wel met de auto.
E ga maar niet vergelijken vrijdag met PHG op het eten ,schoonmaak,en de drank.
Want je broer heeft gisteren al gezien dat GT daar niet van kan winnen.
P.S. ik keur GT niet af hoor en zal er ook nog vaak komen,maar boven genoemde punten zijn in PHG veeeeeeel beter.
Ook de theke vrouwen zijn veel aardiger.
Aanbod van dames is momenteel in beide clubs groot,maar niet veel grote kanjers in beide clubs.
Ik denk dat ik vrijdag ook nog even in GT kom binnenvallen.

Big30
15 februari 2007, 22:02
Ga maar bij de grens overgang staan dan gooi ik de haak wel voor je uit;)

Saluti L Diablo

Das nog eens aardig :lostit:! Hoop dat het lukt want de koppeling van mijn Italiaanse ras bolide heeft de pijp aan Maarten gegeven, gelukkig wel toen ik vandaag op weg was naar de garage en niet woensdagavond op de parkeerplaats bij PHG :eek: :eek:. Zal wel wennen zijn na bijna 3 maanden elke week PHG nu eens bij Venlo niet rechtdoor gaan en afslag 3 nemen maar via de 2 rotonde's, benieuwd of ik het nog kan vinden :p!
Moet nog maar zien offie morgen gerepareerd is :mad:!

Hmm nieuw topic :D! Wie heeft wel eens autopech gehad op weg naar een club of nog erger op de parkeerplaats van een club, tsja wat doe je dan???

Groet,
Big30

Big30
15 februari 2007, 22:10
Heb ik dan gisteren met je tweelingbroer in PHG gezeten:eek: deze was namelijk wel met de auto.
E ga maar niet vergelijken vrijdag met PHG op het eten ,schoonmaak,en de drank.
Want je broer heeft gisteren al gezien dat GT daar niet van kan winnen.
P.S. ik keur GT niet af hoor en zal er ook nog vaak komen,maar boven genoemde punten zijn in PHG veeeeeeel beter.
Ook de theke vrouwen zijn veel aardiger.
Aanbod van dames is momenteel in beide clubs groot,maar niet veel grote kanjers in beide clubs.
Ik denk dat ik vrijdag ook nog even in GT kom binnenvallen.

HIHI! Klopt was mijn broer das nog al een diehard PHG fan!

Maar serieus, kwa schoonmaken, eten, opruimen, ik zei het al in mijn andere verslagje is PHG nog steeds de top van alle clubs die ik ken in Duitsland (OK zijn er niet zo veel die ik ken, maar wel de bekendste ;)).

Mijn opmerking was een beetje ironisch bedoeld! Iedereen heeft zo zijn favoriete clubs bij mij PHG en nog 1 ;), maar ja daar lijden wel meer IJsbeertjes onder, soms wil je het gras bij de buren eens op groenheid gaan onderzoeken he :D!

Groet,
Big30

Stiffmaster
16 februari 2007, 11:22
Ook is er een nieuwe Cubaanse begonnen, Maria. Hele lieve dame, redelijk lang, misschien iets voor Gustomass? ;)

Nee meer iets voor LatoYan :teuflisch

Gustomass
16 februari 2007, 12:00

Nee meer iets voor LatoYan :teuflisch

Sjonge jonge, dat is nog eens lekker maken...
Eens kijken wie het eerst van Maria mag genieten, maar ze zal best in staat zijn om heel Latina minnend Holland te bevredigen.

Mucho Gusto.

Gustomass

Ace2
16 februari 2007, 22:52
Dingdong, dingdong. Klokslag half zes 14 februari 2007 ging de ons bekende bel aan de Heidweg 1 te Bruggen. Zoals altijd klonk, als teken van welkom, het mechanisch geratel dat je het traliehek kon openen. Dat deed ik dan ook robuust. Ergens op dit forum wordt de vraag gesteld of dat traliewerk er nu is om personen buiten te houden, of juist om personen binnen te houden. Ik heb trouwens geen echt antwoord op die vraag gelezen, al besef ik heel goed dat het stellen van die vraag, ook gelijk hem beantwoorden is. Zulke diepe gedachten kwamen bij het naar binnen gaan echter niet bij mij op.

Ik stapte in het land der Ijsberen. Een land waar Ijsberen jagen, maar ook prooi zijn. Waar een nietsvermoedende wandeling kan uitmonden in een aanranding, waar weer een boete van € 50;= op staat. Het is een wereld waar een vrouw nog gewoon een lustobject is. Waar busladingen vrouwen/meisjes naar toe worden gebracht om mannen te behagen en waar busladingen mannen vrijwillig naar toe gaan om behaagd te worden en denken dat ze behagen. Het is een wereld waar een vrouwenmond niet primair bedoeld is om een goed gesprek mee te voeren. Het is een wereld van blote borsten en naakte billen. Het is nog het best te omschrijven als een uit de hand gelopen kletsnatte jongensdroom. Het is een wereld waar fortuinen worden verdiend en ook weer worden uitgegeven. Waar Ijsberen letterlijk en figuurlijk door de eerder genoemde vrouwenmonden worden leeggezogen. Het is daardoor ook een wereld waar Ijsberen en vrouwen tegen de emotionele grenzen van hun kunnen aanlopen. Het is een wereld waar liefde en relaties kunnen ontstaan, maar waar weinig vruchtbare grond daarvoor is.
Welkom in de wereld die GT heet.

Ik stapte onder een lekkere douche en ik had er zin an. Bij het afdrogen zat ik mij te verheugen op wat er komen zou gaan en wie er zou zijn (buiten mijn afspraak: Randy). Het begon goed, want tijdens het afdrogen ontwaarde ik Poolse Lisa. Ooit heb ik haar de mooiste verschijning ooit in GT genoemd. Ze heeft inderdaad een schitterend en ongeevenaard mooi lichaam met haar lange felblonde haren. Wellicht heb ik een beetje overdreven, maar toch: zo zie je ze niet meer vaak. Ik wist zeker dat ik fysiek contact met Lisa zou krijgen. Maar weten is iets relatiefs, want het zou er uiteindelijk niet van komen. Uiteraard begroette zij mij en later op de avond zwaaide ze enkele keren lief. Maar andere mannen hadden haar voorkeur die avond. Of ik was niet doortastend genoeg.

In de bar aangekomen nam ik mijn kopje koffie en nam waar dat het niet druk was. Randy was, zoals verwacht, in geen velden of wegen te bekennen. Toch ging ik naar hem op zoek. In de kino zag ik ineens 2 schermen. Het grote scherm gaf onduidelijk beeld. De logica van dit alles ontging mij volkomen.
Ondertussen zag ik diverse leuke (maar meer ook niet) dames. De keuze zou zomaar op hen kunnen vallen, maar echt mijn voorkeur hadden ze (nog) niet. Meermalen werd ik gewenkt om naast een dame plaats te nemen. Uiteindelijk maar in gesprek geraakt met mijn vriendin Lin, waarmee ik het avondeten nuttigde tijdens een goed gesprek. Eerlijk is eerlijk: het eten was goed: grote macaroni/bami met broccolie, vlees en saus.

Tijdens het eten kwam ook Randy in de zaal, die net een sessie met Luana achter de rug had. Het was tijd voor een goed gesprek vond Randy. Dat zijn de momenten waar onze ijsberenvriendschap onder druk komt te staan. Randy die uitgeblust na een sessie eens goed wil gaan bomen, terwijl bij mij de hormonen op hol slaan. Randy had trouwens eerst een bezoek aan Wildenrath gebracht.
Ik zag nu ook Luana die mij wenkte. “Ich fruhe mich du zu sehen.” Ik was verkocht. Ik kreeg een lieve zoen en haar ogen kneep ze half dicht. Daarvoor komen wij nou. Ik liet Luana eerst maar wat eten. En zo kon het geschieden dat er toch nog iets van een goed gesprek met Randy van kwam. Het duurde echter niet lang, want ook ik heb zo mijn behoeftes.

Die behoeftes werden uitermate prettig bevredigd door Luana tijdens een 2-uur durende sessie. Alles zat erop en eraan. Niet van echt te onderscheiden.

Ik wilde dat dit niet mijn laatste sessie van de avond zou worden, maar ik wilde ook nog wat plezier maken. Die combinatie was gezien de nog korte tijd die mij restte niet mogelijk. Het werd dus nog maar wat dollen met de dames, die weinig hadden te doen. Zelfs Lin was bereid tot een (2de) goed gesprek. Dat zegt toch wel wat als zelfs de Chinese handelsgeest het opgeeft.

Vele leuke maar wel korte gesprekken met de dames gehad. Ook trof ik een mede-ijsbeer uit Limburg die ik enkele weken geleden ook had ontmoet. Zijn naam weet ik wel, maar zeg ik niet. Een nick-name voor het forum heeft hij niet, want daar komt hij nooit. Bestaan dat soort Ijsberen dan? Schijnbaar wel.
Beiden zeiden wij tegen elkaar: “Jij zou toch niet meer zo vaak komen?” Ach, het is hetzelfde als alcoholisten die bij een AA-meeting komen. Toegeven dat je wellicht bent verslaafd, maar door praten er vanaf denken te kunnen komen. Daar proosten ze dan maar weer eens op. Deze Limburger raadde een ieder Jill aan. Een mooie dame, dan moet gezegd worden. Hij viel van de bank af toen hij Lisa zag rondlopen. Trots vertelde ik hem dat ze niet alleen mooi was, maar ook goed. En dat wist ik uit eigen ervaring. Waarom ik trots was, begreep ik eigenlijk zelf ook niet goed.

Ondertussen de hand geschud met Mauriceyep. Ik dacht toch te hebben gelezen dat hij naar PHG was geemigreerd. Schijnbaar was mij iets ontgaan. Maar er zit een logica aan zijn terugkomst.

Internet houdt de dames toch wel een beetje bezig. Ze vinden het maar niets. Er werd mij gevraagd of ik ook schreef. Ik vroeg aan Randy of hij de vraag begreep en zo ja, of hij die vraag dan zou kunnen beantwoorden. Ik vertelde de dame in kwestie dat ik best over haar wilde schrijven, over een wild uurtje van aaneengeschakelde orgasmes en gegil. Dan blijkt maar weer eens dat vrouwen en mannen verschillende soorten van humor hebben. Mannen hebben leuke humor, vrouwen geen.
Yolantha blijkt op korte termijn te stoppen om archeologie te gaan studeren. Wie niet zou je zeggen. Ik vertelde haar dat ik dat goed begreep. In GT had ze wellicht nagenoeg tot geheel ontbonden oude mannenlichamen kunnen determineren. “Determinieren” zei ik op mijn beste duits. In haar gezicht vertrok geen spier, tot de euro viel. Langzaam verscheen een glimlach op haar gezicht. Yolanta begon te lachen.
Onder aansporing van Randy begon Yolanta toespelingen naar een kamerbezoek te maken. “Ich bin zu jung fur dich.” zei ik, verwijzend naar haar archeologiestudie.

Even was ik Randy kwijt dus ging ik hem zoeken. Ik had hem voor het laatst gezien in de kino bij Yoegoslavische Claudia. Ik ging, zoals een goed speurder, terug naar die plek. Ik vroeg Claudia wat ze met Randy had gedaan. “Wo ist meine freund, hast du him auf gegessen?” vroeg ik met lichte paniek in mijn stem. Ik werd door een andere dame gerustgesteld dat Randy was verkocht voor 2 kamelen. Dat noem ik nog eens prijsopdrijving.

Tijdens dit alles werden wij nog “getrakteerd” op 2 dansshows. Een van de dames was poolse Mila. Een beetje een volslank blond meisje,maar zeker niet onknap. Zij deed het erg geil, maar wel met haar ogen dicht en de blikken uit het publiek vermijdend. Het heeft eerlijk gezegd ook wel iets vernederendst.

De zaken gingen in 2007 nog niet zoals het zou moeten. Veel dames klaagden. Dit hoor je ook in PHG en FKK World. Misschien een soort januari-moeheid onder de Ijsberen?

Ondertussen was het 22.00u. geworden en was het tijd voor pizza. Ik bedacht mij dat ik nu wel laat was om nog een dame uit te kiezen. Ik koos voor een lekkere pizza. Nog even nakletsen met Randy, Magdalena, Alicia (die Valentijnsdag een uitermate geschikte dag vond om met mij te trouwen) en Yolantha.
Het was allemaal net iets te kort. Iets meer sex had best gemogen (zei het verwende jongentje), maar dat werd gecompenseerd door te dollen met de meisjes. Arme meisjes. Is het al een rustige avond, komt er nog een vervelende Hollander langs met allerlei flauwe grapjes. Je zou met ze te doen krijgen. Maar goed ik had mij, mede dankzij Randy en vele dames, goed vermaakt. Zoals jullie al vermoeden: 100% herhalingsgevaar.

Het was ondertussen met al dat herhalingsgevaar tijd om te gaan. Ik stapte in de regen met een goed humeur in mijn auto en zette de radio aan. Ik reed weg, de horizon tegemoet en ik neuriede: "I am a poor lonesome icebear. Fucking far away from home………………”.

Randy
17 februari 2007, 01:20
...
Randy was, zoals verwacht, in geen velden of wegen te bekennen.
...

Ja, komt ervan als je, zoals altijd, te laat bent... :thefinger En Luana was onweerstaanbaar :smkiss:

...
Ik werd door een andere dame gerustgesteld dat Randy was verkocht voor 2 kamelen. Dat noem ik nog eens prijsopdrijving.
...

Gelukkig was ik nergens geschikt voor en hebben ze me buiten GT gegooid.:D Maar Ace, je moet nou toch eigenlijk wel weten dat niet alles wat de dames zeggen, waar is.. :teuflisch

Gustomass
17 februari 2007, 03:28
Sjonge jonge, dat is nog eens lekker maken...
Eens kijken wie het eerst van Maria mag genieten, maar ze zal best in staat zijn om heel Latina minnend Holland te bevredigen.

Mucho Gusto.

Gustomass

Vanavond, jawel eigenlijk gisteravond heeft oa Gustomass mogen genieten van een Cubaanse Latina Topper. Maria was in geen velden of wegen te bekennen, Marina echter wél en we spotten elkaar al gelijk bij haar binnentreden van de bar. Eerst loopt ze je nog even voorbij, maar je had haar gezichtje eens moeten zien toen ze Gustomass wél zag zitten. De begroetingsceremonie van collegaberino werd abrupt beeindigd en Gusto kreeg een cubaanse zoen op de platte bek zoals André van Duin als zong.
Daarna volgden nog een aantal terloopse ontmoetingen van van half negen tot bijna Pizzatijd, waren in hutje 22 , jawel zonder spiegels geheel voor ons tweetjes.
Een geweldige sessie volgde waarvan later nog eens verslag.

Que un bonita muchacha de Cuba.!!!!:freu: :freu:

Maravilloso!!!:freu: :freu: :freu: :freu:

Gustomass

Ace2
17 februari 2007, 06:24
Even was ik Randy kwijt dus ging ik hem zoeken. Ik had hem voor het laatst gezien in de kino bij Yoegoslavische Claudia. Ik ging, zoals een goed speurder, terug naar die plek. Ik vroeg Claudia wat ze met Randy had gedaan. “Wo ist meine freund, hast du him auf gegessen?” vroeg ik met lichte paniek in mijn stem. Ik werd door een andere dame gerustgesteld dat Randy was verkocht voor 2 kamelen. Dat noem ik nog eens prijsopdrijving.

Gelukkig was ik nergens geschikt voor en hebben ze me buiten GT gegooid.:D Maar Ace, je moet nou toch eigenlijk wel weten dat niet alles wat de dames zeggen, waar is.. :teuflisch

Ik had inderdaad al gelijk mijn twijfels: ik vond het wel een beetje erg duur.

Willem2
17 februari 2007, 09:45
.....
Samyra was weer helemaal de oude.
Het enthousiastme straalde er weer vanaf.
..........

Gustomass.

Ja Big30 en Gustomass op één avond wat wil een dame nog meer :D ;)

Gustomass
17 februari 2007, 13:23
Ik stapte in het land der Ijsberen. Een land waar Ijsberen jagen, maar ook prooi zijn. Waar een nietsvermoedende wandeling kan uitmonden in een aanranding, waar weer een boete van € 50;= op staat. Het is een wereld waar een vrouw nog gewoon een lustobject is. Waar busladingen vrouwen/meisjes naar toe worden gebracht om mannen te behagen en waar busladingen mannen vrijwillig naar toe gaan om behaagd te worden en denken dat ze behagen. Het is een wereld waar een vrouwenmond niet primair bedoeld is om een goed gesprek mee te voeren. Het is een wereld van blote borsten en naakte billen. Het is nog het best te omschrijven als een uit de hand gelopen kletsnatte jongensdroom. Het is een wereld waar fortuinen worden verdiend en ook weer worden uitgegeven. Waar Ijsberen letterlijk en figuurlijk door de eerder genoemde vrouwenmonden worden leeggezogen. Het is daardoor ook een wereld waar Ijsberen en vrouwen tegen de emotionele grenzen van hun kunnen aanlopen. Het is een wereld waar liefde en relaties kunnen ontstaan, maar waar weinig vruchtbare grond daarvoor is.
Welkom in de wereld die GT heet.

Zulke diepe gedachten kwamen bij het naar binnen gaan echter niet bij mij op.

Nou Ace2,
na deze geruststelling dat je mij als niets vermoedende(nou niets...) lezer enkel met de van jou pen loskomende luchtige relaasbeschrijvingen zou bestoken, volgt daar een GT-TOTAAL als een FT-Totaal.
Als je deze kernbeschrijving niet vat onder dieper gedachten dan ben ik benieuwd hoe diep jou diepe gedachten dan wel gaan....
Schrijf ze graag een keer op het forum, maar dan svp wel enkele dagen tevoren een soort previeuw, zodat wij ons erop kunnen voorbereiden..

Zonder gekheid, echt een hele pakkende bescrhijving van het GT fenomeen.
Pluimpje.

Zo nu ga ik gauw je verhaal verder aflezen want deze reactie wilde ik eerst even kwijt.

Mucho Gusto...

Gustomass.

Gustomass
17 februari 2007, 22:03
Gisteren heeft Gusto zijn gebruikelijke wandelroute weer afgelegd. Deze leidde wederom eerst naar GT om daar eerst de grootste honger te stillen. Nog Muchos Gracias Marina voor je fantastische performance......increible mi muchacha bonita....

Daarna afscheid genomen van een hele groep van Nederlandse ijsbeervrienden. Enkelen hadden eerder op de avond te kennen gegeven om in de loop van de avond ook naar Living Room te verkassen, maar ijsberen staan er nu eenmaal niet bekend om altijd de daad bij het woord te voegen. Ningun problema para mi.
Wel zadelen ze je op met een reeks verzoeken om die en die dame in Kaarst de groeten te doen. Daar kan Gusto nog wel aan beginnen, als ze maar niet vragen om alle acties die ze met die en die dame hadden willen doen om die voor hen te gaan waarnemen...

Na een ritje van 22 minuten aangekomen. Amper binnen en nog voor je de gelegenheid krijgt je berevel aan te gaan trekken, komt een zekere Sonja je al tegemoet gerend, ze wil immers de andere dames vóór zijn. ( Jullie kennen Sonja toch nog wel hopelijk???).
Haar maar direct de groeten gedaan van Caligula en nog enkele andere GT-Junkys die onze GT Sonja zo node missen moeten....
Sonja ook op de hoogte gebracht, in opdracht van, dat de foto serie op de Golden time internet site zo goed gelukt zijn , mede door , of is het voornamelijk door haar toedoen ...
Foto's van een mooie middag/avond deze zomer waarin 2 pornosterren kwamen opdraven om ons arme beertjes te komen opwarmen. Een feest dat uiteindelijk zo goed gelsaagd was omdat halverwege één van de 2 ingehuurde pornosterren de matras verliet omdat onze eigen Golden Time Sonja de show in feite overnam... ...en hoe. Onze eigen GT-Sonja die zichzelf ten beste gaf, zoals ze dat eigenlijk altijd doet. Sonja is Sonja zoals ze is. Het mag klicken of het mag niet klicken, een fenomeen is ze wel en een fenomeen dat best af en toe in Kaarst vreemd mag gaan, maar eigenlijk een fenomeen dat gewoon weer snel terug zou moeten kunnen komen naar haar "thuis" . Sonja hoort bij GT zoals Jenny bij Xanten hoort. Sorry voor deze uitwijding maar de insiders weten nu exactamente wat er bedoeld wordt.
Sonja is overal zichzelf, in Kaarst niet veel anders dan in GT. Oh ja, toch wel. In Kaarst placht Gusto een Solariumbeurtje te nemen, om zijn witte ijsbeerhuidje wat op te bruinen. Anders is het contrast met die mooie Latina color zo groot nietwaar?? Als Sonja's en Gusto's projectje mag lukken, wil ze me een keer komen verwennen ....onder het solarium...... is weer eens wat anders dan op de WC. See U on Tuesday De Cock..
Ik zit er serieus aan te denken om niet zo lang te wachten en Sonja eens te vragen of ze in is voor iets aparts...Haar antwoord kán dan gewoonweg geen nee zijn.

Vannacht thuis gelijk de GT-site foto's bekeken op www.goldentime.de en genoten van de foto's. Als je mijn recensie van juli erbij leest heb je exact een verslag erbij van hoe het was, athans hoe Gusto het heeft ervaren. Je kan natuurlijk ook je eigen verhaal bij de plaatjes maken. Je kan dat verhaal ook op het forum zetten. hebben alle berino's er gelijk plezier van.
Gisteren was zon beloofd maar kwam ze niet helemaal door, anders was dat de eerste middag geweest voor een uurtje Golden Time Solarium in de tuin. Deze zomer hopelijk nog vele middagjes zon in de tuin. Maar, wat is een zomerse dag in de GT tuin zonder...Sonja...
Kun je als verwende ijsbeer niet op een ligbank plaatsnemen en genieten van een schouwspel aan de andere kant van de vijver, jawel , op dat bootje, met die matras, waarop Gusto deze zomer Sonja in de weer heeft gezien met een ijsbeer . Deze is helemaal ontdooit, ja eigenlijk gesmolten naar de douches gegaan. Zie een van mijn zomerGTreports. Als Sonja niet terugkomt kan dit Sonja-op-de-boot-met-ijsbeer-schouwspel niet doorgaan......

Missen we Sonja.......Ik niet echt zij hij stoer,ik zie haar regelmatig in Kaarst. trouwens gisteren mijn 10e bezoek jubileum gevierd..
Maar , wat zien we in GT zo graag op dit moment. Ok, we worden bestookt met iedere keer maar weer een hele batterij aan nieuwe dames, die snel binnenkomen en vaak (al dan niet helaas) na enige dagen weken weer bij een volgende club worden gestationeerd. Wat een net woord in dit verband..
Tussen al dat nieuwe spul valt wel op dat je regelmatig weer oudere sterretjes en toppers terugziet in GT.
Tussen de vaste dames dan die ons al enkele jaren trouw zijn .Waarvoor onze dank.

Zouden we binnenkort in het kader van deze Come-Back-to-Golden-Time-Revival ook niet eens het snoetje(en niet alleen dát) van ons aller Golden Time Sonja weer eens terug kunnen zien.......
Aan Sonja zal het niet liggen, evenmin als aan Gustomass...

Only Time will tell....

Dodsje dobsje Sonja.. (Goed, goed Sonja, hopelijk heb ik het goed geschreven)

Hasta Pronto Sonja en el Golden Time Paraïs...

Gustomass.

Mauriceyep
18 februari 2007, 15:54
Gisteren plotsklaps terechtgekomen in GT, dat was al lang geleden zeg!

Tatjana mocht mij 's-ochtends begroeten als derde binnenkomende klant, ze had klaarblijkelijk iets afwijkende werktijden, er waren problemen met de bezetting.
In de kino hing nog steeds de grote tv naast het projectiescherm. Naar verluid, komen er nog twee tv's te hangen, we zullen zien. Wat me van de week al opviel was dat de twee schilderijen van een nieuw laagje verf en structuur zijn voorzien.

Kennisgemaakt met Ella, afkomstig uit Freude, die naast haar collegaatje Svetlana plaats nam in de hoek van de bar. Veel dames gisteren, maar ik heb er slechts weinige opgemerkt. Gezellig een tijdje gebabbeld met belgische sandra, roemeense Nicki en cubaanse Marina. Toch leuk dat je ook gewoon een tijdje kunt kletsen zonder dat de sleutelvraag zich aandient. Terug van weggeweest bulgaarse Katti/katja, haar duits is nog even slecht.

Voor wat betreft het eten, ben ik over het algemeen iets minder kritisch dan mijn mede-ijsberen, maar gisteren was het toch echt nauwelijks eetbaar.

