Volledige versie bekijken : Geile Tijden, 1e Maand 2007
Gustomass
1 januari 2007, 13:23
Het heeft weer zo moeten zijn…..het heeft weer zo mogen zijn….
Zaterdag 30 december 2006, de laatste kans om de saunaRutsch naar 2007 in te zetten..
Gisteren was het dan zo ver.
Een lange reeks van saunaclubbezoeken in 2006 moest worden afgesloten. Nou ja , moest….het mocht zoals zoveel dingen niet moeten maar juist mogen in Saunaclubland.
Zou het lukken om als laatste de deur te sluiten van ons Duitse Saunaclub jaar?
Een echte ijsbeer kan dit niet alleen en wil dit niet in zijn eentje doen.
Amigo Carpe Momentum stelde zich bereidwillig op om zijn 4-daagse wandelestafette ook in Golden Time af te sluiten. Hij was al wat eerder begonnen die dag en heeft zijn GT lunch maar gelijk laten volgen door een kamerbezoek mogelijk met een Siesta achtige invulling in het achterhoofd. Naar verluid is de Russiche invulling van Siesta toch heel anders dan op het Iberische schiereiland te doen gebruikelijk.
Aan de dame in kwestie was duidelijk te zien dat zij meer ervaring had met deze invulling dan onze spaanse amigo.. Gelukkig staan wij aan de kant dat niks hoeft en alles mag. Hoe anders was het zaterdag in GT met de dames. Een continu af en aan gerend van en naar de thekefrau voor weer een sleutel. Na verloop van tijd moeten toch wel kamer als dames uitgeleefd zijn zou je denken. De middag en vooravond was aardig maar begon qua ervaring steeds verder af te wijken van al die andere voorgaande GT ervaringen van Gusto en ook van Carpe Momentum vertrouwde hij me toe.
Saunaclubjaar 2006…een terugblik waardig.
Voor Gustomass was 2006 het eerste hele kalenderjaar dat ie als ijsbeer heeft mogen meemaken, en ook meteen het allerbeste.
”Im Beschranknis zeigt sich der Meister “ heb ik lang geleden mijn eerste chef eens horen noemen en ja je leest het goed , wie juist nu deze term durft te bezigen. Heeft het iets met goede voornemens te maken, nou ja goede…? Was hij niet degene die collega ijsberen, moderatoren en bepaalde die zich aangesproken voelden in het bijzonder en andere niets vermoedende forumlezers wist te bestoken met zwaar kaliber, lange lappen ongecensureerde recensies van zijn belevingen in het Saunaclubland die vooral puur, maar dan ook puur, naar eer en geweten werden neergepend en vervolgens over de forumlezers werd uitgestrooid.??. Vaak, wat zeg ik meestal zitten schrijven met nog met nabibberende vingertjes en andere lichaamsdelen die nog lang niet bijgekomen waren van wat onze stoute dames, ja gelukkig vaak hele stoute dames hem iedere keer weer menen te moeten en mogen aandoen??
Zo was het in 2006 en hopelijk mag dat zo lang blijven. Hopelijk zullen onze dames het voorlopig nooit echt afleren en zullen ze ons blijven bestoken met op het eerste oog zo een onschuldige vraag als , heb je al plezier gehad, klinkt niet he, “ Hasst du schon Spass gehabt” , zal ik een sleutel halen, he toch, “ Soll ich ein Schlussel hohlen??” Zo onschuldig kan op het eerste oog een oneerbaar voorstel uit die heerlijke mondjes klinken…Omdat “ Vielleicht spaeter” de dames en op den duur jezelf ook zo afgezaagd gaat klinken , ga je toch maar regelmatig door de knieen. Ja enkel om het haar voor te doen, want daarna draaien de rollen zich meestal snel om en gaat de dame het heft in handen nemen, en gaat zij lekker door de knieen.
Ok, er zijn allerlei andere mogelijkheden die de dames als intro op een Spass half uurtje, uurtje of langer tevoorschijn weten te toveren. Allerlei variaties van super standaard tot een ongekende variatie aan listige truckjes om je over te halen om je op dit moment voor haar te laten kiezen en niet te kiezen uit die andere 50 of meer dames te kiezen. Want het luxe probleem is ongekend groot in een saunaclub als Golden Time. Automatisch doet me deze inventiviteit leiden tot de belofte van al weer een halve pagina geleden. Het kort samenvatten van Gusto’s eerste saunaclubkalenderjaar.
Daar gaat ie, ga d’r voor zitten, ik weet hem al.
Fascinatie.
Niets meer en niets minder.
Wie het kan vertalen in 59 andere talen, ik hou me aanbevolen.
Op allerlei manieren hebben de bezoeken een bepaalde fascinatie weten los te weken.
Fascinatie uiteraard over de sex die je daar mag hebben. Denk je best wat gewend te zijn, komt daar plotseling weer uit onverwachte hoek een dametje uit weet ik welk land en weet je weer te pakken op een heerlijke manier. Een nieuwe manier maar niet minder lekker.
Fascinatie over de kwaliteit van de sex.
Mij gaat het echt niet om de sex alleen. Fysieke sex kun je in Holland ook krijgen. Clubs zat en nog meer ramen nietwaar??... De kwaliteit van de sex. Sex van een kaliber dat bijna niet te onderscheiden is van echte erotiek die is vaak gewoon subliem te noemen. Ik zou zo geen 5 echte slechte kamerbezoeken spontaan kunnen opnoemen. Need I say more??.
Ze varieren van gewoon goed tot verschrikkelijk goed.
De fascinatie van de mens achter…..
Nee, er is meer dat me fascineert.. De mens achter je collega ijsbeer, de mens achter de ijsberin, maar nog meer misschien de mens achter …mezelf. Automatisch blijf je spiegelen, ja echt niet enkel op kamer 15 in Golden Time. Wat te denken van kamer 7 in Living Room in Kaarst. Al eens daar mogen vertoeven?? Dat is al een fascinatie op zich te noemen.
Nooit gedacht dat ik na een aantal maanden Saunaclub bezoeken zo veel tijd zou besteden aan …… praten…….het praten met mannen……. praten met mannen met dezelfde hobby, met dezelfde drijfveer, met vaak opvallend veel gelijkende achtergronden en omstandigheden…….met dezelfde sterke kanten , maar meer nog met dezelfde zwakke kanten…… onze goedheid wil ik het noemen, onze zachtheid , zeg maar onze menselijkheid die ons zo gemakkelijk in dezelfde , tja hoe noem je het, in dezelfde situatie, noem het maar in dezelfde val, laten lopen. Namelijk de val, de situatie waarin je als man meer gaat voelen voor bepaalde dames dan het voelen van lichamelijk genot. Je gaat ze zien als gespreksgenootjes, of zelfs als vriendinnen, als een praat paal, allerlei vormen van relaties zijn mogelijk….
Je gaat als man de club binnen maar al snel verwordt je tot mens en ben je geïnteresseerd in de mens achter je collega en vooral achter je dame. Je komt meer te weten van haar en van elkaar, je raakt betrokken met haar achtergronden. Achter iedere persoon in zo een club zit een verhaal, ieder heeft een vaak goed gevulde rugzak bij zich, wat dat betreft is het net als in de echte wereld. Dames waarmee je na verloop van tijd meer deelt dan fysieke sex , daarmee verandert , althans bij mij na verloop van tijd en vaak al snel de sexuele omgang. De sex raakt snel op de achtergrond en vaak komt het niet meer zo ver… gewoon praten doet je al genoeg, maar dat levert voor de dame geen bijdrage in haar target van die dag dus die onderhouden kunnen niet lang duren..of je moet ze laten plaatsvinden op een kamer…
De fascinatie van de ongebondenheid, de openheid en de ongekende mogelijkheden...
In zo een club leer je aantal collega’s beter kennen. Buiten de club is er, zeker vooraf geen enkele relatie met werk, met woonplaats, met familie, met wat dat ook….je bent volslagen vreemden van elkaar en kan dat na het verlaten van de poorten ook zo laten als je dat wilt.
Dit schept ongekende mogelijkheden om goed met elkaar te praten over van alles en nog wat. Over wat je als collega ijsbeer bezighoudt, wat je hier brengt, wat je thuis meemaakt en meegemaakt hebt, noem maar op. Dit kan een ongekend goede therapeutische werking hebben. Je kan eerlijk en tot op de bodem je hart uitstorten en binnen no time doet je gesprekspartner hetzelfde. Dit kan leiden tot hele goede tips en bijdragen om in je echte leven, dat je buiten de poorten in de parkeerstand hebt gezet, om je echte leven weer mee te verrijken… Alleen al om deze rede waren veel van mijn bezoeken al erg vruchtbaar, nuttig en vooral fijn. Het hoeft echt niet altijd tot sex met een dame te komen, al moet ik eerlijkheids halve toegeven dat de bezoeken die ik zonder sex afgesloten heb, minder dan 5% bedragen..
Professionele hulp en therapie kost veel tijd en veel geld… Deze bezoeken kosten ook veel geld maar je komt in aanraking met ervaringsdeskundigen en je kan tussendoor nog lekker wat plezier maken met een van de vele, vele dames….wat een ongekende luxe, wat een fascinatie…. Het voert hier te ver om alle namen van de ervaringsdeskundigen te noemen maar wij allemaal weten wat we aan elkaar hebben …en dat is heel veel……maravilloso!!!
De fascinatie van het iets meer voelen voor een dame.
Met aantal dames deel je veel qua praten etc. In wat verder gaande gevallen mag je zelfs wat meer gaan voelen en zelfs een verliefdheidsgevoel krijgen..
Dan gaat een fase is die om op fascinatie terug te komen zeer ver kan gaan… Dan komt een fase die verschrikkelijk veel geluk, plezier, fijn, vlinders, noem maar op kan opleveren. Dat is heerlijk en dat kan heerlijk blijven als je er (beiden) goed mee om weet te gaan. En dat is het kardinale punt in deze.
Ik vind het fascinerend dat ik op dit moment van de vrienden, bekenden in Saunaclubland, geen 5 mannen kan aanwijzen die er niet op een of andere manier wat mee hebben gemaakt, wat meer mee hebben gemaakt of zelfs heel erg veel hebben meegemaakt met dames. De een is er beter vanaf gekomen als de ander, maar menigeen heeft toch wel wat kleerscheuren opgelopen.
En kleerscheuren loop je niet gauw op binnen de club, …dat berevel is op de eerste plaats sterk en dat lever te toch weer in. Dat berevel krijg je aangereikt voor je het paradijs van illusie binnengaat en je doet het ook weer uit voor je het paradijsje weer verlaat, dus weer in de echte wereld binnentreedt.
Die gietijzeren poort is echt de grens tussen de echte harde wereld en de wereld van de facinatie,van de illusie, van het Disneyland voor ons volwassen mannen.
Degenen die die grens minder zien, minder respecteren of zelfs zo buiten weten de glippen en met een dame buiten de poorten dezelfde illusie meenemen en proberen in werkelijkheid om te zetten, die lopen daarbij in de meeste, zo niet alle gevallen flinke kleerscheuren op.
Die kleerscheuren mag je in de breedste figuurlijke zin van het woord lezen.
Lukt het echter om de illusie binnen de poorten te houden en te genieten, dan kan het een van de mooiste dingen zijn die je kan overkomen.
Fascinatie van lekker beetje verliefd op enkele dames…
En dan kom ik op de voor mezelf persoonlijk grootste fascinatie die me in 2006 heeft mogen raken. Het mocht dit voorjaar beginnen met enkele hele mooie ervaringen met 2 dames(na elkaar uiteraard) in Golden Time waar ik net even, zeg maar flink wat meer bij voelde, bij mocht voelen beter gezegd. Dat mocht zo ver gaan dat ik onderweg een bos wilde bloemen plukte om die aan mijn schatje te overhandigen. Zo kan je dame die de klappen van de zweep wat betreft en spelen en bespelen van ons mannen als geen ander in de vingers heeft, zo kan je die dame zelfs van haar stuk brengen.. Een mooie prestatie die je ego dan onbewust toch siert , al gaat het daar bij mij persoonlijk helemaal niet om. Een mooie vorm van verliefdheid die het leven gewoon een stuk rijker maken op dat moment. Daar kan je weer een week mee overbruggen……tot je volgende bezoek aan illusieland.
Een onvoorstelbaar mooie ervaring, voor beiden, althans zo lijkt, leek het, zo wil je het denken, het spel wordt immers mooi meegespeeld. Enkele dames zijn daar wel zo superbedreven in, namen hoef ik in deze niet te noemen. Als die in het echte leven …. Nou ja… de kans kregen een stukje illusie zo presenteren dat het echt lijkt….zouden ze daar relatief net zo ver komen als hier nu in de club.
Alles gewoon binnen de poorten gehouden hoewel, eerlijk is eerlijk, wel eens in de verleiding gekomen om het daarbuiten voort te zetten….. Als de dame in kwestie dan enkele maanden met vakantie gaat lost de verliefdheid gelukkig vanzelf langzaam op en kom je er zonder kleerscheuren vanaf. Het heeft zo moeten zijn denk ik dan. Zo weer wat geleerd, was heel mooi, maar je weet dat het niks kan worden….. Hoe zou je erbij komen te durven denken dat jij , uitgerekend jij de eerste zou zijn waarbij het dan wel mocht lukken en het echt lang, lees eeuwig stand zou mogen houden. No way….. dan sta ik toch nog goed genoeg met beide berevoetjes op de grond. Maar, het was mooi, lekker van genoten, mooie ervaringen rijker, weer wat geleerd en mij zullen ze niet meer krijgen........ik waak me ervoor, mij zal dat niet meer overkomen….. De overtuiging van een zelfbewuste ijsbeer zullen we maar zeggen die in juli vol goede moed en niets vermoedend de tweede helft van dit fascinerende Saunaclub jaar in stapt….
Fascinatie van het smoorverliefd mogen zijn …
Voor Gusto begonnen 3 fascinerende maanden op 28 juli 2006.
Dan raak je daar op 28 juli als het feest van de jarige keizer Caligula in volle gang is, dan kom je daar niets vermoedend in gesprek met een wat later bleek een Latina te zijn die niet eens kon praten, nou enkel Spaans en werkelijk geen 10 woorden Engels en Duits bij elkaar uit kon brengen… Dan haal je er dat wat beteurterd, zelfs wat nors kijkende meisje erbij… Voor je ook maar een woord met haar gewisseld hebt gaat daar iets om…. Heb je daar kontakt met een echte jonge vrouw, die vind dat ze eigenlijk helemaal niet in dit soort clubs thuishoort en zich dan ook zo gedraagt. Dan mag daar een klick ontstaan die je als weergaloos mag ervaren. Dan mag je in de 3 tot 4 maanden die volgen, mag je een omgang met zo een jonge vrouw hebben waarbij het woord fascinatie eigenlijk nog tekortschiet om te kwalificeren wat je mee hebt mogen maken.. Een omgang op gebied van praten, ervaringen uitwisselen, plezier en vooral goede sex, hele goede sex. In de mate die je van een Latina mag ervaren als ze er werkelijk voor gaat……de kenners weten waarover ik het heb. Te mooi om waar te zijn….
Een bewijs te meer dat een goede klick de sexervaring op de kamer enkel maar mooier kan maken. Op dit forum mag gelukkig beschreven worden welke aspecten in jouw geval hebben geleid tot die goede klick. Ik vind het nog belangrijker dan de sexuele vaardigheid van de dames of van de uitgebreidheid van hun servicepakket…. Maar , dit is slechts Gusto’s persoonlijke ervaring en mening…
Alles heeft zich mooi binnen de poorten afgespeeld, hoewel je af en toe gewild had dat het daarbuiten was geraakt. Als je dan achteraf meer te weten komt is het maar goed dat het binnen gebleven is en dat je het daar op een nette manier uiteindelijk hebt mogen afronden.
Goed bedoelende jonge vrouwen, die ook als zodanig en niet als prostituee zo een club binnen komen, ontwikkelen zich, moeten zich wel ontwikkelen. Blijven ze zich als echte jonge vrouw opstellen en gedragen, komen ze er achter dat ze “ hun” geld niet bij elkaar verdienen en is het helaas exit. Als die dame dan na 4 of 5 maanden toch nog werkzaam is, dan impliceert het dat ze zich inderdaad heeft ontwikkeld van die goed bedoelende jonge vrouw tot degene die wel haar target weet op te halen, namelijk een zich professioneel opstellende prostituee…Negatieve dingen kunnen net zo fascinerend zijn als positieve dingen.
Maar nu even weg van deze zijde van het clubgebeuren, want als dat boek open gaat….
Terug naar deze 3 maanden. Wat een ongekende fascinatie om als man op jouw leeftijd nog zo, werkelijk strontverliefd te mogen worden op een jonge vrouw , dat alles wat dat betreft nog werkt zoals wanneer je jong was. Een nettere benaming is natuurlijk smoorverliefd maar in bepaalde over-de-grense-gebiedsdelen (vanuit Bruggen gezien dan) een term die wel gebezigd wordt en exact hetzelfde betekent maar net iets meer de vinger op de juiste plek legt.
