PDA

Volledige versie bekijken : Katharina (Pools)

Big30
12 april 2007, 00:33
Naam: Katharina
Haarkleur/-lengte : Blond halflang haar in een lichte val
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Normaal/ B naar C tenderende cup
Nationaliteit/Taal : Pools / Goed Engels en Duits
Leeftijd : Eind twintig
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: PZC, NMC.

Vanavond terwijl ik samen met 11cc nog aan het eten was schoven de Poolse Sabina en Katharina aan voor een vriendelijk praatje.

Sabina (leuke meid) heeft al een paspoort, bij Katharina denk ik niet dat het de Katharina is die al eens eerder door Babbel beschreven is (is nu een oude doos geworden!), want de Katharina die ik sprak leek me eind twintig en sprak wel redelijk Duits en Engels.

Staat bij mij wel hoog genoteerd want het was een zeer fraaie dame, twijfel of ik haar niet eerder heb gezien.

Willy69 of 11cc, was het de dame die Babbel al eens eerder beschreef aanwezig gisteravond, of hebben we hier een nieuwe Katharina ??

Willi69
12 april 2007, 22:25
Staat bij mij wel hoog genoteerd want het was een zeer fraaie dame, twijfel of ik haar niet eerder heb gezien.

Willy69 of 11cc, was deze dame gisteravond aanwezig??
Gesehen habe ich dieses Mädel schon früher im PHG, ich kannte aber ihren Namen nicht und weiß nicht, ob das "Babbels" Katharina ist. :o

Big30
17 april 2007, 21:39
Hoewel een ieder weet dat er in PHG natuurlijk maar 1 Katharina is, heb ik voor deze Katharina ook maar een paspoort aangemaakt ;)!

Vorige week woensdag was ze er en afgelopen zaterdag ook, meende haar eind vorig jaar ook al in PHG gezien te hebben wat werd bevestigd door Knabbel en Willy69. Zal dus wel kloppen :rolleyes:.

Zag haar toen en recent ook weer in een halflang rokje in tijgermotief waar haar billen en borsten fraai in dan wel uitpuilden :p.

Knabbel
18 april 2007, 18:35
was het de dame die Babbel al eens eerder beschreef aanwezig gisteravond, of hebben we hier een nieuwe Katharina ??

Babbel heeft haar zaterdag wel gezien, zelfs kort even op zijn verlanglijstje gezet maar kende haar niet.

Ik meen haar 's avonds nog kort door de bar te hebben zien huppelen waarbij haar handoek om haar schouders langs haar borsten hing. Niet al te grote maar wel stevige tieten maar geen C cup, eerder een B.

Willem2
24 juni 2008, 17:07
Indien dit meisje ook vaak met een brilletje rondliep doet ze dat nu in Living Room :rolleyes: ;)
Heel mooi figuur en vriendelijke uitstraling. En volgens MIJsbeer buitengewoon aardige capaciteiten op de kamer wat hem een twee uur durende sessie opleverde......

:wink:

Big30
24 juni 2008, 23:39
Wel grappig dat ik zelf van deze dame een paspoort heb aangemaakt en haar zo lees ik, een jaar geleden een paar maal in Happy heb gezien.

Maar heb werkelijk totaal geen idee over welke dame het gaat ;)! Knap van Willem2 dat hij zich deze dame nog weet te herinneren :freu:.

Ik dus niet!

:wink::wink:

Willem2
25 juni 2008, 00:27
Maar heb werkelijk totaal geen idee over welke dame het gaat ;)! Knap van Willem2 dat hij zich deze dame nog weet te herinneren :freu:.

Ik dus niet!

:wink::wink:

Kennelijk maakt liefde blind en Sammy (dit geval Big30) kan niet zien :rolleyes: