Volledige versie bekijken : Aphrodita (Roemeens)
little diablo
13 april 2007, 01:37
Haarkleur/-lengte : zwart lang haar
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : slank en natuurlijk,cupB
Nationaliteit/Taal : roemeens/ gebrekkig engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :tattoo boven haar billen
Service: NMC,PZC,TZ super
Voordelen: spontaan en mooie billen:p
Nadelen:praat eigenlijk alleen roemeens
Tijdsduur :30
Prijs :70 met fooi
Extra’s bij het bezoek:
Toen ik in LR binnen kwam, spotte ik haar eigenlijk meteen op de bank. Door haar mooie lach en haar billen:p trok ze bij mij behoorlijk de aandacht.
Dus al vrij snel naar de kamer. Daar heb ik eerst supers met haar ge TZ en vervolgens haar maar eens verwend:freu: Daarna de rollen omgedraait en heeft ze mij oraal verwend. top alles werd onderhanden genomen. Vervolgens rubbertje om en over op de cowride. Prachtige body en van het :fuck: geniet ze zelf goed. Lekker nog op doggy natuurlijk en staand met der handen op de bedrand het :freu: afgesloten. Mooie en lieve dame. Herhalings gevaar groot.
Saluti L Diablo
Randy
13 april 2007, 12:39
Godin van de liefde in Griekenland, en deze dame viel me op door haar lach. Een speciaal soort vrolijkheid en levenslust, en daar viel ik voor. Ze spreekt 10 woorden Duits en 20 woorden Engels, en ik 0 woorden Roemeens, maar toch konden we elkaar wel vermaken. En ik heb weer wat Roemeens geleerd. Multo mesc! :smkiss:
Rheinschwimmer
14 april 2007, 09:13
hallo zusammen,
die süsse heißt nicht aprhodite, sondern aphrodita!!
ich war gester im living-room und hatte das vergnügen mit ihr aufs zimmer zu gehen. ihr service ist top. kann ich jedem empfehlen....
schönes sonniges wochenende und viel spass im club eurer wahl wünscht euch der,
rheinschwimmer
little diablo
1 mei 2007, 16:54
Gisteren ook weereens met deze mooie slanke roemeense naar de kamer geweest en wederom super:freu: lekker kussen en goede sex;)
Saluti L Diablo
Willem2
23 september 2007, 03:24
Volgens Randy huppelt ze rond in de PHG ;):wink:
Randy
23 september 2007, 08:00
Volgens Randy huppelt ze rond in de PHG ;):wink:
Dat klopt maar is een andere Afrodite. De Roemeense zit nog in LR. Dit is een Pools/Duitse variant, die heeft ook in LR gewerkt.;)
Volgens Roemeense collega al lang weg uit LR. Bestemming onbekend, helaas.
timjava
8 maart 2009, 10:12
Naam : Afrodita
Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur/lengte : lange zwarte haren
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cupje
Piercing : klein knopje op neus
Tatoeage :klein pantertje op lies, op onderbeen een soort slinger, tribal op onderrug
Service : PZC, NMC, ......
Tijd: 20 minuten
Prijs: € 50,--
Vanaf dat ik binnen kwam zag ik dit mooie meisje lopen in haar blauwgeruiten rokje met zwarte BH. Toen ik bij de pilaar in de bar stond kwam ze bij mij staan en begon mij daar teder te kussen in mijn nek en zoog mijn oorlelletje er bijna af. De voortekenen waren erg gunstig voor een mooi kamerbezoek. Haar gevraagd om de sleutel te gaan halen, het was echter druk en we moesten volgens haar 5 minuten wachten. Samen zijn we op het bankje bij de ingang gaan zitten en hebben gezellig op elkaar gezeten. Die 5 minuten werden een half uur, maar toen kon ik toch echt met haar naar de kamer. Op de Kamer kreeg ik nog kort een zoen en ging mevrouw al snel over tot het pijpen. Ook dit duurde maar even, want het condoompje kwam al snel te voorschijn. Het neuken in een paar standjes was op zich best lekker, zeker met het uitzicht op zo'n mooie vrouw. Uiteindelijk was het geheel wat plichtmatig. Na het kamer bezoek heeft ze wel af en toe tijd voor je en geeft dan bij het voorbij lopen een klein kusje. Herhalingsgevaar is klein.
Pieta
12 maart 2009, 22:33
Aphrodita is back in LR :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5924
timjava
22 maart 2009, 13:31
Aphrodita is back in LR :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5924
klopt, ik heb haar zaterdag nog even gesproken en zij blijkt inderdaad al eerder hier gewerkt te hebben. Paspoortjes kunnen wat mij betreft samengevoegd worden.
timjava
12 april 2009, 11:17
Op de Kamer kreeg ik nog kort een zoen en ging mevrouw al snel over tot het pijpen. Ook dit duurde maar even, want het condoompje kwam al snel te voorschijn. Het neuken in een paar standjes was op zich best lekker, zeker met het uitzicht op zo'n mooie vrouw. Uiteindelijk was het geheel wat plichtmatig. Na het kamer bezoek heeft ze wel af en toe tijd voor je en geeft dan bij het voorbij lopen een klein kusje. Herhalingsgevaar is klein.