Een paar goede kamerbezoeken gehad, waarbij het laatste gedeelte iets over sluitingstijd heen ging:love: . Om 1.20 uur de club verlaten samen met thekefrau Caroline (in het schijnsel van de maan lijkt ze nog mooier dan ze al is):D .

zuipschuit
18 februari 2007, 20:02
Wat me vandaag was opgevallen, veel aziatische mannen en teveel vrouwen met celullitis billen.

Mijn keuze viel op Alicia en Katja uit litouwen, als het dezelfde katja is als hier beschreven, dan is ze wel ineens 4 jaar ouder geworden hehe.

oh ja en ik genereer me nog steeds om te vragen of ze anaal doen.

Rex
18 februari 2007, 20:55
Afgelopen vrijdag weer in GT vertoeft. Zoals al eerder gezegd is de laatste weken de ambiance hier beter dan in PHG. En zo ook dus vrijdag weer. Het aanbod qua vrouwen was bijzonder hoog. Ook de bezetting wat betreft de ijsberen was niet mals o.a. Little Diablo, Big30, Caligula, Gustomass, 2horny4you , Snelle Henkie en FC Brüggen waren van de partij…………………:lostit:

Omdat ik bijzonder geil was deze avond heb ik uiteindelijk 4 keer geneukt, waarvan 3 sessie echt meer dan top waren en 1 sessie leuk, aardig, maar nou niet dat je zegt fantastisch.:rolleyes:

Eerste sessie met Senny naar de kamer geweest. Ik was nog geen 5 minuten binnen of ze kwam al op me af gelopen en zoende me meteen. Ze wist me nog precies te herinneren aan het trio die ik met haar samen met Emily had gedaan een aantal weken terug. Zullen we weer een triootje doen vroeg ze heel spontaan. Dit keer maar niet gedaan, ik ben alleen met haar weggeweest. http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5073

Tweede sessie met de Poolse Bianca op pad. Was weer super lekkere echte porno seks.http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=225

Derde ronde met een voor mij nieuw meisje, een Duitse, Jessica genaamd. Ze zag er leuk uit in haar mini rokje en met haar naar de kamer vertrokken. Service was op zich prima, maar niet super voor mij zoals de eerste twee sessies met Sanny en Bianca en de laatste met Alexa.http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=268

Daarom de vierde ronde met de Duitse Alexa naar de kamer. Ik hoef hier niets meer op aan te vullen. Gewoon echt een kanjer deze Duitse vamp.http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=214

Mijn dag in GT was gewoon weer SUPER.:wink:

Gustomass
18 februari 2007, 21:07
Om 1.20 uur de club verlaten samen met thekefrau Caroline (in het schijnsel van de maan lijkt ze nog mooier dan ze al is):D .

Nou Mauriceyep, dat jij dames gek weet te krijgen mag alom bekend zijn maar als je zo over Caroline begint te schrijven maak je ons collegaberen ook goed gek...

Klopt helemaal, wat een "gastvrouw" is deze Caroline.
Heel mooi, spontaan, puur natuur uiterlijk, wil een woordje Nederlands meepraten en luisteren, ik ken niemand in GT die ze niet bij naam kent(bezoekers dan) een gastvrouw die af en toe wel heel erg boven de andere thekefrauen afsteekt, hoewel de anderen ook hun best willen doen. Tis blijkbaar een kwestie van je best doen of het toneel verlaten. Er zijn best een aantal dames weggegaan uit GT, óf naar LR of naar PHG, of helemaal weg. Heb Rebecca ook niet meer gezien sinds 6 januari, toen we samen getuige waren van een voorvalletje in GT. Toeval....
Casualidád no existe , tambien in Brüggen??

Meerdere bezoekers kennen Caroline en weten hoe ze daar voor ons is.
Nou,Gusto wil niemand nog eens vermoeien met Xanten, maar wat Caroline is voor ons in GT was Jenny in Xanten. Enkel het hele blanke huidje van Caroline steekt wel heel sterk(lees mooi in Gusto's ogen) af bij het zeer donkere Afrikaanse huidje van Jenny....

Gusto stelt voor om bij Thekefrauen van het caliber Caroline en Jenny de term gastvrouw voortaan te bezigen...
ere wie ere toe komt.

Heb elders van collegaijsbeer Mauriceyep gelezen dat volgens hem dames nog mooier worden als ze door Gusto in een recensie worden omschreven...
Oohh wat zou Gusto graag eens .........een recensie over Caroline willen schrijven.....

Gustomass.

Big30
18 februari 2007, 21:26
Vrijdagavond na zeer lange tijd ook weer eens in Gt langs geweest. Leuke avond gehad, veel voor mij nieuwe dames gezien.

Niet zo vreemd natuurlijk want mijn laatste Gt visit was al weer een paar maanden geleden. Arriveerde helaas te laat om nog een hapje mee te kunnen prikken maar daar heb ik geloof ik weinig aan gemist ;)!

Sfeer was OK, iets meer party stemming dan in PHG. Heerlijk gebubbeld samen met wat IJsbeertjes :freu:.

Jammer dat ik niet doorhad dat je vanuit Gt laat op de avond nog naar LR kunt overstappen en dat ik dus Gustomass niet kon vergezellen.

Rond 1 uur met een tevreden gevoel Gt verlaten.

Zoals al eerder gezegd is de laatste weken de ambiance hier beter dan in PHG

Zo zou ik het niet willen formuleren, de ambiance in Gt is gewoon anders, wat mij betreft niet beter, maar das een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur, ook een beetje van gewenning, vertrouwdheid/bekend zijn bij de aanwezige dames of misschien wel verslaving ;).

Oja niet normaal hoeveel Nederlanders die nacht op wintersport gingen, leek wel een lange sliert die me tegemoet reed, viel me gewoon op en is een opmerking die natuurlijk in dit topic volstrekt niet relevant en ter zake is :thefinger!

Ruim 12u na het verlaten van Gt was ik weer in PHG, Rex ook :p, samen met wat andere IJsbeertjes aldaar de verschillen en voor/nadelen tussen PHG en Gt nog eens op een rijtje proberen te zetten.

We zijn er niet echt uitgekomen :D!

Hoe heet trouwens dat kleine meisje, met lang zwart haar en een brilletje die achter de bar stond, paar weken geleden zag ik haar voor het eerst in PHG achter de bar en de glazen!?

Groet,
Big30

little diablo
19 februari 2007, 08:54
Afgelopen vrijdag weer in GT vertoeft. Zoals al eerder gezegd is de laatste weken de ambiance hier beter dan in PHG. En zo ook dus vrijdag weer. Het aanbod qua vrouwen was bijzonder hoog. Ook de bezetting wat betreft de ijsberen was niet mals o.a. Little Diablo, Big30, Caligula, Gustomass, 2horny4you , Snelle Henkie en FC Brüggen waren van de partij…………………:lostit:

Omdat ik bijzonder geil was deze avond heb ik uiteindelijk 4 keer geneukt, waarvan 3 sessie echt meer dan top waren en 1 sessie leuk, aardig, maar nou niet dat je zegt fantastisch.:rolleyes: :

Je was inderdaad niet bij te houden vrijdag. Vanaf het moment dat je binnen kwam tot aan het eind heb je alleen maar :fuck::D

Saluti L Diablo

little diablo
19 februari 2007, 09:14
Vrijdag was inderdaad een top avond:freu: Ook waren er weer wat oude bekende hertjes terug in de wei;) Zoals Alicia en Yasmi. Doordat ze beide handen geclaimt ben ik niet aan wat nieuws toegekomen. Ook Romina,die aardig druk was met de keizer, had ook nog wel een keer zin in herhalings trio van afgelopen zaterdag. Maar helaas Alicia,s kracten waren sterker;) Wie ik oook weer spotte was de turkse Alef . Rex had ook wel oog voor haar mooie ronde billen:D Maar gezien zijn :fuck: marathon kwam hij hier niet meer aan toe. Samen met wat forumberen de poorten weer gesloten en the house verlaten met een goed gevoel.

@ FC Brüggen waar blijven de recencie,s:p

Saluti L Diablo

little diablo
19 februari 2007, 09:16
Hoe heet trouwens dat kleine meisje, met lang zwart haar en een brilletje die achter de bar stond, paar weken geleden zag ik haar voor het eerst in PHG achter de bar en de glazen!?
Groet,
Big30
Een lievertje is dat en mijn lengte:D Ik wou dat ze voor de bar stond;) Die heet ook Maria.

Saluti L Diablo

Randy
19 februari 2007, 21:38
Mooi dat Regina weer terug is! Tijd om weer een keertje naat 't clubhuis te gaan :D

Willem2
19 februari 2007, 23:37
Mooi dat Regina weer terug is! Tijd om weer een keertje naat 't clubhuis te gaan :D

Er is altijd wel een reden te bedenken ;) :D

Willem2
20 februari 2007, 00:04
Het was ondertussen met al dat herhalingsgevaar tijd om te gaan. Ik stapte in de regen met een goed humeur in mijn auto en zette de radio aan. Ik reed weg, de horizon tegemoet en ik neuriede: "I am a poor lonesome icebear. Fucking far away from home………………”.

Ik zal dit nog maar een keer aanhalen want in die twee laatste zinnen zitten heel wat onwaarheden ;) :D En gegeven het feit dat de heer Randy binnenkort ook weer gaat (zie hierboven) verwacht ik dat jij niet meer zo "lonesome" zal rondrijden................:wink:

Randy
20 februari 2007, 00:20
Er is altijd wel een reden te bedenken ;) :D

Net zoveel redenen als er fraaie dames rondhuppelen... :smkiss:

Nieuw topic misschien: welke reden gebruik jij om naar je club te gaan? :D

thesickboy
20 februari 2007, 07:28
Nieuw topic misschien: welke reden gebruik jij om naar je club te gaan? :D

Laat hier geen misverstanden over bestaan, ELKE reden is goed om je favo clubje te bezoeken:D

Sinds wanneer heb je uberhaupt een reden nodig?

Zo, en nu de auto in en op naar GT.........................

Jansen
21 februari 2007, 00:13
Omdat het carnaval was dacht ik het kan best leuk zijn om als ijsbeer of Tarzan verkleed te gaan.
Dus toen ik richting Oeteldonk reed gebeurd het zomaar dat mijn wagen eerst over Bruggen in Duitsland een pit stop maakte.
Na wat rondgekeken te hebben naar de kleine aanwezigheid van dames,en een aantal uitgezakte of uitgebluste beren,viel mijn oog op een mooie dame uit het oostblok.
Maar daar ging ook weer een uitgezakte beer bij zitten.:cool:
Dus dan maar naar de kino en daar kwam ik Zara tegen die mij met een natte kus verwende.:teuflisch
Ik had toen wel de gedachte om met haar een half uurtje vol te gaan maken ,maar eerst nog even rondkijken wat er nog meer van de kamers kan afkomen.
En daar kwam plotseling Nati op me af die mij direkt herkende en ook nog wist dat vorig jaar Jan 2006 voor ons beide de laatste keer samen was.( vroeger Lio in PHG )
Zij is toen vertrokken naar huis en later een lange periode in YY gewerkt.

Nu was ze weer hier gekomen enkele weken terug.
Ik ben met haar naar de kino gegaan om wat bij te kletsen,maar dat lukte niet omdat zij steeds met haar mond vol zat:baby2:
Ik heb haar toen de steutel van kamer 6 laten halen en dat super grote bed hebben we ook helemaal benut.
Na drie kwartier (rond half 22.00 u) heb ik snel afscheid genomen van GT omdat het wel uitgestorven leek.
De uitgezakte beren zaten er nog steeds en sommige waren in diepe slaap.
Een paar dames baalde daar behoorlijk van.
En ik moest nog naar Oeteldonk.
En in Oeteldonk was het super ik heb heel wat dames daar zien lopen die meteen in GT terrecht konden.
Na een tweede avontuur hier (zonder de sleutel te vragen )ben ik weer in mijn auto terug naar het zuiden gereden en heb daar ook nog enkele uurjes in het feest geruis volgemaakt.

P.S. ik was wel weer verkleed alleen bij het tweede avonduurtje leek ik weer op een ijsbeer.:teuflisch

Ik heb haar net een berichtje gestuurd om haar YY naam te vragen voor dit forum en wanneer ze enkele dagen in de Oase gaat werken.

Jorah Mormont
21 februari 2007, 12:59
Heerlijk gemasseerd en de jet-leg waar ze last van had heb ik ook maar gelijk weggemasseerd.

Gustomass.

He GM,

Kan je mij ook even behandelen???

BR, Sonny:wink:

Gustomass
21 februari 2007, 13:33
He GM,

ja Sonny, je bent een tijdje niet geweest, maar ontwikkelingen gaan gewoon door in GT.
Af en toe worden spelletjes gespeeld waarbij ijsberen ten einde raad een sleutel gaan halen voor een medeijsbeer. Een alles bergijpende Tatjana speelt spelletje heerlijk mee.

Dus, kortom, ben je vrijdag as in GT en heeft tot dan toe je niemand geholpen aan je jet-leg wil ik je bij wijze van uitzondering je jet-leg wel masseren.
Alle andere legs daar weten de dames veel beter mee om te gaan dan ik.

Just say when.....

Kortom Sonny, welkom terug in GT. Cassandra was er gisteren ook.
Ging met een Aziaat mee, en ze waren binnen een oogwenk terug. Kan nooit meer dan 10 minuten geweest zijn.
Dus ze is weer beschikbaar..

Sonny groetjes y hasta pronto.

Gustomass

thesickboy
21 februari 2007, 13:35
Een dagje Brüggen heeft vele leuke aspecten,
De berichten lezen op het forum, je verlanglijstje opmaken, de voorbeschouwing in de auto met collega-beer, de dag zelf in GT waarop je alle gemaakte plannen overboord gooit en gewoon je pik achterna holt, de nabeschouwing…. En er daarna nog een verslagje over ‘mogen’ schrijven ook!

De dag trok zich traag maar leuk op gang in Brüggen. Als eerste essentiële stap werd het cafeïnegehalte op peil gebracht met sloten koffie én gezellige babbels met Sandra, Blauwebeer en Casey. De babbel met Casey mondde uit op een knuffelsessie in de kino gevolgd door een kamerbezoekje.

Na enige recuperatie trokken de pronte tepels van Colombiaanse Samira de aandacht van Sickboy. Gevolg: lange opwarmer in de kino, stomend uurtje op de kamer en diverse knuffel en zoensessies in de kino tijdens de rest van de dag (zelden zoveel tijd doorgebracht in de kino). Er stelde zich een groot taalprobleem tussen ons, ruimschoots gecompenseerd door de internationale taal van de liefde. Samira = hete dondersteen.

Nauwelijks bekomen van de sessie met Samira strompelde Sickboy de bar binnen waar Gustomass en 2horny4you achter een colaatje zaten te grijnzen. Hennef had gisteren blijkbaar een te hoog gehalte aan geile Duitsers en een te laag gehalte aan gewillige dames. De heren waren dan maar verkast naar GT, geef ze eens ongelijk….

De avond bleef relatief rustig in GT, zelfs toppers als Filiz en Cassandra bleef ‘onaangeschoten’ lange tijd in de weide rondlopen. Zodoende slaagde Sickboy er ook in om op aanraden van Blauwebeer Corina aan de haak te slaan. Klassemeid, neen, klasseDAME.

Aan alle goede dingen komt een eind. Hopelijk komt dit voor GT maar op het moment dat Sickboy oud en versleten is…..

Willem2
21 februari 2007, 13:44
He GM,

Aan jet-leg massage van Gustomass :cool: Hmmm Hij begint langzaam aan je legs en gaat daarmee door tot hij bovenaan je benen is gekomen. Daarna gaat het dus over in een anaalmassage :eek: :D
Dus Sonny succes met je jet-lag en pas op voor je benen :lostit:

Willem2 :wink:

blauwebeer
21 februari 2007, 13:54
Na enige recuperatie trokken de pronte tepels van Colombiaanse Samira de aandacht van Sickboy.
It's a dirty job, but someone's got to do it.

Onze aller Samira, komt, in tegenstelling tot Shakira, niet uit Colombia, maar wel uit Spanje, volgens eigen zeggen uit de streek van Valencia. Olé. :hah:

Blauwebeer :wink:

thesickboy
21 februari 2007, 14:04

Onze aller Samira, komt, in tegenstelling tot Shakira, niet uit Colombia, maar wel uit Spanje, volgens eigen zeggen uit de streek van Valencia. Olé. :hah:

Strange, ik meende te verstaan dat ze uit Cali in Colombia afkomstig was. Je zal, as always, wel gelijk hebben zeker...
Anyway, het zal me eigenlijk een rotzorg wezen....

Sickboy, die houdt van Colombiaanse én Spaanse dondersteentjes

blauwebeer
21 februari 2007, 14:12
Strange, ik meende te verstaan dat ze uit Cali in Colombia afkomstig was. Je zal, as always, wel gelijk hebben zeker...

Haar service is gelijklopend, haar verhaaltjes verschillen dan weer van beer tot beer. :o

Laat ons de goeroe van alle Latina's aanroepen: GUSTOMASS, help ons uit deze impasse!!

Blauwebeer, ook in de naam van Thesickboy :wink: :wink:

Gustomass
21 februari 2007, 14:40
2Horny4u en De Cock, Hennefs excellentie, kwamen aan.
Bij binnenkomst werd gelijk aangegeven, leider haben sich 5 damen nicht angemeldet, maar horny als we waren toch maar naar binnen.
Nou dat was ff wennen, een kamer zonder dames, enkele beneden, maar die werden al snel ingepikt door die hongerige Duitsers.
Even gebabbeld, een drankje erbij, nog even met De Cock buiten in het zoonetje gezeten, 15 garden inmiddels en sigaartje erbij.
Dan zal ik de sigaren zelf maar oproken als Marcella er toch niet is, was De Cocks comment.
Later werd hij gestrikt door de enig aanweizg hele mooie Turkse schone wiens naam De cock zich vast wel kan herinneren. 2Horny4u en Gusto hadden inmiddels alles op een rijtje gezet en daar waren we snel klaar mee.
Opgestaan ui de bar beneden en aangegeven; "wir gehen hoch damit wenigstens noch etwas hoch geht hier heute".
Aan gekleed en volgas naar Golden Time gereden.
Daarom even even na half vier bij het gietijzeren hekwerk van GT opgewacht door de thekefrau(die oudere, naam vergessen) die prompt tot overmaat van ramp vraagt "wass macht euch denn hier" Sterk als we in onze schoenen stonden , even stilgestaan bij deze "verwelkoming" en toch maar besloten om door te zetten.
Want hoorden we binnen niet al een beetje die damesstemmetjes....
Eenmaal binnen tegen Christina aangelopen, die ook al begint, "was ist loss bei euch, kommt Ihr immer zusammen ?? Het lijkt erop dat 2Horny4u en Gustomass een beetje minder onopvallend samen hun clubbezoeken moeten gaan uitvoeren.. je kan wel zeggen '"its not what it looks like..."maar dat is wel met meer dingen in GT zo.
Komt Christina bij je en begint al gelijk. "Ich habe keine Locken, bitte sei nicht Böse...""wer , Ich, Böse, auf Dich Christina....Nein, unmöglich..."
Daarna tot rust kunnen komen in de bar, athans voor zo lang het mocht duren. Rosa verwelkomt na haar lange vakantie en vraagt gelijk om een massage. Amper klaar, stormt casey aan, oh I want a massage right now please, That's a pitty for you. I can only put you on the list....
Verder is er veel gebeurd, 2Horny4u de kamer op en Gusto zich goed gedragen en de beloofde massage uitgevoerd. Het belangrijkste aan beloftes is namelijk om ze na te komen anders komen de dames jou na en dan zwaait er wat, zeker als het Latina's betreft... Heerlijk toch eigenlijk niet waar...
In andere onderdeeltjes de verdere daginvulling al beetje aangehaald.
Het mooie op een dinsdag, al lang niet meer op een doordeweekse dinsdag geweest is dat je nieuwe gezichten ziet, dames, thekedames, ijsberen etc..
In the house waren Blauwebeer en Sickboy, 2horny4u en Gustomass , en dat was eigenlijk alles aan vaste bezoekers. Ben er wellicht eentje vergeten.
Oh ja, all the way from Cleveland a guy just flew. hij komt enkele keren per jaar en vooor 350 euro ticket is in in GT. geef hem een ongelijk.

Naast Rosa was ook Corina weer helemaal terug. Look I am smiling. I just came in after 2 months holidays.. You should see me after 7 weeks. Ok, ik kom nog een keertje terug.
Tegen de avond waren de rapen plotseling gaar, enkel het duurde even waar totdat 2Horny4u de methode van afgieten te pakken had.
Zoals wel vaker staan wij heel gemoedelijk ons colaatje te drinken en proberen we een overzicht op en een inzicht in het GT-bar-gebeuren te verkijgen. Dat lukt aardig maar af en toe worden we daarbij prettig gestoord door enkele dames.
Gisteren komen Ushi en Ushi de interne rust danig verstoren.
Op een gewiekste manier, drankje halen achter de bar, zelf inschenken, beetje verlegen doen, elkaar beetje helpen en elkaar op gemak brengen door af en toe even innig te tongzoen. Niets was deze dames te gek om de daarvoor vatbare beren te proberen te laten smelten.
Of dat gelukt is ....
Even stapje terug. 2Horny4u had al enkele malen gevraagd. "wat doe Ik??" . Blijkbaar was ie niet tevreden met m ijn antwoord, ik woorde me er wijselijk buiten te houden. Toen ie het weer vroeg, gaf ik maar aan dat ie zojuist het antwoord al aan mij en aan de dames had gegeven door de manier waarop ie de vraag stelde. Gewoon er naar toe gaan... Ja gewoon....
De dames gaven niet op en speelden hun spelletje onvermoeibaar door. Gusto's oog zag dat de dames in no time ieder een glaasje sekt hadden opgedronken. "laat je 2 glazen sekt inschenken , heb je een mooie binnenkomer bij ze en je staat niet me lege handen. "Ok, zo gezegd zo laten doen. Stappen ze, heel teasend intussen op.... Zelf opdrinken war nicht im frage dus 2Horny4u erachter aan. "Ik zei nog, jou hoop ik hier voorlopig niet even niet te zien" "zal wel" moet ie gedacht hebben.
Nadat ik 10 minuten het drukke gepraat van our man from Cleveland had aangehoord had ik een mooie afmaker; "I feel I need to check on my Friend" .
Jawel hoor, kom je bij de Kino aan, is de weg versperd door een ijsbeer die geheel omstrengeld was door 2 dames. Van de galzen geen spoor , maar het was een beetje donker.
Kino in , nadas mas que latina's, olie gehaald voor Rosa.
"Je moet nog aan het werk" hoorde ik 2Horny4u nog lachen....."Nou, anders jij wel"..
Anderhalf uur later, 2 massages verder rustig aan het nippen aan een Stilles Wasser in de bar.
Het was tegen half 10 en eigenlijk best rustig. Komt daar een ijsbeer met rood hoofd en een beetje shaking binnengstrompeld..."Verrek, ben jij dah"
Neemt plaats op kruk naast me, zelfde kruk als die hij paar uurtjes eerder had verlaten , toen niet met lege handen. Pas bij het 2e glas cola kwamen er vertsaanbare woorden uit., Dat was al na 2 minuten want de nieuwe bardame , heeft in de eerste 10 minuten misschien wel 5 glaasjes cola op de bar gezet en waren geen lang leven beschoren.
2Horny4u zat daar met trillende handen nog na te schudden.
Hij heeft geprobeerd, ook later in de sauna na te vertellen op welke manier hij vertrengeld gezeten had met deze Ushi en Ushi... dat is hem , helaas niet gelukt. Net wat ie zei, zoiets kun je niet navertellen. Laat staan erover shcrijven, dus doe er maar mee wat je wilt.
Ik wierp nog in. Nou, als je een gedegen verslag wilt, dan zou je me er volgende keer bij aanwezig moetn laten zijn. Nou, weet je , daar zou ik nog helemaal geen moeite mee hebben, ik zou het niets eens gemerkt hebben als iemand had toegekeken.
Het was blijkbaar een soort "once in a lifetime"sessie met alles erop en eraan aan onvergetelijke dingen. "Denk je dat je na al die jaren clubbezoek toch best een en ander gewend bent, maken deze dames duidelijk dat er nóg meer is"
Gusto probeert zo goed mogelijk verlslag te doen van zijn relaas.
Wellicht shaken zijn vingers over enkele dagen niet meer zodat ie zelf wat kan intikken, maar ik ben bang dat dat niet kan.
Gaat ie achter de laptop zitten in een poging het gebeuren te recenseren, gaat ie zo weer 2 dagen met shakende handen door het leven..
Dus vandaar toch maar even laten bij dit opgetekende verslag.

Toen ie bij het afscheid nemen aan gaf, Het ga je goed en tot gauw maar meer,zag ik als dat een geruststelling voor ons beiden.
Je zou na zo een sessie eens niet meer binnen durven....

