PDA

Volledige versie bekijken : TV Tip: Het Perfecte Orgasme

Tiga
16 april 2007, 18:22
Vanavond 22.00u op Veronica...

Willem2
16 april 2007, 18:24
Die had je zaterdag toch toen je mij aan de telefoon had terwijl je bezig was met A... :o :D ;)

Jansen
16 april 2007, 23:33
Ik had het vrijdag toen ik samen met C. een hefftige kregen en het licht zelfs knipperde van ontlading.
God wat was mijn avond met haar weer super.
En wederzijds :green_smi

lellebel
17 april 2007, 21:36
Het perfecte orgasme....uuuhhhh,dan ga ik toch voor het clitoraal orgasme:green_smi

Jansen
17 april 2007, 22:20
Het perfecte orgasme....uuuhhhh,dan ga ik toch voor het clitoraal orgasme:green_smi

Dat soort orgasme heb ikzelf nog niet meegemaakt ik heb bij mezelf de clitoris nog niet gevonden.:rofl:

little diablo
17 april 2007, 22:26
Dat soort orgasme heb ikzelf nog niet meegemaakt ik heb bij mezelf de clitoris nog niet gevonden.:rofl:

Laat je tong maar eens werken Jansen, dat vinden de meeste veel lekkerder dan:fuck:

Saluti L Diablo

Silvester
17 april 2007, 22:28
....ik heb bij mezelf de clitoris nog niet gevonden.:rofl:
Ik bij mezelf al vanaf mijn 5° ongeveer, en sindsdien is ie alleen maar gegroeid....nu spelen de dametjes er ook graag mee....:roll3:

Silvester, die verdere anatomische uitleg maar achterwege laat, vraag maar aan Lellebel...:luvlove:
:wink:

Jansen
17 april 2007, 22:40
Ik bij mezelf al vanaf mijn 5° ongeveer, en sindsdien is ie alleen maar gegroeid....nu spelen de dametjes er ook graag mee....:roll3:

Silvester, die verdere anatomische uitleg maar achterwege laat, vraag maar aan Lellebel...:luvlove:
:wink:

Bij mij hebben er ook al meer dan 100 dames met me gespeeld,maar de 18 cm van mij zit niet verborgen tussen mijn eigen schaamlippen.:rofl: en dat hoef je lellebel niet te vragen !