Na de vorige keer was het herhalingsgevaar klein, maar wel aanwezig. Gisteren werd ik weer aangesproken door Aphrodita. Hoewel ik de service de eerste keer matig vond, blijft het toch een mooie vrouw om te zien. Op het bankje kwam ze lekker tegen me aan gekropen en beloonde me af en toe met een kus. Iemand met zo’n lief gezichtje die me af en toe een kus geeft, wil ik wel de sleutel laten halen. Op de kamer een heerlijk half uurtje met haar doorgebracht. Ik moet zeggen de service was beter dan de voorgaande keer. Er zit dus een opgaande lijn in. Waarschijnlijk dat ik met haar nog wel een keer op herhaling ga. Komende week gaat ze voor een maand terug naar Roemenie, daarna komt ze weer terug bij LR.
timjava
17 mei 2009, 11:01
Gisteren met Aphrodita op herhaling gegaan. Qua service zit er duidelijk een opgaande lijn is. Goed tongzoenen deed ze dit keer wel. Ik was met Aphrodita naar de Kino gegaan omdat de wachttijd voor een sleutel te lang was. Eigenlijk wilde ik niet, maar Aphrodita wist mij toch nog te overtuigen. Voor het eerst echt goed gezoend met haar. In de kino was het snel neuken en inderdaad weer weg. Bij het afrekenen zei ik tegen haar: volgens mij heeft het nog geen 10 minuten geduurd? Zij kijkt op haar klokje en zegt met een stalen gezicht, nee het heeft 5 minuten geduurd. Toch vind ik het een heerlijke vrouw. Volgende keer toch maar weer een kamersessie met haar.
MichelJ
17 mei 2009, 16:29
Vanmiddag met Aphrodita naar de kamer geweest. Op het eerste gezicht een leuke, aardig uitziende meid. De sex was...hm...redelijk te noemen, het was niet slecht, ook niet geweldig. Na het gerommel (precies 30 minuten vanaf sleutel halen tot het verlaten van de kamer) samen naar de lockers gegaan en heb haar 50 euro gegegeven. Met een stalen gezicht zegt ze: "one hour". Ik denk what the fuck krijgen we nou. "one hour or I go to management" ze zegt. Oke geen probleem, ga ik wel mee naar management. Na veel bombarie haar 25 euro extra gegeven en zegt dat ik hoop dat ik haar nooit meer zal zien. Hopelijk is dit een incident bij haar, maar voor mij 0,000% herhalingsgevaar.
[QUOTE=. Na veel bombarie haar 25 euro extra gegeven en zegt dat ik hoop dat ik haar nooit meer zal zien. Hopelijk is dit een incident bij haar, maar voor mij 0,000% herhalingsgevaar.[/QUOTE]
Nou ik wil deze meid nog wel eens zien , echt een super ervaring met haar gehad. Vooraf nam ze alle tijd voor me en de after sales waren een waar genoegen.
Ze kwam telkens terug om effe te knuffelen.
ook op de kamer waren haar prestatie`s boven gemiddeld.
Tsja de meisjes hebben ook wel eens een slechte dag net als wij ook, gelukkig voor mij had ze die vandaag niet:freu::freu::freu:
Afgelopen zaterdag me door deze dame laten verleiden. Ze ziet er gewoon lekker uit en heeft van die ontdeugende ogen. Op de kamer viel het ietsje tegen, zeker na de topsessie met Dana. Zoenen deed ze in het begin een paar keer erg heftig en daarna alleen maar op de lip, alsof het quotum al bereikt was. Pijpen was niet slecht maar wat gehaast. De seks was ok. Voor mij geen herhalingsgevaar.
timjava
15 juli 2009, 11:55
Qua service zit er duidelijk een opgaande lijn is. Goed tongzoenen deed ze dit keer wel.............. Volgende keer toch maar weer een kamersessie met haar.
de laatste keren dat ik in LR ben geweest, ben ik de meeste keren ook met Afrodita geweest. Ik ga deze dame steeds leuker vinden. Ook gisteravond met haar op de kamer geweest, heerlijk zoenen en pijpen. Haar poes is niet heel strak, waardoor ik tijdens het neuken niet tot een hoogtepunt kon komen. Gelukkig wist afrodita daar wel raad mee:blow2:.
molaar
2 augustus 2009, 11:50
Veel tijd om te rehabiliteren was er niet ,want zittend in de tuin verscheen in de deuropening Aprotitha.
Ze kwam me gelijk begroeten met een lekkere zoen.
Je moet sterk in je schoenen staan om haar mooie ogen en vriendelijke lach te kunnen weerstaan.
Ik niet dus en we verdwenen al snel naar zimmer 15.
Aprotitha is niet alleen een leuke en mooie meid maar haar orale kunsten zijn als de beste.
Ondertussen dat ze je bewerkt kijkt ze je met die mooie geile oogjes aan en ik kan dan helemaal wegsmelten.
Ik vroeg haar “waar heb je dat toch geleerd”waarop ze zei “hier”.
Mijn dank gaat dan ook naar alle collega beren die haar bijgeschoold hebben.
iceage9
7 augustus 2009, 21:21
erg goed vermaakt met deze slanke dame, vooral zoenen was lekker maar ook doggiestyle had van mij uren mogen duren, maar ja dat hou je niet zo lang vol met dit lekkere ding
molaar
12 augustus 2009, 20:13
Aphorotita is vanaf morgen een tijdje op vakantie naar haar thuisland.
Of ze terug komt wist ze nog niet zeker , denk van ja dus :tongue:
Ieder nadeel hebt zijn voordeel dus "der quäl der wahl" is voor mij ook weer een beetje gemakkelijker bij mijn volgende L.R. bezoekje :smile:
Big30
12 augustus 2009, 20:57
Of ze terug komt wist ze nog niet zeker , denk van ja dus :tongue:
Ieder nadeel hebt zijn voordeel dus "der quäl der wahl" is voor mij ook weer een beetje gemakkelijker bij mijn volgende L.R. bezoekje :smile:
Tsja molaar volgens mij heb jij bij een volgend LR bezoekje helemaal niets te kiezen ;)!
Dat wordt wel voor jou gedaan :biggrin:.
:bye:
Big30
molaar
12 augustus 2009, 21:09
;)Big ,ik ga als ZZP-er naar LR;)