Daarna hebben Ushi en Ushi nog menig ijsbeer gevangen en mee gesleurd. Maar, van een zo lange duur als met 2Horny4u is het niet meer gekomen. Blijkbaar is er zelfs bij deze na verloop van tijd de rek ook een beetje uit.

Al met al , was het een hele leuke belevenis deze dinsdag.
Maar verder zonder sex de poorten weer verlaten. Als je dagen toeleeft naar een dag met Marcella in Hennef , dan kun je niet zomaar je kruit verschieten op dat onschuldig wild in GT. Bovendien , is het niet zo dat op vrijdag Marina weer van de partij zou zijn??? Lekker voor haar de euri's en de spermies opgespaard. Voor Gusto zijn eigen Ushi, maar aan één Ushi heeft ie voorlopig even de handjes vol aan...

Need I say More?????

gustomass.

Gustomass
21 februari 2007, 14:47
Haar service is gelijklopend, haar verhaaltjes verschillen dan weer van beer tot beer. :o

Laat ons de goeroe van alle Latina's aanroepen: GUSTOMASS, help ons uit deze impasse!!

Blauwebeer, ook in de naam van Thesickboy :wink: :wink:

Tja die dames toch. Ze vertellen van alles..
Zover Gusto het heeft opgevangen, is Samira een Columbiaanse die een tijdje wellicht in Valencia heeft gewoond maar eerste dagen van maart voor enkele maanden naar Columbia terug gaat. Ook Gusto ving gisteren op dat haar vlucht zou landen in Calli. Of ze daar woont, wie zal het zeggen.

Vast staat wel dat Gusto de laatste weken weer een hele opgewekte en authentieke Samira ziet en ik denk dat dat ons allemaal goed doet.

Mucho Gusto Samira a Colombia.

Que te vaije muy muy bien.

Gustomass.

blauwebeer
21 februari 2007, 14:58
Zover Gusto het heeft opgevangen, is Samira een Columbiaanse die een tijdje wellicht in Valencia heeft gewoond ...
... en zo heeft iedereen een beetje gelijk.
Samira krijgt van Blauwebeer 3 sterren op de gloednieuwe 'Thesickboy-appreciatieschaal'.

2horny4u
21 februari 2007, 18:19
Tja die Gustomass,

Toch prettig als je zo'n gost wrihter bij je hebt. De trillende vingers zijn nog steeds niet over, en niet alleen de vinger by the way. Als je toch al een paar jaartjes meeloopt in dit metier en denkt dat je best veel gezien / gedaan hebt zijn er dus kennelijk altijd nog meiden die je weer op een hoger level kunnen brengen.
Ik ben zoals G al zij met 2 relatief nieuwe meiden in GT weg geweest, meestal is een trio gespeeld en eigenlijk jammer van het geld. Dit was elke euro en meer waard. De namen weet ik niet meer zo. De ene was Lena (kort haar) en de andere weet ik niet meer maar blond half lang haar, beide 28 jaar, en ze noemen zichzelf Ushi en Ushi (heb ik ook niet bedacht) Zij speelden niet maar waren gewoon nou ja gewoon zichzelf. Heb meerdere trio's mogen meemaken en ook best wel hele mooie (betaald en niet betaald) maar deze experince / trip staat met stip op nummer 11111111111111111111

Nadeel is dat de lat weer hoger gelegd is. Het kan alleen maar minder, althans dat denk je dan (= ervaring bij voorgaande hoogtepunten), het duurt zo verdomde lang voordat je weer een dergelijke ervaring evenaard of overtreft.
Nou ja, we zien wel.

Enkele dienstmedelingen nog;
Gustomass - weer bedankt voor je steun en toe verlaat, ik had het nodig deze keer
BlauweBeer - tof je escapades met Ella, any time vriend
De Cock - Sorry kerel dat we je in Hennef achtergelaten hebben, ik hoop dat je het tof hebt gehad met Didem

Adios amigo's

little diablo
21 februari 2007, 18:35
G.M en 2horny4you jullie waren al weer snel terug in the house na vrijdag;) En ik heb speciaal de GT dinsdag afgeschaft omdat het zo saai is op dinsdag,had ik moeten weten:rolleyes: tja feestje gemist:freu:

Saluti L Diablo

Gustomass
21 februari 2007, 23:35
G.M en 2horny4you jullie waren al weer snel terug in the house na vrijdag;) En ik heb speciaal de GT dinsdag afgeschaft omdat het zo saai is op dinsdag,had ik moeten weten:rolleyes: tja feestje gemist:freu:

Saluti L Diablo

Nou ja feestje gemist...
Naar een feestje ga je niet naar toe. Je bent ergens en als alle ingredienten, waarvan jij er maar ééntje bent, aanwezig zijn, kan er een feestje ontstaan. Daartoe moeten wel de juiste ingredienten uit het schap worden gehaald. daartoe dienen de gekozen ingeredienten nog op d ejuiste manier en op het juiste tijdstip en in de juiste mix bij elkaar gevoegd te worden. Dan nog bet ge niet beland waar ge wellicht graag vertoeven zoudt. Ge kunt nu als ene wilde de elictrische staafmixer ter hand nemen. Een spetter boel is wellicht u resultaat. veel gespetter, veel gekwetter maar nog geen ...party. Ge kunt ook heel vakkundig de handmixer ter hand nemen of aan reiken ter gebruik doior een dames kok en op deze manier in elk schaaltje de juiste mix tot stand brengen. Dan ziet ge vele kleine feestjes die tesamen er een groot GT festijn van maken. Dus heren genodigden en nietgenodigden maar niet minder wellekomme aanstaande vrijdag, breng wat ingredienten, vergeet uwen mixer niet en gaat op zoek naar ene dame, ingeval U te Horny bent zijn dames in Duo ook toegestaan en laat dmv van uwen mixer het gerecht op een perfecte manier worden geprepareerd.

Het lijkt wel koken bij kas. OK, voor degenen die al gelijk aan haar dachten, Koken met Cassandra.
Aangezien GT steeds meer een interactief karakter krijgt mag een ieder vrijelijk de naam Cassandra vervangen door om het even welke naam , en voor de zeer hongerigen onder u, welke duonaam.
Bij dit alles is van essentieel belang dat ge uwe eigen ingredienten niet vergeet mee te brengen.
De keuken opent te elfder ure en zal sluiten om een uur des nachts.

Voor de hardnekkigen onder ons zal Tatjana een pollepel ter beschikking wordne gesteld, zodat zij ons op tijd naar huis danwel richting Kaarts kan dirigeren, want gunne wij allen Tatjana niet haar broodnodige zaterdagsrust???

Hasta pronto..

Gustomass

Gustomass
21 februari 2007, 23:45
Tja die Gustomass,

Toch prettig als je zo'n gost wrihter bij je hebt. De trillende vingers zijn nog steeds niet over, en niet alleen de vinger by the way.

Da nada mi amigo.

Maar...zonder "ghost" geen geen "ghostwhriter...."

"Solo soy nada, con amigos mucho mass."
las chicas, solo es bien, si dos muchachas con un vulcano eruption...

Por favor Carpe, este Vierness un hora estudiar espagnol, ok.??

Gracias,
Gusto mass.

Big30
21 februari 2007, 23:58

Vrijdagavond had ik na afloop van de sessie met Samira nog wat after-talk met haar, waar ze uitlegde hoe het was voor een meisje uit Colombia om in Duitsland te leven en te werken :D :eek: ;)!

Ach wat maakt het ook uit. Ik geloof haar op haar vriendelijke glimlach, ook als ze gezegd zou hebben dat ze een Eskimo zou zijn die in Nigeria geboren en getogen zou zijn zou ik haar 100 % geloven ;)!

Ik twijfel nooit aan uitspraken van dames die in een FKK-Sauna club werken! Ik hou ook erg van zoete koek ;)!

thesickboy
22 februari 2007, 10:37
Wat me vandaag was opgevallen, veel aziatische mannen en teveel vrouwen met celullitis billen.

Mijn keuze viel op Alicia en Katja uit litouwen, als het dezelfde katja is als hier beschreven, dan is ze wel ineens 4 jaar ouder geworden hehe.

oh ja en ik genereer me nog steeds om te vragen of ze anaal doen.

Dat van die Aziatische mannen is mij dinsdag ook opgevallen, voor mij geen probleem uiteraard. Het lijkt er wel op dat onze gele broeders snelle schutters zijn want ik zag er meer dan eentje binnen de 15' van de kamer afkomen (het was een rustige dag en dan durf ik sommige dames al eens te timen:smile2: )

Oja, je hoeft je niet te genereren om anaal te vragen:green_smi

thesickboy
22 februari 2007, 10:39
... en zo heeft iedereen een beetje gelijk.

Maar ikke toch ietsje meer:cool:

:baeh:

Willem2
22 februari 2007, 11:23
Wie kent er een meisje genaamd Caridad ?
Of heeft Carry zand in de oogjes van een ijsbeer gestrooid ?

W2 :wink:

Gustomass
22 februari 2007, 22:15
Natuurlijk ningún problema. Moeten we wel even tijd voor kunnen maken deze keer, hoewel...........
Carpe is al bezig geestelijk zijn hormonen over een paar dames te verdelen, maar zoals meestal wordt het toch allemaal weer anders. Ik heb me voorgenomen om in ieder geval in GT te beginnen.

als mijn PPE Professor Personal Espagnol helemaal uit het Spaanse komt vleigen zal Gusto proberen om morgen al tijdjg aanwezig zijn om zijn Spaans wat bij te laten schaven. Intussen kan Gusto Carpe weer een beetje bijschaven wat GT betreft, want het circus draait gewoon door, ook al ben je enkele weken elders.

Hasta Manana

Estudiante Espagnol y Muchachas Gustomass.

Hasta manana Marina tambien..,...

blauwebeer
22 februari 2007, 22:26
Tja die dames toch. Ze vertellen van alles ...
Blijkbaar is Blauwebeer veel te goedgelovig als de vrouwtjes hem iets influisteren.

Komen daar al die Latina's Samira, Marina, maria, Tina , Rosa en Carry en Corina langs de ramen voor een professionele massage van Gusto.
Als Gustomass hem echter wil laten geloven dat Corina ondertussen ook al een Latina is, stelt hij zich toch ernstige vragen daaromtrent. :hammer:

Oso Azul :wink:

Gustomass
23 februari 2007, 07:10
Blijkbaar is Blauwebeer veel te goedgelovig als de vrouwtjes hem iets influisteren.

Als Gustomass hem echter wil laten geloven dat Corina ondertussen ook al een Latina is, stelt hij zich toch ernstige vragen daaromtrent. :hammer:

Oso Azul :wink:

Je hebt gelijk, Gusto noemde al deze dames in één adem.
Corina is en blijft inderdaad een toppertje uit Roemenië.
Voor degenen die Corina (nog) niet kennen, ze lijkt in mijn oso's ojos op Kate Bush, een zangeres uit de vorige eeuw en voor wellicht enkele generaties oso's geleden.

Oso Gusto moet maar weer eens heel snel naar GT.

Gustomass.

blauwebeer
23 februari 2007, 08:52
Voor degenen die Corina (nog) niet kennen, ze lijkt in mijn oso's ojos op Kate Bush, een zangeres uit de vorige eeuw en voor wellicht enkele generaties oso's geleden.

De jongere generatie ijsbeertjes kan met het volgende filmpje zich alvast een beeld vormen van hoe Corina er zou kunnen uitzien : http://www.youtube.com/watch?v=gfGc4wcil2g
Blauwebeer vindt Corina uit GT alleszins stukken aantrekkelijker. :cool:

Van onze reporter ter plaatse vernomen wij net dat zij gelukkig geen familie is van de kleine man in het grote witte huis aan de overkant van de grote plas. :thefinger

Randy
23 februari 2007, 12:50
Blauwebeer vindt Corina uit GT alleszins stukken aantrekkelijker. :cool:

En Randy vindt dat Blauwebeer helemaal gelijk heeft! Corina is en mooi, en lief... :smkiss:

blauwebeer
23 februari 2007, 14:02
En Randy vindt dat Blauwebeer helemaal gelijk heeft! Corina is en mooi, en lief... :smkiss:
... en nog zoveel meer superlatieven, eigenlijk teveel om op te noemen.
Laat ons het ermaar bij houden dat zij een uniek visje is in de vijver van GT.

Randy
23 februari 2007, 14:30
En gelukkig geen piranha, zoals sommige andere visjes... :angryfire

Corina is zeker geen 'run of the mill' type waar er veel van zijn in GT. Nog een paar: Jolanta, Luana, Duitse Tanya, Alicia, Magdalena, en zo kunnen we wel even doorgaan...

Komende week niet, maar de week daarop toch maar weer eens visjes kijken in het GT aquarium...

blauwebeer
23 februari 2007, 19:17
Komende week niet, maar de week daarop toch maar weer eens visjes kijken in het GT aquarium...
Zeer grote kans dat Blauwebeer in die week zijn lijntje gaat uitgooien, en niet alleen om visjes te kijken. :nee:

Willem2
23 februari 2007, 19:28

En neem je dan ook die grote vis mee ;)

Randy
23 februari 2007, 22:59
En neem je dan ook die grote vis mee ;)

Die zwemt verdwaasd rond, door teveel specifieke damesaandacht :smkiss:

Als dat maar goed gaat :teuflisch we houden het (hem...) in de gaten.

Ace2
24 februari 2007, 13:48
Ik had het deze week niet gemakkelijk. Ik was in dubio. Ik was in dubio omdat ik, zoals altijd, deze week weer mijn bezoekje aan GT wilde afleggen. Nu wil ik elke dag daar wel een bezoekje afleggen, maar dan zou de lol ook bij mij er snel af zijn. Ik zou deze week wel tijd hebben en wel op afgelopen woensdag, 21 februari. Ik wist echter ook dat er dan naar alle waarschijnlijkheid geen voor mij bekende ijsberen aanwezig zouden zijn. Natuurlijk kom je in eerste instantie voor de sex en de vrouwen, maar het contact met ijsberen is voor mij een even zo belangrijk onderdeel van mijn bezoekjes. Alleen is immers ook maar alleen. Een beetje in je eentje aan de bar hangen is toch ook niets. Ik vind mijzelf dan al snel een zielig hoopje ijsbeer. Ik zou natuurlijk ook gewoon niet kunnen gaan. Daarmee zou ik bewijzen dat er niets dwangmatigs is aan al mijn bezoekjes. Maar wie zou ik iets bewijzen? Ik zou alleen mijzelf iets bewijzen. Moest ik daar nu mijn plezier voor laten schieten? Het zou trouwens ook onrechtmatig verkregen bewijs zijn.

Tijdens al dat gedubio ging de rest van mijn leven op de automatische piloot door. Het zal die automatische piloot zijn geweest die mij afgelopen woensdag bij GT afzette. Daar stond ik dan voor de poorten van GT. Ik kon mij natuurlijk omdraaien en terug naar huis gaan, maar dat zou pas echt dwangmatig zijn. En zo kon het gebeuren dat ik door de poorten van de hel/hemel (doorhalen wat niet van toepassing is) naar binnen liep. Ik maakte de transformatie van geil oversexed mannetje naar stoere ijsbeer. Eerlijk gezegd merkte ik geen verschil.

In de bar aangekomen ging ik rustig op een kruk zitten voor een kop koffie. Naast mij begon een dame naar mij te lachen. Het was ons aller Lin. “Du wieder hier?” vroeg ik. Lin antwoordde: “Ist mittwoch deine clubtag?”. “Nein, jedem tag ist meinem clubtag.” zei ik en de toon was gezet. Uiteraard wenste ik Lin gelukkig (chinees) nieuwjaar, dat had afgelopen weekend plaatsgevonden. Toen is het jaar van het Varken begonnen. Een jaar dat in het teken van genot zal staan. Hoe beter, dan in GT kon ik dat (chinees) nieuwe jaar beginnen?

Het was redelijk druk, met een licht overwicht aan vrouwen. De juiste balans. Later op de avond zou het een stuk rustiger worden, maar na 21.00u. ontstond weer een opleving. De hele avond bleven gasten binnen komen.
Verleidelijk werd er naar mij gelachen en verleidelijk lachte ik terug. In het normale leven zou ik waarschijnlijk worden uit gelachen. In GT heet dat echter toelachen. Dat is misschien een nuanceverschil, maar het is een verschil. In de kino was het redelijk rustig, althans met fysieke activiteiten. Waar is de tijd gebleven dat je niet meer zeker was van je mannelijkheid als je in de buurt van de kino kwam? Nu kwam er van een dame niet meer dan het bescheiden: “Ich will ficken. Und du? Willst du mit mir ficken ? ". Ik ben dan misschien wel gemakkelijk voor een gat te vangen, maar iets charmanter mag het wel. Tijdens dit “gesprek”gingen mijn gedachten terug naar mijn eerste bezoekje aan GT, toen ik als groentje eens een kijkje ging nemen in deze beruchte kino. Het was druk. Poolse Tany liep mij voorbij en gaf mij een knipoog. In plaats van terug te knipogen, werd ik onrustig en verlegen. Dat ruiken die vrouwen dan en Tanya, ervaren als ze is, draaide zich om en vroeg hoe ik heette. Ik zei nog “Ace” en vroeg stotterend in mijn beste Duits naar haar naam. Ik hoorde echter alleen wat geslurp, want Tanya was al door haar knieen gezakt en begon mij in de ingang van de kino te pijpen. Toen voelde ik mij ongemakkelijk, maar het gaf wel de sfeer van GT in die tijd weer. Tanya zien wij al lang niet meer in de kino en die brutale sfeer is ook al wel een beetje verdwenen.

Maar goed, ik was niet gekomen om herinneringen op te halen. Ik was gekomen voor wilde sex. Dat zou ik ook krijgen. Ik ging op jacht en vond mijn prooi die ik meesleurde (of was het nu andersom?) in een ijsberenhol dat ook wel kamer wordt genoemd. Ik vroeg aan de dame in kwestie: “hast du zeit fur mir?” Haar buurvrouw begon te lachen. Ze had nog nooit meegemaakt dat je in GT een “zakelijke transactie” kon sluiten, zonder de woorden “kamer, sleutel of ficken” te gebruiken. “Er ist nett” zei ze nog. Ze had het echt over mij.
Snel nog even een douche genomen, want dat vind ik wel zo fris. Het was goed: het was lang (3 uur), heftig (3x klaarkomen) en intiem (dat houd ik geheim). Daar zit nu het mooie van een club als GT. Goede sex in combinatie met “vriendschappelijke” klik. Sommigen, waaronder ik, noemen dat GFE. De dame probeerde in ieder geval de indruk te wekken dat het wederzijds was. “Ich liebe meine freund, aber mit du und ein andere gaste habe ich auch sehr gute sex.” Of het waar is weet ik niet, maar het gaf wel het juiste gevoel weer.

In de bar terug aangekomen merkte ik dat de dame in kwestie mij in de gaten hield. Op een gegeven moment liep ze naar mij toe en vroeg mij of het niet beter was dat ik naar huis ging. Als ik het verhaal van CUUP goed begrepen heb is dat een teken van omzetbescherming. Ik kom in de gevaren zone. Niet vanwege een verliefdheid (ik leer van mijn “fouten”), maar ik krijg de stempel “bezet” opgedrukt. Weer gingen mijn gedachten naar die eerste keer in GT, toen het mij zo opviel dat er zo’n goede interactie was tussen de dames en de ijsberen. Dat wilde ik ook. Ik heb het gekregen en ik krijg het nu weer. Toch voelt het allemaal iets te gemaakt en ongemakkelijk.

Ik besloot maar even in gesprek te gaan met Luana, mijn poolse mediteraan ogende vriendin. Haar ogen zeiden: kamer?, sleutel?. Denken die vrouwen nu aan niets anders? Ik liet de eer maar even aan mij voorbij gaan. Luana had haar zebralaarzen weer aan, ondanks dat ze afgelopen week zei dat ze die niet meer aan zou doen. Ze had gehoord dat haar laarzen als kenmerk (van haar) op internet waren gemeld. Nu had ze ze echter weer aan. Niets is zo veranderlijk als het weer en een vrouw. Luana was onder de indruk van mijn ogen (ze wist niets anders te verzinnen). Als stoere ijsbeer heb je toch liever dat ze ergens anders onder de indruk van zijn, maar ik moest het er maar mee doen. Luana vroeg of ik mijn ogen niet wilde afschermen. Afschermen met een zonnenbril of zoiets. Ik ging met haar een weddenschap aan dat ik de volgende keer een zonnenbril zou opzetten in ruil voor een zoen. De deal was gemaakt. Dus als jullie binnenkort een ijsbeer met een zonnenbril zien dan weet je dat hij niet gek is, maar een weddenschap heeft gewonnen.

Ook met andere dames gesproken, die zich stoorden aan het materialistische gedrag van weer andere dames. Zo was mijn gespreksgenoot totaal niet. Dat ze alle soorten Mercedessen en BMW’s wist had daar niets mee te maken. Zij prefereerde een bescheiden Audi. Ik knikte maar begrijpend.

Het viel mij ook op dat sommige dames zich compleet richten op 1 klant. Bij binnenkomst had ik een blonde roemeense schone op een ijsbeer af zien gaan. Ze gingen kletsen in de bank (dat mag uiteraard). Toen ik na mijn 3 uur durende sessie terug kwam zaten ze aan de bar en even later gingen ze naar buiten (alleen met zijn tweeen) op het (koude) terras zitten onder een deken. Veel te vertellen hadden ze elkaar niet. Later gingen ze weer de barruimte in en kregen ze gezelschap van een vriendin die de ijsbeer wel iets opgeilde maar meer ook niet. Na een paar uur verdween de ijsbeer. De logica (zakelijk gezien) ontging mij. Het kan zijn dat voor al die tijd ook wordt betaald of ik was getuige van iets moois. Misschien was het ook wel een vorm van jaloezie, omdat ik eigenlijk wel graag met die dame naar de kamer wilde. Het zou er dus niet van komen. Het leek er ook niet van te komen om dat ik telkens de ogen van een dame in mijn rug voelde priemen. Ik voelde geen verplichting, maar ook weer wel.

Tijdens mijn wandelrondje trof ik Sophia uit Korea en nog een dame bij het toilet bij de kino aan. “Was machst du hier?” vroeg ik. “Wir warten.” was het antwoord. “Auf mir?” vroeg ik. Sophia wist niet of ze moest lachen of dat ik het serieus bedoelde. Uiteraard was het dat laatste. Met Sophia heb ik nog niet fysiek kennis gemaakt, maar het moest er toch van komen. Ik twijfelde echter eventjes en dus zag ik ze niet meer. Volgende keer beter.

Summer deed ondertussen alle moeite om mijn aandacht te krijgen. Die kreeg ze ook. Na twee gesprekken trof ik haar weer bij de kino, waar wij een geruime tijd zaten te kletsen. Ik mag Summer wel. Dat zal minder wederzijds zijn, maar toch. Summer is een aardige meid, maar staat niet bekend vanwege haar top service op de kamer. Na een paar kamerbezoekjes vond ik het allemaal maar matig. Ik bedacht mij nu dat zij wellicht meer haar best zou doen, nu ik al een paar weken niet meer met haar naar de kamer was gegaan. Dat had ik goed ingeschat. Op de kamer was ze allerliefst en teder. Ze deed echt haar best. Was het echter de vermoeidheid bij mij?, of sloeg de fysieke vonk niet echt over? Ik weet het niet. Ondanks dat ze van het beffen kletsnat was en ook bleef toen ik stopte had ik niet het gevoel dat zij iets van genot voelde. Hoe naief dat misschien van mij ook is, ik wil wel graag die indruk krijgen. Dat gebeurde dus niet. Wij zijn een uur aan de slag geweest. Het was zowel voor haar als voor mij zwaar. Helaas.

Door de sessie met Summer had ik de pizza’s net als eerder op de avond het avondeten gemist. Wat het avondeten was weet ik niet. Maar de etensresten die ik zag, gaven weinig aanleiding tot droefenis van wat ik gemist zou kunnen hebben, in tegenstelling tot het missen van de pizza’s.

Ik zat nog even in de bank om bij te komen en ik vroeg mij af of ik wel had moeten komen. Ik twijfel veel. Vooraf, maar ook achteraf. Het was wel een beetje laat voor berouw, maar het is niet anders. Ik twijfelde zelfs of ik wel iets op internet zou moeten schrijven. Waar is ook al weer de tijd dat ik zei dat schrijven misschien wel leuker is dan het bezoek zelf? Misschien moest ik ook maar even een pauze inlassen met bezoekjes.
Gelukkig kreeg ik enkele dagen later, uit het donkere schaduwrijk van ijsberenland, een telefoontje van een ijsbeer die onderweg naar GT was. De directe aanleiding was het lezen van mijn recensies geweest. Even was ik bang dat een schadeclaim zou worden ingediend voor de schade voortvloeiende uit de gemaakte GT-kosten. Het bleek echter een uitnodiging te zijn om mee te gaan. En ondanks dat ik woensdag nog serieus overwoog even een kleine pauze in te lassen was ik 2 dagen later al weer met enkele woorden zo weer overgehaald om toch maar weer te gaan. Het is dat ik moest werken, anders had er nu een recensie over 2 bezoekjes op internet gestaan. Wie was ook al weer zo veranderlijk als het weer?

Dat telefoontje zou zich pas vrijdag (23 febr.) afspelen. Op woensdag zat ik nog te peinzen, waarschijnlijk als het gevolg van het missen van mijn mede-ijsberen. Dan blijkt maar weer dat ijsberen kuddedieren zijn. Het werd tijd om naar huis te gaan en ik stapte een beetje met een dubbel gevoel in mijn auto. Ik starte mijn auto, reed de horizon tegemoet en ik neuriede melancholiek: “I am a poor lone-some icebear, fucking far away from home.........

shadow
24 februari 2007, 14:31
Vrijdag 23 februari 2007, had ik eindelijk weer eens de tijd gevonden om de lange reis naar GT te maken. Het was inmiddels alweer maanden geleden dat ik daar geweest was.
Nu ben ik niet afhankelijk van GT voor mijn seks, echter als ik daar te lang niet geweest ben, krijg ik toch enigszins last van seksuele frustraties. Helaas heb ik thuis niet de keuze uit meer dan 50 verschillende halfnaakte meisjes, waarmee ik me naar hartelust kan uitleven.

Onderweg nog even met Ace2 gebeld en getracht hem over te halen om ook richting GT te gaan, echter zonder resultaat. Ace2 gaf aan dat hij druk was en bovendien enkele dagen terug ook al geweest was. Mijn vermoeden is dat hij bang is dat wanneer hij met mij gaat, hij geen aandacht van de vrouwtjes zal krijgen:hah: :baeh: :moon:

Omstreeks 14:30 uur reed ik het terrein op bij GT. De parkeerplaats bleek al aardig vol, maar gelukkig hadden ze nog een plekje vrijgehouden voor Shadow. Eenmaal binnen gauw de kleding in de locker geworpen en tot mijn irritatie, kon ik deze niet afsluiten. Ik naar de balie en samen met de Thekevrouw naar de lockers. Ze vroeg mij enigszins verbaasd, waarom ik mijn kleding in locker 23 stopte, terwijl ik het sleutelbandje met nummer 123 had gekregen.
Oeps……blundertje. Ben ik de enige die dit heeft gehad?:redface:

Eenmaal binnen een halfje viagra genomen. Ik was te lang niet in GT geweest en wilde alle schade absoluut in halen. Ik wilde niet socializen, niet te veel bubbelen, geen film bekijken, niet in de tuin zitten, echter alleen veel seks met lekkere blonde meiden. Ik had dan ook veel meer geld meegenomen dan al mijn vorige GT bezoekjes.

Mijn eerste keuze werd Duitse Isabella, sinds januari 2007 werkzaam in GT en daarvoor gewerkt in The Palace in Frankfurt. Ze is te herkennen aan de letters SAM op haar rug en aan haar kleine tietjes. Ze bleek voor mij een schot in de roos te zijn. Ze bleek prettig gestoord te zijn, gevat en we hadden een lichamelijke klik. Het werd een echte GFE en daarnaast hebben we heftige gepassioneerde seks gehad. Na dit kamerbezoek plofte ik in de zithoek languit op de banken met een biertje en een peuk. Ik wilde alles even rustig op me in laten werken en zat heerlijk na te genieten. Het was kwart voor zes en ik rammelde van de honger. Wat er ook gebeurt, eerst ga ik eten…….dacht ik!

Plotseling komt er iemand op de bank bovenop mij gekropen. Het bleek Roxanna te zijn. IK had haar de hele middag al in GT zien lopen. Ze zag er geweldig uit. Witte laarzen, wit kort broekje, stoere riem en iets van een lakleren topje. Ze deed mij dingen aan vroeger……Het lekkerste meisje uit de discotheek, die je graag wilde neuken, maar altijd een vriendje bij haar had. Ik zei Roxanna dat ik zojuist op de kamer alles al had gegeven en eerst wilde eten. Kennelijk was ze niet erg onder de indruk, want ze bleef lekker op me liggen en begon me geweldig te tongen. Kleine Shadow werd weer keihard en dat bleef niet onopgemerkt. Roxanna lachte en vroeg of ik nog moest eten. Ja, natuurlijk wilde ik dat, maar het voelde zo lekker…languit relaxen op de bank met een biertje, sigaretje en een zeer lekkere gewillige blondje bovenop je. Toen Roxanna hem even in de mond nam, wist ik dat er geen weg terug was en dat ik nog niet zo gaan eten. :fuck:

Op de kamer bleek Roxanna een heerlijk sexbeest te zijn, Iets minder een GFE als Isabella, echter ze pijpte heerlijk en ik heb haar in alle standjes te pakken genomen.
Zo tegen 18:15 moest ik in de lange rij wachten op mijn eten. Het resultaat was een paar gebakken aardappeltjes, een kippetje, een worstje en nog een stukje ondefinieerbaar stukje vlees.:kotz:

Na het eten was ik nog steeds super geil(ja echt waar) en liep Isabella weer tegen het lijf.
Ik besloot om nogmaals met haar naar de kamer te gaan. De eerste kennismaking hadden we al gehad en alles verliep nu nog soepeler en gemoedelijker. Ik had nu ook al een aantal maal mijn zaad verschoten en had dus iets meer rust in het lichaam. We hebben lekker geknuffeld :love2: en ik heb haar uitgebreid gebeft. Na het voorspel, kwam weer de heftige actie. Mijn hemel wat kan ze lekker pijpen. Ze poogde iedere keer deepthroat te gaan en ik knalde zowat tegen het dak van de kamer. Hierna ging ze erop zitten en heeft me echt helemaal wezenloos geneukt . Ook dit bezoek was top.

Inmiddels was het 20:00 uur en nu sloeg de man met de hamer toe. De heftige sex en de biertjes hadden mijn lichaam gesloopt en eigenlijk wilde ik rust. Helaas was kleine Shadow het hiermee niet eens en was nog steeds enigszins onder invloed van het halfje Viagra. Dit kwam pas goed tot uiting toen ik naast de Russische blonde Svetlana terecht kwam.
WAUW, dit was weer ff wat anders dan de kleine Isabella en Roxanna. Ik kende Svetlana al van een eerder kamer bezoek, maar was weer onder de indruk van haar verschijning.
Ondanks dat ze iets dikker leek dan afgelopen zomer zag ze er lekker uit. Een geil en verzorgd koppie, echt grote tieten en lekker bruin. We kletsten wat bij en ze vertelde dat Nana in Wit Rusland zat. Ook zei ze dat ze tot april in GT zou blijven en dan ook weer een aantal weken naar Rusland zou gaan. Ik vertelde Svetlana dat ik graag met haar naar de kamer wilde, maar dat ik echt op was. Ze moest lachen en zei dat het ontspanning moest zijn en geen topsport. Ik bekeek haar nog eens en wist dat er ook nu geen weg terug meer was.
Kort hierna lagen we op bed en begon Svetlana te zuigen alsof ze nog nooit had gedaan.
Pfffffffffff…….Als je net denkt dat je de beste al gehad hebt, blijkt Svetlana er nog een schepje bovenop te doen.

Na Svetlana liep ik te duizelen door GT. Dit was idd geen ontspanning meer, maar eerder seksueel dwangmatig gedrag. Ik wilde meer, meer en nog meer. Ik wilde Poolse Melissa nog, Hollandse Kimmetje, De Britney Spears look a like etc. etc. Het liefst had ik ze allemaal willen proberen. Door de tijdsdruk, de slinkende portemonnee en de lichamelijke vermoeidheid, besloot ik toch maar richting huis te gaan. Heel raar dat ik na zo’n dag nog niet voldaan was. Misschien moet ik dat eens voorleggen bij een seksuoloog. Het liefst Goedele Liekens of zo.

Ergens ben ik wel blij dat ik op ruim 200 kilometer afstand woon van GT, anders had ik er vandaag weer gezeten

Mauriceyep
24 februari 2007, 19:54
Het was vandaag druk in GT, te druk. Er komen dan gedachten bij mij op die vergelijkingen gaan maken met een grote fabriek, met een lopende band, waar dames asperges inblikken .. (de ijsberenhersens produceren vreemde dingen)
Behalve broertje MiniMe, was ook Boeddha en zijn collega-ijsbeervriend aanwezig. Het was een dagje waarbij mijn humeur nogal wisselvallig was, maar uiteindelijk met een brede glimlach naar huis gegaan: voldaan.
Na Svetlana en Ella, is nu ook Constancia uit Freude/Oedt in GT gearriveerd, ohlala.

Ace2
24 februari 2007, 23:35
Nu ben ik niet afhankelijk van GT voor mijn seks, echter als ik daar te lang niet geweest ben, krijg ik toch enigszins last van seksuele frustraties. Helaas heb ik thuis niet de keuze uit meer dan 50 verschillende halfnaakte meisjes, waarmee ik me naar hartelust kan uitleven........

....Eenmaal binnen een halfje viagra genomen.
Ik wilde niet socializen, niet te veel bubbelen, geen film bekijken, niet in de tuin zitten, echter alleen veel seks met lekkere blonde meiden. Ik had dan ook veel meer geld meegenomen dan al mijn vorige GT bezoekjes.....

...............Na het eten was ik nog steeds super geil(ja echt waar) Ik had nu ook al een aantal maal mijn zaad verschoten en had dus iets meer rust in het lichaam. Helaas was kleine Shadow het hiermee niet eens en was nog steeds enigszins onder invloed van het halfje Viagra. Dit kwam pas goed tot uiting toen ik naast de Russische blonde Svetlana terecht kwam.
WAUW, dit was weer ff wat anders dan de kleine Isabella en Roxanna. ........

........Na Svetlana liep ik te duizelen door GT. Dit was idd geen ontspanning meer, maar eerder seksueel dwangmatig gedrag. Ik wilde meer, meer en nog meer. Ik wilde Poolse Melissa nog, Hollandse Kimmetje, De Britney Spears look a like etc. etc. Het liefst had ik ze allemaal willen proberen. Heel raar dat ik na zo’n dag nog niet voldaan was.............

Ergens ben ik wel blij dat ik op ruim 200 kilometer afstand woon van GT, anders had ik er vandaag weer gezeten

....maakte de transformatie van geil oversexed mannetje naar stoere ijsbeer. Eerlijk gezegd merkte ik geen verschil.

:hah: :baeh: :moon:

Gustomass
24 februari 2007, 23:44
Afgelopen vrijdag mochten we getuige zijn van een nieuwe verse Hongaarse lichting. Heb niet precies nagetrokken om hoeveel dames het ging en om hoe ze heetten. Tijdens het eten op een plezierige manier met 3 van hen kennis mogen maken. Ging lekker leuk en de taalbarrierre leverde best wat aardige tafereeltjes op. Er was een wat grotere kortharige blonde die de überzetsung deed voor beide andere dametjes. De kleinste en de jongste kon Gusto wel bekoren en dat had deze kleine Evi maar al te goed in de gaten. Een voorganger was er s middags een uur mee geweest en was zeer tevreden gebleken.
Maar, Gusto had even tevoren een date geregeld met Marina. Niet jammer maar wel moeilijk uit te leggen aan een EVi van 18 jaar, die echt geen woord buiten het Hongaars spreekt...
De grotere dame, een beetje the Leader of the pack zou dat wel doen.
Heb haar gedurende de volgende 1,5 uur dat 3 keer gevraagd want de horde bleef ons best wat achtervolgen. Wilde kleine Evi niet teleurstellen maar toch duidelijk maken hoe mijn programma eruit zag. Blijkbaar was haar dat nog steeds niet duidelijk gemaakt, dus nogmaals de moederkloek gevraagd om Evi uit te leggen., Nu deed ze direkt/wel.
Reactie was een heel boos gezichtje van kleine Evi, het direct accuut opstappen en verder negeren door beide dames.
Dit is jammer en hoeft helemaal niet, maar dit past helaas wel een beetje in het straatje van Gusto's ervaringen met Hongaarse dames.
Die zijn wat dit betreft gewoon minder plezierig en zeg maar tegen het onredelijke af in de club-omgang met ons.
Kan me de discussie met Deborah nog levendig herinneren waarom ik niet een vaste klant van haar was geworden en waarom ik iedere keer met andere dames naar de kamer ging...nou zeg.....
Jammer, want deze Evi lijkt me een ontdekkingsreisje waard ( ooh I can't believe I just said that") , maar dat kan altijd nog .
Een ding is zeker van praten komt dan niks, dus veel tijd over voor al dat andere.

Mucho Gusto,
Gustomass.

MiniME
25 februari 2007, 11:40
Om bijzondere redenen toch maar weer eens naar GT afgereisd dit weekend.

Goed te zien dat ook de dames uit Bochum dit bekend was en massaal naar Brüggen waren meeverhuisd! ;)

Behalve deze toppers, gelukkig nog een aantal Kazachstaanse toppers ontwaard (Svetlana 2, Cheyenne). Voor de rest weer veel bekende dames gezichten, en niet echt my cup of tea.

Ook wat nieuwe gezichten, waaronder de door GM al gespotte Hongaarse meisjes (maximaal 20 jaar volgens mij): een heet Viktoria, de andere Rosa,

Plus nog een Roemeense nieuwe met de naam Julia. Werkelijk een mond en lach van de bekende Julia Roberts en een lijf waar zelfs MY geen grammetje vet op kon ontdekken!

Zoals door MY al opgemerkt (en door mijn maand afwezigheid voor mij nog eens extra duidelijk) is het inderdaad een sex fabriek. Logistieke processen, zoals het wassen van de handdoeken, lopen echt gesmeerd, alleen bij het avondeet proces is nog verbetering mogelijk, maar dan is ook echt alles perfect. Hetzelfde gevoel als bij McDonalds: een perfect geoliede machine, maar als klant heb je na afloop altijd nog een onbevredigend gevoel en verlang je naar een echte, foute snackbar! :D

uurtje
25 februari 2007, 11:55
Lang, lang, lang was het geleden dat ik in GT was. Gisteren maar weer eens wezen kijken. Op zich geen schokkende veranderingen. Nou maakt het in principe nooit zoveel uit of je 2 maanden niet komt of een jaar: het grootste gedeelte van de dames is dan toch weer gerouleerd.
Ik had gisteren de indruk dat de verhouding ijsbeer-DVP niet helemaal optimaal was. Dit vanuit ons perspectief uiteraard. Toch waren vele dames weer op de welbekende wijze op jacht. Wellicht ook een teken dat de vele ijsberen toch nog een beetje van de winterslaap aan het genieten waren of zo.
Uiteindelijk 2 sessie's gehad. Katja (?) uit Bulgarije en een mega sessie met Samira (?) uit Colombia. Helaas gaat zij binnenkort het pand+land verlaten.
Al met al wederom een aardige dag.

Hollandmale
25 februari 2007, 12:02
Zoals door MY al opgemerkt (en door mijn maand afwezigheid voor mij nog eens extra duidelijk) is het inderdaad een sex fabriek.Tot die conclusie kwamen HM en andere oudgedienden al ruim 'n jaar geleden :o.
En weet je wat het mooie is ? Je mist er niks aan, als je er nooit meer komt :D.
Want er zijn nog zoveel andere, zelfs betere alternatieven voorhanden :smile2:.

Big30
25 februari 2007, 12:22
Zoals door MY al opgemerkt (en door mijn maand afwezigheid voor mij nog eens extra duidelijk) is het inderdaad een sex fabriek. Logistieke processen, zoals het wassen van de handdoeken, lopen echt gesmeerd, alleen bij het avondeet proces is nog verbetering mogelijk, maar dan is ook echt alles perfect. Hetzelfde gevoel als bij McDonalds: een perfect geoliede machine, maar als klant heb je na afloop altijd nog een onbevredigend gevoel en verlang je naar een echte, foute snackbar! :D

Deze uitspraak is toch algemeen geldig en is niet exclusief voor Gt lijkt me :cool: :rolleyes:?!
IK zou persoonlijk niet de vergelijking met McDonalds willen maken maar met een andere ook zeer gesmeerd lopende en goed geoliede keten ;).
http://www.dominos.nl/pix/Bg640.gif

Big30
(liefhebber van Belgische Friet en foute ranzige frietkotten maar ook regelmatig bezoeker van de Mc.D :thefinger)

uurtje
25 februari 2007, 12:52
Tot die conclusie kwamen HM en andere oudgedienden al ruim 'n jaar geleden :o.
En weet je wat het mooie is ? Je mist er niks aan, als je er nooit meer komt :D.
Want er zijn nog zoveel andere, zelfs betere alternatieven voorhanden :smile2:.

Inderdaad. Al is een ijsbeer natuurlijk niet snel tevreden

Mauriceyep
25 februari 2007, 19:04
Vandaag was het beter, rustiger, zelfs beter eten!
Ook deuxdeux, dafman en vele anderen aanwezig. Gisteren werden twee nieuwe dames rondgeleid, vandaag 3 nieuwe dames. Dit valt niet bij te houden ...

Jorah Mormont
25 februari 2007, 19:50
Weet iemand hoe de jonge dame uit Tunesie heet die vandaag in GT was ?
Donkere krullen, mooie borsten, had als tweede setje een oranje bikini aan.

Hebben we het hier niet over Chanel??
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3382

Mauriceyep
25 februari 2007, 20:11
Weet iemand hoe de jonge dame uit Tunesie heet die vandaag in GT was ?
Donkere krullen, mooie borsten, had als tweede setje een oranje bikini aan.

Ik denk dat hij iemand anders bedoelt er loopt inderdaad een bloedmooie nieuwe dame rond, even mee gesproken, verschrikkelijke maniertjes waardoor ik de naam meteen weer vergeten ben. Later ook bij herhaling gezien dat ze met een man praat, poeslief, en vervolgens nadat hij wegloopt kijkt of ze de grootste eikel van het westelijke halfrond heeft gesproken. Veel plezier met haar, we zien de teleurgestelde recensie graag tegemoet :D

Willem2
25 februari 2007, 20:31
Wat een ongemanierd lekker ding, snap niet dat ze dit werk doet....

Euh wil jij hier echt antwoord op ..............want ik begrijp het wel ...........;)

Jack42
25 februari 2007, 20:42
Mijn eerste keuze werd Duitse Isabella, sinds januari 2007 werkzaam in GT en daarvoor gewerkt in The Palace in Frankfurt. Ze is te herkennen aan de letters SAM op haar rug en aan haar kleine tietjes. Ze bleek voor mij een schot in de roos te zijn. Ze bleek prettig gestoord te zijn, gevat en we hadden een lichamelijke klik. Het werd een echte GFE en daarnaast hebben we heftige gepassioneerde seks gehad.

Bij mijn bezoek van de week aan GT regelmatig een praatje gemaakt met deze alleraardigste en voor mij hele mooie Isabella. Het is niet tot een kamerbezoek gekomen omdat ik andere (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=225&page=2) plannen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4975) had maar na bovenstaande quote gelezen te hebben heb ik daar toch wel een beetje spijt van. Hopelijk is ze er nog de volgende keer als ik weer in GT ben.

Jack42

Willem2
25 februari 2007, 20:45
dat heb je me vorige week zaterdag toch al proberen uit te leggen.....

groeten latiano

Euh dat zou wel de reden kunnen zijn maar op welke wijze kan je het snelst geld verdienen.............Vooropgesteld dat je er zo uit ziet als deze dame................

Willem2
25 februari 2007, 20:58
met die houding gaat ze niet veel verdienen, zeker niet in gt of hg...

Ja maar ze is wel heel mooi :D dus zullen er altijd wel ijsberen zijn die erin trappen ;) .
Gelukkig is er een forum om ijsberen te waarschuwen :freu:

shadow
25 februari 2007, 21:48
Bij mijn bezoek van de week aan GT regelmatig een praatje gemaakt met deze alleraardigste en voor mij hele mooie Isabella. Het is niet tot een kamerbezoek gekomen omdat ik andere (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=225&page=2) plannen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4975) had maar na bovenstaande quote gelezen te hebben heb ik daar toch wel een beetje spijt van. Hopelijk is ze er nog de volgende keer als ik weer in GT ben.

Jack42

Zeker doen Jack, zal je geen spijt van krijgen. Ik weet niet precies hoelang ze blijft, maar af en toe is ze even naar huis.

IK lees het hier wel!

Pelpinda
26 februari 2007, 01:22
Afgelopen vrijdag met nog wat mannelijke belangstellenden, na enige tijd, weer eens, als -bezoeker- een aantal uurtjes binnen gt-muren vertoeft. Nog net niet met open mond, sla je gade tot wat voor een ongelooflijk sexbedrijf dit binnen een jaar of 3 is uitgegroeid. Herinneren doe je je dan nog heel even het eerste weekend na opening, waar -toen nog- een stukje persoonlijk karakter de boventoon voerde. Herinneren doe ik me een 3 tal meiden en een ijsberenaantal wat op 2 handen te tellen was. Van dat persoonlijke is weinig tot geen sprake meer, en kan uiteraard ook niet meer zijn. Voor de heren ijsberen is er nog altijd voor elk wat wils, en dat vele malen in het kwadraat. Persoonlijk vertoef ik er nog altijd graag, onder het genot van de diverse versnaperingen in verbale en nonverbale zin. Het bezoek was voor mij dan ook geen teleurstelling, al zal dat voor enkele hollanders die ik geweigerd zag worden anders zijn ervaren. De begrippen kroeg en hoerenkast werd ze geloof ik in goed duits nog eens duidelijk gemaakt. Maar zo zal elke weigering aan de deur zijn of haar reden wel hebben.

little diablo
26 februari 2007, 06:28
Ik denk dat hij iemand anders bedoelt er loopt inderdaad een bloedmooie nieuwe dame rond, even mee gesproken, verschrikkelijke maniertjes waardoor ik de naam meteen weer vergeten ben. Later ook bij herhaling gezien dat ze met een man praat, poeslief, en vervolgens nadat hij wegloopt kijkt of ze de grootste eikel van het westelijke halfrond heeft gesproken. Veel plezier met haar, we zien de teleurgestelde recensie graag tegemoet :D
Die gaan we dan eens terug plagen:D

Saluti L Diablo

flens
26 februari 2007, 22:58
War am Samstag auch da, und es war für einen Samstag normal voll, natürlich wieder zu wenig Spinde, immer möglichst zwei Gäste in einen. Mädels 60-70, Eisbären auch mehr als genügend. Und einer durfte nicht fehlen: MiniMe, der Bursche verfolgt mich :D . Fährste nach Bochum, wen triffste ? MiniMe, Fährste nach Brüggen, wen triffste ? MiniMe. Hat der Kein Zuhause :D :D :D ?
MiniMe war wie bei ihm üblich schwerpunktmäßig mit den weißrussischen Frauen beschäftigt, vor allem Ella hat er wieder lange in Beschlag genommen. Die hat er wohl als Gepäck aus Bochum mitgebracht.

Ach ja, ich habe auch was gemacht: Angelika und eine deutsche Blondine getestet, beide Nummern ordentlich, aber von Spitzenklasse noch etwas entfernt.

Frage: Wo bist Du am nächsten Samstag, MiniMe ?

Willem2
27 februari 2007, 00:14
Frage: Wo bist Du am nächsten Samstag, MiniMe ?

Er versucht sein Hause wieder zu finden :D

Mauriceyep
27 februari 2007, 17:41
Er versucht sein Hause wieder zu finden :D

MiniMe komt zaterdag definitief afscheid nemen van zijn GT-buitenhuisje :smile: en uiteraard zal ik hem bij deze zware taak vergezellen

flens
27 februari 2007, 19:45
maurice

Kannst du das mal übersetzen ?

MiniMe nimmt Abschied vom GT oder was, ist das so ???

MiniME
27 februari 2007, 20:01
Keine ahnung warum MY denkt dass er weiss wo ich bin Samstag.........vielleicht hat er ein GPS bei mir eingeplannt? :eek:

Bruggen, Bochum, Oedt oder........endlich doch mein Haus gefunden!? :D

Mauriceyep
27 februari 2007, 20:23
maurice

Kannst du das mal übersetzen ?

MiniMe nimmt Abschied vom GT oder was, ist das so ???

Naturlich nicht, er hat auch schon abschied genommen von GT, aber who kan man das besser ehren dan ihn ... Freude?

little diablo
28 februari 2007, 21:41
Ik kwam nog mooie foto,s tegen van een ex GT Diva op de golden time site:D
http://www.goldentime.de/goldentime_event_galerie.htm

Saluti L Diablo

little diablo
28 februari 2007, 21:44
Laat de zomer maar weer komen:freu: Ik heb dit jaar speciaal wat vrije dagen gereserveerd:p

Saluti L Diablo

Jansen
28 februari 2007, 22:13
Zie gezondheid IJsberen GT en PHG in zorgpakket.