PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe versie



Willem2
17 april 2007, 15:26
Er is een nieuwe versie van VBulletin 3.6.5 (software waarop deze site loopt)geplaatst .
Er zijn wat nieuwe functies maar veel is hetzelfde gebleven.
Eventuele fouten graag melden.

blauwebeer
17 april 2007, 15:44
Naast 'Gebruikersinstellingen' staat 'Hilfe'. :hah:
Gelukkig lag het Duits/Nederlands Prisma woordenboek niet te ver weg.

Op enkele weken werd de software meermaals aangepast.
Als je wil inloggen lees je dat 'je maar een kop koffie moet gaan drinken'.
Al ooit bij stilgestaan waarom al die ijsberen zo zenuwachtig worden?
Of heeft dit te maken met het feit dat wij teveel tijd op het forum spenderen ... :D

:wink:

neukie
17 april 2007, 17:09
dat "Hilfe" ziet je in 5 mij niet meer. en de koffie was nodig, als ik liefder in kleine stepjes up. weiniger risc.
De duitsers zijn ook sinds gisteren op 3.65, maar in een groote step en ze hadden/hebben probs.

Oke hilfe in help changen dat is easy. Ik kijk eens in de woorden db

neukie
17 april 2007, 17:22
done :D

neukie
17 april 2007, 18:06
neu ist auch die multiquoting funktion zum gleichzeitigen zitieren mehrer postings. ist das kleine icon neben dem button zitieren. damit markiert man die postings, die man zitieren möchte und arbeitet sich dann die zitate selber raus.

Dat gaat zo veeeeeel sneller.

Ok de speed van het forum is nu wat sneller.

Big30
17 april 2007, 18:32
neu ist auch die multiquoting funktion zum gleichzeitigen zitieren mehrer postings. ist das kleine icon neben dem button zitieren. damit markiert man die postings, die man zitieren möchte und arbeitet sich dann die zitate selber raus.



Voor de duidelijkheid elk bericht dat je wilt citeren klik je eerst aan met deze buton, http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/multiquote_off.gif, vervolgens klik je in het laatste bericht dat je wilt citeren dan de bekende, http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/quote.gif button aan.

Handig als je zoals opgemerkt door Neukie uit meerdere berichten wilt quoten!

:wink: :wink:

Je kunt dan ook op de reageer-button toetsen, het is dezelfde functie