Dan kan je tenminste voor een keer wel tegen de dames zeggen, Ik ben dan wel geen 18 meer, maar ik kan we gelukkig nog wel zo voelen. De term “ Ik ben geen 18 meer” gebruik je dan later maar weer om de fysieke toestand af en toe wat te verklaren.
Een ongekend emotionele ervaring in alle toonaarden. Gelukkig is het gelukt om die aan plaats te geven, hoewel er altijd een speciaal plekje voor haar zal blijven. Tijdens deze maanden een CD van Bob Seeger- Greatest hits (1994) werkelijk grijs gedraaid onderweg naar en van de club.… vele zakdoeken nat gemaakt onderweg om toch maar veilig weer thuis te geraken….. vele nummers van Bob Seeger hebben toepasselijke teksten voor het gebeuren met deze dame in zich. Voor de toekomst krijgt het nummer “ You’ll accomp’ny me” wellicht nog eens betekenis. Voor mij heeft deze Bob Seeger echt als BOB gediend om de emoties te kunnen genieten en te kunnen overleven. Zo zal ieder wel zijn passende muzikale ervaringen en ondersteuning hebben. Tis de moeite van het proberen waard.
Het is mij persoonlijk een verschrikkelijk mooie ervaring geweest, de mooiste van 2006 . Eentje die ik voor geen goud had willen missen en ik dank God dat ik die heb mogen beleven.
Kortom, het heeft zo moeten zijn…. Of beter gezegd; het heeft zo mogen zijn.
Muchos, muchos gracias mi amor, mi lekker snoepje, que te vaije muy, muy bien a ti vida…
Por siempre tu eres a mi Corazon, por Siempre.
eind van deel een.
Gustomass
1 januari 2007, 13:25
dit is deel 2 !!!!
Fascinerend hoe je clubbeleving evolueert…..
Eenmaal wat meer meegemaakt hebbend met enkele dames in GT merk je steeds meer dat het echt pure sex hebben niet meer zo hoog op je verlanglijstje staat. Snel klimmend is de behoefte aan wat meer genegenheid, wat meer menselijkheid met een dame. Daarvoor ben je eigenlijk niet op de goede plaats in deze clubs. Dat weet je wel maar…. Tegen beter weten in… Meerdere meisjes hebben je intussen al voorzichtig erop gewezen, je moet niet verliefd worden…… pas op, dat geldt ook voor ons dames… maar we blijven wel mensen, zowel wij als gasten als zij als dames..
Naast GT zijn er nog andere type clubs. Zo zijn daar Living Room in Kaarst, met een grote gelijkenis maar waar alles wel een stuk rustiger is en men meer tijd voor je neemt en kan nemen. Je hebt daar ook niet het gevoel dat je nummer 8 al bent vandaag. Speelt toch wel mee. Ik ken een dame die in beide clubs werkt momenteel. Heb met haar in Kaarst top ervaringen.. In GT is ze totaal anders en bemerk ik bij me geen enkele drive om met haar op kamer te gaan. De omgeving vormt een stuk hoe ze zich gedraagt , en wellicht jezelf ook gedraagt.
Dan is er Bernds Saunaclub in Hennef-Liechtenberg. Kleiner, knusser, zeer goede service(sorry nu zeg ik hetzelf), maar ook tijd. Meer tijd voor hetzelfde geld en maar vooral op een kwalitatief hoger niveau. Meer richting die genegenheid , gewoon rijkere beleving.
Ook dit hangt weer af, eerlijk is eerlijk, of je daar meisjes mag treffen die precies bij je passen of niet..
Tenslotte, ik wil het ook niet te lang maken, zijn er nog Partytreffs in Duitsland.
Die zijn…….daarvan kun je niet zeggen die zijn zo of zo… Hooguit dat ze denk ik allemaal verschillend zijn. Ken er 3 intussen, maar de Partytreff in Xanten springt er gewoon bovenuit. In de zin dan van wat bij mij persoonlijk past. Is in een Golden Time nog voor elk wat wils te vinden. In een Xanten is het denk ik meer, het is echt het je van het voor je of het is helemaal niks voor je. Daar kom je echt of maar een keer of je komt tot de conclusie dat het niks is voor je..of je gaat er nog heel vaak naar toe. Voor mij is het perfect. Je kan de tijd nemen met je dame of dames. Het kan heel snel, het mag veel tijd nemen , zeg maar van kwartiertje tot meer dan anderhalf uur..
Het is er een huiselijk ingerichte barruimte. Dames komen daar voor meer dan sex, voor een goed gesprek, voor wat vrijen, lekker masseren en gemasseerd worden. Vaak dames die niet of slechts semi professioneel in het vak zitten en gewoon komen als ze zin hebben. Geen zin dan zie je ze niet. Alle dames zitten er uiteraard om wat geld te verdienen .Maar voor degenen die dat van belang vinden. Deze dames hebben geen van allen een vriendje die na afloop het handje ophoudt, of nog erger….. Dit is uiteraard voor ieder persoonlijk weer anders..
De afsluiting van 2006 was een beetje gepland in Golden Time.
Maar, je moet in dit gebeuren niet te veel plannen, was en is mijn ervaring. Er zijn er meer deze mening toegedaan en eentje heeft zich zelf zelfs zo genoemd. De romeinen noemden het nog Carpe Diem, pluk de dag, geniet van de dag. Mi Amigo noemt zich niet voor niets Carpe Momentum, pak het moment en geniet van het moment als het zich voor doet. Oftewel in krom Hollands, je moet het ijzer smeden als ze heet is…(geen schrijffout!!) .
Die 30 ste december, de laatste GT dag van 2006 was het behoorlijk druk in GT. Veel mannen en in verhouding weinig dames. Was een af en aan rennen van en naar de kamer. Er stond nog net geen apparaat bij de thekefrau om volgnummertjes te trekken. Sorry voor de bewoording in deze. In de kino zag ik enkele ijsberen languit liggen slapen, niet in de gaten hebbend dat hun ijsschots elk moment kon afbreken en dat ze naar Canada moesten zwemmen. Zagen we s’ middags nog een hele mooie blonde massage dame hard in de weer een ijsbeer tot leven te kneden en een beetje , zichtbaar genietend van onze conversatie in de jacuzzi, later op de middag was de massage tafel….leeg.. Zelfs een mooie blonde masseuze kon de ijsberen niet meer boeien…of heb ik zitten slapen en is ze , voor mij ongemerkt, door een ijsbeer mee de kamer ingelokt…. Ik kan die ijsbeer geen ongelijk geven en wellicht die masseuze ook niet. Let wel, dit is een mogelijkheid, het is geen feit dat journalistiek is nagetrokken. Excusez moi le mot…
Op een gegeven moment meende Gusto Carpe iets te horen zeggen over hoge nood onder de douches, dit keer niet over de 3,5 seconden dat de heren op de knop moesten drukken. Nee,dat deden volgens zijn perceptie deze heren keurig , maar wel met hun linkerhand… De nood zou volgens insiders zo hoog geweest zijn dat enkele heren onder de douche de rechterhand aan hunzelf geslagen zouden hebben…
Dames die je anders toch even komen prikkelen liepen je straal voorbij.
De fut was eruit, wat wil je na die snel opeen volgende sessies. Nou, ik wilde niet meer.
Toen Gusto na het overigens goede eten Dandara spotte en die hem pas na 3 keer zag zitten, kwam deze even heerlijk gedag zeggen. Maar, gauw weer weg want de klant wacht… Toen deze ontmoeting werkelijk niks teweegbracht bij Gustomass viel een stukje Monthy Python binnen. “ And now time for something completely different”. Hij vroeg ie zich af of hij het telefoonnummer van Xanten in zijn moby had zitten. Als een speer naar de locker, jawel het zat erin en onbewust al gedrukt wetende dat het een geweldige herrie om hem heen was. Een vriendelijke dame antwoorde en gaf aan dat er 6 dames waren en dat ze vanavond tot 2 uur open zouden houden. Toen ze zei; “ He, Ich bin Jenny, du bist doch Gustomass” gauw opgehangen, vriend Carpe Momentum geïnformeerd dat Gusto de inmiddels halfstokhangende vlag weer wilde laten ophijsen door niemand minder dan Jenny in Xanten.
Onder zijn motto, tja slechter kan het nooit zijn, hebben we ons als een speer aangekleed, Tatjana een Guten Rutsch gewenst en een lange weg naar Xanten gefahren.
Daar als de BOB van het 9e ijsberengebod in de stromende regen een fles Rioja wijn van Carpe in ontvangst mogen nemen die hij enkel terug zou opeisen als het hem tegen zou vallen. Bij binnenkomst, Jenny stond al in een open voordeur te wachten , is Gusto op de Jenny manier ontvangen. Heerlijk gewoon, voor mij kon de avond niet meer stuk. Betoverend, maravilloso gewoon.
Maar, eenmaal binnen even gezien welk type dames er zat en de voorkeur van Carpe kennende had ik al gelijk de overtuiging dat ik beter meteen die fles wijn terug zou geven.
50% van de dames was namelijk bruin gekleurd, voor Gusto kon de avond toen helemaal niet meer stuk… desondanks is Carpe nog laat gebleven maar heeft ie me na 23 uur toch de vrije hand gegeven. Kijk, dat is gelijk de beperking van zo een kleine Partytreff. Je moet het treffen met de dames die er zitten. Tref je het niet, valt het niet mee, tref je het is het Paradijs op aarde… Nadat Carpe Momentum al zijn ongebruikte carpe momentjes aan Gusto had overgedragen is ie rustig maar voldaan huiswaarts gekeerd, 4 dagen clubbezoek is ook niet niks als je geen 18 meer bent.
Lekker wijntje trouwens Carpe, maar dat is wel erg off topic…
De mooiste afsluiting van het Saunaclubjaar voor Gustomass heeft plaats mogen vinden in Xanten.
De dames daar hebben Gusto een waardige en onvergetelijke jaarafsluiting bezorgd. Naast afrikaanse Jenny was daar haar nichtje Sylvia die ze voor de gelegenheid had uitgenodigd. Dat kan allemaal in zo een Partytreff. En ook was daar Josephine, een bruine dame die volgens haar zeggen was; made in Jamaica. Ze zei het op een zo smakleijke en vrolijke manier dat ik het niet kon laten; “ So Bob Marley must have had a lot off fun while making you” . Tijdens onze sessie samen beneden op het hemelbed moest Jenny gelukkig toevallig ook even beneden zijn voor de lege glazen. Dat had ze gauw gezien en ze wist er een betovernde draai aan te geven. Jenny, je bent super…Boven nog lekker heel wat gedanst en heerlijk van de dames genoten. Nog een heerlijke lange sessie met een blonde dame, sorry naam even kwijt gehad. Wat was dat mooi voor ons beiden. Een beetje voor een uur kwam Jurgen met de grote verrassing, wir machen heute punktlich Feierabend um eins. Gusto had zijn strategie gepast op de door Jenny genoemde 02.00 uur….
….samen met de dames even de verbazing en een beetje teleurstelling verwerkt en op een stormachtige manier afscheid genomen en ieder maar Jenny speciaal een Guten Rutsch gewenst. Ze blijft speciaal en iedere keer weer zeg ik tegen mezelf en tegen haar, waarom ben ik zo lang weggebleven??
Toen maar de storm in en in laagvliegstand naar Kaarst gevlogen, die zijn wel tot 03.00 uur los. Het weer alarm van het KNMI bleek niet minder van toepassing voor NRW maar het was een uitdaging om er toch doorheen te geraken.
Na een weekje verbleven te hebben in het verre, verre oosten kon Gusto heel goed zo een supermassage van Gerstinn gebruiken….. Gusto had een goede rechtvaardiging klaar om dat lange eind rijden voor ruim een uurtje Kaarst plezier hiermee klaar. Eenmaal binnen , blijkt ze net 10 minuten geleden haar biezen vertrokken te zijn.
Jammer, maar flexibel opstellen is het devies, en gelukkig had Gusto nog een Carpe Momentum momentje over. Ook hier verontschuldigingen dat al veel dames eerder vertrokken waren.. Toch spotte Gusto een dame die wel errug veel leek op zijn favoriete stripdanseresje in Club Alcatraz in Helsinki., Victoria uit de Oekraine..
Even praatje gemaakt , bleek ze Wiwi te heten,. Een naam die haar moeder haar in Thailand had gegeven. Omdat de klok al op 02.21 stond maar weinig woorden vuil gemaakt en met haar op sexgebied mijn saunaclubjaar waardig af mogen sluiten. Was een goede ervaring en heb haar ook nog een geslaagd pleziertje, nou ja -tje mogen geven. Na het douchen, ruim na 3-en waren alle lichten al aan. De 2 dametjes die Gusto een uurtje geleden nog een Dreier hadden proberen aan te smeren, waren tief enttauscht. Maar, beloofd had Gusto ze niks, dat leer je wel af. Het woord vielleicht is heel belangrijk in deze. Dat de ervaren dame dat in je bijzijn meteen vertaalt , Also nicht, getuigt alleen maar van de realitietszin van betrefffende dame.
Nu werd Gusto vakkundig door Elena de deur gewezen…. .. met nog enkele lekker afscheidskussen, de laatste die ze aan een ijsbeer in 2006 zou uitdelen en tevens de laatste die Gusto als ijsbeer zou mogen ontvangen in 2006.
Om 03.15 uur als laatste ijsbeer de ook gietijzeren poort van Living room achter me dichtgetrokken.
Met de radio op de Top 2000 waarbij als eerste de Simple Minds uit de speakers knalden met “ Don’t you forget about me” … ga je emotioneel nog eens heel erg diep, heel diep. Sjonge jonge wat lekker….
De lange weg naar huis aanvaard en met in gedachten de fantastische avond nog eens herbeleefd, waarbij eerlijk is eerlijk Jenny in Xanten me op haar eigen onovertroffen wijze weer heeft weten te betoveren……
Eso es todo amigos por 2006.
Fascinerend… Maravilloso.
Het heeft weer zo moeten zijn, het heeft weer zo mogen zijn…
Wat een leven toch….
Yo gustere mass en ano 2007.
Gustomass wenst eenieder een maravilloso 2007 toe.
Feliz ano nuevo
Gustomass
1 januari 2007, 13:50
Fascinerend hoe je clubbeleving evolueert…..
Feliz ano nuevo
Voor geinteresserden, voor nieuwe forumbezoekers, etc etc.
Een en ander is nog na te lezen in recensies onder de diverse clubs. Op dit Ijsberenforum is alles netjes na te lezen, vanaf 18 februari 2006.
Op het andere forum Hookers.nl is in de rubrieken over de clubs sinds kort alles van voor juni 2006 met het oud papier meegegeven.
Enkel bedoeld voor degenen die niet direkt richting Duitsland willen rijden.
Het zijn en blijven ervaringen. Het geeft de ervaringen van slechts een ijsbeer weer, anderen zullen ongetwijfeld naast soortgelijke belevingen ook hele andere meemaken. Gelukkig zijn er nog steeds ijsberen die de moeite nemen dat ook met jullie als lezers te willen delen.
Lezers kunnen schrijvers zijn/worden.
Schrijf ze in 2007.
Gustomass.
Rex
1 januari 2007, 15:37
Gustomass,
in één woord GEWELDIG..................
wat een stuk proza heb je weer neergezet hier onder het kopje " Geile Tijden".
Met veel plezier heb ik dit stuk doorgelezen en er staan meerdere passages in waar ik het volkomen mee eens ben.
Wat kun jij geweldig schrijven, mijn complimenten!
Ik wens jou en natuurlijk alle andere ijsberen die ik heb leren kennen het allerbeste toe voor het nieuwe (jacht) seizoen.
Maak er (weer) iets moois van.
Groeten,
REX.
Carpe Momentum
1 januari 2007, 15:41
Ja, wat is hier nog aan toe te voegen? Felicitaties Gustomass, vooral voor wat je tussen de regels hebt weten te verwoorden. En natuurlijk met je nieuwe bijbaan: BOB van het 9e gebod spelen voor Carpe is geen gemakkelijke opgave. Maar Carpe zal zijn best weer doen opdat het af en toe wel op een pleziertje moge lijken.
2007 is begonnen. Op meetingpoint kan bij de 25ste november alvast de naam Carpe Momentum worden ingevuld. Het risiko bestaat echter dat ie zich al eerder meldt.
Zo Willem2 en andere moderatoren, dit is weer zo lekker off topic als maar zijn kan. Ik heb me echter voorgenomen om mijn ijsberenleven in 2007 voor wat dat betreft te gaan verbeteren. Een goed begin is het halve werk. :D DE ALLERBESTE WENSEN!
Randy
1 januari 2007, 16:27
Op meetingpoint kan bij de 25ste november alvast de naam Carpe Momentum worden ingevuld. Het risiko bestaat echter dat ie zich al eerder meldt.
Dat denk ik ook, je zult wel 25 januari bedoelen... :D
little diablo
1 januari 2007, 18:29
Ik heb GT-junky maar effe mailt(second opinium),ga nu ook:confused: ;)
Knal ze vanavond:freu:
Jullie hadden gelijk,toch een hongaarse Anita;)
Saluti l Diablo
Liepaja
4 januari 2007, 00:17
Hoi Binky,
Tje...man wat een lijst zeg...hoe heb je dat gedaan man.
Petje af.
Liepaja
Babbel
4 januari 2007, 18:17
Of misschien vergist W2 zich een beetje en was het Gina Blonde. Deze Poolse is ook ex-private ster en was paar keer te gast in GT. Geeft ook haar eigen party's, waar ze een stuk verder gaat dan lief lachen! :D
http://www.gina-blonde.com/gangbang.htm
Hou de site in de gaten :rolleyes:
MiniME
4 januari 2007, 19:19
Die Diana en Nicole zijn ook top (alhoewel die Diana een beetje pro is, die begint al te kreunen als je naar haar kijkt). Kahti ken ik niet, maar wil ik wel leren kennen geloof ik! :D
little diablo
6 januari 2007, 09:54
Hey Binky 2 nieuwe
Alef http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4412
Denise http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4410
Saluti L diablo
little diablo
6 januari 2007, 12:08
Ik dacht gisteren ik ga vroeg naar GT want dan kan ik voordat de forumberen eerste even rustig in de sauna en wat voor proeven:D maar toen ik in the house arriveerde waren 2horny4you,the sickboy,blauwebeer en sonny al binnen. Al snel volgde Rex,gustomass en de keizer van Hennef ook met 2 lakeien:D Nadat ik wat bij gepraat en geluncht had, ben ik me eerste verkennings ronde gaan lopen want er stonden zoveel nieuwe hertjes in de wei:p Al vrij snel liep ik jasmi tegen het lijf en vervolgens met haar op de kamer de nieuwjaars groet gebracht.
Toen ik daar van terug kwam was er geen forumbeer meer te bekennen,waarschijnlijk waren ze allemaal op verkenning;) Even later kwamen ze een voor een weer binnen en namen we met zijn alle plaats in de hoek. Daar werd al snel een showtje opgevoerd door denise(nieuw) omdat ik zag dat de keizer van Hennef daar zo opgewonden van werd(nadat ie de piercings in der slipje had geteld) heb ik haar een klopje op der schouder gegeven om de sleutel maar eens tegaan halen voor L.D,want nu was ze nog lekker maagd:teufel:
Na me ronde met Deze denise:freu: was het eten inmiddels gearriveerd:o dat was weer triest. Inmiddels was het in the house ook veel drukker geworden en daarom buiten plaatsgenomen bij oude bekende sigaren beer. deze was nog uitgebreid aan het vertellen over zijn vorige bezoek aan GT met duitse Tanya,hij zocht nu weer een topper. Daarom poolse Melissa geadviseerd.
Na het eten Liep ik ook angelina weer tegen het lijf en dez zag er in der roze combi setje weer zo :eek: uit dat ik haar ook maar om de sleutel heb gevraagt. Toen ik terug kwam uit de blokhut was Cassandra ook gearriveerd,lang heb ik haar niet gezien want Sonny had haar gelijk alweer uit de wei gehaald;) Het was zelfs zo dat er een wachtrij stond voor deze diva. Jansen had zelfs een discussie met Sigaren beer wie nou al eerste het slot van de hut mocht omdraaien:smile2: Uiteindelijk was bij Sigaren beer de noot te hoog en is hij met litouwse Katja weg gegaan.
Toen ik de rij van wachtende beren voor Cassandra achter me had gelaten heb ik op de massage tafel plaatsgenomen,daar onder het gebrul van de keizer van Hennef(zat in het bubbelbad) goed gemasseerd,me spieren waren weer klaar voor een nieuwe ronde met de turkse Alef,lekker in het tentje:p
Na dit turksgenot was het Pizza tijd.Samen met 2horny4you hiervan genoten ,en wat bij gepraat. 2horny4you had wat moeite met kiezen en ik wou eigelijk nog een ronde met Filiz maar helaas deze was weer bezet.
Om 2230 samen met vele forumberen the house verlaten.
thanks en tot:wink:
Saluti L diablo
Binky007
6 januari 2007, 13:36
Hey Binky 2 nieuwe
Alef http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4412
Denise http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4410
Saluti L diablo
Zal ze toevoegen
Volgende Update staan ze erbij
Binky
Jorah Mormont
6 januari 2007, 13:39
Zal ze toevoegen
Volgende Update staan ze erbij
Binky
Vergeet Natja ook niet:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4409
BR, Sonny:wink:
bitchhunter
6 januari 2007, 13:47
Ich war Gestern von ca. 15.00 bis 16.00 Uhr im PHG. Der Parkplatz war -obwohl es doch sehr früh war - recht voll.
Das ich nur eine Stunde blieb, hatte einen einfachen Grund. Es waren für PHG-Verhältnisse sehr wenig Frauen da.
Ich bin ein schlechter Frauenzähler. Vielleicht auf 7 Eisbären eine Frau.... also rein statistisch natürlich.
Zudem waren es auch die für mich "falschen" Frauen.
Ich war im PHG mit einem Freund verabredet.
Er war noch unterwegs und ich konnte ihn telefonisch kurz vor seinem Eintreffen noch ins Golden Time "umdirigieren".
Dort war es gut. Viele Eisbären (Rex JB, Sonny, Jansen.....) aber auch viele Mädels. Bianca, Mellissa und Cassandra waren meine Gespielinnen.
Alles länderübergreifend forumbekannte Mädels die sich grosser Beliebtheit beim gemeinen Eisbärenvolk erfreuen.
Ich schliesse mich hinsichtlich Serviceniveau dieser Mädels der herrschenden Meinung an.
Gruß
bitchhunter
Jansen
6 januari 2007, 15:01
Toen ik terug kwam uit de blokhut was Cassandra ook gearriveerd,lang heb ik haar niet gezien want Sonny had haar gelijk alweer uit de wei gehaald;) Het was zelfs zo dat er een wachtrij stond voor deze diva. Jansen had zelfs een discussie met Sigaren beer wie nou al eerste het slot van de hut mocht omdraaien:smile2: Uiteindelijk was bij Sigaren beer de noot te hoog en is hij met litouwse Katja weg gegaan.
Toen ik de rij van wachtende beren voor Cassandra achter me had gelaten heb ik op de massage tafel plaatsgenomen.
thanks en tot:wink:
Saluti L diablo
He vriend ik heb geen discussie gehad over wie eerst met Cassandra naar de kamer ging.
Ik was alleen verbaasd dat zij een sleutel ging halen om met sigaren beer naar de kamer te gaan,en na een drankje halen bij de bar en een vluchtig gesprekje met een vreemde ijsbeer is zij met deze beer naar de kamer gegaan en liet de sigaar gewoon voor lul staan die in de hal bleef wachten.
Dus hij en ik konden er wel om lachen en hebben snel voor een andere dame gekozen.
Ik ben toen meteen met Mia meegegaan Altijd goed.:teuflisch en eerder met Kiara op de avond wat ook lekker was.
Ik vond wel dat Cassandra er minder goed uitzag,ze had erg veel uitslag op haar gezicht. Stress !
Of Sonny heeft haar met verkeerde olie behandelt.:teuflisch
little diablo
6 januari 2007, 15:12
He vriend ik heb geen discussie gehad over wie eerst met Cassandra naar de kamer ging.
Ik was alleen verbaasd dat zij een sleutel ging halen om met sigaren beer naar de kamer te gaan,en na een drankje halen bij de bar en een vluchtig gesprekje met een vreemde ijsbeer is zij met deze beer naar de kamer gegaan en liet de sigaar gewoon voor lul staan die in de hal bleef wachten.
Dus hij en ik konden er wel om lachen en hebben snel voor een andere dame gekozen.
Ik ben toen meteen met Mia meegegaan Altijd goed.:teuflisch en eerder met Kiara op de avond wat ook lekker was.
Ik vond wel dat Cassandra er minder goed uitzag,ze had erg veel uitslag op haar gezicht. Stress !
Of Sonny heeft haar met verkeerde olie behandelt.:teuflisch
Nou nou die arme Cassanrdra het was op den duur zo erg,dat ze niet meer voor of achteruit durfde te stappen bang om geprikt te worden:teufel: Overigs dat setje van Mia was geil,ik wou je haast nog een schaar mee geven om het lintje door te knippen:smile2:
Saluti L Diablo
Binky007
6 januari 2007, 17:48
Vergeet Natja ook niet:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4409
Sonny ik vergeet er geen een
Je heb me nu toch gezien :D
Binky
Fc Bruggen
6 januari 2007, 21:35
Zag Cassandra later die avond nog, had me niet meer kunnen vinden yeah right:wink: Maar niet getreurd Litouwse Katja en een supertrio met Magda en Cindy was ook errrug lekker, trouwens little diablo bedankt voor het hulpmiddeltje
Jansen
6 januari 2007, 22:45
Zag Cassandra later die avond nog, had me niet meer kunnen vinden yeah right:wink: Maar niet getreurd Litouwse Katja en een supertrio met Magda en Cindy was ook errrug lekker, trouwens little diablo bedant voor het hulpmiddeltje
En door die laatste regel weet ik ook weer wie jij was gisteren.:lostit:
Jansen
7 januari 2007, 14:35
Het was wel gezellig met o.a. Sonny,Gustomas,Blauw beer en vriend,Little Diablo,Rex en Cock met aanhang en nog een paar die ik nu vergeet.
Er waren voor mij wel rond de 12 bekende ijsberen.
Maar namen onthouden ho maar dat kan ik al niet meer bij de dames.
blauwebeer
7 januari 2007, 16:22
Het was wel gezellig met o.a. Sonny,Gustomas,Blauw beer en vriend,Little Diablo,Rex en Cock met aanhang en nog een paar die ik nu vergeet.
Zeker Jansen, het was weer ijs-beregezellig op die vrijdag in Brüggen.
Eigenlijk zou er meermaals per jaar nieuwjaar moeten kunnen gevierd worden. :freu: :freu: :freu:
Blauwebeer :wink:
blauwebeer
7 januari 2007, 18:37
Een kwartaal meeting lijkt me een aardige optie:rolleyes: En voor iedereen toch wel haalbaar;)
Saluti L Diablo
En hoeveel kwartalen zijn er nu weer precies in één jaar ...? ;)
Blauwebeer
blauwebeer
7 januari 2007, 18:44
Oke oke je wil vaker:p Maand meetingen dan;)
Saluti L Diablo
Wat ben jij toch snel van begrip. :thefinger
Alleen met de hertjes ben je nog iets sneller weg. :teuflisch
MiniME
7 januari 2007, 22:39
Gisteren was het weer een goed gevulde tent in Bruggen. Veel oude bekenden zijn weer terug (Svetlana 2, Verena, Angelina, de kino girls, etc.) en ook weer een aantal leuke nieuwe (waaronder een erg smakelijke Cubaanse verrassing: Marina!).
Ondanks dat het kerstreces nu afgelopen is, is de faalkans de laatste maanden groter geworden door een groeiend aantal dames die er duidelijk de kantjes van aflopen. Voor de monogame ijsberen onder ons niet zo erg, maar ik ga voortaan mijn heil elders zoeken. Blijkbaar zijn de toelatingseisen in GT losser geworden.
Jammer, want het was wel weer enorm gezellig gisteren, goede muziek, eten en ijsberen gezelschap! Alleen kom je natuurlijk primair voor de dames!
Dickydik
8 januari 2007, 00:23
Gisteren, (zaterdag) mijn eerste dagje van 2007 maar eens ingeluid door Dandara een gelukkig nieuwjaar te wensen.... (Gustomass weet wel hoe dat gaat :D ...)
Helaas niet de hele dag de tijd maar na een middagje Dandara hoef je verder ook niet zoveel meer.... Veel nieuwe gezichtjes (ook vele bekende), echter niet allemaal edelhertjes.... er blijken ook wel hyena's tussen te zitten zo wist Dandara me te vertellen. Zo was er bij haar een kostbare beautycase gestolen en dit voorval blijkt niet uniek, vrijwel dagelijks wordt er geld en andere zaken gestolen onder de dames.... Ze was hier zeer 'sauer' om en beloofde degene die met haar make-up spulletjes wordt gezien niet veel goeds... Ik ben bereid haar te geloven want deze temperamentvolle dame laat niet met zich sollen.... Evenals dit blijkt uit de tomeloze ongeremde sex die je met haar kunt hebben moet je haar niet tégen je krijgen zoals enkele (veelal duitse) beertjes al hebben ervaren....
Helaas moest ik rond etenstijd al weer vertrekken maar het begin is al weer gelegd..... Nu nog even afwachten tot mijn andere vriendinnetje uit Cuba terug is....... hebben we wéér 'n gelegenheid om wat zaken (sappen) uit te wisselen...... :p
Dickydik
Gustomass
8 januari 2007, 22:18
... Zo was er bij haar een kostbare beautycase gestolen en dit voorval blijkt niet uniek, vrijwel dagelijks wordt er geld en andere zaken gestolen onder de dames.... ...
Tja Dickydik,
dat van dat stelen van die beautycase zit haar toch wel erg hoog. Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. In de tijd dat ik er nu kom, inmiddels van een 3tal meiden gehoord dat er wat gestolen is. Een keertje tijdens mijn bezoek , mijn lekker snoepje moeten/mogen troosten nadat ze erachter kwam dat iemand zo maar 350 euro uit haar tasje had gehaald. Maar ja als ze ziet hoe ze soms die tasjes onbeheerd achterlaten als ze een drankje gaan inschenken. Anderzijds, om nu tijdens het inschenken aan de bar ook iedere keer dat tasje mee te moeten sjouwen. Een beetje vertrouwen van dames en heren zou je toch wel mogen verwachten. Ja dan zie je, ze kunnen ook echt huilen van verdriet en woede. Een andere keer van een Afrikaanse, waarvan uit haar koffer maar liefst 2300 euro gestolen was. Dat meiske was helemaal kapot.
En dan gisteren die Dandara....ja als die sauer is.... pas maar op. Heb vrijdag hele tijd maar haar gebabbeld en had haar graag haar gestolen beautycase willen doen laten vergeten met een kamersessie. Maar Gustomass even goed sauer over iets wat ie wat eerder onder ogen had gekregen en zag geen kans op een geslaagd verblijf in de kamer, zelfs niet met Dandara. Insiders weten dat als Dandara het bij Gustomass niet meer klaarkrijgt dat er dan echt wat loos ist...
Overigens heel jammer dat Gustomass tegen etenstijd Angela links had laten liggen... Misschien was dat wel de aanzet van een wat minder geslaagde avond. Van wie was die uitdrukking ook al weer; "je moet het ijzer smeden als ze heet is"...eigen schuld dikke bult. Moet je wel je hamer en aambeeld op de juiste plek hebben. Hopelijk is dat volgende keer wel het geval als Angela weer aan onze kant mag staan.
Nu even kijken of de recensie van die gelukkige ijsbeer die wél met Angela is meegegaan en er als nog gelukkigere ijsbeer mee terug is gekomen. Kijken of ie al weer in staat is om wat aan ons toe te vertrouwen.
Een echte ijsbeer deelt dat toch graag met ons andere , ooh zo nieuwsgierige ijsbeertjes, nietwaar...???
Gustomass espere un reportage guapomissimo...
hasta luego.
little diablo
9 januari 2007, 05:52
Hey Gustomass
Was dat de poolse kleine Angela(is ze weer in de house:p ) die je hebt gespot:confused: want ik heb der gisteren niet meer gezien:rolleyes:
Saluti L Diablo
Gustomass
9 januari 2007, 06:09
Nee, Litle Diablo,
je weet, Gustomass valt niet op blond, Gustomass valt naast blond.
Nee, het gaat om de ex-thekefrau of is het de mix-thekefrau, soms voor soms achter de bar....
Mucho Gusto...
Gustomass
Hey Gustomass
Was dat de poolse kleine Angela(is ze weer in de house:p ) die je hebt gespot:confused: want ik heb der gisteren niet meer gezien:rolleyes:
Saluti L Diablo
2horny4u
10 januari 2007, 14:35
... Gustomass espere un reportage guapomissimo ...
Oke, oke,
Gustomass, jij je zin!
Ik was die gelukkige ijsbeer die met Angela mee is geweest en inderdaad LD het was niet de Poolse kleine blonde, maar onze (ex)thekfrau. NIet piepjong meer (30) half lange stijle haren en een tikkeltje verlegen. Stond niet achteraan bij het uitdelen vroeger.
En ja de sessie was top, ik kwam er met een nat gezicht vandaan en het was geen zweet, boy oh boy wat lekker dat het nog bestaat. Voor mij in ieder geval een toppertje, en dat had ik niet achter gezocht, maar soms heb je een mazzeltje.
gr. 2horny4u
Randy
11 januari 2007, 10:35
Het was een lange dag in GT, met rust, spanning en mooie ervaringen. De bekende beren (Sonny, Diablo en Jansen) waren in PHG, en ik bedacht dat als het qua dames niets zou worden, ik altijd nog naar PHG zou kunnen. Maar toen zag ik Svetlana uit Kazachstan weer, en de gedachte aan PHG verdween direct :smkiss: . Zie recensie.
's Middag lang rustig aangedaan, sauna'tje, massage, gewacht of een bepaalde dame nog kwam opdagen, maar helaas, die zou niet meer komen. :wand:
Veel bekende dames weer mogen begroeten: Jolanta, Naomi, Kate, Magdalena, Duitse Tanya, Sandra (BE), Cindy (P). Daarnaast nog gezien: Olga (Wit Rusland), Paris, Lin, Laura, Rina, Kim (NL), Jeanette (D, nieuw), Emily (D), Cindy (D). Ook veel nieuwe gezichten met fraaie exemplaren ertussen.
Na het eten de kamerinspecties voortgezet met Monica, Daria en Roemeense Sandra. Het was weer erg fijn dames! :luvlove:
PS Sonny, Sandra vroeg waar je was. Of dat goed nieuws is, moet je zelf maar uitmaken.:teuflisch :teuflisch
Binky007
11 januari 2007, 15:13
Heb mijn Lijst weer geupdate
Na wat meldingen van nieuwe hertjes,
Om maar eens in de taal van Little Diablo te spreken
Lijst is bijgewerkt tot vanmiddag 12 uur
Nieuwe Lijst vindt je hier
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4549
Succes ermee
Binky
Willem2
11 januari 2007, 15:22
@ Binky007 en anderen
De vorige lijst zal geveegd worden en de opmerkingen daarbij kan je weer terugvinden in Geile Tijden ;)
Groeten Willem2 :wink:
Aurelia
13 januari 2007, 13:39
Hallo,
Sunny ist die wildeste und versauteste Dame im GT. Sie gibt jedes Mal Alles und ist mit Spaß dabei. Ich freue mich jedes Mal, sie anzutreffen.
Binky007
13 januari 2007, 14:05
Tis niet bij te houden daar in GT,voor je het weet zijn de geweitjes weer vernieuwd:D
Saluti L Diablo
Het wordt tijd dat je me eens een rondleiding geeft daar :D
Binky
Gustomass
14 januari 2007, 15:10
Weet iemand hoe de drie kleine, jonge roemeense meisjes waren die gisteren rond een uur of 5 gt betraden? twee blondjes en een donkerder typetje.
het donkere typetje is Andrea, zij was vorige jaar zomer tot in augustus in GT.
Nu is ze terug gekomen en heeft ze 2 vriendinnetjes "uitgenodigd". Het gaat om Romina . De derde heet Alicia en daar had Gusto toch wel een beetje moeite mee.
Alle Alicia's. Alice's en Alia's waren tot nu toe donkerharig....en dit was een blondje...
Een ding is ie vergeten te vragen...het zou zo maar kunnen dat ze haar haartjes heeft laten blonderen????
Kortom nog veel te ontdekken in GT...
Gustomass...
little diablo
15 januari 2007, 08:07
De derde heet Alicia en daar had Gusto toch wel een beetje moeite mee.
Alle Alicia's. Alice's en Alia's waren tot nu toe donkerharig....en dit was een blondje...
Een ding is ie vergeten te vragen...het zou zo maar kunnen dat ze haar haartjes heeft laten blonderen????
Gustomass...
Alweer een Alicia:rolleyes: we moeten ze toch eens een boekje met namen gaan geven;) of net als in PHG,ëën naam maar in the house:rolleyes:
Saluti L Diablo
Binky007
15 januari 2007, 08:57
Alweer een Alicia:rolleyes: we moeten ze toch eens een boekje met namen gaan geven;) of net als in PHG,ëën naam maar in the house:rolleyes:
Saluti L Diablo
Nu je het toch over boekjes heb,
Je heb onderhand een boekje nodig om ze uit elkaar te houden..... :lol:
Binky
little diablo
15 januari 2007, 09:17
Nu je het toch over boekjes heb,
Je heb onderhand een boekje nodig om ze uit elkaar te houden..... :lol:
Binky
Een geluk,deze is blond;)De andere uit wonderland loopt altijd topless. En de oudste van de 3 de Diva herken je aan der tja............ zeg het maar:rolleyes: oke tattoo rechter boven arm;)
Saluti L Diablo
Binky007
15 januari 2007, 11:53
Zondag weer maar eens afgereisd naar GT
Veel nieuwe gezichten….., tja en wie moet je dan kiezen. :cool:
Kwam toen ik met dit probleem rondliep gelukkig Poolse Tanja tegen
Ben haar nog steeds dankbaar
dat ze ervoor heeft gezorgd dat ik nu verslaaft ben aan GT :D
Kan voor ieder anders zijn, maar wat ik met haar beleef op de kamer,
is voor mij haast het ultieme, ze streelt je overal, heel lekker zoenen,
bouwt het langzaam op, pijpen is top, neuken is geweldig.
Voor mij zijn sessies met haar nog steeds de beste :love2:
Was gezellig druk, niet al te.
Zag een bekende nog even twee bordjes eten komen halen,
heb hem verder niet gezien, waar zou die toch geweest zijn………… :mad:
Had ook gehoord dat Cubaanse Carry er weer was,
maar heb haar zelf ook niet gespot.
Was op een gegeven moment lekker in de Kino gaan liggen.
Ik verbaas me er wel eens over hoe snel sommige meisjes zijn
Ik lig daar op het bed, komt er een naar me toe,
Het eerste dat ze tegen me zegt
Niet, “hoe gaat het”. Maar, “Sleutel halen”. :eek:
Van dit type, waarbij de duur tussen het naar je toe kommen en de sleutelvraag
minder dan 20 seconden ligt liepen er meer rond,
Ben op deze manier verschillende keren benaderd, o.a. door Valentina.
Als je dan zegt dat ze wel heel snel zijn, zijn ze ook gelijk weer weg.
Gelukkig zijn er ook nog anderen, zoals Cassandra,
die mijn oogeleden weer heerlijk heeft verwent :luvlove:
Kan ik weer lekker verder dromen.
Vraag me wel eens af of dit soort meisjes wel eens nadenken, :wand:
Als ze even met je praten is de kans op een sleutel vele malen groter
Nu lopen ze constant te jagen en hebben na een uur nog geen beet.
Uiteindelijk als laatste met Dandara, die ook in GT was op de kamer beland
Sessie was uitstekend, allen bij het afrekenen werd ik in de maling genomen. :teuflisch
Jammer dat dit gebeurde, nu helaas geen vervolg meer met haar.
Alle lof naar de Blonde Dame achter de receptie van GT die dit heel netjes oploste. :freu:
Recensie vindt je in haar topic die staat hier
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=26907#post26907
Binky
little diablo
15 januari 2007, 12:18
Alle lof naar de Blonde Dame achter de receptie van GT die dit heel netjes oploste. :freu: Binky
Tatjana;)
Saluti l Diablo
Rex
15 januari 2007, 12:26
Ze rekende me voor.
Een uurtje kamer is 75 euro en die kleine massage is 25 euro extra ...
En zo zie je maar weer Binky waar het dus bij de meeste dames om gaat, om het GELD. Een gewaarschuwde ijsbeer telt dus voor twee.....:wand:
Binky007
15 januari 2007, 13:15
En zo zie je maar weer Binky waar het dus bij de meeste dames om gaat, om het GELD. Een gewaarschuwde ijsbeer telt dus voor twee.....:wand:
Ik werk ook voor geld, ik denk wij haast allemaal
Daar heb ik ook geen problemen mee
Alleen ik voelde me nu een beetje belazerd
Binky
Jorah Mormont
15 januari 2007, 13:52
Gewoon van te voren even goed af spreken om achteraf geen discussie te hebben. Juist de NIET standaard omschreven zaken kan verwarring geven. Ga maar eens net doen dat je voor het eerst in de club komt en vraag bij de receptie naar de prijslijst. Dan sommen ze alleen de halfuurprijs, verlengingsprijs en FT op. Massage wordt meestal niet genoemd.
MiniME
15 januari 2007, 20:37
@Zie ook Dandara bij LivingRoom ook actief in GT
Zo jammer dat het in gt nu eerder regel dan uitzondering is dat de dames er de kantjes van af lopen..........gelukkig zijn er een paar uitzonderingen, maar een jaar terug was het een uitzondering dat je opgelicht werd.........het kan verkeren.......
een ex-GT ganger
mr rocky
15 januari 2007, 20:57
je moet tegenwoordig ook de stopwatch erbij houden. Ik maak regelmatig in de kleedkamer discussies mee tussen meisjes en klanten over het af te rekenen bedrag. Zelf heb ik ook enkele malen, dat ik dacht dat het ongeveer een half uur was toch voor een uur moeten betalen. Sindsdien loop ik dus inderdaad met de stopwatch en laat me niet voor enkele minuten extra een half uur in rekening brengen. Dames hebben zeker nog nooit van klantenbinding gehoord!!! Een dame die 1 keer iets "flikt" komt natuurlijk een volgende keer niet meer aan de beurt.
oblix
15 januari 2007, 21:09
je moet tegenwoordig ook de stopwatch erbij houden. ... Dames hebben zeker nog nooit van klantenbinding gehoord!!! Een dame die 1 keer iets "flikt" komt natuurlijk een volgende keer niet meer aan de beurt.
Hier heb je helemaal gelijk Mr Rocky, daarom wisselen die twijfelachtige dames ook zo vaak van club, als de truukjes uitgewerkt zijn wisselen ze gewoon weer van club en aan klantenbinding hoeven ze dan ook niet te doen.
Dickydik
15 januari 2007, 23:19
Hmmm, vreemd, ik ken deze Dandara al wat langer.... (zo'n 1,5 jaar) heb zoiets nooit bij haar meegemaakt, zelfs het tegenovergestelde is me gebeurd.... voor bijna 3 uur rollebollen met haar vroeg ze me 'n keer maar 100 euro......
Vroeg haar: 'Is dit niet te weinig?...' antwoordde ze me: 'Ach, ich habe auch spasz daran erlebt...'
Heb haar een week geleden nog ontmoet, weer veel plezier mee beleefd en de normale prijzen met haar afgerekend....
Binky007
16 januari 2007, 06:47
je moet tegenwoordig ook de stopwatch erbij houden. ...
Dat van die tijd is me ook al een aantal keer overkomen
Had nooit geen horloge bij, heb er nu wel een,
ja en inderdaad met zon stopwatch,
Kan nu zelf zeggen hoeveel tijd we nog hebben,
is dit probleem in elk geval de wereld uit.
Hmmm, vreemd, ik ken deze Dandara al wat langer.... (zo'n 1,5 jaar) heb zoiets nooit bij haar meegemaakt, zelfs het tegenovergestelde is me gebeurd.... voor bijna 3 uur rollebollen met haar vroeg ze me 'n keer maar 100 euro
Contact was ook goed met haar, herhaling zou er zeker geweest zijn.
Begreep ook helemaal niet waarom ze dit deed.
Vond dit nou echt na zo'n sessie niet iets dat bij haar paste
Binky
little diablo
16 januari 2007, 14:40
... Zelf heb ik ook enkele malen, dat ik dacht dat het ongeveer een half uur was toch voor een uur moeten betalen...
Daar over heb ik nog niet een keer een discussie gehad:rolleyes: Maar nou pik ik elke keer wel de lievertjes eruit:D
Saluti L diablo
Willem2
16 januari 2007, 18:32
En Veronika 1 noemde zich eerst V. maar de laatste keren dat ik haar trof in GT ; BARBI.
Het zijn toch allemaal Barbies ;) :D
JackD
16 januari 2007, 21:08
een ex-GT ganger
Deze zin had ik wel gelezen ;)
Wat zijn hiervoor de gevolgen voor MiniMe ? En hoe moet dat nu met Mauriceyep ;) ?
pepto
17 januari 2007, 01:24
het donkere typetje is Andrea, zij was vorige jaar zomer tot in augustus in GT.
Nu is ze terug gekomen en heeft ze 2 vriendinnetjes "uitgenodigd". Het gaat om Romina . De derde heet Alicia en daar had Gusto toch wel een beetje moeite mee.
Gustomass...
We know these girls from FKK World where Andrea is Laura and Romina is Romina:roll3: I do not know the third girl.
Feast your eyes on some pics of Romina:
http://www.gesext.info/SEX-Dates/sex/Sexauktionen/Paare/Liebesspiele/181102/Sexauktion.html
http://www.gesext.info/SEX-Dates/gesext/sex/Erotikauktion/Escortservice/176122/Sexauktion.html
pepto
Mauriceyep
17 januari 2007, 19:16
[/U]
Deze zin had ik wel gelezen ;)
Wat zijn hiervoor de gevolgen voor MiniMe ? En hoe moet dat nu met Mauriceyep ;) ?
Tja, ik zit weer eens in een monogame periode met een GT-dame en het liefje gaat even boven onze sterke familieband. Ik moet het nu dus even zonder het gezelschap van MiniMe stellen :rolleyes: , dat maakt het bezoek wel minder leuk, maar gelukkig weet mijn dame me ook wel bezig te houden!
Ik vind het geklaag over de GT dames maar ten dele terecht. Er zijn meer duitse dames op dit moment, heeft ook met de vakantie van oost-europa te maken, en deze zijn over het algemeen minder, maar ik heb in ruim 2 jaar GT slechts 2x een discussie gehad over tijdsduur in relatie tot geld en dat heeft het laatste half jaar niet plaatsgevonden. Daarnaast vind ik over het algemeen dat er veel mooie dames met ook goede vaardigheden rondlopen, maar het is zo dat we een beetje te verwend zijn geworden in Phantasialand2. Het kan dan wel eens leuk zijn om een nieuwe club op te zoeken, waar alles nieuw is en er ook weer een beetje spanning is ..... je wordt toch een beetje meubilair na verloop van tijd, de bardames kennen je, je weet met welke dames je niet naar de kamer zult gaan en zijn er deze week maar 4 nieuwe? Pffff en ook nog maar 1 die ik echt leuk vind. Ach ja.
Rex
17 januari 2007, 20:03
[/U]
..... je wordt toch een beetje meubilair na verloop van tijd, de bardames kennen je, je weet met welke dames je niet naar de kamer zult gaan en zijn er deze week maar 4 nieuwe? Pffff en ook nog maar 1 die ik echt leuk vind. Ach ja.
Wat is het leven toch zwaar hè Mauriesje..............
Wie is trouwens die moslima in die oerlelijke jurk met hoofddoek en wellicht snor ( diegene van je Avatar????). Anders ga je daar toch mee?
Ik hoop die in ieder geval niet in GT tegen te komen........:nee:
little diablo
17 januari 2007, 20:07
Wat is het leven toch zwaar hè Mauriesje..............
Wie is trouwens die moslima in die oerlelijke jurk met hoofddoek en wellicht snor ( diegene van je Avatar????). Anders ga je daar toch mee?
Ik hoop die in ieder geval niet in GT tegen te komen........:nee:
Ach je weet nooit wat er onder zit:rolleyes: blijft spannend:D
Saluti L Diablo
little diablo
17 januari 2007, 20:09
En hoe moet dat nu met Mauriceyep ;) ?
Die vermaakte zijn eigen weer prima;) weer een bankje de hele avond bezet:D
Saluti L Diablo
Mauriceyep
17 januari 2007, 21:37
Ik val op moslimvrouwen, wist je dat niet? In GT lopen er verschillende rond ...
Big30
17 januari 2007, 21:59
Ik val op moslimvrouwen, wist je dat niet? In GT lopen er verschillende rond ...
Jammer dat er tegenwoordig in Gt zoveel dames in zo'n sexy Burka rondlopen en toch ... heeft wel iets hoor :D zo'n niets verhullende burka :smkiss:!
Ik heb nu ik er over nadenk ook iets met Moslimvrouwen :cool: :teuflisch.
Groet,
Big30
Willem2
17 januari 2007, 22:57
Morgen naar Intratuin om een mooie kruiwagen te halen. Ik moet goed voor de dag komen.
BR, Sonny
Ja want met dat wieletje van je avatar gaat het maar net goed :D . Dat kruiwagentje moet ook weer heel wat wegbrengen ;)
Jansen
19 januari 2007, 21:36
Ja want met dat wieletje van je avatar gaat het maar net goed :D . Dat kruiwagentje moet ook weer heel wat wegbrengen ;)
bofkont ik zou je kruiwagen maar gaan inruilen voor een golfwagen kan je lekker door het tuintje heen in GT.
:angryfire :angryfire :angryfire
:angryfire :angryfire
moet ik het dan weer met Talpa doen zit ik hier alleen feest te vieren met mijn 700 berichten dus zeer ervaren geile ijsbeer
VuilePitoe
20 januari 2007, 03:50
Heren,
Al mijn GT bezoekjes waren tot nu toe op een do of vrij. Ik zou graag eens een bezoekje brengen op za omdat ik dan gemakkelijker een vriend kan meebrengen.
Mijn Vraag -> Hoe is de situatie op za? Kan je deze vergelijken met do of vrij qua kwaliteit en aantal dames ? Of blijf ik beter weg ?
Willem2
20 januari 2007, 06:34
Heren,
Mijn Vraag -> Hoe is de situatie op za? Kan je deze vergelijken met do of vrij qua kwaliteit en aantal dames ? Of blijf ik beter weg ?
Gewoon gaan met je banaan :D ;)
Stiffmaster
20 januari 2007, 11:51
Meestal druk, drukker het drukst maar meestal wel veel DVP, denk is aan de zondag is gemoedelijker en ook veel hertjes. :wink:
Heren,
Al mijn GT bezoekjes waren tot nu toe op een do of vrij. Ik zou graag eens een bezoekje brengen op za omdat ik dan gemakkelijker een vriend kan meebrengen.
little diablo
20 januari 2007, 12:43
Zo zo wat was het rustig in the house afgelopen donderdag,qua beren dan want hertjes waren er genoeg. Ze bleven alleen veilig binnen want de meeste zouden gezien hun postuur en gewicht zo wegwaaien in de wei;) De meeste beren waren waarschijnlijk thuis gebleven,i.v.m de storm of stonden in de file of voor een afgesloten brug. Maar goed :freu: dus voor de aanwezige beren waaronder forumberen Sonny en FC Brüggen. Alle dames waren zowat de gehele avond vrij en daarom ook zeer gewillig,of op jacht.
Toen ik in the house arriveerde ben ik eigenlijk vrij snel,net als afgelopen maandag met Yolante naar de kamer gegaan. Voor het eten mooi optijd gestopt met het:fuck: en aangeschoven in de korte rij. Het eten was deze keer goed(werd weer eens tijd) Na het eten had ik Viviane(poolse) gespot en haar vrij snel om de sleutel gevraagt:D 2 ronde,s vrij snel achter elkaar dus toen ik terug kwam was het tijd voor wat rust en verkenning. Vele bekende waren in the house,Chantal(pools),Selina(pools),luana(pools),De nise(duits,iraans),luana(met zebra laarzen),Isa(duits),cindy(pools),melissa(pools),za hra(marokaans),Filiz(turks),Roxanna(kazakstan),Mia (marokaans),Alaya(egyptisch),Emma(roemeens),Naomi( algarijns),Julia(pools),Katja(litouwse),Magda(pool s,Christina(grieks),Melanie(duits),Paris(duits),li n(thai),Po(thai),Kaira,pop(thai),Yolante(pools),Je ssica(duits),Viviane(poolse is weer terug),Angelina(roemeens),Alexa(duits) En verder wat nieuwe poolse Diana,vera, En Kinga(russisch) die voor mij nieuw was en een nieuwe duitse weer een viviane.
Zahra was deze avond ook op jacht samen met Cindy,waar ik me ook bevond telkens boden ze een trio aan. Ook Sonny had het moeilijk toen de Britney spears look zich gewillig aan kwam bieden. Terwijl dat plaatsvond kon FC Brüggen zijn hormonen niet meer in bedwang houden en liep achter Diana aan :smile2: Later op de avond ben ik met zahra maar weer eens naar de kamer gegaan. Eigenlijk stond ik te wachte op de nieuwe poolse Diana,deze nieuwe dame had met der topless verschijning een aardige geile uitstraling. Maar nadat FC Brúggen gelukkig de verkenning had gedaan,toch maar van afgezien:rolleyes:
Alweer vroeg net voor de pizza i.v.m de file,s de house weer verlaten. Samen met FC Brúggen wat omleidingen bij de nederlandse grens gehad,maar daarna heeft me navigatie me weer naar plek van bestemming gebracht:freu:
Volgende week ga ik toch weer eens van spijs wissselen in PHG want voor mij was er weinig nieuws waar ik eens mee wou:fuck: :D .
Saluti L diablo
Randy
20 januari 2007, 22:59
Al vroeg in GT vandaag, zelfs voor onze geachte keizer! En dat gebeurt toch niet vaak. Er liepen al vroeg veel mooie dames rond, zoals Emma, Monica, Jolanta, Olga (Wit Russisch en Russisch), Sandra (de Vlaamse en de Roemeense), en later kwamen er nog velen bij: Kiara, Luana, Barbie(Veronica), Axana, Naomi, Tanya (Duitse en Poolse), Alexa, Lia, Filiz, Gulcan, Zarah, en nog vele vele anderen. Niet gezien: Kassandra, Angela (Pools en Thekevrouw), Bianca, en zo nog wat toppertjes...
's Middags vieren Asterix en Obelix hun verjaardagsfeestje, bij het taartverdelen was ik helaas wegens wat langer durende kamerinspectie niet aanwezig. Ace2 heeft ongetwijfeld mijn deel opgegeten... :ranting2: Andere bekende beren: Caligula, Jack42, Rex, Bitchhunter.
's Avonds zat ik wat te babbelen met Roemeense Sandra naast de eetcounter, werd deze schoongeveegd en beklommen Paris en Isa deze voor een onverwachte lekkere liveshow, met champagne, slagroom, hier en daar een dildo en vooral uitdagende geilmakende sex. Ik zei nog tegen Sandra dat dat niets voor kleine meisjes was maar ze wou niet luisteren. Fraaie dames hoor die Paris en Isa.
Een lange dag met 'slechts' 3 dames: Sandra, Luana en Kiara. (wel 2x met Sandra, dat dan weer wel... ;))
little diablo
21 januari 2007, 10:52
@Randy
Tja dan was het donderdag maar rustig:rolleyes: vrijdags blijft toch een van de beste dagen:freu:
Saluti L Diablo
little diablo
21 januari 2007, 11:33
Niet gezien: Kassandra, Angela (Pools en Thekevrouw), Bianca, en zo nog wat toppertjes...
Tja al een hele tijd niet meer gespot:rolleyes: En ook nog niet vernomen dat ze ergens anders werkt. Terug komen doet ze,let maar op;)
Saluti l Diablo
little diablo
22 januari 2007, 09:24
Gisteren toch nog effe,omdat de drempel voor magnetix weer wat hoog was:p( En straks niet zeggen dat ik je verslaafd heb gemaakt,want wie belde:rolleyes: )de house binnen gegaan. Toch weer vrij rustig,maar er liepen ook wat hertjes die ik helemaal nog niet kende:D Maar goed ik had me voorgenomen om meer aan rondleiding te doen dan te:fuck:
Maar wat blijkt alweer ik ben niet zo sterk in voornemens:rolleyes: want toen ik weer de nieuwe Viviane voorbij zag komen aarzelde ik geen moment en haakte haar vast;)
Toen ik terug kwam was Magnetix nog steeds aan het iene miene mutte(moeilijk he als je zolang de poorten niet open gooit:smile2: )
uiteindelijk na wat gewandel in de wei kon hij zijn keuze maken en vertrok hij na een lange tijd van droogte naar de kamer:teufel:
Ikzelf heb het de rest van de middag bij wat V+ en jolante gehouden.
Saluti L diablo
Ace2
23 januari 2007, 20:07
Een verslag van 19 januari jl.:
Het nieuwe jaar is weer begonnen. De vuurwerkdampen zijn opgetrokken, de oliebollen zijn verteerd en de goede voornemens zijn gemaakt en weer vergeten. Tijd om tot de orde van de dag over te gaan. Tijd om naar GT te gaan. Eerlijk gezegd was het niet mijn eerste keer dit jaar. Twee weken geleden was ik ook al stiekem geweest.
Rond 14.00u. was het de planning dat ik zou aankomen. Om 14.15u. stapte ik binnen. Voor mijn doen was dat heel aardig gepland. Ik stond bij de balie is afwachting van het welbekende ruilproces (€ 50;= tegen badjas en sleutel) toen ik al een bekende stem hoorde. Snel stak ik mijn gezicht al om de hoek bij de bar. En ja hoor, daar stond Caligula met Asterix te praten. “Wat doe jij hier nu, oude viezerik?” was de allerhartelijkste begroeting van Asterix. Oude viezerik? Oude viezerik? Ik ben helemaal niet oud. Vraag het maar aan al die lieve dames in GT. Zonder uitzondering schatten zij mij allemaal zo rond de 25.
Ik zag snel dat het niet zo druk was.
Caligula zei nog toen ik mij wilde omdraaien: “Ik heb mijn bril niet op, zo ik zie niet wie je bent. Ik heb mijn gehoorapparaat niet in en dus kan ik je niet horen, maar het feit dat je een kwartier later dan gepland binnenstapt zegt mij dat je Ace2 bent.”
Het was echter eerst tijd om mij om te kleden en te douchen. En zo geschiede. Voor de mopperaars over de douches, of beter gezegd de korte duur van de watertoevoer (iets wat ik beaam), kan ik zeggen dat de uiterst linkse douche langer aan blijft staan dan de anderen.
In de bar aangekomen zag ik weinig leuke dames. Waarschijnlijk dachten de dames ook dat ze weinig leuke heren zagen. Wel zag ik Luana. Ik wist gelijk dat zij mijn dame van die dag zou worden. Even met haar gesproken over haar verblijf in Polen en andere diepe bezigheden. Gedurende dit gesprek dook Randy op, met slechts 1 sessie op zijn naam. Het ging niet goed met Randy.
Al snel trok ik mij terug met Caligula om over allerlei zaken te bomen. Dat moet ook gebeuren. De tent in de tuin was daar uitermate geschikt voor.
Terug in de bar was het aanbod van de dames nog niet echt verbeterd. Wel zag ik Summer rondlopen die mij erg lief en (gespeeld) verlegen aankeek. Echter de laatste sessie van de vorige keer was mij een beetje tegengevallen, dus vandaag zou ik haar zeker niet uitkiezen. Ze zocht die avond regelmatig oogcontact, maar moest vaststellen dat wat tot voor kort “Kat in het bakkie” was, nu ineens niet meer zo zeker was. Ik kan hard zijn.
Toen kwam Olga uit Wit Rusland binnenlopen. Ik zal met Randy in gesprek zijn geweest, maar ik liet de pratende Randy achter en ik liep naar Olga. Zoals verwacht had ze tijd voor mij. Ik zie er ook erg verleidelijk uit met mijn € 50;= - biljetten. Olga had ik enkele weken geleden al gesproken, maar toen had ik haar door mijn vingers laten schieten, omdat ik nog iets te moe was. Dat zou mij vandaag niet gebeuren.
In de kamer vroeg ik: “Ha Olga, wie geht’s?” Verbaast keek Olga mij aan. Hoe wist ik haar naam nu weer. Ik besloot haar een beetje voor de gek te houden. Ik verwees naar een (niet plaatsgevonden) kamersessie. “Die kamersessie waarin je 4 keer klaarkwam en mij op Tarzan vond lijken”, zei ik. Even was Olga van haar stuk gebracht, maar toch zei ze stellig dat wij nog nooit samen naar de kamer waren geweest. Ze had helemaal gelijk. Ik begon hard te lachen om mijn eigen grapje (dat doen mannen zonder gevoel voor humor wel vaker). Olga dacht waarschijnlijk: “Zou die gek gevaarlijk zijn?”
Verder vond er een goede sessie op de kamer plaats. Olga was lief voor mij. Een beetje profi, dat wel. Herhaling is echter verzekerd.
Het was weer tijd voor mijn mede-ijsberen. Maar niet voor Randy, want die was met mijn Luana aan de haal gegaan en wel voor 2 uur. Wie was ook al weer een oude viezerik?
Zonder Randy, maar met Caliluga, Asterix, Fingertips/Obelix, Jack42 en Rex (altijd leuk om een gezicht bij een naam kennen) werd de verjaardag van Asterix en Fingertips/Obelix gevierd. Caligula had zorg gedragen voor taart (daar waren wij uiteindelijk voor gekomen) en een cadeau in de vorm van een fles wijn met een GT-etiket. Altijd leuk voor thuis. Ik dacht in eerste instant toen de cadeau’s werden overhandigd dat in de langwerpige doos een dildo zat. Het bleek echter gewoon wijn te zijn. Dat viel tegen.
Diverse dames kwamen kijken wat er te vieren was. Het lukte mij niet een dame te overtuigen dat het mijn geburtstag was (en dus dat ik een zoen zou krijgen), noch dat ik 24 was geworden. Ook Kacy kwam eens kijken. Met Kacy heb ik een beetje ruzie en dat was nog niet over. Enkele weken geleden had zij mij op een bank verleid. Ik wilde eigenlijk niets, maar haar zoenen, strelen en pijpen deden mij overstag gaan. Wel een leuke sessie op de kamer gehad, maar niet een die direct herhaald hoefde te worden. Verder is het een hele leuke dame. De keer erna was ik wederom een prooi voor Kacy. Die keer kwam ik echter al net van de kamer en dat maakte ik haar ook duidelijk. Dat maakte geen indruk. Dus begon Kacy te praten en te praten en te strelen en te kussen en te giechelen. Ik zei nog iets dat ik niet naar de kamer wilde, maar Kacy was volop in de aanval en begon steeds intenser te zoenen. Dat deed ze goed, maar ik wilde nog steeds niet naar de kamer. Toen ik dan ook opstond werd ze boos. Wel zoenen, maar niet naar de kamer, dat was haar nog nooit overkomen en het was zeker niet fair van mij. Ik vond dat ze ergens wel gelijk had, maar ik was naar mijn mening toch wel duidelijk geweest. Nu was het nog steeds niet over. Lachend riep ik nog: “Are you still angry?” Dat had ik beter niet kunnen vragen, want ik kreeg een hele tirade. Het kwam van diep. Ze eindigde haar verwijtende relaas met: “Do you think I am a bitch?”. Wat moet ik daar nu op antwoorden? De volgende keer nog beter opletten.
Rex werd verleid tot een triootje. Maar niet alleen een gewoon triootje, ook een lesbisch triootje werd aangeboden. Bij navraag bleek dat te hebben bestaan uit 3 likjes bij elkaar en 2 keer € 25;= extra. Rex was blut.
In de tent buiten werd een ijsbeer door 2 dames bewerkt. Arme ijsbeer. Het zag er wel goed uit. Net toen ik uit de tent wilde weglopen hoorde ik gekreun. Nu is dat niet zo vreemd in GT, maar ik keek toch maar even. In de tent was ook nog in de hoek, op de grond (?), nog een sessie gaande. Ik liep weer over het terras terug, toen ik een Nederlander met zijn vrouw hoorde bellen. Althans, dat veronderstelde ik, gezien zijn veelvuldig gebruik van het woord “schatje”. Hij had wat uit te leggen. Wat weet ik niet. Maar hij had ook pech. Twee opgeschoten jongens liepen ook langs hem en riepen ineens in de telefoon: “Er fickt, er fickt.”
Het was tijd om te eten. Aardappelen, onduidelijke groene groente en vis (met citroen). Even met Randy bijgepraat en toen werd het tijd voor een sessie met Luana. Sorry Randy, ik had niet zo snel moeten weglopen.
Op de kamer vroeg ik Luana hoe het met haar ging. Wanneer ze was aangekomen en wanneer ze weer naar huis ging. “Morgen fahre ich nach hause” zei ze. “Morgen gehe ich heiraten.” vervolgde ze. “Mit deine freund?” vroeg ik. “Nein, mit deine freund.” was het antwoord. Even duurde het voor het tot mij doordrong. Toen besefte ik wat Randy in zijn 2 uur durende sessie met Luana had uitgespookt. Even ging het gesprek verder over vriendjes, relaties en trouwen. “Meine mann soll nicht schon sein.” vertrouwde Luana mij toe. Misschien niet leuk voor Randy om dat te horen, maar ik had nu nog een kans. De sessie was lang, goed en intensief. Drie (gespeelde) orgasmes en twee echte. Die laatste waren van mij. Luana is een aanwinst in GT, maar rondt bij het afrekenen wel naar boven af. 2,5 uur later ging ik van de kamer af. Mijn fysieke bezigheden waren voor deze dag afgelopen.
In de tussentijd vermaakte ik mij goed met Rex, Jack42, Obelix/Fingertips en Asterix. Caligula was in geen velden of wegen te zien. Ik had hem nog net met 3 (!) dames naar de kamer zien gaan. “Oude viezerik” zei Asterix nog jaloers.
Bij kino trof ik mijn Nederlandse ijsberenvrienden. Rex vertrouwde ons toe dat hij het vermoeden had dat er ****en in de buurt waren. Verbaast keken wij rond.
Aan de bar kletsten Randy en ik en ik vertelde hem trots dat ik het 2,5 uur had uitgehouden met Luana. Er was een tijd dat ik dat kort vond, maar dat is al weer in een ver “vergeten” verleden. Bewonderend (en dus niet sarcastisch) zei Randy (ik citeer): “Ik denk dat je haar hebt uitgewoond.” Wat een taalgebruik.
Bij mijn laatste rondje liep ik tegen het bevallige lijfje van Olga (Wit Rusland). “Du suche mir? " zei ik. Olga begon te lachen (he, he, eindelijk iemand die om mijn grapjes lacht). Ze legde haar hand op mijn buik en zei: “Immer, schatz” Ze gaf mij een kus en liep lachend weg. Ze begint aan mij te wennen.
Tijdens dit laatste rondje ook nog van gedachten gewisseld met Gulcan en Poolse Tanya.
Het einde van de avond naderde voor mij. Asterix en Fingertips/Obelix waren al naar huis. Ik wilde nog even op de pizza wachten, waarvoor wij (Rex, Randy en ik) ons al snel vooraan in de nog te formeren rij opstelden. De pizza’s smaakten goed. Nog even op de bank bijpraten en toen was het tijd om naar huis te gaan. Randy zwaaide mij uit. Vroeger werd ik nog wel eens door een dame uitgezwaaid. Dat waren mooie tijden. Ik blijf er maar aan denken als ik in GT ben.
Ik vertrok, maar niet voordat ik werd gewaarschuwd. De dame aan de deur vroeg waar ik heen ging en had het over “52”. Ik begreep er niets van, maar ik dacht als ik ja knik, zal er vast wel een waarschuwing voor iets komen. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee. Het bleek dat ze een snelheidscontrole uitvoerden. Goede service vind ik die waarschuwing. Maar toen ik eenmaal op de A61 kwam, ging de voet fors op het gaspedaal. Let’s go home.
Randy
24 januari 2007, 10:52
...
Gedurende dit gesprek dook Randy op, met slechts 1 sessie op zijn naam. Het ging niet goed met Randy.
...
Maar 't was wel een fijne sessie, dus zo slecht ging het niet met me. :thefinger
Het was weer tijd voor mijn mede-ijsberen. Maar niet voor Randy, want die was met mijn Luana aan de haal gegaan en wel voor 2 uur. Wie was ook al weer een oude viezerik?
Ik niet, Luana ook niet? Dus... :confused:
Op de kamer vroeg ik Luana hoe het met haar ging. Wanneer ze was aangekomen en wanneer ze weer naar huis ging. “Morgen fahre ich nach hause” zei ze. “Morgen gehe ich heiraten.” vervolgde ze. “Mit deine freund?” vroeg ik. “Nein, mit deine freund.” was het antwoord. Even duurde het voor het tot mij doordrong. Toen besefte ik wat Randy in zijn 2 uur durende sessie met Luana had uitgespookt.
En ze vroeg mij notabene... Helaas kwam ze niet opdagen bij de kerk waar we hadden afgesproken. Nou ja, ik was er ook niet. Gisteren hebben we de vrede weer getekend. :smkiss: Kamerbezoek is er niet van gekomen, maar dat komt wel weer.
Gek trouwens dat als je met Luana bent, je het over mij gaat hebben. Ik zou wel wat anders weten om te doen. Zo kan ik het ook wel 2.5 uur volhouden op de kamer, als je driekwart gaat verkletsen... :teuflisch
Randy
24 januari 2007, 10:54
Een onverwachte trip naar GT, en die zijn vaak het aardigst. Weinig bekende beren, wel heel veel bekende dames. Zou ik er te vaak komen misschien?
Lekker uitgerust, enkele sauna'tjes, een paar dames en voor je 't weet is het weer tijd om naar huis te gaan.
Dames die ik niet kon weerstaan vandaag waren Alisa, Svetlana, Vivian en Marie.
Mauriceyep
24 januari 2007, 19:48
Zomaar een zondag, zomaar eens naar GT.
Om 12.59 uur op de parkeerplaats aangekomen, bleken er al 5 auto's op de parkeerplaats te staan die mij voor waren, maar een snel spurtje met broertje MiniMe leverde mij toch de eerste entree van de dag op. Veel hollanders aanwezig, helaas ook de nodige lompe boeren die een pilsje teveel namen, maar goed, niemand verpest mijn GT-zondag. Caroline was weer op haar mooist, eens zullen mijn verleidingspogingen slagen! Het eten was ok, de whirlpool was voorzien van nieuw water en lekker op temperatuur en de dames waren weer mooi. Terwijl MiniMe zijn liefde :D aan Paris, Tanja en Olga gaf, was mijn monogaampje weer top!
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat ik mijn auto volgende week maar eens richting Oedt ga sturen ..?
Willem2
24 januari 2007, 19:53
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat ik mijn auto volgende week maar eens richting Oedt ga sturen ..?
Gaat je monogame vriendin dan op reis ;)
little diablo
24 januari 2007, 21:00
forumberen:confused:
Wie en wanneer is Romy voor het laatst gezien:rolleyes:
Saluti L Diablo
MiniME
24 januari 2007, 21:21
Die Willem2 is zo gek nog niet! :D
Hopelijk leert MY nog wel de namen van de thekefrauen goed spellen, of zou ie daarom nu uit GT verbannen worden? :D
Had me al weken voorgenomen om een keer met Paris een vluggertje te doen (lange sessies lijken met haar ook niet echt tot de mogelijkheden te horen) en haar nieuwe (donkere) haren gaven mij net dat laatste duwtje in de rug: wat een heerlijke, foute vrouw is dat toch......normaal heb ik daar niets mee, maar zo eens in het jaar is het wel een geweldige ervaring! Het heeft nog geen 8 minuten geduurd (incl voor- en naspel) tot ik tot een hoogtepunt kwam, ondanks mijn veel rustigere sessie met Kirgistaanse Olga (nieuw, blond, siliconen cup C, 1m80, full service behalve AV) nog geen half uur daarvoor!
Vervolgens einde van de avond op gepaste wijze 2,5 jaar GT afgesloten met Poolse Tanya. Dit blijft toch een baken van vriendelijkheid en kwaliteit tussen alle andere aanwezige dames.
janm
25 januari 2007, 23:31
Vandaag was het enorm druk in GT.
Veel dames en veel ijsberen. De kwaliteit van de dames is er duidelijk weer op vooruit gegaan. Ze zaten allemaal mooi op een rij en ik weet niet hoe het komt maar waar blijven toch al die prachtige babes vandaan komen? Hugh Heffner zou er zelfs jaloers op worden. Hij mag zijn playmates hebben, geef mij mijn GT-mates maar.
Ondertussen heb ik ook kennis gemaakt met Caligula en Janssen. Toffe kerels. Nu hoop ik dat Janssen Kinga overleeft heeft. In hutje 25 was het dak eraf gevlogen toen Jan op de kamer zat met Kinga.
Dankzij Sonny heb ik de beste GT-sessies ooit beleefd.
Eerst was er een sessie met Andrea, een lolitameid van 20 jaar. Ze ziet er 16 uit, zowel qua figuur als qua gezicht. Echt prachtig.
Ik had echt het gevoel dat ik iets illegaals deed, maar een 16-jarige kan onmogelijk neuken zoals haar.
Wel vind ik geen recensie van haar. Heb ik de verkeerde naam onthouden?
Net toen ik dacht dat het niet beter kon, stelde Sonny mij Kinga voor.
Ik kan nog amper typen en dat voor een 30 jarige vent in de fleur van zijn leven. Die meid heeft me gewoon tot op de bodem leeggeneukt. Op een bepaald moment bonkte ze met haar hoofd tegen het hout van de hut. Ik stopte en wou ze achteruit trekken. FUCK ME FUCK ME riep ze en ze duwde me gewoon terug in positie. En zij maar bonken tegen het hout. Ik hoop dat ze er geen hersenletsel aan heeft overgehouden maar ze genoot tot en met. En ik nog meer.
Nu begrijp ik waarom al die 18jarige studentes niet voor 18jarige jongetjes kiezen. Mocht ik zo iemand op 18 hebben gehad dan lag ik nu al onder de grond.
Voor mij de fuck van het laatste 1,5 jaar. Het was voor Jan weer even zomer vandaag.
Jansen
26 januari 2007, 00:02
Omdat ik vanwege omstandigheden zelf vond dat ik er even uit moest uit mijn belofte van 4 weken niet naar de clubs.
Had ik dus afgesproken met Sonny naar Gt af te reizen.
Daar gezellig met Blauwe beer en zijn maat ook Caligula,Janm en natuurlijk Sonny gezellig gedachten uitgewisseld over de aanwezige dames.
L.D. zou zeggen dat er weer veel nieuwe hertjes aanwezig waren.
Hij heeft dan ook wel wat gemist.
Ik heb gezellig wat met ex PHG Claudia nu Julia o.a. van gedachten gewisseld. Zij is nu voortaan hier te bewonderen.
En met Kinga naar de kamer geweest.
Kinga was voor mij een hele lieve maar toch nog wat (sorry Janm ) onervaren meid.
Ik geloof als ( ik zie in jouw verleden ) dat jij een hele goede ervaring rijker bent.
Maar kijk in mijn verleden,dan moet ik zeggen dat zij voor mij een dikke 7 haalt.
Ik heb dan ook de laatste 3 jaren gekozen voor wat dames met meer ervaring. Ik voel me dan ook niet vanavond kapot geneukt,waar Janm bang voor was.
Nee, Janm ik leef nog maar moet wel zeggen dat dit meisje zal uit groeien tot een kanjer over een paar maanden.
Dus blijf genieten.
Verder was het best gezellig met ik denk toch weer deze week rond de 9 nieuwe dames.
Er waren er op de avond nog 3 bijgekomen en 's morgens ook nog 2 nieuw begonnen.
De meeste ijsberen waren rond 22.30 weer vertrokken op Sonny en mij na.
Maar heb hem ook verlaten rond 23.30u.
Ik weet bijna zeker dat hij bleef om nog een keer met Kinga mee te gaan, dus let op daar gaat hij weer binnenkort voor de bijl.
Jorah Mormont
26 januari 2007, 00:57
Eerst was er een sessie met Andrea, een lolitameid van 20 jaar. Ze ziet er 16 uit, zowel qua figuur als qua gezicht. Echt prachtig.
Ik had echt het gevoel dat ik iets illegaals deed, maar een 16-jarige kan onmogelijk neuken zoals haar.
Wel vind ik geen recensie van haar. Heb ik de verkeerde naam onthouden?
Beste Jan,
Deze Andrea heeft al een keer in GT gewerkt en is toen naar FKK-World verhuisd (onder de naam Laura). Daar heb ik haar een aantal maanden geleden nog gezien.
Nu dus weer samen met haar vriendin Romina terug in GT. Hier is haar draadje:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2736
thesickboy
26 januari 2007, 08:33
Donderdagvoormiddag in de ijsberinnenmobiel van Mevrouw Sickboy gesprongen en de rit aangevangen richting Brüggen. Onderweg nog Blauwebeer opgescharreld en ondertussen bij wijze van voorpret in de auto al onze respectievelijke ervaringen van de laatste weken uitgewisseld en onze verlanglijstjes voor die dag overlopen (in geval van Blauwebeer valt lijst ook letterlijk te nemen:moon: ).
Rond de klok van 11u in GT aanbeland waar het nog héél rustig was. Naar goede gewoonte stroomden de dames en de beren toe (ook Jansen en Sonny kwamen nog binnenwaaien)en werd het toch nog gezellig druk, ook nu ontstonden er in de vooravond wachttijden voor de kamer.
Veel nieuwe dames gespot en een aantal dames van dichtbij verkend: Kinga :freu: (had het bijzonder druk vandaag maar ik was toch de eerste!), Luana :eek: en Jolanta:wand: (respectievelijk goed, zéér goed en afknapper (you win some, you lose some).
Leuke avond in GT!
:wink: Sickboy
Jorah Mormont
26 januari 2007, 10:57
Gisteren een spontaan bezoek gebracht aan GT. Altijd wel goed voor een lekkere wip en/of onderonsjes met ijsberen. Moest deze keer van ver komen, bij het openen van de poort had ik er reeds ruim 600 km opzitten. Dus waren de eerste uurtjes voor mij even lekker ontspannen en relaxen in de sauna. Bij binnenkomst de ijsberen TheSickboy, Caligula en Blauwebeer de hand geschud. De Keizer had ik al een tijdje niet meer gezien en het deed me ook deug om hem te weer te ontmoeten terwijl hij Kinga bij zich had. Dus ook de Keizer heeft Kinga ontdekt.
Deze dag zag ik weer veel nieuwe dames (hertjes). Op een gegeven moment kwamen er weer een koppeltje Poolse dames binnen welke even daarvoor een rondleiding hadden gehad.
Helaas kom ik de laatste tijd in GT niet meer aan iets nieuws toe. Bij mij is het vaste prik dat ik bij binnenkomst eerste een hele schare jonge dames gedag moet zeggen. Zo ook mijn favoriete Thekefrau Caroline. En allemaal verwachten ze dan dat Sonny wel weer met ze naar de kamer zal gaan. Ook gisteren was mijn lijst met “dames welke ik moet teleurstellen” groter dan de lijst “met die wil ik het ook wel eens proberen” Tja, dat is dan helaas wel 1 van de kenmerken die gaat ontstaan wanneer je vaak in de club komt.
Tot aan het avondeten ben ik nog niet naar de kamer geweest. Kinga stond natuurlijk op de “Must do” lijst, maar deze was constant druk bezig om veel forumleden af te werken.
M’n vaste GT maatje Melanie kwam ook binnen en nestelt zich als gewoonlijk altijd even bij Sonny om te weten te komen op welk lijstje zij vandaag staat. Melanie had het al snel door dat ik een oogje heb op Kinga.
Nu ik wat meer in de Frankfurt Arena kom, erger ik me in GT steeds meer aan de wijze waarop het eten wordt opgediend. Dat klokslag 18:00 in die slang gaan staan en daarbij meerder meiden gewoon brutaal vooraan gaan staan, dan vind ik toch 1 van de weinige negatieve punten aan GT.
Na het eten was het de tijd voor mij om Kinga in te lijven. Heerlijk met haar geruime tijd op de kamer geweest. Bij terugkomst was vriend Jansen ook gearriveerd. Ja, toen was het als vanouds weer lekker bijkletsen over de soaps van onze dames.
Blauwebeer en The Sickboy gingen op tijd naar huis. Even later ontmoet ik ook weer ijsbeer JanM. Uit mijn vorige ontmoetingen met hem had ik begrepen dat hij een lolita liefhebber is. JanM moest dus worden voorgesteld aan Kinga. JanM had op dat moment geloof ik net z’n kruit verschoten aan Andrea, dus de timing kwam voor hem niet goed uit om er dan ook direct werk van te maken. Maar een tijdje later zag ik hun beide alsnog bij elkaar zitten als een verliefd stel. Achteraf heb ik begrepen dat het voor hem een Giga sessie was geweest.
Toen de Wit Russische Olga spontaan bij me opschoot kwam zitten, was kamer bezoek nummer 2 ook beklonken. Bij terugkomst van deze sessie bleek de zoveelste ijsbeer met Kinga aan de haal te zijn gegaan. Jansen is zijn naam. Dus achteraf konden we concluderen dat we allemaal met die ene dame waren geweest.
Later op de avond vetrokken respectievelijk Caligula en Jansen en ik bleef nog wat buurten.
Ja, toen begon voor mij der Kwahl der Wahl. Ik had wel zin in Andrea, Romina, Sandra, Claudia en nog wat nieuwe meisjes. Andrea kwan ook nog even polsen of ik zin had, uiteindelijk toch maar weer met Melanie naar de kamer. Ze had de hele dag door toch zoveel tijd aan mij gespendeerd.
Tegen een uur of half 1 de poort weer achter mij dicht gedaan. Het was weer een geslaagde dag in GT.
blauwebeer
26 januari 2007, 12:42
Gisteren omstreeks 11.15 uur reed de ijsberenmobiel de parking van GT op; slechts een vijftal andere wagens stonden reeds op de parking. Even later hadden Thesickboy en Blauwebeer hun armbandje en hun ijsberenvel om, en zochten zij plaats in één van de zetels.
Nog niet veel dames aanwezig viel eentje reeds op door haar natuurlijke uitstraling; later bleek dit de reeds overvloedig bejubelde Kinga te zijn.
Terwijl Thesickboy zich aan Kinga vergreep, richtte Blauwebeer zijn pijlen op Svetlana. Na de sessie met Svetlana was ook Sonny komen binnenwaaien. Na wat biertjes gedronken en wat bijgepraat te hebben, werd het stilaan tijd om het geschut terug in stelling te brengen. Het aantal (nieuwe) dames was reeds behoorlijk gestegen en na wat heen-en-weer-geloop naar de kino, waar de verleiding steeds groter werd, uiteindelijk in de zetel bij Kinga beland. Na een ruim inleidend gesprek voelde Blauwebeer de spanning stijgen en vond hij het verstandig maar zelf de sleutelvraag te stellen; deze werd ook prompt beantwoord. Thesickboy maakte zich nog een beetje zorgen over de keuze, en toen Blauwebeer aangaf op de ervaringen van Sonny voort te gaan reageerde hij in de trant van : dan geloof je Sonny meer dan mij!! Een man moet in het leven nu éénmaal keuzes maken.
Met het idee vertrokken om tweede goede sessies te hebben, was de missie volbracht toen Blauwebeer nog een pakkerd aan Kinga gegeven had. Zodoende in de jacuzzi beland en daarna met Jansen ter plaatse in gesprek geraakt. Later in de bar vroeg Blauwebeer langs zijn neus weg, en zonder verder bijbedoeling of Jansen geen aanrader in het verschiet had.
Uiteraard weet Jansen dat Blauwebeer een zwak heeft voor 23-jarige Russische dames van 1,75 meter, met ondoorgrondelijke ogen, lange blonde haren en een stevig C-cup, maar hoe kon hij weten dat Blauwebeer ook bijzonder gecharmeerd is door Noord-Afrikaanse of Turkse types?
‘Zahra, een Duits met Marokkaanse roots gaat jouw goed bevallen.’ Als Jansen dit zegt, wie is Blauwebeer dan om deze ervaren ijsbeer tegen te spreken?
Met de beste wil van de wereld getracht met Zahra een gesprek op gang te brengen, maar het wilde maar niet vlotten, antwoorden in de trant van ‘Ja’ en ‘Nein’ zijn nu éénmaal niet bevorderlijk voor een diepgaande conversatie. Als ze nog ‘Keine Ahnung’ gezegd had, had Blauwebeer het op een lopen gezet, de vrieskou in. Gelukkig bleef dit uit, en ondertussen had de lust het op de rest gehaald, en stelde Blauwebeer de vraag of hij misschien beter zelf de sleutel zou halen. Dit hoefde dan nog net niet, maar het vermoeden dat deze derde ronde geen orgelpunt zou zetten, groeide gestadig. Dit ook zo aan Jansen gemeld, die zijn ongeloof uitte, maar aan de situatie niets meer kon veranderen.
Het draaide uiteindelijk gans anders uit, en na de spetterende sessie met Zahra stond Thesickboy ondertussen al te trappelen van ongeloof en ongeduld en om zijn steven huiswaarts te wenden, zodoende afscheid van Sonny en Jansen genomen, snel omgekleed en de ijskoude nacht tegemoet.
Een dag met bijzonder goede herinneringen die met aandrang om een wederuitgave vraagt.
thesickboy
26 januari 2007, 13:25
. Thesickboy maakte zich nog een beetje zorgen over de keuze, en toen Blauwebeer aangaf op de ervaringen van Sonny voort te gaan reageerde hij in de trant van : dan geloof je Sonny meer dan mij!!
Als er onder vrienden al geen vertrouwen meer is...:confused:
Waar gaat het naartoe met deze wereld...:motz:
Voor de lezer moet het duidelijk zijn dat Blauwebeer wel een bijzonder kritisch dagje had én dat sickboy vooral Kinga wou behoeden voor de op scherp staande BLauweberensmurf, euh slurf..:thefinger
blauwebeer
26 januari 2007, 13:32
Als er onder vrienden al geen vertrouwen meer is...:confused:
... onder vrienden ..., waar heeft die man het over? :mad:
Ik voel mij ook gestalkt! :huch:
thesickboy
26 januari 2007, 13:39
Typisch een uitspraak van iemand die problemen heeft met zijn ego:bowlol: :hammer: :bowlol: .
Eerst via IM zitten zeggen hoe leuk ons bezoek aan GT wel niet was en dan 'en plein public' zulke uitspraken doen...
Ik begrijp je problemen Blauwebeer en wens je veel sterkte in het omgaan met je persoonlijkheidsstoornis. :teuflisch
Sickboy, die veel begrip heeft voor zieke beren...(zeker als ze er al blauw van zien)
blauwebeer
26 januari 2007, 13:53
Zoals gewoonlijk na een dagje GT kan Thesickboy nog niet helder denken; het gaat hem hier met name over het voorzetsel 'onder'.
Blauwebeer is liever onder ijsberinnen dan onder ijsberen.
Thesickboy heeft daar misschien een ander inzicht over heeft. :moon:
Blauwebeer :baeh:
thesickboy
26 januari 2007, 14:51
Zoals gewoonlijk na een dagje GT kan Thesickboy nog niet helder denken; het gaat hem hier met name over het voorzetsel 'onder'.
Ik geef toe, helder denken is wel eens vaker een probleem voor Thesickboy. Voooral als er hertjes en ijsberen in het spel zijn...
:wink:
Jorah Mormont
26 januari 2007, 22:34
Lekker sfeertje heren:hah:
thesickboy
27 januari 2007, 07:17
En dan blijven we nu nog vriendelijk voor elkaar...:love2:
blauwebeer
27 januari 2007, 08:47
En dan blijven we nu nog vriendelijk voor elkaar...:love2:
... alleen maar voor de schone schijn, als het echt moet of er niets anders voorhanden is. :eek:
Blauwebeer, die liever vriendelijk is voor hertjes :love2:
little diablo
27 januari 2007, 10:41
Omdat ik vanwege omstandigheden zelf vond dat ik er even uit moest uit mijn belofte van 4 weken niet naar de clubs.
Had ik dus afgesproken met Sonny naar Gt af te reizen.
Daar gezellig met Blauwe beer en zijn maat ook Caligula,Janm en natuurlijk Sonny gezellig gedachten uitgewisseld over de aanwezige dames.
L.D. zou zeggen dat er weer veel nieuwe hertjes aanwezig waren.
Hij heeft dan ook wel wat gemist.
Ik geef toe ik had wel zin om te snoepen:p maar ik wou me energie sparen voor PHG;)
Saluti L Diablo
chunter
28 januari 2007, 12:25
ik had graag es voor de eerste keer naar GT willen gaan, maar ben de duitse taal niet machtig. Ik zou het daarom ook graag op prijs stellen mocht er iemand es willen afspreken om samen te gaan of zo. Kwestie van toch een beetje een rondleiding te kunnen krijgen, en de betere vrouwkes er uit te weten pikken!! dank bij voorbaat alvast.
Gustomass
28 januari 2007, 14:12
Hallo Chunter, kan me voorstellen dat je de taal niet machtig bent maar er zijn altijd Nederlanders daar. Die zijn zeker bereid om je rond te leiden. Je kunt altijd aan Thekefrau vragen of zij een Nederlander kan aanwijzen...
Verder is er altijd nog de body language , die is universeel wordt door de meeste dames in Golden Time goed beheerst....
Mucho Gusto, uuh veel plezier in Golden Time...
Gustomass.
ik had graag es voor de eerste keer naar GT willen gaan, maar ben de duitste taal niet machtig. Ik zou het daarom ook graag op prijs stellen mocht er iemand es willen afspreken om samen te gaan of zo. Kwestie van toch een beetje een rondleiding te kunnen krijgen, en de betere vrouwkes er uit te weten pikken!! dank bij voorbaat alvast.
little diablo
28 januari 2007, 14:26
ik had graag es voor de eerste keer naar GT willen gaan, maar ben de duitste taal niet machtig. Ik zou het daarom ook graag op prijs stellen mocht er iemand es willen afspreken om samen te gaan of zo. Kwestie van toch een beetje een rondleiding te kunnen krijgen, en de betere vrouwkes er uit te weten pikken!! dank bij voorbaat alvast.
Hou de agenda in de gaten;)
Saluti L Diablo
VuilePitoe
28 januari 2007, 22:46
ook ik ben de duitse taal niet machtig.Heeft geen enkel probleem opgeleverd !
Praat gewoon engels. Aan de receptie kennen ze engels, hangt er een beetje vanaf wie en de meeste dames kennen wat engels of zullen het proberen te spreken...hun zakencijfer hangt er van af.
argentis
28 januari 2007, 23:32
Ben vandaag voor het eerst op zondag geweest en ik moet zeggen dat het er erg druk was, er moesten zelfs kastjes gedeeld worden om 17.00 uur. Heb me weer vermaakt met Isabel ( zie recensie) Er waren wel veel bezoekers van buiten Europa dat viel me zomaar op. Om 21.00 weer braaf vertrokken.
little diablo
29 januari 2007, 08:43
Ben vandaag voor het eerst op zondag geweest en ik moet zeggen dat het er erg druk was, er moesten zelfs kastjes gedeeld worden om 17.00 uur. Heb me weer vermaakt met Isabel ( zie recensie) Er waren wel veel bezoekers van buiten Europa dat viel me zomaar op. Om 21.00 weer braaf vertrokken.
Ik vind het in het weekend altijd wat onrustig in the house:rolleyes: Er vloeit dan wat meer drank en er lopen dan wat meer luidruchtige en nadrukkelijk aanwezige beren(alfa mannetjes beren;) )
Saluti L Diablo
Ace2
29 januari 2007, 19:04
Hierbij een verslag van afgelopen vrijdag 26 januari jl.:
Aan het einde van een week hard werken, was op vrijdagochtend 12.00u. de laatste afspraak afgelopen. Anderhalf uur terug van kantoor en een uur van GT. Een stemmetje in mijn hoofd fluisterde dat ik een paar uurtjes GT best verdiend had. Mijn calvinistische inslag vond eigenlijk dat ik door moest gaan met werken. In deze twijfel (ik twijfel veel en altijd) stapte ik in mijn auto en drukte op het gaspedaal. De auto startte en ik twijfelde en twijfelde en twijfelde. Een uur later parkeerde ik mijn auto bij GT.
En maar ontkennen dat er sprake is van verslaving. Maar wees gerust: ik kon maar een paar uurtjes blijven, dus van verslaving kun je dan niet spreken.
Na alle bekende startrituelen (€ 50;=, badjas, sleutel, douchen, omkleden) stapte ik de bar binnen. Ik stapte binnen in een jongensdroom. Een echte jongensdroom. Het was druk, echt druk, maar dan voornamelijk met vrouwen en mooie vrouwen. Veel wit zag ik niet, of het moest de (schaarse) witte kledij van een dame zijn geweest. Het viel mij trouwens verder op dat meer dames niet gekleed gaan in lingerie of alleen een broekje, maar dat ze ook een soort van gewone kledij dragen. Misschien is dat altijd zo geweest, maar nu viel het mij op.
Zoals gezegd, er waren niet veel ijsberen, al zou dat later nog wel veranderen. Ik kende zo op het eerste gezicht niemand van de aanwezige ijsberen en dus besloot ik te doen waar GT bestemd voor is: veel sex.
Ik ging zitten aan de bar en bestelde mijn kopje koffie. Ik besloot daar niet al te lang van te genieten. Ik had niet veel tijd en ik had veel zin in sex. Ik stond op en ik ging als een echte ijsbeer op jacht, grrrrrrrrrrrrrrr. Ik was op zoek naar een prooi, misschien was er een dame die mijn prooi wilde zijn?, misschien was ik zelf wel een prooi?, misschien wilde ik wel een prooi zijn? Ik zou het wel zien.
En daar zat ze. De tamtam had al aangekondigd dat ze weer terug was. Svetlana uit Kazastan was weer in GT. Het moet zo’n 2 jaar geleden zijn geweest dat ik haar voor het laatst heb gezien. Toen was ik nogal onder de indruk van haar schoonheid en haar orale kunsten. Ze werd ook het ijskonijn genoemd en dat had ik toen ook in de kamer gemerkt. Ze is nog steeds knap, maar door veel in GT te vertoeven wordt je ook verwend. Ik viel nu niet meer van mijn barkruk af.
Ik liep op mijn vroegere vlam af en begon een praatje. Ze herkende mij nog van vroeger. Ik waagde dat te betwijfelen (weer die twijfel), maar aan de andere kant heb ik al vaker sterke staaltjes van een goed geheugen bij de dames opgemerkt. Het zou dus zo maar kunnen. Maar voor praten waren wij niet gekomen en dus vertrokken wij naar de kamer. De sex was eigenlijk net zo als 2 jaar geleden en dat was goed, maar ook een beetje nonchalant en gelaten. In tegenstelling tot de vorige keer lachte Svetlana nu veelvuldig en dat is toch geen geringe prestatie om de gehele tijd om mijn grapjes te lachen. Ze praatte ook veel en goed Duits. De vorige keer vroeg ik mij af of ze wel Duits kon praten. Nu kwamen de volzinnen er vloeiend uit. Kort samengevat een genoegelijk half uurtje met deze dame gehad. Niet super de super, maar genoeg om te worden herhaald.
Terug in de bar viel mijn oog op Summer. Eventjes ben ik een (vaste) klant van Summer geweest. Maar mijn verwachtingspatroon en haar prestaties waren niet meer in overeenstemming. Ik denk niet dat ze daar erg mee zit. Maar Summer is best aardig, dus een praatje kan geen kwaad. Ik vroeg haar hoe de zaken gingen. Die gingen naar behoren. Dat begreep ik goed, daar zij de enige Thaise dame in GT is. “Ich bin heute auch die enigste asiatische frau in GT” vertelde ze lachend. Een goede omzet leek gegarandeerd. Zo simpel kan het zijn. Wij praten rustig verder en Summer maakte geen enkele verwijzing naar sleutels en kamers, noch dat zij een ernstig tekort aan sex had. Het was gewoon een leuk gesprek.
Ze was de avond ervoor (donderdagavond) begonnen met werken. Ik vroeg haar wat ze tijdens haar vrije dagen had gedaan. “Slapen” was haar antwoord. Dat is trouwens altijd haar antwoord als ik haar vraag wat ze tijdens haar vrije tijd heeft gedaan. Door het (harde) werk in GT moet ze ook fysiek goed uitrusten. Het zou goed kunnen, maar het kan ook zijn dat ze op deze manier mijn vraag over haar prive-leven weet te ontwijken. Summer is niet dom. Ik vertelde haar dat ik ook “ooit” een thaise vriendin had gehad. Die sliep ook altijd veel. Misschien was er toch een stukje genetisch bepaald. Het kon ook zijn dat het aan mij lag. “Nein, nicht bei du, du toller mann." stelde Summer mij gerust. Ja, ja, maar wij weten beter: een grote bek op internet, maar thuis valt het vrouwtje in slaap.
Even later viel mijn oog op Luana. Ze omhelsde en zoende mij uitbundig. En zo begonnen wij wederom aan een prettig gesprek in de banken. Al snel ging het weer over vriendjes en relaties. Bij mijn vorige verhaal kreeg ik daar nog commentaar op, dus ik besloot Luana te vertellen dat ik alleen over dingen wilde praten, waardoor ik op het forum stoer zou overkomen. Het werd een kort gesprek.
Ondertussen had ik in mijn ooghoeken een ietswat oudere zuid-amerikaans uitziende dame gespot. Dat herinnerde mij weer aan waarom ik in GT was. Ik ging eens rond lopen en trof deze dame bij de kino aan. Ik stak mijn hoofd om de hoek, maar het was rustig en er waren weinig activiteiten te zien. Zelfs de film stond stil. De Zuid-Amerikaanse dame stond achter mij en ik besloot toch niet voor haar te kiezen. Maar ik hoorde haar ineens in het Nederlands tegen de Belgische Sandra zeggen dat ze zenuwachtig was. Nieuwsgierig draaide ik mij om. Nederlands hoor je niet vaak onder de dames. Ik bleek te maken te hebben met Braziliaanse (maar woonachtig in Nederland) Shandi. Het was haar eerste dag in GT. Ik besloot haar een en ander uit te leggen. Dat deden wij op de kamer. Op de kamer vond een prettig uurtje plaats, waarbij mij opviel dat pzc niet in haar repertoire zit. Aan het einde van de sessie vertelde ze mij dat ze bijna was klaar gekomen toen ik klaar kwam. Net iets te vlug was ik dus. Dat had ze goed verborgen weten te houden.
Haar grootste angst was dat ze in GT pzc moest aanbieden. Niets moet, maar het zou de zaken voor haar wel wat beter maken. Ze peinsde er echter niet over om dat te doen. Dan wordt de concurrentie zwaar denk ik.
Wij praatten wat bij en ze werkt sinds enkele maanden in het vak. Hiervoor enkele maanden in YY, maar de geruchten over het goed geld verdienen in GT hadden haar toch gelokt. Ze was met en vriendin gekomen, al hadden ze wel in Bruggen de weg moeten vragen. Die vriendin is een wat forsere Marrokaanse dame met een kleine rode tatoo op haar bil. In een gesprek ving ik op dat zij voorheen in BabaDing had gewerkt.
Na Shandi waren mijn ergste ijsberenlusten wel gestild. Ik besefte echter dat ik snel weer naar huis zou gaan. Als ik nog voor een derde sessie wilde gaan zou ik snel moeten zijn. Ik voelde dat het misschien fysiek wel zou kunnen lukken, maar ik moest niet uitgaan dat het snel zou zijn. Ik begon weer rondjes te lopen. Bij de kino werd ik aangesproken door Nicolle uit Slowakije. Een ietswat grotere blonde dame. Best knap kan ik zeggen. Misschien zou ik anders niet voor haar hebben gekozen, maar ik wist dat het nu geen moment van twijfelen was. Eigenlijk had ik gehoopt dat ik Gulcan nog zou treffen, maar die was ineens, net als ik haar nodig had, verdwenen. Naar alle waarschijnlijkheid zat of lag ze liever gezegd op een kamer. Dus werd het Nicolle. Nicolle is een aardige dame, maar ook een dame die mij als een € 50;= tussendoortje zag. Ze ging snel aan de slag en vermeed mijn pogingen tot zoenen. Mijn inziens ging ze iets te snel en te hard te werk. Ik was fysiek redelijk aan het eind van mijn latijn en had daardoor meer behoefte aan tederheid dan aan geweld. Dat drong niet echt door tot Nicolle, die mij al snel aanmoedigde klaar te komen. Dat lukte maar met pijn en moeite en het was niet veel meer. “das ist nicht viel.” zei ze verbaast. Ik vond het ook allemaal niet veel.
Het was maar beter dat ik naar huis zou gaan. Ik stond al bij de balie, toen Poolse Tanya het kantoortje uitkwam. Verbaast keek zij mij aan. “Gehst du jetz schon nach hause? " vroeg ze. Ik antwoorde : " Keine frau kukt nach mir.” Tanya lachte uitbundig: “aber ich will die ganze abend nach dich kuken.” “Volgende week” beloofde ik haar. Het was al weer lang geleden met Tanya. Volgende keer lezen jullie of ik mijn belofte gestand heb gehouden.
Ik ging naar huis na een “kort” bezoekje GT. Maar ja, iemand moet toch verslag doen. Laat mij het doen zei hij dapper. Toen ging hij huiswaarts, de horizon tegemoet en hij neuriede: “I am a poor lone some icebear, fucking far away from home…..”
little diablo
29 januari 2007, 19:24
Hierbij een verslag van afgelopen vrijdag 26 januari jl.:
We lopen elkaar de laatste tijd net mis:rolleyes: je navi zal wel net op het laatste moment van koers wijken;) ok we zien elkaar wel bij de volgende:freu: :teuflisch
Saluti L diablo
MiniME
29 januari 2007, 21:38
.............Haar grootste angst was dat ze in GT pzc moest aanbieden. Niets moet, maar het zou de zaken voor haar wel wat beter maken. Ze peinsde er echter niet over om dat te doen. Dan wordt de concurrentie zwaar denk ik.
Wij praatten wat bij en ze werkt sinds enkele maanden in het vak. Hiervoor enkele maanden in YY, maar de geruchten over het goed geld verdienen in GT hadden haar toch gelokt.........
en dit is nu precies waarom het langzaam aan bergafwaarts gaat daar......jammer, hopelijk is het tij nog te keren!
Big30
29 januari 2007, 22:01
en dit is nu precies waarom het langzaam aan bergafwaarts gaat daar......jammer, hopelijk is het tij nog te keren!
Opmerkelijk hoe veel vaste stamgasten van zowel Gt als PHG recent van tekenen van onvrede ja zelfs van ontrouw blijk geven.
Is toch wel erg cru gesteld dat het langzaam bergafwaarts gaat met Gt :eek: ;)!
Zou het ook niet een beetje met het "overdaad schaadt verschijnsel" te maken kunnen hebben??
Verandering van spijs doet eten en het gras bij de buren is altijd groener, ja toch ;)!
Oja mijn reactie hoort natuurlijk niet thuis in dit topic ... .
"Tekenen van Sauna-FKK moeheid" zo iets bedoel ik.
Groet,
Big30
MiniME
29 januari 2007, 22:11
Opmerkelijk hoe veel vaste stamgasten van zowel Gt als PHG recent van tekenen van onvrede ja zelfs van ontrouw blijk geven.
...
"Tekenen van Sauna-FKK moeheid" zo iets bedoel ik.
zou kunnen hoor Big30, vraag ik mezelf ook serieus af zo af en toe; in GT kom ik nu meer dan 2 jaar en ik ben geloof ik niet de enige die deze trend ziet (in F39 kom ik al langer dan 2,5 jaar en daar heb ik dat gevoel niet en ook nooit gehad); ook toen ik bewust(!) 6 weken niet in GT geweest was, had ik (helaas) geen fijn gevoel toen ik er weer eens terugkwam;
je zou eigenlijk objectieve cijfers moeten hebben om het zeker te weten, dus bijvoorbeeld: hoeveel % van de dames doet niet (of zeer matig) aan ZK en PZC op dit moment en 2 jaar terug.......? goed, de meeste ijsberen geven toch niets om deze twee dingen, dus het zal wel aan mij liggen :p
Dames die puur gelukszoeker zijn en de kantjes eraf lopen, daar zit niemand op te wachten.............en selectie begint bij de poort wil ik maar zeggen! Wanneer is de laatste keer dat Tatjana je bij vertrek niet alleen vraagt of alles goed is geweest, maar ook expliciet navraag doet hoe je ervaring met een aantal nieuwe meisjes is geweest? En als het dan ook echt niet goed was, werd de dame toch ernstig toegesproken. Helaas is dit zeer effectieve mechanisme ergens halverwege 2006 verdwenen............
goed, weet ook niet hoe deze discussie goed te objectiveren, maar mijn eigen statistiek gaat alleen maar uit van het % goede en minder goede kamer ervaringen en die verhouding neemt helaas in Bruggen langzaam af (nieuwe vrouwen zijn er genoeg, dus dat is het niet, zelfs meer dan in andere clubs, misschien is dat het wel: te hoge doorloopsnelheid? de harde kern zoals Poolse Tanya, Svetlana en Olga blijven natuurlijk kanjers!).
PS: sorry MY dat ik nu toch deze discussie ben begonnen! :D
Ace2
29 januari 2007, 22:48
We lopen elkaar de laatste tijd net mis:rolleyes: je navi zal wel net op het laatste moment van koers wijken;) ok we zien elkaar wel bij de volgende:freu: :teuflisch
Saluti L diablo
De kans is groot dat wij elkaar vrijdag treffen.
Randy
29 januari 2007, 23:02
Ik herken wel een aantal dingen van wat Minime schrijft. Ik kom nu bijna 2 jaar in GT, en in het begin is het inderdaad als een volgeladen snoepwinkel geweest voor me.
Inderdaad lijken er wat meer gelukszoekers te zijn. Toch merk ik ook dat verreweg de meeste van mijn ervaringen goed zijn. Wel ben ik domweg verwend geraakt. De sex in het begin van mijn GT tijd was overweldigend, ik denk ook vanwege de nieuwigheid (nee slimmerds, de sex was niet nieuw, maar de manier waarop eea in GT mogelijk bleek, hele mooie vrouwen, vaak GFE ervaringen, relaxte sfeer, en ook nog redelijk geprijsd). Nu moeten dames wel van hele goeden huize komen, maar dan nog is meer dan uitstekende sex mogelijk. Ik denk aan dames als Kandy, Sandra, Olga, Jolanta, Luana, Tanya en nog anderen.
In ieder geval is er bij mij wel GT moeheid. Ik zal de komende tijd vast ook wel vaker te vinden zijn in clubs als PHG, of LR. Kan ik zien of het GT moeheid is danwel FKK moeheid. Ik hoop het eerste :D .
Big30
29 januari 2007, 23:08
PS: sorry MY dat ik nu toch deze discussie ben begonnen! :D
Wel lief zijn voor je broertje he! Ben ik ook altijd ;).
Tsja Gt is inmiddels natuurlijk zeer bekend bij de dames en dan trek je ook wel eens wat $ zoekertjes aan. Das bijna onvermijdelijk, elke succes formule heeft zijn keerzijde.
Ingangscontrole, dat vindt nergens plaats :cool:, uitgangs controle d.i. naar je ervaringen vragen als je de club verlaat, wel maar dat gaat vaak niet verder dan "war alles OK".
Objectiveren?? Club-preferentie is toch primair een gevoels kwestie (heerlijk he zo'n onbegrijpelijke zin :p :teuflisch)
Groet,
Big30
Rex
29 januari 2007, 23:10
Ik herken me grotendeels ook in het verhaal van Minime en van Randy. Voor mij begon ruim een jaar terug mijn ijsberenbestaan in GT en ruim anderhalf jaar terug in PHG. De eerste maanden betrad ik wekelijks / een paar keer per week het '' GT paradijs''. In het begin vond je het allemaal spannend en heel erg opwindend en leerde je ook nieuwe dames en ijsbeertjes van het forum kennen, wow!!!
Nu ruim anderhalf later, begint het allemaal gewoon te worden en ken je de gewoontes die gelden.
Echter er zijn altijd goede avonden en mindere avonden. Slechte noem ik ze niet, want er is altijd wel iets...........
Maar het is zeker niet meer zo spannend als dat het in het begin was. En inderdaad, de eventuele '' nieuwe '' dames moeten aan een bepaald profiel , lees : jouw profiel voldoen om de sex geweldig te laten zijn en soms is dat erg lastig..................
Desalniettemin, blijf ik nog steeds op en neer pendelen.
Gustomass
29 januari 2007, 23:11
@ MiniMe
Tja ook Gustomass heeft de laatste 2 maanden zo zijn ervaringen.
Was hij het niet die ergens halverwege 2006 schreef, dat hij zich niet kon voorstellen dat al dat mooie in GT ook wel eens bergafwaarts zou kunnen aan, dat ook daar eens een einde aan zou kunnen komen.
Is het nu niet bijna dagelijks ene Nelly Furtado die onschuldig zingt; "all good things come to an end"?? .
Het begint er , althans voor Gustomass een beetje op te lijken dat meiske Nelly een beetje gelijk krijgt, een beetje hopleijk maar.
De afgelopen maanden kan ik mijn draaiu niet zo goed meer vinden in GT en ben meerdere keren naar Living Room uitgeweken en meestal met succes.
Het is daar rustiger en de sfeer is er vriendelijker , met name vanuit het personeel en management daar. Gek, maar wel heel opvallend. Ook medeberen heb ik deze opmerking al horen maken.
waar kan het nu aan liggen.
Worden we een beetje verwend misschien,
of is het elders beter??
De gigantische omloopsnelheid , dus veel nieuwe meiden met alle kansen en tegenvallers van dien.
De oude vaste kern van goede dames die het steeds minder naar hun zin hebben.
Zie je af en toe dingen gebeuren die je niet liever niet onder ogen had gezien.
wil je gewoon eens wat anders.
Ben je die kotsmisselijk makende rooklucht onder echt beu.
Heb je bij de performance van sommige dames werkelijk het idee dat ze bij binnenkomst enkel gecommuniceerd hebben over de entree en dat verder Tatjana of andere helemaal geen toelichting hebben gegeven wat er qua performance hier in GT normaliter verwacht mag worden??
Dat is niet gunstig noch voor de dames, nog voor ons , noch voor .....Golden Times....
Ieder produkt heeft een levenscyclus, zo ook Golden Time....
wellicht hebben ze inventieve plannen klaar liggen, bereid om uit te voeren die een nieuwe levenscyclus leven in kunnen blazen???
Gustomass wacht rustig af en zal Golden Time naar behoefte bezoeken, net als ruiméén jaar geleden, enkel de frequentie ligt al iets lager.
Ook dat had ie toen van niemand willen geloven dat dat mogelijk zou zijn.
Groetjes, Gustomass
kidman
30 januari 2007, 01:12
@ Gustomass
Ik denk dat je de antwoorden in je eigen tekst terug kan vinden.
GT, PHG en vele andere zijn absolute top tenten.
Tijd terug ontbrak mij ook al het plezier wat ik normaal altijd heb als ik wandel.
Ben uitvoerig gaan experimenteren en varieren :D , maar hielp niet echt.
Ik denk dat wij als ijsbeer, mede door dit forum, niet moeten onderschatten hoe verwend wij eigenlijk wel niet zijn:teuflisch
Thuis en in ons hoofd, dankzij internet, maken we al een grote selectie, dus de meeste kamersessies zijn van zeer goed niveau. Daar ligt het dus niet echt aan,
Eet maar eens 100 dagen achter elkaar biefstuk van de haas:nee: gaat ook vervelen.
Caligula
30 januari 2007, 10:20
Eet maar eens 100 dagen achter elkaar biefstuk van de haas:nee: gaat ook vervelen.
Juist! Ik kom v.a. de opening van GT in mei 2004 (bijna 3 jaar dus) nog steeds vrijwel wekelijks binnenstappen. Nog steeds met veel plezier. Af en toe ben ik wel eens 'vreemdgegaan', meestal was dat geen onverdeeld succes.
We leggen idd de lat steeds hoger qua prestaties van de dames... In mijn opinie is het wel eens goed een meisje te treffen die een wat lagere performance levert dan wij ons zouden wensen. Dat is niet altijd het niet willen of snel willen cashen (zijn er wel bij, vaak herkenbaar). Veel meisjes hebben nog onvoldoende vaardigheden of zitten niet lekker in hun vel om uiteenlopende redenen. Zoeken velen onder ons niet een 'maagd' met de ervaring van ... en met een onschuldige look en zonder profi te zijn.
Ga (weer) eens een keer naar een gemiddeld privéhuis in Nederland en laat je daar eens een uurtje 'verwennen'. Denk dan aan GT of PHG of LR of...
Voor mij is GoldenTime een absolute toptent en m.i. moeten we vaak ons ongenoegen bij onszelf zoeken.
Caligula:cool:
little diablo
30 januari 2007, 12:20
Verandering van spijs doet eten en het gras bij de buren is altijd groener, ja toch ;)!
.
Groet,
Big30
Dat is het beste medicijn je moet af en toe in een andere wei gaan kijken en uit die andere trommel snoepen;) Zo heeft iedere club het zijne:rolleyes:
Saluti l Diablo
little diablo
30 januari 2007, 12:30
In ieder geval is er bij mij wel GT moeheid. Ik zal de komende tijd vast ook wel vaker te vinden zijn in clubs als PHG, of LR. Kan ik zien of het GT moeheid is danwel FKK moeheid. Ik hoop het eerste :D .
Ook dat is heel herkenbaar:rolleyes: Qua sfeer staat Gt bij mij bovenaan. Komt natuurlijk ook doordat je alles door en doorkent. Slechte ervaringen met dames heb ik eigenlijk in die jaren maar heel weinig, natuurlijk de ene geeft een andere service als de ander. Maar dan hoeven we nog niet over slecht te spreken. Ik denk doordat je zoveel :fuck: je eisen ook steeds hoger worden(bloedmooi,geil,GFE en ook nog goede sex en aftersales:rolleyes: ) Doordat je vaak in dezelfde club komt zakt de spanning;) Dus dan is het tijd om effe in een andere wei een :freu: te vieren en daarna weer eens terug te wandelen naar de vertrouwde wei zodat je die ook weer waardeerd:p
Saluti L Diablo
little diablo
30 januari 2007, 12:38
Desalniettemin, blijf ik nog steeds op en neer pendelen.
En ik pendel lekker mee:p
Ben je die kotsmisselijk makende rooklucht onder echt beu.
Dat is mij grootste irritatie in the house:o me ogen branden zo s,avonds dat ik al het moois haast niet meer kan onderscheiden, en dat ik het verschil haast niet meer zie tussen een topless Sonny en een litouwse katja:D
Saluti L Diablo
little diablo
30 januari 2007, 12:44
Voor mij is GoldenTime een absolute toptent
Caligula:cool:
Precies kiezer :freu: :fuck: :freu:
Saluti L diablo
Big30
30 januari 2007, 18:52
En ik pendel lekker mee:p
Dat is mij grootste irritatie in the house:o me ogen branden zo s,avonds dat ik al het moois haast niet meer kan onderscheiden, en dat ik het verschil haast niet meer zie tussen een topless Sonny en een litouwse katja:D
Saluti L Diablo
Ik vind zowel Katja (ze zit dus nog steeds in Gt :freu:) als Sonny absolute top-attracties in Gt :D ;) :p.
Al heb ik Sonny iets vaker topless mogen aanschouwen dan Katja, er zijn toch wel degelijk een aantal karakteristieke verschillen.
Zelfs 's avonds laat in Gt toch nog duidelijk herkenbaar!
Ach zolang je Sonny maar niet vraagt een sleutel voor je te halen ;)!
Niks mis met Gt maar geef nu even de voorkeur aan andere locaties.
Kom in Februari wel weer een keer langs. Bepaalde zaterdagen uitgezonderd, ik heb ook zo mijn eigen favoriete locatie ;)!
Groet,
Big30
little diablo
30 januari 2007, 19:49
Ik vind zowel Katja (ze zit dus nog steeds in Gt :freu:) als Sonny absolute top-attracties in Gt :D ;) :p.
Al heb ik Sonny iets vaker topless mogen aanschouwen dan Katja, er zijn toch wel degelijk een aantal karakteristieke verschillen.
Na deze week hebben ze al een overeenkomst ze praten dan allebei russisch:D ;)
Saluti L Diablo